doruk şöyle söyleyeyim sana , ben hala orjinal egzantriklerimle gittiğim ve gereksiz olduğu için fazlası kesicimi 7200 e çektim . çünkü üstünde boşuna zorluyorsun arbaayı güç de yok orjinal egzantriklerle.. senin 8000 çeviriyor olman hemde orjinal ecu ile İMKANSIZ. başka birşey değil .
orjinal beyin "chipleniyor" evet. ama uzman birisinin bakması lazım beyinin içine. orjinal eprom sökülüp yerine başka konmuşmu diye.
hız/devir konusuna cevap bekliyorum . kadran hatası oludğunu snamıyorum çünkü ..
Kendi çekimlerim , kendi arabamdan .
Non-europe RS13 diff:
![]()
Okan a satilmadan öncede 8500 dönüyordu
ama garip agbi ha efe bana s14 ün auto şanzımanlı manuel lazım varmı bildigin kaynak vs![]()
http://docs6.chomikuj.pl/1417702117,...14%2BA-FSM.pdf
S14 de otomatik şanzımanın kendi FSM si var . sanırım bu link işe yarar
Aklıma gelmişken ekleyeyim . JDM CA18DET ecu 7700 çeviriyor , fakat 8 port kapak için o beyin .
öyle bir değişime maruz kalmış olma ihtmali geldi aklıma doruğun arbanın . fakat yinede kadran hatası vs 8000 i geçmiyor olması lazım ..
beyinin üzerindeki koda da bakarsın doruk fırsatın olursa.
79 un altında yazan XXXXX-XXXXX kısmı .
yinede dediğime geliyor fakat , orjinal ecu olamaz ve bir çok problemin kaynağı olabilir bu beyin değişimi
beyin al abi ne uğarşıyorsun böyle şeylerle , o kadar motor yaptın![]()
antalyalı arkadasım. ırakla falan bağlantın varsa bende bir stock turbo alcam.. haberleşelim.. e-bay de buldum.. ırakta varsa imkan ordan alalım.. burda tamir parasına dısarda kralı var..
efe, şu devir/hız olayı ve rev-limit bende de farklı yaa..
Benzinde 100km/h yi 3300-3400rpm de görüyor..
lpg de 3400-3500 falan.. (ama bobinlerden birinde bi tatsızlık var ondanda olabilir)
yalnız benim devir kesici 7800de falan devreye giriyor.. tam deneyemedim ama 7700-7800 falan oluyor.. açıp bakmadım ama ben ilk elden aldım. (taa eski tip kitapçıklı ruhsatıyla)adam öyle chip mip yapacak biri değildi.. yarın pazar, yarın yine ecu yü söker eprom bacaklarına bakarım değişmişmi diye.. bu arada bildiğim kadarıyla yazılımı ecuyu ayırmadan update edemiyoruz heralde 200sx te degilmi?
\\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!
uyar...
ingilterede bi hurdacım var, daha önce del sole ve yrv turboya parca aldım 4-5 kere.. onda 200sx de var, benim işime yarayan bişey yok elinde..
ama turboyu çinde buldum.. muadil olanlardan. gt25 in replikası, 180dolar + 89dolar intl shipping..
rakam iyi aslında ama cibiliyeti bilinmiyor.. oem temiz bişeyde kargo dahil 300 dolardan baslıyor vesselem.. sende benim gibi standart turbo istiyosan birlikte alalım.... bende ki aslında tamirde olurda, (mil, pal saglam, sadece contasından yag egzosa yağ veriyor alıyor içine).. 200 lira tamire diyorlar.. degmez diyorum..
\\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!
ben, manifolt veya borularda tadilat yapmayı düşünmüyorum.. alcam turboyu, eskisini atcam yenisini takcam
\\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!
stage 2 balatayı 3000km kullanıp yemiş bitirmişimKendime tebrik koydum
Madem bu exedy ler bu kadar çabuk biticek ist un trafik şartlarında oem balata takalım daha iyi.Bu arada elinde exedy stage 1-2 balata olan varmı
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)