User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
22 sonuçtan 20 ile 22 arası

Konu: passat 1.8T egzoz sistemi hk.

  1. #20
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 lık borular stock son susturucu temiz işte serdar,,boşver sen egzozcuyu zaten turbonuz erken doluyo 1500 devire kadar araba ölse ne ölmese nolur ................

  2. #21

    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lnd_samet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peak atıyor
    peki sonrasında boost nerelerde?
    aynı basınçmı yoksa yüksektemi devam ediyorsunuz
    hiç bir n75 1.8t motorda k03 ü stabil tutamaz.istediğin modelini dene.turbo çok küçük.hemen boost kaybediyor devir arttıkça.tekrar söylüyorum n75j yada h peak basıncı arttırır, devamlı basıncta bir miktar stabilizasyon sağlar ama k03 turbonun nefesi bellidir.bir yere kadar.
    kendi j valf tecrübem:
    stock ecu: peak 0.8 cont 0.55 civarı ve 5000den sonra düşüş.
    1 bar ecu: peak 1.4 cont 1 civarı ve 5000den sonra düşüş.
    pedal-boost pozisyonunda aşırı agresiflik, trafikte aracın kontrolünün zorlaşması.

  3. #22

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten sorunda şurda burada orj. yazılımlı bir 1.8T ye n75 takılıyor ve durduk yere basıncın artmasından bahsediliyo o yanlışı düzeltmeye calısıyoruz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •