Clionun 2. Elinin cok iyi oldugunu ve yakitinin dusuk oldugunuda biliyorum peki chevrolet aveo 2012 sedan kasa 1.3 75hp dizeli icin yorumlar nedir ?
Clionun 2. Elinin cok iyi oldugunu ve yakitinin dusuk oldugunuda biliyorum peki chevrolet aveo 2012 sedan kasa 1.3 75hp dizeli icin yorumlar nedir ?
en dusuk yakıt tuketımı
en ıyı servıs agı
en buyuk bagaj
en ıyı 2.el
tıpı de eskı kasaya gore bıraz duzelmıs dıyebılırız.
kullanılan plastık kalıtesı vs si elbette ıyı sayılmaz.ama muadıllerı de 35000lıraya ancak o kadarını sunabılıyor.
Chevrolet suan daha cazip gelmeye basladi donanim olarak neredeyse yok yok clio dan daha tipli gibi duruyor tabi kalite nasil bilmiyorum bu arada 2012 aveo nun 2. El ilaninida goremedim ya alan kisiler cok memnun yada kimse almiyor![]()
öyle bir söylemişsinizki ispatlanamayan iddalar silsilesi. Renault bayisinde çalışıyorum, kiralama departmanımız var, yaklaşık 2000 adet symbol aracımız Türkiyenin çeşitli illerinde koşturuyor, Sadece yetkili servislerde, a sınıf bakım yapılıyor 200.000-300.000 lerde bırak kapak açmayı turbo bile değişmeden gelen araçlarımız var. bu olayın en önemlisi bakımdır. Yetkili servislerin artık hepsi daha çok müşteri çekebilmek adına 2. kalite ürünleri ( yan sanayi değil) kendi lisansları altında servislerinde kullanmaktadır. herhangi bir sorun teşkil ettiğinde garanti kapsamına alarak müşterisini zor durumdada bırakmazlar. örneğin renaultta serviste elf yağları kullanılırken, daha uygun olması için motrio diye bir marka ile anlaşılmıştır. bi symbolun elf ile bakımı 300 tutuyorsa motrio ile 250 tutuyor. ne olursa olsun kalite farkı oluyor. buda servisin önemi çok büyük sizin serviste bakım yaptırdık dediğiniz servisler yetki almış özel servislermi, yoksa satış servis ve yedek parça sunan yetkili satıcılardan birimi, bu önemlidir çünkü yetki almış özel servislerden genel olarak bakım kalitesi şikayetleri doğmaktadır.
ama konu symbolden Clio III hb e gelirse evet değil 80-90 bin 50 binde bile sandık motor isteyebilir. Aynı motor densede, daha yüksek avansla, daha fazla püskürtne ile çalışır ve biraz kalitesiz yakıta denk geldiğinde piston eritir. sorunun çözümü çok çok basit. yetkili serviste isteğiniz üzerine symbolün yazılımını clio III e yüklerseniz symbolün sorunsuzluğu ile aynen clio III ede binebilirsiniz.
Symbol alınacaksa kesinlikle tavsiye ediyorum sorunsuz sıkıntısız kullanırsınız. mümkünse 85 lik alın uzun vadede rahat edersiniz. hem yakıt hemde 2. el konusunda.
2008 extreme sahibiyim. 446.000de dci motor gördüm takside daha kapağı açılmamış. Geçen takıldığımız tesisatçıya megane geldi dci motor 160.000de kapağı açılmamış. 90.000de motor yiyen dci yüzde 200 ağzına edilmiş bir motordur. Burada bi sürü kullanıcı var genelleme yapmak çok yanlış olur. 75.000de benim aracımda maşallah hiçbir sorunu yok aldığımdan beri tek kuruş masraf yapmadım çok şükür.
Az yakıt en önemli özellik. Ama modeline göre manuel aynalar, manuel arka camlar en sinir bozucu özellikleri. Bunlar dışında gayet keyif verici bir araç.
App plaka ve pleksik plakalık için ulaşabilirsiniz. Ailenizin Plakacısı
www.instagram.com/kokumerkezi
Bende Clio III Hb kullanıyorum 2 yıldır.Çok güzel yakıtı şikayet edeni edeni görmedim.Benim tek sıkıntım yağ pompası arızalandı o kadar.Yenisini aldıım devam ettım.Bakımlarını düzgün hiçbir sıkıntı olucağını sanmıyorum.Şuan şehir içi 5 litre ile geziyorum.
bıde bnm sorum olacak bu clıo 3 lerın 100 bg lık olanları varmıs dogrumu varsa hangı modellerı??(dizel)
Clio III hb araçlar 2006-2009 arası 65 hp ve 80 hp olarak üretildiler, 2009 2. yarıdan itibaren 65 ler 70 hp, 80 ler 85 hp olarak satışına devam etti. ancak arada (2008 yılında) bi grup özel seri araç çıktı 1.5 dcı 105 hp 6 ileri vitesli. ancak arkası gelmedi.
ben 130000 km de 2006 clio 3 sattım pek memnun değildim motoru sürüşü bana göre değil o yüzden sattım hemen..
Asıl sancı uyandığında..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)