User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
50 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: BMW E34 1996 Model 520i

  1. #1
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    BMW E34 1996 Model 520i

    Merhaba arkadaşlar, başlıkta geçen e34 kasa 1996 model otomatik şanzımanlı 24 valfli araçlar nasıldır? Kronik problemleri nelerdir? Binilecek bir arabamıdır yoksa direk kestirip atılmalımıdır? Araç hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardım ederse bu konuda gerçekten çok sevinirim.

  2. #2
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu araçlar hakkında bilgisi olan varsa sevinirim benimde ihtiyacım var..
    Asıl sancı uyandığında..

  3. #3
    mgnPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    anC@Ra
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yillar boyunca ilk sahibi oldugumuz ve almanya hannoverden gidip bizzat sifir olarak teslim aldigimiz 91 model 12v 520i kullandik. yaklasik olarak 12-13 yil kadar bize hizmet etti. bu sure zarfinda 2 kere kadran bitirdi. uzun yol otobusleri gibi kronik olarak 12v olarak daha hantal ve zayif kaliyor ve tuketimi arttiriyor bu durumda. son demlerinde artik bir dolu depo ile sivrihisara zor gider olduk o derece icmiyor adeta yerlere dokuyordu yakiti. ziyan bi makina olmustu. ama bu surecde asla ve asla motor acilmadi motor yapilmadi yagi suyu sibop ayari antifrizi gibi rutin veya ne bileyim yipranmadan dolayi degisen su hortumlari gibi seyleri saymazsak kaput acilmadi bile kaya gibi saglam arabadir. temizini bulursan hizmet eder. ama yikik olursa intihar sebebidir.

  4. #4
    mgnPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    anC@Ra
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok anim vardir bu e34 kasa ile. tum gencligim bir sinema filmi gibidir onunla adeta. kismet olsada yine alip binsem doya doya. dur satiliklari focusu koyayim bari. asil senin arabayi almayi dusunuyorum iki arac ihtiyacimiz dogdu is sorunlarimiz nedeni ile. o yuzden satmayi dusunuyorum bende ama ben satana kadar sende satarsan e34 bakayim bari. uzerinede hanima bir otomatik almamiz lazim.

    aldi goturdu o yillara beni simdi bunlardan bahsetmek. guzel arabadir. kalitelidir far sis dugmeleri bence efsanedir. cok ariza veren bir yapiya sahip degildir duzenli bakimlarini aksatmazsan eger. ayrica sinyal kolunu hangi tarafa acik birakipda kontagi kapatirsan o tarafin parklari yanarda yanar taaaaki akun bitene kadar

  5. #5
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enteresan arabaymıs o zaman yani üzermi bizi? sıkıntı cıkarırmı cok fazla? anlattıgınıza göre bakımlarını yaparsak sıkıntısız bineriz olayı anlaşılıyor ama, yinede biraz daha detaya inmek istiyorum.. böyle dipte kalmıs ufak tefek kırıntıda olsa sıkıntısı arızası olabiliyormu?

  6. #6
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu e34 kasa 1996 model HONDA 520 hakkında bilgisi olan

    "honda yazarsam birileri mutlaka bişey yazar fikrinden yola cıkaraktan.. . "

  7. #7
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e34'ün temizi temizdir pis'i ise insanı bırak bmw'den arabadan soğutur

    24v daha iyidir eğer bütce varsa 530-535'lere bakmanı tavsiye ederim aralarında zevk olarak dağlar kadar fark var

    Ahhh ahhh m5'i geçtim güzel bir 540i V8 olucaktı of of

  8. #8
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e34'ün temizi temizdir pis'i ise insanı bırak bmw'den arabadan soğutur

    24v daha iyidir eğer bütce varsa 530-535'lere bakmanı tavsiye ederim aralarında zevk olarak dağlar kadar fark var

    Ahhh ahhh m5'i geçtim güzel bir 540i V8 olucaktı of of
    evet 535ler daha iyidir mutlaka, hatta bir kere bir tanesini kullanma şansım olmuştu fakat yakışıda o bicimdir sanırım

  9. #9
    mgnPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    anC@Ra
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merak ettigin detay olarak ne istiyorsun sor soyleyeyim. bizim oyle aman aman bir sorunumuz olmadi yillar icinde. patlayan catlayan su hortumlarini saymazsan en cok sikayetimiz buydu bizim. ama tursu olanlardan uzak dur. fasulye degilki hayat yaninda tursu olarak bmw alasin. bu arada ne araban varmis seninde arkadas actim konu basligini satiliklara

  10. #10
    SHOCKİNG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    12 Valf olanlar lpg'ye daha çok uyum sağlıyor lpg'de daha sıkıntısız. 24v olanlar ise lpg'de o kadar iyi değiller. Tabii lpg kit'inin markasına göre değişkenlik gösterebilir.

  11. #11
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mgnPower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merak ettigin detay olarak ne istiyorsun sor soyleyeyim. bizim oyle aman aman bir sorunumuz olmadi yillar icinde. patlayan catlayan su hortumlarini saymazsan en cok sikayetimiz buydu bizim. ama tursu olanlardan uzak dur. fasulye degilki hayat yaninda tursu olarak bmw alasin. bu arada ne araban varmis seninde arkadas actim konu basligini satiliklara
    Valla araba öylede, işte bundan sonra huzurla binebileceğim geniş ama cok gazlayamayacağım bir araç arıyorum acıkcası Su hortumu v.s. bunlar zatenzamanla eskiyen şeyler, hoşaf olanlarını nasıl ayırt ederiz, yani bir sorunda otomatik şanzıman v.s. kendini kısa bir süre kullanımda belli edermi acaba?

    Alıntı SHOCKİNG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    12 Valf olanlar lpg'ye daha çok uyum sağlıyor lpg'de daha sıkıntısız. 24v olanlar ise lpg'de o kadar iyi değiller. Tabii lpg kit'inin markasına göre değişkenlik gösterebilir.
    Bir baktığımda BRC nin sıralısı vardı ama.. tabi nasıldır bilemiyorum

  12. #12
    pepecura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    anadoluhisarı idman yurdu
    Mesaj
    604
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üst kapak alemnyum olabılırmı? 150 bınden sonra yağ yakma gıbı bı sıkıntısı varmış sanırım 99 dan sonra duzeltmişler diye bılıyorum yanlışmı blıyorum bılmıyorum ama benımde bılgıye ıhtıyacım var konuyu takıpteyım...

    saygılar

  13. #13
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    92 model 520ia 24v 158ps lerden vardı bizdede zamanında
    Gerçekten inanılmaz bir arabaydı
    Sadece baskı balatasını değiştirmiştik
    İzmir Aydın otobanında 240 görmüştük
    Hiç bir arıza verdiğini hatırlamıyorum
    Tadına doyum olmaz E34 kasaların
    Ben ClioRs almadan evvel E34 yaklaşık 1 sene kovaladım
    Şimdi Clio rs i satmış olsam E34 alırdım koşa koşa

    Yalnız E34 dediğin kasalar sanırım 1995'in son ayına kadar çıkıp 1996 da yeni uzay kasaya geçmesi lazım diye hatırlıyorum

  14. #14
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    92 model 520ia 24v 158ps lerden vardı bizdede zamanında
    Gerçekten inanılmaz bir arabaydı
    Sadece baskı balatasını değiştirmiştik
    İzmir Aydın otobanında 240 görmüştük
    Hiç bir arıza verdiğini hatırlamıyorum
    Tadına doyum olmaz E34 kasaların
    Ben ClioRs almadan evvel E34 yaklaşık 1 sene kovaladım
    Şimdi Clio rs i satmış olsam E34 alırdım koşa koşa

    Yalnız E34 dediğin kasalar sanırım 1995'in son ayına kadar çıkıp 1996 da yeni uzay kasaya geçmesi lazım diye hatırlıyorum
    1996 ların e34 kasaları var, öncekilere göre biraz makyajlı sadece.

  15. #15
    mgnPower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    anC@Ra
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yag yakma sorunu sorundan sayilmaz bmwde cunku hepsi yakar yenisi eskisi hic farketmiyor. gecenlerde bir iki kisi daha yazmisdi yuksek modeldi hemde onlarinki catir catir yakiyor diye. otomatik vites icin kolay kolay bisii olmaz. gecislerine falan bindiginde bakarsin sorunu varsa cok sarsar anlamaman imkansiz neredeyse. uzun zamandir otomatik kullaniyorum bendekeyfi hic bir seyde yok inanki. en cokda istanbula geldigimizde iyiki otomatik kullaniyoruz dedirtiyor meret

    rolanti sesinde sakirtilar olabilir genelde iticiler ve siboplar ses yapar saat gibi olmasi lazim calisirken senkron onemli. sarki soylemeli sana gaz verdiginde sirali 6 silindir senfoni orkestrasi gibidir saglikli motorda. alir goturur uzaklara.

  16. #16
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    96 e34 ler m52 158 hp
    95 e kadar olanlar m50 150 hp dir

    öncelikle sakın olaki bmwnin ucuzuna kaçıp 3-5 lira daha aşa aldım diye sevinme eninde sonunda an az bir e34 parası harcatır adama ince eleyip sık dokuyup al aracı ve bmw nin ne olduğunu bilen birisinden almanı tavsiye ederim genelde bmw nin ne olduğu bilen bilinçli insanlardan alınan araçlar sorunsuz çıkmıştır

    özellikle aracın elektrik tesisatına dikkat et ekleme kopukluk vs işlemelerden geçmişmi
    araç sunroof lu ise ön direğe doğru su tahliye delikleri vardır onlar zamanla tıkanır sonrada bildiğimiz içeri su alma olayları başlar ve o deliklerden ön direğe doğru bir kanser yayılmaya başlar o deliğin çıkış yeride hemen çamurlukların altındadır.

    arka bagaj kısmında çamurlukların hemen arkasında kalan havuz diye tabir edilen yerlerde ilk önce zamanla paslanmalar sonrada çürümeler başlar buralara dikkat et.

    bmw de pek km önemli değildir yeterki bakımları bilinçli ellerde yapılmış olsun orj. motorun 500 k gittiğini biliyorum hatta burda bir ticari var e34 500k yı çoktan geçmiş ve motoru orjinal daha.

    yanlız bmw ler yağ yakmayı severleryani aracın belli bir km de yağ eksiltir korkmana gerek yok
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  17. #17
    yusufbatırel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mehmetRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet 535ler daha iyidir mutlaka, hatta bir kere bir tanesini kullanma şansım olmuştu fakat yakışıda o bicimdir sanırım
    e34 540 v8 yakmaz ole o bıcım 500 550 arası yakar maksımum basarsan 600 faladır oda cok sıkarsan hacımlı motor herzaman ıyıdır dedıklerı gıbı 530 535 bulursan temız 20 den cok daha keyıflı olur kıcına bıde kılıt taktınmı dandından yenmez

  18. #18
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mgnPower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yag yakma sorunu sorundan sayilmaz bmwde cunku hepsi yakar yenisi eskisi hic farketmiyor. gecenlerde bir iki kisi daha yazmisdi yuksek modeldi hemde onlarinki catir catir yakiyor diye. otomatik vites icin kolay kolay bisii olmaz. gecislerine falan bindiginde bakarsin sorunu varsa cok sarsar anlamaman imkansiz neredeyse. uzun zamandir otomatik kullaniyorum bendekeyfi hic bir seyde yok inanki. en cokda istanbula geldigimizde iyiki otomatik kullaniyoruz dedirtiyor meret

    rolanti sesinde sakirtilar olabilir genelde iticiler ve siboplar ses yapar saat gibi olmasi lazim calisirken senkron onemli. sarki soylemeli sana gaz verdiginde sirali 6 silindir senfoni orkestrasi gibidir saglikli motorda. alir goturur uzaklara.
    rolantide cok dikkatli dinleyince hafif bir ses var fakat gazlarken yok.. o da kaputu acıp motoru dinlediğimizde duyuyoruz sadece rolantide..
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    96 e34 ler m52 158 hp
    95 e kadar olanlar m50 150 hp dir

    öncelikle sakın olaki bmwnin ucuzuna kaçıp 3-5 lira daha aşa aldım diye sevinme eninde sonunda an az bir e34 parası harcatır adama ince eleyip sık dokuyup al aracı ve bmw nin ne olduğunu bilen birisinden almanı tavsiye ederim genelde bmw nin ne olduğu bilen bilinçli insanlardan alınan araçlar sorunsuz çıkmıştır

    özellikle aracın elektrik tesisatına dikkat et ekleme kopukluk vs işlemelerden geçmişmi
    araç sunroof lu ise ön direğe doğru su tahliye delikleri vardır onlar zamanla tıkanır sonrada bildiğimiz içeri su alma olayları başlar ve o deliklerden ön direğe doğru bir kanser yayılmaya başlar o deliğin çıkış yeride hemen çamurlukların altındadır.

    arka bagaj kısmında çamurlukların hemen arkasında kalan havuz diye tabir edilen yerlerde ilk önce zamanla paslanmalar sonrada çürümeler başlar buralara dikkat et.

    bmw de pek km önemli değildir yeterki bakımları bilinçli ellerde yapılmış olsun orj. motorun 500 k gittiğini biliyorum hatta burda bir ticari var e34 500k yı çoktan geçmiş ve motoru orjinal daha.

    yanlız bmw ler yağ yakmayı severleryani aracın belli bir km de yağ eksiltir korkmana gerek yok
    şimdi siz böyle yazdınız ya, almayacaksamda gidip alacam o arabayı

    Alıntı yusufbatırel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e34 540 v8 yakmaz ole o bıcım 500 550 arası yakar maksımum basarsan 600 faladır oda cok sıkarsan hacımlı motor herzaman ıyıdır dedıklerı gıbı 530 535 bulursan temız 20 den cok daha keyıflı olur kıcına bıde kılıt taktınmı dandından yenmez
    valla işin açıkcası aracımla takas şeklinde olacağı için, bu model denk geldi o yüzden soruyorum. nakite çevirmiş olsaydım 530 540 larla ilgilenebilirdim. Teşekkür ederim

  19. #19
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    şuan wallpaper olarak kullanıyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •