User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Şahin Emme Manifoldu

  1. #1
    BurakYozgat. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Şahin Emme Manifoldu

    Meraba arkadaşlar.. Sert geçen bi gecede anti frizimin olmayışı yüzünden radyatörü çatlatmıştım koyduğum su sürekli eksiliyodu. Radyatörü yeniledim fakat şimdide emme manifoldundan kaçırıyo headersın üstüne damla damla dökülüyo su yine eksiliyo. Ustam emme manifolduda çatlamış değiştirmek lazım dedi ama bu çatlayan yerine kaynak yapılsa düzelirmi ? az biraz maddi sıkışıklık yüzünden şuan değiştiremem bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim
    Real men use three pedals !
    Supercharged e36coupe

  2. #2
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk önce söküp bakın contadan da kacırıyor olabilir catlağı gördünüzmü çünkü çatlaması zor bir malzemedir emme manifoldunuzda su kanalları bulunur ve hatları baya kalındır.çatlaması zor ihtimal gibi gözüküyo.Ama benim görüşüm kapakla emme manifoldunun bağlandığı nokta oda contadan yapar..rolanti problemi yaşıyormusunuz??kaynak tabiki olur ama bu kaynak su kanalını engelliyecek şekilde olursa iyi değil..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  3. #3
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaynattır gitsin içinden hava geçiyo basınş yok bişi yok , ver 10 tl kaynattır

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  4. #4
    BurakYozgat. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk önce söküp bakın contadan da kacırıyor olabilir catlağı gördünüzmü çünkü çatlaması zor bir malzemedir emme manifoldunuzda su kanalları bulunur ve hatları baya kalındır.çatlaması zor ihtimal gibi gözüküyo.Ama benim görüşüm kapakla emme manifoldunun bağlandığı nokta oda contadan yapar..rolanti problemi yaşıyormusunuz??kaynak tabiki olur ama bu kaynak su kanalını engelliyecek şekilde olursa iyi değil..
    rolanti problemi yaşamıyorum karbüratörü ellemediğim için gözle sadece emme manifoldundan headersın üstüne aktığını görebildim. contadanmı çatlaktanmı bilmiyorm cumartesi açılıp bakılıcak o kadarına

    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaynattır gitsin içinden hava geçiyo basınş yok bişi yok , ver 10 tl kaynattır
    sağlıklı olurmu olmazmı diye düşünüyodumda sen öyle diyosan yoktur bi zararı Yusuf abi
    Real men use three pedals !
    Supercharged e36coupe

  5. #5
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emme manifoldunun neresiden su geçiyor?

  6. #6
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emme manifoldunun neresiden su geçiyor?

    Bende onu merak ettim
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  7. #7
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emme manifoldunun neresiden su geçiyor?
    tofaş kuş serisi ve lada 8 valflerde emme manifoldunda 8 mm civarında iki hat var emme de kapaktan geliyor bu hat emmeyi sıkınca contayla birleşiyor..kanka
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  8. #8
    d16y4
    Misafir
    bu işte bi gariplik var

  9. #9
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d16y4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu işte bi gariplik var
    fotoğraf bulursam ekliyeceğim..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  10. #10
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  11. #11
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam da mantıgı nedir suyu ordan geçirmenin onu çözemedim , ilk defa duydum valla su geçtiğini emmeden )
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  12. #12
    BurakYozgat. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fotoğraf eklemeniz çok iyi olmuş işte tam ordan geliyo headersın soldan 1.inci borusunun üstüne dökülüyo

    Edit: dediğiniz gibi gerçekten kalın bir yapısı var çatlamasına bende ihtimal vermemeye başladım
    Real men use three pedals !
    Supercharged e36coupe

  13. #13
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam da mantıgı nedir suyu ordan geçirmenin onu çözemedim , ilk defa duydum valla su geçtiğini emmeden )
    amacı ısıtmak.sizin aracınızın gaz kelebeğin'dede mevcut ben iptal ettim kendi aracımdakini..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  14. #14
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Independent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fotoğraf eklemeniz çok iyi olmuş işte tam ordan geliyo headersın soldan 1.inci borusunun üstüne dökülüyo

    Edit: dediğiniz gibi gerçekten kalın bir yapısı var çatlamasına bende ihtimal vermemeye başladım
    zaten dikkat edersen altta duruyor tam dipten damlıyor ise contadandır kendin su basınç testide yapabilirsin emmenin arkasında devir daim ana hattan gelen hortum giriş yeri var ordan suyu basarsın biraz tazzikli öndeki iki deliğiîki civatayla kapatırsın sıkı sıkıya catlak varsa hemen belli eder kendini ama conta olma ihtimali cok büyük oran çünkü kılingirik conta aracınız ve su onu ciddi anlamda yıpratmıştır olay contadan yani..kendiniz bile değiştirirsiniz.
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  15. #15
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amacı ısıtmak.sizin aracınızın gaz kelebeğin'dede mevcut ben iptal ettim kendi aracımdakini..
    hmm tesekkurler iyi oldu öğrendiğim , niye iptal ettirdinizki ?
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  16. #16
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hmm tesekkurler iyi oldu öğrendiğim , niye iptal ettirdinizki ?
    ben typer da iptal ettim.sıcaklık aramıyoruz performans açısından genelde fabrikalar standart kullanıcılara ürettikleri için bunları göz önünde bulundurmazlar pek.ben teşekkür ederim.
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  17. #17
    BurakYozgat. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi benim sorunum contadanmıdır yoksa çatlama olmuşmudur
    Real men use three pedals !
    Supercharged e36coupe

  18. #18
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben typer da iptal ettim.sıcaklık aramıyoruz performans açısından genelde fabrikalar standart kullanıcılara ürettikleri için bunları göz önünde bulundurmazlar pek.ben teşekkür ederim.

    Okudum şimdi benzini ısıtıyormuş + otomatik jikleyi ordan kontrol ediyormuş (Vw) bunu merak etmiştim
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  19. #19
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaynattır , yüzeyinde bile catlak olsa bi sıkıntı olmaz eğe ile duzeltilir sonucda aluminyum malzeme
    Ben cok islem yaptim tofas manifoldlarina hic bi sıkıntı olmaz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •