60 lık borular stock son susturucu temiz işte serdar,,boşver sen egzozcuyu zaten turbonuz erken doluyo 1500 devire kadar araba ölse ne ölmese nolur................
60 lık borular stock son susturucu temiz işte serdar,,boşver sen egzozcuyu zaten turbonuz erken doluyo 1500 devire kadar araba ölse ne ölmese nolur................
hiç bir n75 1.8t motorda k03 ü stabil tutamaz.istediğin modelini dene.turbo çok küçük.hemen boost kaybediyor devir arttıkça.tekrar söylüyorum n75j yada h peak basıncı arttırır, devamlı basıncta bir miktar stabilizasyon sağlar ama k03 turbonun nefesi bellidir.bir yere kadar.
kendi j valf tecrübem:
stock ecu: peak 0.8 cont 0.55 civarı ve 5000den sonra düşüş.
1 bar ecu: peak 1.4 cont 1 civarı ve 5000den sonra düşüş.
pedal-boost pozisyonunda aşırı agresiflik, trafikte aracın kontrolünün zorlaşması.
zaten sorunda şurda burada orj. yazılımlı bir 1.8T ye n75 takılıyor ve durduk yere basıncın artmasından bahsediliyo o yanlışı düzeltmeye calısıyoruz![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)