User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
90 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Civic vti (b16a2) için hangi dereceli egzantrik

  1. #39
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    msd buji kablosu ve iridyum buji yerine;

    ngk power cable 01H ve bkr7en11 buji tercih edebilirsin.

    gaz kelebeği içinde itr nin 62mm plate ölçüsü olan kelebeğini kullanabilirsin. (kıbrıs tan fuat tan temin edebilirsin)
    Failure is not an option.

  2. #40
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgiler için sağol bilalde sunu sorucam ozaman herkez arabam 13.5 cr diyo pistonlar custom da diil bu nasıl oluyo?bendeki cplerden takıp conta kapakla oynasalar yine bukadar olmaz zannedersem

  3. #41
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilgiler için sağol bilalde sunu sorucam ozaman herkez arabam 13.5 cr diyo pistonlar custom da diil bu nasıl oluyo?bendeki cplerden takıp conta kapakla oynasalar yine bukadar olmaz zannedersem
    herkes niye 13.5 diyor çünkü gelen piston kutusunun üstünde b series 12.5 cr yazıyor ince conta ve yüzey taşlama ile olur herhalde diyorlardır

    piston geldiği zaman içindeki kağıttan bakacağınız 3 değer var.

    piston bore size
    piston compression height
    piston dome volume cc.

    bu 3 ölçü ile zealautowerks te kendi sıkıştırmanızı hesaplayabilirsiniz.

    krank stroke b16 nın 77.4mm olduğu için sıkıştırma malesef problem ki zaten 12 sıkıştırma ideal bir sıkıştırma. cp piston ince conta kapak yüzey temizleme ile 12 leri yakalarsınız.
    Failure is not an option.

  4. #42
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    extra olarakta gömlek çapınızı değiştirirseniz 84 ve üstüne çıkarsanız bu sefer sıkıştırma oranında çeşitlilik artar. daha yükseklere çıkarsınız. fakat 82mm kadar hazır piston bulmak sıkıntılı. custom harici tabi.
    Failure is not an option.

  5. #43
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ff vtecte 81,5 mm vardı 12,5 cr idi yanılmıyosam.

  6. #44
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı tunceR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ff vtecte 81,5 mm vardı 12,5 cr idi yanılmıyosam.
    cp piston ince conta yüzey taşlama vardı işte. 12.1 civarı idi yanlış hatırlamıyorsam.
    Failure is not an option.

  7. #45

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ondaki ateşleme sistemi nasıldı Bilal abi?

  8. #46
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ondaki ateşleme sistemi nasıldı Bilal abi?
    yazdığım gibiydi. ngk idi.
    Failure is not an option.

  9. #47

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki yukarıda yazdığınız bujhi ve kablosunu klasik f-h-e lu vs bi vtec'te kullansak azda olsa faydası olur mu gereksiz mi olur yoksa, özellikle buji orj 6soğukluk diye biliyorum çğnlü
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  10. #48
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozaman basitce:emme kelebek ateşleme portpolish kaliteli bi headers ssr hytech 82 mm kadar shelf piston yay şapka stage1 veya 2 egzantrik ve yazılımla 200 hplerde sağlıklı bi vtimiz olur.tabi listeye eklenicek seyler olabilir ama basitce böle.ondan sonrası stroker falan toda girer işin işine oda kasar zaten.. birde filteli eksozsu headerslı araçlarda bence oem malzeme kullanılmalı buji buji kablosu vsvb en iyi yürüyenlerde böyle oldu hep.

  11. #49
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer bolt-on kullanıcaksanız kapağaı açmak istemiyorsanız jun marka egzantirik öneriyorum..part kodu:1004M-H005

    292derce 11.7lift değeri
    eğer piston koymak istiyorsanız o setup içinde yardımcı olabilirim..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  12. #50
    Cihad Güney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Giresun
    Mesaj
    33
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla 2 gün kimse yazmayınca herhalde bu konuda bilgi alamayacağımı sanıyprdum, ama bakıyorm ki değişik fikirler çıkmaya başladı.
    Yanlız bende biraz kafa karıştı :-(
    ben en hızlı olmak peşinde değilim ama 200 Beygirleri de gröebilirsem mutlu olurum tabiki.
    Şimdi benim setupa göre
    1- Gaz Kelebeği 70mm gerek yok mu??
    2- Skunk Stage 1 işimiz görüyor anladığım kadarıyla
    3- çok kafa karıştırmadan piston olarak CP piston ince conta kapak yüzey temizleme
    yaptık mı bu işlem tamam mıdır.

  13. #51
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer bolt-on kullanıcaksanız kapağaı açmak istemiyorsanız jun marka egzantirik öneriyorum..part kodu:1004M-H005

    292derce 11.7lift değeri
    eğer piston koymak istiyorsanız o setup içinde yardımcı olabilirim..
    ya olm bırak jun mun kapağa odaklan
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  14. #52
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cihad Güney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla 2 gün kimse yazmayınca herhalde bu konuda bilgi alamayacağımı sanıyprdum, ama bakıyorm ki değişik fikirler çıkmaya başladı.
    Yanlız bende biraz kafa karıştı :-(
    ben en hızlı olmak peşinde değilim ama 200 Beygirleri de gröebilirsem mutlu olurum tabiki.
    Şimdi benim setupa göre
    1- Gaz Kelebeği 70mm gerek yok mu??
    2- Skunk Stage 1 işimiz görüyor anladığım kadarıyla
    3- çok kafa karıştırmadan piston olarak CP piston ince conta kapak yüzey temizleme
    yaptık mı bu işlem tamam mıdır.
    gaz kelebeğini orjinalini portpolish yapıcan 70 büyük geliyo yazmışlar
    stage1 işini görücek skunk2 pro stage1
    cp piston alıcan sc7116x en iyisi bu dendi piston için sadece ince conta kullanıcan kapağı fazla kurcalamıcan temizlet yeter

  15. #53
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gaz kelebeğini orjinalini portpolish yapıcan 70 büyük geliyo yazmışlar
    stage1 işini görücek skunk2 pro stage1
    cp piston alıcan sc7116x en iyisi bu dendi piston için sadece ince conta kullanıcan kapağı fazla kurcalamıcan temizlet yeter
    pro 1 agresif olur. dolu dolu 9000 için tuner stage 1 daha iyi olucaktır.
    Failure is not an option.

  16. #54
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cihad Güney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla 2 gün kimse yazmayınca herhalde bu konuda bilgi alamayacağımı sanıyprdum, ama bakıyorm ki değişik fikirler çıkmaya başladı.
    Yanlız bende biraz kafa karıştı :-(
    ben en hızlı olmak peşinde değilim ama 200 Beygirleri de gröebilirsem mutlu olurum tabiki.
    Şimdi benim setupa göre
    1- Gaz Kelebeği 70mm gerek yok mu??
    2- Skunk Stage 1 işimiz görüyor anladığım kadarıyla
    3- çok kafa karıştırmadan piston olarak CP piston ince conta kapak yüzey temizleme
    yaptık mı bu işlem tamam mıdır.


    dostum bence önce neyapmak istediğine karar ver hızlı olsun istemiyorum diyosun 200hp olursa sevinirim diyosun.. ozaman hiç girmicen headers filtre egsoz kelebek 170-175 hp bincen. bundan daha yukarısı hızlı oluyo çünkü.. stage1 iyi güzel hoşta otobana çıkınca iş değişiyo elin egzantirikli 106-saxosu 2-3 boy atıyo gidiyo. herşeyi tabloya göre değerlendirmemek lazım kağıt üzerinde olmuyo herşey. 106-saxo kovalıcaksan piston bikere kesinlikle şart. egazntrik, piston ve sıkıştırman limit olması lazım.

  17. #55

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Katılıyorum amaç çok önemli
    Bilal abiler FF'i 1.6 da limit yaptılar belki daha yukarısı olur fakat fayda maliyet ve amaç çok önemli. FF in amacı Typer kovalamaktı fakat s2000 kovaladı

  18. #56
    Cihad Güney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Giresun
    Mesaj
    33
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tunceR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum bence önce neyapmak istediğine karar ver hızlı olsun istemiyorum diyosun 200hp olursa sevinirim diyosun.. ozaman hiç girmicen headers filtre egsoz kelebek 170-175 hp bincen. bundan daha yukarısı hızlı oluyo çünkü.. stage1 iyi güzel hoşta otobana çıkınca iş değişiyo elin egzantirikli 106-saxosu 2-3 boy atıyo gidiyo. herşeyi tabloya göre değerlendirmemek lazım kağıt üzerinde olmuyo herşey. 106-saxo kovalıcaksan piston bikere kesinlikle şart. egazntrik, piston ve sıkıştırman limit olması lazım.

    Güzel kardeşim, önerilerin için tşk ederim.
    Ben başda konunun piston da yapmak istediğimi belirttim ama dereceli konusunda fikrim olmadığından, konuyu açmışdım.
    Piston konusunda bana Erol Bey bayağı yardımcı oldu, ve dediği gibi 12,1 -12,5 sıkıştırmalı sıfır Piston alacağım CP.
    Dediğin de haklısın 106lar, saxolar hafif olduğundan güzel yürüyorlar. Buarda da çok ciddi 106 var.
    ben hp piston + dereceli ve tüm ekipmanlarım ile alabilirsem (Neprun ecu vs davar), güzel olur anlamında demek istedim.

  19. #57
    Cihad Güney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Giresun
    Mesaj
    33
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 200 hp piston + dereceli ve tüm ekipmanlarım ile alabilirsem (Neprun ecu vs davar), güzel olur anlamında demek istedim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •