User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: otomatik i es vtec kapak ?

  1. #1
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    otomatik i es vtec kapak ?

    2000 model otomatik i esimize vtec kapak yapmak istiyoruz gerekli malzemeler hakkinda bir kac sorum olacak
    manuel icin forumda bayagi bilgiye ulasabildik fakat otomatik yapan varmi bilmiyorum
    ama genede timucintt ile bu ise giriselim dedik
    oncelikle dispiritör degismemize gerek varmi ?
    motor ici tesisat degismelimi ?
    otomatik beyin buluruz harnes isi nasil olacak otomatigin harnes farklimi
    kisacasi dolu vtec kapak conta beyin haricinde neler gerkiyor ?
    fuat arkadasimız ve bladerk erkut arkadasimizdanda az cok bilgi edindik
    arac engelli araci oldugundan otomatik ies vtec kapak olacak duze gec muhabbeti olmasin dıye soyluyorum

  2. #2
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    timucintt takacak kağağı vs bilgisi tecrübesi var ama genel tesisat ve gerkeli parçaların listesini yapmadık

  3. #3
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çıkarın listeyi bakam ... ieste 1.4 en daha az malzeme gerekecektir emme tesisat daha az uğraştıracaktır...

  4. #4
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok yok uğraştırır ama merakla bekliorum

    bence ilk etapta otomatik remap yapılan bir ecu için 4 tane sinyal kablosu bitane vtec tetikleyicisi vırt zırt derken en az 8-9 kablo çekmeniz ve yapacağınız harnessta oturtmanız lazım...

  5. #5
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok yok uğraştırır ama merakla bekliorum

    bence ilk etapta otomatik remap yapılan bir ecu için 4 tane sinyal kablosu bitane vtec tetikleyicisi vırt zırt derken en az 8-9 kablo çekmeniz ve yapacağınız harnessta oturtmanız lazım...
    evet manuelle arasindaki fark orada bunu yaparsak sanirim tesisat almamiza gerek kalmayacak

  6. #6
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burda daha tecrübneliler varken benimki sadece çıtır çerez olur hanmi eline kaçtane ecu kabnlosu aldında kestinm desen kesmedimö kesemem elim titrer

    ama gel gelelim distribütör farklılıklarından dolayı bneyuin ve kablolalamalarda farklılıklar oluşuyor ve bnu yüzden standart bnir şema yok teker teker diziyorsun kabnloları

  7. #7
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Estrafullah Okan... tecrübe dışında teknik bilgide herzaman lazım bize... illa eli yağa girmiş olmasına gerek yok işin prensibini kitabını bilmek lazım sende zaten bu işlede baya emeğin var... seninde bilgilerin lazım bize sen döktür olmadı senin gibi bizde tatlısından bir turbo işinemi girsek ? bişiler yapacaz ama ne yapsak halen çözemedik..... senin fikrin nedir maliyet olarak sanırım turbo daha uygun ve daha fazla güç verecektir... ama tabi atmosferiğin tadıda bir başka...

  8. #8
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence turbo yapmak çok hoş fakat nihayetinde herşey "beyin yönetim " konusuna geliyor... yani beyin olmadan aşama kaydetmek zorlu oluyor... eğer vtec kapak yapıp beyini adapte ederseniz turbo takmak en fazla 7-8 saat sürer oda kaynak işlerinden dolayı şanzımanda 200 civarlarına kadar dayanır ...

    düşük basınç güzel bir ayarla Vw tsi lar kıvamında bir araç ortaya çıkar

    turbo yapmak istersende SAFC ile iş yaparsınız düşük basınçlarda rahatça

  9. #9
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o beyin ve tesisatı işine kesin ve mecburen çözeceğiz... yoksa epromu şusunu chipini yazılımını atıp ayarlamamız laızm sonuçta... komple obd1 tesisatı çekip vtece geçmek lazım aslında... sonrada p28 chipliyecen automatic beyne göre tabi bu arada şaznımanıda yönetecek bir ecu olmalı... byinden sonrada devir dönmeye başlıyacak adam gibi ona görede yağlama elden geçmesi gerekecek... off bakalım zor işler

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bladerk(erkut) ile iletişime geçiniz
    RACE WERKS

  11. #11
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut abiye danışacam zaten

  12. #12
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    devir dönmel yerine dolu dönmesi güç üretmesi önemli zaten otomatiklerde kesici 7200 de... bunu arttırmak yerine aynı devir bandında gücü yakalamak lazım.. şanzıman beynine müdahele gerkemez diye düşünüyorum ama

  13. #13
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/japa...14-d16eis.html

    burdan sorularinizin cevaplarina ulasabilrsiniz.. Auto meselesine gelince .. p28 auto kullaniriz ... araciniz 96-98 EK civic ise torpido alti degismenize gerek yok.. ya uzerindeki motor harness modlanip kullanilir yada benden direk EK civic vtec icin olan motor tesisatlarndan alrsniz..

    Aslinda diger bir onemli nokta .. eger ki guc istiyorsaniz ilk once mevcut olani yere veriniz... yani sohc vtec conversiondan once bence bir Manual transmission conversion lazm ..

  14. #14
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DC2-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.techturkey.com/forum/japa...14-d16eis.html

    burdan sorularinizin cevaplarina ulasabilrsiniz.. Auto meselesine gelince .. p28 auto kullaniriz ... araciniz 96-98 EK civic ise torpido alti degismenize gerek yok.. ya uzerindeki motor harness modlanip kullanilir yada benden direk EK civic vtec icin olan motor tesisatlarndan alrsniz..

    Aslinda diger bir onemli nokta .. eger ki guc istiyorsaniz ilk once mevcut olani yere veriniz... yani sohc vtec conversiondan once bence bir Manual transmission conversion lazm ..
    ustte yazdigim gibi engelli araci otomatik olmasi gerekiyor

  15. #15
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DC2-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.techturkey.com/forum/japa...14-d16eis.html

    burdan sorularinizin cevaplarina ulasabilrsiniz.. Auto meselesine gelince .. p28 auto kullaniriz ... araciniz 96-98 EK civic ise torpido alti degismenize gerek yok.. ya uzerindeki motor harness modlanip kullanilir yada benden direk EK civic vtec icin olan motor tesisatlarndan alrsniz..

    Aslinda diger bir onemli nokta .. eger ki guc istiyorsaniz ilk once mevcut olani yere veriniz... yani sohc vtec conversiondan once bence bir Manual transmission conversion lazm ..
    ilani biliyorum takip ediyorum p28 ecu icin harnes mevcutmu uclari kendimizmi siralayacagiz bir liste cikarrmisin

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •