bujiler yeni. muadil denso..
ignitör de ne gibi bir sorun olabilirki? böyle sabit devirde 2000-3000-5000rpm farketmez, pıp pıp pıp. atlıyor.
tesisattan emin degilim.. ama sizinle birlikte getirtecegim. görcez.. de bobin diyor güvendiğim bir usta.. ignitör dediğin de heral sol ön kulenin yanındaki 5cmX5cm parça değilmi? o ise soket sağlam..
\\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!
avanstaki, afallamayı biliyorum..ondan değil. kökleyince çekiyor araba.. ama bugün turboyu ölçtük, 0.52bar çıkıyor. standart 0.78 gibi bir deger olmalı.. onunda nedenini biliyorum.. turboya cok yüklenince rölantiye aldıgında araba arkadan bir süre beyaz duman atıyor.. turboya yağ sızyor.
\\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!
S13 standart basınç 10 psi-0.69 bar.
Öncelikle Merhaba..
Bi tanıdığımda otomatik vites s14a bulunmakta , aracını satmayı düşünüyor.. Benimde aracı almaya niyetim var fakat otomatik vites araçtan nefret ederim hele hele s14'de otomatik şanzumanın hiç keyifli olucağını sanmıyorumNeyse lafı fazla uzatmıyorum s14'ü manuel şanzumana çevirmemin aşağı yukarı maliyeti ne tutar ? daha doğrusu manuel şanzumanı bulabilirmiyim ?
Şimdiden Teşekkür ederim.
osman abi seninki düzeldi mi haber vermedin[/QUOTE]
Birini taktim Efe duzeldi gibi ama digerinide deneyip haber edecem kardesim suan guzel ama patirdama kalmadi sadece egsoz patliyor o kadaraslinda turbo contasindan sonra cok degisti araba suan performans 10 numero
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)