Yakıtı düşüneceksen almayacağın bir araba.Ama harikadır.Baştada söylediğim gibi bir jeep değil mitsubishi

Gırgırı bir kenara bırakırsak 2.0 litre turbo motor.Hafifletilmiş evo 8 motoru yani.4G63 bir efsanedir zaten.Bence dünyanın en verimli 2.0 motorudur.Fabrika verilerine göre 202 beygir, 300 tork a sahiptir.Ufak dokunuşlarla 250 beygirin; iyi dokunuşlarla 300 beygirin üzerine çıkarılabilir.Çok sağlam dokunşlarla 4G63 ün dünyada 1000 beygir civarında örnekleri vardır.Türkiye de 700 beygir civarında bir tane var diye duymuştum.
Outlander turbonun fabrika verilerine devam edecek olursak 0-100 ü 7 saniye.Son süratini yazan bir teknik veri görmedim.Fabrika verisi yakıt 90 sabit hızla 6.0 litre.Yani 1500 kiloluk bir suv a göre oldukça ekonomik.Ama corsa dan sonra yakıt çok gelir.Zaten turbo araçlar basmadığın zaman makul bastığın zaman çılgın yakıyorlar.Yani tamamen kullanıcıya bağlı ama insanı tahrik ettiği için özellikle hızlanırken sakin kullanamıyorsun.1500 kilo olduğunu belirtmiştim.Sürekli dörtçeker bir diğer deyişle awd dir.Bence dünyadaki en iyi çekiş kontrol sistemi olan acd ye sahiptir.Yoldan çıkarmak çok zor patinaja düşürmek neredeyse imkansızdır.
Donanıma gelince tüm mitsubishiler gibi oldukça donanımlıdır.Klima, 4 cam elektriği gibi şeylerin yanında çift sunroof vardır.Sunrooflardan biri aktif.Turbo modelinde diğerlerine göre göstergelerin zemini beyaz, pedallar spor, gibi küçük sportif detaylar mevcuttur.
Her ne kadar suv olsada araziden çok spor bir araç olarak imal edilmiş bence.Yani hem spor hem aile aracı olarak hoş.Şahsen benim olsa çetin araziye sokmam.Zaten arazi istesem 40.000 civarında bir paraya bu aracı değil dizel bir arazi aracı ya da pick-up alırım şahsen.