User Tag List

Sayfa 67/96 İlkİlk ... 1757656667686977 ... SonSon
1824 sonuçtan 1.255 ile 1.273 arası

Konu: Nissan 200sx s13-14cüler burayaa...

  1. #1255
    UMUT-S13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yav geçenlerde s13 için devir/hız oranı verildi..

    bende bi sakatlık var gibi... şöyle;
    100km/s sabitlediğimde hızı, devir 3800rpm (LPG de), benzindede 3600rpm de.. şimdiye kadar hiç bir arabamda bu kadar çok devir çevirmemiştim 100le giderken.. bu bitek bendemi böyle,
    eger öyleyse, sorun nedir?
    turboyuda sıfırladık
    \\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!

  2. #1256
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LPG de ve benzinde farklı hızlar görmezsin. Şanzıman oranı aynıdır , yakıta göre değişmez.

  3. #1257
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMUT-S13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yav geçenlerde s13 için devir/hız oranı verildi..

    bende bi sakatlık var gibi... şöyle;
    100km/s sabitlediğimde hızı, devir 3800rpm (LPG de), benzindede 3600rpm de.. şimdiye kadar hiç bir arabamda bu kadar çok devir çevirmemiştim 100le giderken.. bu bitek bendemi böyle,
    eger öyleyse, sorun nedir?
    turboyuda sıfırladık
    devir saati bozuk yada başka birşey
    körler sağırlar

  4. #1258
    UMUT-S13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    LPG de ve benzinde farklı hızlar görmezsin. Şanzıman oranı aynıdır , yakıta göre değişmez.
    yok o oynuyor 100-200 devir.. oran aynıda, son süratte denemiyorum.. daha az verimli bir yakıt oldugundan olabilir..
    ama yinede biyerlerde okumustum, 3000-3200 devirde falan 100km yi görmesi lazım diye.. 3800 çok yüksek değilmi?
    \\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!

  5. #1259
    R-ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S13'lerin oranları kısadır, her araba 3000devir de 100kmh yapacak diye birşey yok. 100-200devir dalgalanması da debriyaj balatasının kalitesizliğin göstergesi.

  6. #1260
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5.vites 100 3200devır 120 3400 devır

  7. #1261
    UMUT-S13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R-ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S13'lerin oranları kısadır, her araba 3000devir de 100kmh yapacak diye birşey yok. 100-200devir dalgalanması da debriyaj balatasının kalitesizliğin göstergesi.
    hocam bu ilk arabamız değil.. tabiki her araba 3000rpm de yapmaz 100 ü.. ama benim bildigim bu aralık 2900-3300 arası değişir.. ha 4 vites, 6 vites, veya otomatik falansa tabi farklı.. bende yrv turbo vardı, steertronik 4 ileri, hem manuel hem otomatik, 2400 de 4ncü viteste 100 ile gidebiliyordun. del sol vti, vardı, 3000devir. nx coupe vardı, 3100.. cvc 1.4 vardı otomatik, 3000-3100.. tigra vardı, 3200rpm.. hatırladıklarım bunlar. yani hiç bu kadar devirli olmamıştı.. ayrıca balatada kalitesizlik olsa, kaçırır, akar-kokar, son sürati düşer.. öyle bişey yok..

    sadece devir yüksek, onuda turboyu değiştirmeden önce, bow daki hava kacagı yüzünden rölanti, hava akısmetre, ve kelebek ayarlarıyla oynamalarına baglıyorum.. bunları ayarlayacak bir usta yok burda.. hepsini kendim düzelttim.
    şu anda, araba resmen benzinde daha az çekiyor.. lpg de daha iyi gdiyor..

    yukarıda saydıgım üçlüyü nasıl ayarlarım bir türlü bulamadım. yerli yabancı her siteye baktım.. yok oğlu yok..
    \\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!

  8. #1262

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    umut ,

    şanzıman oranları ve diff oranı arabanın hangi devirde hangi hızla gideceğini belirler. ve bunlar değişken değerler değildir.

    bir çok kez söylediler ama bu böyle . maf la turboya radyatörle alakası yok .

    100 ve 120 kmh deki devir değerlerini yazmıştım ben . seninkide onlarla aynı anladığım kadarıyla . Eğer aynı süratlerdeki devirin düşsün istiyorsan JN1 kasa kodlu S13ün diff ini bulup oranlarını uzatabilirsin .

  9. #1263
    R-ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMUT-S13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam bu ilk arabamız değil.. tabiki her araba 3000rpm de yapmaz 100 ü.. ama benim bildigim bu aralık 2900-3300 arası değişir.. ha 4 vites, 6 vites, veya otomatik falansa tabi farklı.. bende yrv turbo vardı, steertronik 4 ileri, hem manuel hem otomatik, 2400 de 4ncü viteste 100 ile gidebiliyordun. del sol vti, vardı, 3000devir. nx coupe vardı, 3100.. cvc 1.4 vardı otomatik, 3000-3100.. tigra vardı, 3200rpm.. hatırladıklarım bunlar. yani hiç bu kadar devirli olmamıştı.. ayrıca balatada kalitesizlik olsa, kaçırır, akar-kokar, son sürati düşer.. öyle bişey yok..

    sadece devir yüksek, onuda turboyu değiştirmeden önce, bow daki hava kacagı yüzünden rölanti, hava akısmetre, ve kelebek ayarlarıyla oynamalarına baglıyorum.. bunları ayarlayacak bir usta yok burda.. hepsini kendim düzelttim.
    şu anda, araba resmen benzinde daha az çekiyor.. lpg de daha iyi gdiyor..

    yukarıda saydıgım üçlüyü nasıl ayarlarım bir türlü bulamadım. yerli yabancı her siteye baktım.. yok oğlu yok..

    ilk araban değildir tabiki fakat ilk 200sx'in anladığım kadarıyla.... senin saydığın araba kadar da ben 200sx değiştirdim arkadaşım.
    eğer istiyorsan yarın akşam Antalya'ya yola çıkacam, bi 10dk vakit ayırıp inceleyelim, belki bi yardımımız dokunur.

  10. #1264
    UMUT-S13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    umut ,

    şanzıman oranları ve diff oranı arabanın hangi devirde hangi hızla gideceğini belirler. ve bunlar değişken değerler değildir.

    bir çok kez söylediler ama bu böyle . maf la turboya radyatörle alakası yok .

    100 ve 120 kmh deki devir değerlerini yazmıştım ben . seninkide onlarla aynı anladığım kadarıyla . Eğer aynı süratlerdeki devirin düşsün istiyorsan JN1 kasa kodlu S13ün diff ini bulup oranlarını uzatabilirsin .
    benim mantığıma göre de devirle hızın oranının onlarla alakası yok. nihayetinde, son dişlideyken, krank ne kadar tur dönüyorsa şaft o sayıda tahrik olacaktır. yani vites değiştirmediğin sürece araba yürürken, krank kaç tur dönerse araçta ona göre hıza sahip olacak. yalnız burda aklımın almadığı bir nokta var, devir saati sizin araçlara göre 600-700rpm fazla gösteriyor. bu kadar sapma veya şaşma diyelim nasıl olur ki? bunların devir saati bildiğimiz telli tip değilmi?

    bu arada madem o kadar sx değiştirdin, yardımın dokunur tabiki. çünkü durum ustalık durum değil, ustalara bıraksan, bogazı degiştir, kelebegi degiştir, yok maf arızalı falan filan. bir patlak boru yüzünden bütün vidalarını oynattılar.
    antalya/manavgattayım ben.. sen ne tarafa geliyorsun?
    \\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!

  11. #1265

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    krankla tekerin dönme hızı 1e1 midir diyorsun yani ?

  12. #1266

    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Efe cim bizim motor tesisatından bı haber var mı birde söyle bir soru sorsam farlari açtığımda cami vs devir 900 den 600 e düşüyor bunu minimuma nasıl düşürürüz voltaj düzenleyiciler ise yarar mı ne dersin/ niz ?

  13. #1267

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ertan333 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Efe cim bizim motor tesisatından bı haber var mı birde söyle bir soru sorsam farlari açtığımda cami vs devir 900 den 600 e düşüyor bunu minimuma nasıl düşürürüz voltaj düzenleyiciler ise yarar mı ne dersin/ niz ?
    uzun zamandır şehir dışındaydım ilgilenemedim ertan . sen arabayı satılığa koyuncada ulaşmadım sana konyla ilgili . bobimn tesisatlarını alıcaz komple tesisat biraz havada kaldı 2 kişiye düşünce aynı fiyatı istemedi adam maalesef..

  14. #1268
    R-ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UMUT-S13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim mantığıma göre de devirle hızın oranının onlarla alakası yok. nihayetinde, son dişlideyken, krank ne kadar tur dönüyorsa şaft o sayıda tahrik olacaktır. yani vites değiştirmediğin sürece araba yürürken, krank kaç tur dönerse araçta ona göre hıza sahip olacak. yalnız burda aklımın almadığı bir nokta var, devir saati sizin araçlara göre 600-700rpm fazla gösteriyor. bu kadar sapma veya şaşma diyelim nasıl olur ki? bunların devir saati bildiğimiz telli tip değilmi?

    bu arada madem o kadar sx değiştirdin, yardımın dokunur tabiki. çünkü durum ustalık durum değil, ustalara bıraksan, bogazı degiştir, kelebegi degiştir, yok maf arızalı falan filan. bir patlak boru yüzünden bütün vidalarını oynattılar.
    antalya/manavgattayım ben.. sen ne tarafa geliyorsun?
    ben cumartesi günü Side'de olacam, bi ara da Kemer'e geçicem arkadaşın yanına, hangisi uyarsa orda buluşuruz. Tel'ini ver müsait olunca arar konuşup buluşuruz.

  15. #1269

    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzun zamandır şehir dışındaydım ilgilenemedim ertan . sen arabayı satılığa koyuncada ulaşmadım sana konyla ilgili . bobimn tesisatlarını alıcaz komple tesisat biraz havada kaldı 2 kişiye düşünce aynı fiyatı istemedi adam maalesef..
    Saglik olsun efe napalim idare Edicem artık ya satılığa kOydumda is olsun iste veren olursa istediğimi veren yoksa seviyorum arabamı Dursun izlerim ben sen ne dersin alıyim mı voltaj düzenleyici?

  16. #1270

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ertan333 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saglik olsun efe napalim idare Edicem artık ya satılığa kOydumda is olsun iste veren olursa istediğimi veren yoksa seviyorum arabamı Dursun izlerim ben sen ne dersin alıyim mı voltaj düzenleyici?
    kaçaklar var belliki , güzel bi elektrikçiye gidip tespit edilse bence problem düzelir. bir gün buluşuruz bi göz ucuyla bakarız olmadı.

    başka elektriksel sıkıntılar var mı ? genelde çamurlukiçindeki tesiattan sıkıntı oluyor bizde.

  17. #1271
    UMUT-S13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    krankla tekerin dönme hızı 1e1 midir diyorsun yani ?
    yok, zinhar o değil.. tur sayısının hıza göre oranı değişmez, atıyorum motorun fabrika dizaynına göre beşinci viteste 4000devir dönüyorsa krank, ve o devirle aracı 120km /s hıza ulastırıyorsa, bunu değiştirmek imkansız. yani tabiki, krankı, şanzımanı veya difransiyeldeki dişlileri değiştirmediğimiz sürece..
    \\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!

  18. #1272
    UMUT-S13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ertan333 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Efe cim bizim motor tesisatından bı haber var mı birde söyle bir soru sorsam farlari açtığımda cami vs devir 900 den 600 e düşüyor bunu minimuma nasıl düşürürüz voltaj düzenleyiciler ise yarar mı ne dersin/ niz ?
    aracındaki elektrikli aksamlarını, akü kutup başlarının oksitlenip oksitlenmemesini, ve ayrıca şarj dinamosunun şase kablolarını kontrol et, şase kablolarındaki, paslanmalar direnci artıracağından o tür, akım kayıpların oluyor.. bunlar 3-5 noktada oldugunda öyle umarsızca devir düşüklükleri söz konusu oluyor
    \\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!

  19. #1273
    UMUT-S13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R-ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben cumartesi günü Side'de olacam, bi ara da Kemer'e geçicem arkadaşın yanına, hangisi uyarsa orda buluşuruz. Tel'ini ver müsait olunca arar konuşup buluşuruz.
    manavgatta bilgisayar mağazam var, vakit uydururum gelirim yanına..
    ararsın müsait olunca.
    \\\SPEEDY G.///HONOR IS YOUR LAST CASTLE; ALWAYS DEFEND IT!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •