User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: passat 1.8T egzoz sistemi hk.

  1. #1
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    passat 1.8T egzoz sistemi hk.

    aracımda hafta sonu kat iptalini yapıcam. Bu sırada da komple 60 lık düz boru son susturucuya kadar son susturucu orjinal olarak kalıcak ( aracın çok sesli olmasını istemiyorum)

    Hafta sonu yapmayı planladığım işlemler

    * Ecs N75H
    * Kat iptali
    * 60'lık komple düz boru (son susturucuya kadar)

    aracımda olanlar

    * Aem Dryflow
    * Forge 007 DV

    + ları ve - leri ne olur sizce?
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  2. #2
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yada son susturucu yu ibs ışık abinin kendi üretimi olan vortex mi koysam yoksa leon top sport un son susturucusunu mu yoksa üzerinde olan orjinal mi kalsın ?
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  3. #3

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    -n75h üzerinde bulunan orjinal n75 e göre daha agresif turbo basıncı sağlar.gaz pozisyonuna göre daha erken boost ve peak 0.2 bar civarında fazla boost alırsınız.
    - kat iptali orjinal k03 turboda pek bir işe yaramıyor.eğer mevcut kat.ınız tıkalı değil ise size sadece kötü kokan egsoz ve muayene sırasında tekrar takmak kalır.
    -60 lık komple egsoz yine k03 turboda size sesten başka pek birşey getirmeyecektir.polis cevirmesi yada baş ağrısı sorun değil diyorsanız yaptırabilirsiniz.

    bence passat 1.8t nin sağlam egsoz sistemi k03 turbonun maksimum değeri olan 195-200hp nin sağlıklı elde edilmesinde hiçbir probleme neden olmamakta.egt verileride sınırlar dahilinde kalmaktadır.

  4. #4
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaptıktan sonra farkını görmek istersen bana haber ver

  5. #5

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    n75 kullanıpta cidden basınç arttıgını gözle gören varmı yahu?
    0.2 ne demek
    ciddi bi rakam

  6. #6
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60lık düz boru arkasına orjinal son susturucu takılırsa aracı cok sıkar.. satılıklarda bahsi geçen cut out sisteminden temin etseniz bi tane ? kısa bi 60lık boru ardından cut out takıp istediginiz zaman acıp kapatarak hem sessiz gezebilir hemde gürültülü ve performanslı olarak gezebilirsiniz

  7. #7

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k03 le cutout un birişe yarayacagını düşünmüyorum....

  8. #8

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    n75 kullanıpta cidden basınç arttıgını gözle gören varmı yahu?
    0.2 ne demek
    ciddi bi rakam
    j valf ile 1.1 olan peak in 1.4 vurduğunu görmüştüm.h biraz daha yumuşak j den.

  9. #9

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peak atıyor
    peki sonrasında boost nerelerde?
    aynı basınçmı yoksa yüksektemi devam ediyorsunuz

  10. #10

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Volkswagen Passat B5 FWD 1.8T > Engine > Electrical > ES#122 Race N75 Frequency Valve - RACEN75VALVEKT-A

    ürün burada
    özellikleri de burda
    PSİ cinsinde 1-3 arttırım vardır diyor
    1 barın 14 psi oldugunu biliyoruz

    -ki vwwortexte ki yazılarda chiplenmemiş araçta faydası olunmadıgı söylenmekte
    araç yazılımsız,
    yanii
    bu n75 in tek derdi peak'i stabil tutmak
    ve ben taktıktan sonra evet peakle boost arasındaki farkın dah azaldıgı aracın bi anda kafa kaldırmak yerine zımbır zımbır gittiğini yaşadıgımdan dolayı diyorum
    yanii aracın attıgı peak önemli değildir benim bildigim boost'u önemlidir?
    yanlış biliyorsam düzeltin

    anlatmak istediğim arkadaş n75 takıcam basınc yükselecek diyor-bu yanlışşşş

  11. #11
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün bir tanıdığımda orta susturucuyu söktürüp komple düz 60 lık yaptırma dedi. turbo açana 1750 devire kadar araba yığılır dedi napcağımı şaşırdım

    acaba sadece kat iptali yapsam mı ?

    yoksa 60 lık mı ?

    hafta sonu ona göre işlem yapııcam

    hafta sonu için 2 tane seçenek var

    * 60 lık düz boru + kat iptali + n75
    - sadece kat iptali + n75

    1-2 ay sonra da yazılım yapılcak .

    şuan peak 0.7 , 0.4 - 0.5 cont
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  12. #12
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bu konudan hiç bişi anlamadım Ben bütün kombinasyonları denedim..
    Hatta şuanda K04 te deniyorum, 76lık egzozum üstüne cut outum vardı. ancak 1500 devirde bile egzozun açık olmasının en ufak bi zararını görmedim
    Eğer bu güç yeter, çok birşey istemiyorum aynı zamanda sessiz de olsun diyorsanız 60lık yapmanın hiç bi zararı olmaz..
    N75 e de para vermenize gerek yoktu K03 için orjinal N75 yeterli olur zaten yazılım yapmanız yeterli... Zaten yazılım yaptırmayacaksanız bu yaptıklarınız ve yazdıklarımız boşa demektir..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  13. #13
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  14. #14
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok yazılım yapılcak 1-2 aya kadar.

    yani şuan muallaktayım

    kat ın yerine düz boru yapılcak düz borunn çapı 60 lık sonrası 55 lik boru heralde (orjinal çap) ozmn arabayı sıkmaz mı ?

    bu nedenle 60 lık sona kadar düz boru yaptırayım diye düşünmüştüm
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  15. #15
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi kere yazılım yapıldığında basıncınız da bi hayli açılacak, o yüzden orjinal çapı düşünmeniz zaten yanlış..
    en az 60mm olmalı.. adamlar orjinal çapı orjinal basınca göre koymuşlar, basınç açmak demek egzozu da büyütmek demek bi anlamda, turbo araçta bu orantı çok daha yüksek..
    Alıntı flexamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok yazılım yapılcak 1-2 aya kadar.

    yani şuan muallaktayım

    kat ın yerine düz boru yapılcak düz borunn çapı 60 lık sonrası 55 lik boru heralde (orjinal çap) ozmn arabayı sıkmaz mı ?

    bu nedenle 60 lık sona kadar düz boru yaptırayım diye düşünmüştüm
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  16. #16
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi kere yazılım yapıldığında basıncınız da bi hayli açılacak, o yüzden orjinal çapı düşünmeniz zaten yanlış..
    en az 60mm olmalı.. adamlar orjinal çapı orjinal basınca göre koymuşlar, basınç açmak demek egzozu da büyütmek demek bi anlamda, turbo araçta bu orantı çok daha yüksek..
    senin dediğine göre ozman kat iptali + sona kadar 60 lık düz boru ?

    peki sonda orjinal susturucu kalsa orjinal susturucunun girişini de 60 lığa çevirsem nasıl olur ?
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  17. #17
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    komple 60 olurda sonda küçük olursa olmaz, ama diğer türlü de ses artar..
    o yüzden benim fikrim orjinal kalsın, ortaya kadar 60lık sonra vana, yada vanasız olacaksa, ortaya free flow güzel bi 60lık susturucu, sonda da 60lık bi susturucu çok güzel olur.. ama aşırı sessiz olur ya
    Alıntı flexamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin dediğine göre ozman kat iptali + sona kadar 60 lık düz boru ?

    peki sonda orjinal susturucu kalsa orjinal susturucunun girişini de 60 lığa çevirsem nasıl olur ?
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  18. #18
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    komple 60 olurda sonda küçük olursa olmaz, ama diğer türlü de ses artar..
    o yüzden benim fikrim orjinal kalsın, ortaya kadar 60lık sonra vana, yada vanasız olacaksa, ortaya free flow güzel bi 60lık susturucu, sonda da 60lık bi susturucu çok güzel olur.. ama aşırı sessiz olur ya
    sessiz olsun ama işe yaramış olsun diorum
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  19. #19
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    başka tecrübesi olan düşüncesi olan

    şöle bir egzoz setupı da olabilir 60 lık düz boru orta iptal sonda da leon cupra r oem son susturucu sizce nasıl olur?

    düz boru ile alt devir çok ölür mü turbo açana kadar? çok hissedermiyiz? ölmesini
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •