User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
68 sonuçtan 58 ile 68 arası

Konu: e30 3.16i turbolamak ?

  1. #58
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kakus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m10-s14 kapak-itb

    var mı arttıran? : )




    1000 liraya 20 dakikaya olur. Fakat ne kadar gerenk olduğu tartışılır abi. Turbo ile alakasız olur, he birde m20 atmosferik yüklemek mantıksız olur.
    1000 liraya 5 günde arabamın boyasını yeniletirim ben be gerek yok o zaman ITB ye
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  2. #59
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu kadar yazan adam içerisinde dikkatimi çekti bir tek muştu düzgün yazmış. Herkes barları hava da uçurmuş ama turbonun ne olacağını yazmamış. Sanki turbo öyle bir üniteki AR falan farketmio hangi turboyu takarsan tak aynı basınçlarda hepsi aynı gücü veriyor. Herkes bir bar hesabı tutturmuş gidiyor. 0.6 da 200 olur 0.8 300 olur diye. Hangi turbo ile hangi enjektör ile hangi afr ayarı ile kaç bin devirde hiç konuşabilen yok.
    bızım konustugumuz basınclar bız bırbırımızı bıldıgımız ıcın t3-t4 çin malı turboya göre alınan değerler cahil muamelesi yapma yani bizde biliyoruz a-r leri afr leri devirleri çok şükür kendi aracımın yazılımınıda mekaniğinide elimden geldiğince kendim yapıp aldım o güçleri basınçları
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  3. #60
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu kadar yazan adam içerisinde dikkatimi çekti bir tek muştu düzgün yazmış. Herkes barları hava da uçurmuş ama turbonun ne olacağını yazmamış. Sanki turbo öyle bir üniteki AR falan farketmio hangi turboyu takarsan tak aynı basınçlarda hepsi aynı gücü veriyor. Herkes bir bar hesabı tutturmuş gidiyor. 0.6 da 200 olur 0.8 300 olur diye. Hangi turbo ile hangi enjektör ile hangi afr ayarı ile kaç bin devirde hiç konuşabilen yok.
    kanka öpülmedik bi kulağımızın arkası kaldı demeyecem orayıda okşadılar o yüzden

    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m20 de itb yapmadılarmı olm sanki AN 240 ta 325 + dblias itb vardı normal emmeliye geçildi gerçi orası angara nos wars söz konusu
    hee biliyoz işte bi tane daha vardı bimi la gri renk mi öyle bi arabaydı yine dbilastı

  4. #61
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yavrı ben m20 için dedim onu
    Geri vites yapma abi. İTB'si varsa, bizde slide throttle yaparız!
    K.

  5. #62

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bızım konustugumuz basınclar bız bırbırımızı bıldıgımız ıcın t3-t4 çin malı turboya göre alınan değerler cahil muamelesi yapma yani bizde biliyoruz a-r leri afr leri devirleri çok şükür kendi aracımın yazılımınıda mekaniğinide elimden geldiğince kendim yapıp aldım o güçleri basınçları
    eray sana yazmadım muştudan önce yazılanlara yazdım o lafları. Sizin aranızdaki yazılardan zaten bilginiz anlaşılıyor. Yanlış anlama olmuş.
    IN BOOST WE TRUST

  6. #63
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eyv abi kusura bakma ozaman
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  7. #64
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eray sana yazmadım muştudan önce yazılanlara yazdım o lafları. Sizin aranızdaki yazılardan zaten bilginiz anlaşılıyor. Yanlış anlama olmuş.
    Abi eğer bana yazdıysan önce muhattap aldığın için teşekkür ederim. : ) Lakin bilmeni isterim ki ben tüm söylediklerimi, Eray abiden ve Muştu abiden edindiğim bilgilerle yazdım. Birebir Eray abiden ne duyduysam aklımdadır. Yazdığım bilgiler EKE'nin bilgileridir ki orada yazdığımın sonundada "eke en iyi örnek" demiştim. Hatta emin olmak için ekenin 284 hp'lik dyno çıktısına tekrar bakmıştım. : ) Saygılar, sevgiler. : )
    K.

  8. #65
    hakan_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu gerçekten çok güzel ve bilgi dolu bir hal olmuş ellerinize sağlık, sayenizde bmw'ler ve turbolar hakkında biraz daha bilgi edindim en azından bmw'ler ile ilgili sorunum olursa kime danışacağımı biliyorum artık

  9. #66
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu kadar yazan adam içerisinde dikkatimi çekti bir tek muştu düzgün yazmış. Herkes barları hava da uçurmuş ama turbonun ne olacağını yazmamış. Sanki turbo öyle bir üniteki AR falan farketmio hangi turboyu takarsan tak aynı basınçlarda hepsi aynı gücü veriyor. Herkes bir bar hesabı tutturmuş gidiyor. 0.6 da 200 olur 0.8 300 olur diye. Hangi turbo ile hangi enjektör ile hangi afr ayarı ile kaç bin devirde hiç konuşabilen yok.
    şimdi burda kakuş ve ben bardan bahsettik bizde biliyoruz afr vs. değerlerin neler olduğunu ne işe yaradığını sadece bu konu başka bir aracın konusu olduğundan fazla ayrıntıya girmedik

    ama adam bir konu açar derki bir m20 turbo yapıcam neler lazım hangi ayarlarda hangi beyinle hangi enjektörle sağlıklı olur diye işte ozmn herkez ne biliyorsa ortaya koyacaktır
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  10. #67
    evolander - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    demekki neymiş 316 turbo işi maliyetli ve verdigini alamadıgın bir motormuş

  11. #68
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı evolander Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    demekki neymiş 316 turbo işi maliyetli ve verdigini alamadıgın bir motormuş
    316 yı hafife alıyorsun bence deger 250hp lerde stok makına hergün binilir
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •