User Tag List

Sayfa 1/5 123 ... SonSon
90 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Civic vti (b16a2) için hangi dereceli egzantrik

  1. #1
    Cihad Güney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Giresun
    Mesaj
    33
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Civic vti (b16a2) için hangi dereceli egzantrik

    Merhaba Arkadaşlar,
    Başlıkda da belittiğim gibi 98 Model Civic Vti HB aracıma egzantrik uygulaması yapmak istiyorum.
    Aracım Spec olarak;

    Skunk2 Pro Emme Manifoldu.
    Skunk2 Pro 70mm Boğaz kelebeği (alınacak)
    Hava Filtre Kiti (Simota Big Tube)
    MSD buji kabloları + iridyum buji
    Headers, 51lik düz boru, Otto son susturucu
    Stage1 baskı balata.

    Aem Widedband alındı takılmadı
    Skunk2 Ayarlı Kasnak alındı taılmadı
    Skunk2 yay+şapka alındı takılmadı
    P72+Neptune Beyin alındı takılmadı.

    Benim istediğim yüksek devirlerde değil de, 6.000 de başlayıp - max 9.000 bitmesidir.
    Destek olarak Piston gerekiyor ise alt devirlerde güç alabilmemiz konusunda, onu da alabilirim.

    NOT: Üst kapağım hiç açılmadı.

  2. #2
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yay sapkanı almışsın almışken gene aynı marka skunk 2 stage 2 tercih edilir bence gayette hoş olur bide 70mm kelebek büyüktür bence 66mm yeterlidir. Skunk2 emme nin giriş çapı kaç mm ?
    1.6tdi.
    Ecutech.

  3. #3

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayriyetten filtre sisteminizi değiştirin derim.
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  4. #4
    BAR22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul/Beylikdüzü
    Mesaj
    1.253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu setupla stage1 egzantrik ve ayarlı kasnak takarsan güzel bi timing ve map ile iyi bir sonuç alırsın..
    daha iyi bir egzantirik için sıkıştırma arttırman gerekir(piston,ince conta vs...)

  5. #5
    TechTurkey SAYGIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ist/ank
    Mesaj
    9.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Skunk s1 pro koyabilirsin ama yapmisken contada koy bence.s2 fln adam gibi sikistirma olmadan bir ise yaramaz.

  6. #6
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece piston al egzantiriğe gerek yok. sıkıştırma yüksek olsun yeter.

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıkıştırma girmeyeceksen 1 serileri güzel iş görür ama sıkıştırma yaparım dedin mi işler de değişir.
    crower stg2 toda nın vardı bir de orta üst güzel olan skunk2 stg 2 de orta üst iyidir diye hatırlıyorum. honda-tech te kaşılaştırması vardı.

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayriyetten filtre sisteminizi değiştirin derim.
    Nasıl bir tip filtre olabilir? Cai tarzı mı yoksa short ram port beslemeli mi?

  9. #9

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fılıtreyı soguk hava ıle beslersen gayet ıyı olur

    skunk2 cok agresıf bır serısı vardı fenalarda bır vtec acma sesı sanırım onlar yok artık

    ayrıyetten sıkıstırmayı 12.5 cr cıkartırsan gayet ıyı sonuclar alırsın

  10. #10
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    filtre kiti güzel bence.. illa egz. te olsun dersen istediğin devir bandında güç veren crower stg2 uygundur. sıkıştımayıda 13cr ve üstü yaparsan tadından yenmez.

  11. #11

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    13 türkiye şartlarında sorun yaratmaz mı? malesef yakıt kalitemiz 10 numara değli ve çoğu benzin istasyonunda yakıta karışımlar katılıyor sonradan. Bence ideali 12 üstüne çıkmamak.

  12. #12

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    filtre kiti güzel değil, ies'te kullanan bi üyemiz bile kutu içi sopuk hava beslemeli yaptı ondan daha fazla verim ve tepki aldı, ki birçok arkadaşım da dediğim sisteme geçince farkı bariz şekilde gördü.

    cai en mantıklısı, short ram delik far'la kullanılırsa çok daha güzel olur ama herkes ben gibi kırık olmadığından cai önereyim

    tampona çizgi şeklinde port açtın mı çok çok iyi olur
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  13. #13
    Cihad Güney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Giresun
    Mesaj
    33
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba öncelikle geç cvp yazdığım için kusura bakmayın,
    hava filtede takılmamıza gerek yok. bu olmaz ise AEM V2 alırız olur biter.
    Benim sorum şu olacak egzantrik kesinlikle almak istiyorum, ama çok yüzkesek devir çevirmek için değil.
    Biraz alt limitlerde de güçlü çevirmesini ve max 9.000 devirde bitmesini istiyorum.
    Araştırmama göre de en uygunu Skunk2 Stage1 bu Spece uygun.
    Sıkıştırma konusuna gelir isek hiç bir bilgim yok. Kolları değiştirmeden de güzel sonuç alınabilindiğini yazan kardeşlerimiz oldu.
    Bende sadece güzel 12lerde sıkıştırma olacak bir Piston + yanında ne gerekiyor ise ile tamamlamak istiyorum.
    Bu konuda ne dersiniz.

    Herhalde ozaman enjektör ve subab da değişmelimidir pek bilmiyorum, ama sağlıklı sorun olmicak bir setup ile yürümesii istiyorum aracımın.
    Herkeze değerli yorumlaı için şimdiden tşk ediyorum.

  14. #14
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    12.5 cr piston ve skunk 2 pro stage1 gayet işini görür..

    diger parça listesini pm lemiştim
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  15. #15

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    V2 üst devilerde sorun yaratabilir 7500 devir sonrası. Egz olarak 9 bin geçilmeyecekse skunk2 stg1 mantıklı gibi fakat jdm egz de düşünebilirsin itr ctr sıkıştırma ile zaten jdm egz le çok güzel iş çıkarır.

  16. #16
    Cihad Güney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Giresun
    Mesaj
    33
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erol Kardeş tşk ederim yardımın için. Maili aldım. eksikleri tamamlayacağım.

  17. #17
    Cihad Güney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Giresun
    Mesaj
    33
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AEM V2 de yaratıyor ise, ne alacağı ki? :-)
    Bu durmda kendi filtrem takılı kalsın. biraz daha soğuk hava alması için geekli işlemleri yaparız.

    Skunk2 Stage 1 de bana mantıklı geliyor.
    Bu arada 70mm kelebek büyük yazılmış bizim orijinali 60mm olmalı.
    bu kadar az fark için yine de kelebek almalımıyım, yani 66mm yerine tornadabizim orijinali büyütürüm. Mantıklı değil mi sizce???

    Birde 12.1 - 12.5 cr. piston + segmanları için markanın önemi var mıdır??
    Eğer

  18. #18
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cihad Güney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AEM V2 de yaratıyor ise, ne alacağı ki? :-)
    Bu durmda kendi filtrem takılı kalsın. biraz daha soğuk hava alması için geekli işlemleri yaparız.

    Skunk2 Stage 1 de bana mantıklı geliyor.
    Bu arada 70mm kelebek büyük yazılmış bizim orijinali 60mm olmalı.
    bu kadar az fark için yine de kelebek almalımıyım, yani 66mm yerine tornadabizim orijinali büyütürüm. Mantıklı değil mi sizce???

    Birde 12.1 - 12.5 cr. piston + segmanları için markanın önemi var mıdır??
    Eğer
    cihad stage1 yada ıtr kullanıcan egzantrik ozaman..artı port polish yaptırıcan torna diil.short ram varsa soğuk hava ile besle yeter

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piston markası olarak çok çeşitli örnekler var ama 12 dersen Pctx yani ctr pistonu takabilirsin oem kalite olur. Fakat Cp bu aralar önde koşuyor herkes onu takıyor vtec lere 11.7 12.5 seçenekleri var bildiğim kadarıyla.

    Evet v2 de yaratıyor malesef kit güzel şekilli ama 3 tane 90 derecelik açısı var hava çarpa çarpa boğaza ulaşıyor alt orta devirler güzel ama üst devirlerde sıkıntı yaratıyor en güzeli alttan soğuk hava beslemeli oda yapmak oraya simotanın kafa kısmına. Eskiden Stp nin arabasında vardı resimlerini bulabilirsen örnek olur.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •