Hyundai marka olarak TR pazarına girdiğinde ucuz ve basit araçlarla yerli otomobile alternatif iyi bir seçenek olarak başlangıç yapsada özellikle son 5 senede yaptığı arge çalışmaları ile birlikte Kore - Amerika - Japonya ve Almanya'da kurduğu birbirinden büyük ve profosyenel laboratuvarlar ile kendini aşırı derecede geliştirmekte olup, devamlılığı sağlayarak üstüne koyarak her geçen gün güven ve kaliteyi ilerletme çabasında çalışmalarına devam ediyor.
Ayrıca Audi'den transfer edilen tasarım Şefi Peter Schreyer markaya kendi çizgisini ve algısını getirerek büyük değişiklikleri dünya çapında hissetirmeye başlayarak markanın kendi imajını daha belirgin hale getirmeye devam ediyor, bence başarılıda oluyor.
2007 yılında dünya genelinde yaklaşık 2.6 milyon araç satan bir markanın ve gelinen bu günlerde sadece tek modelinde bu rakamları yakalaması gerçekten emek verildiğinin ve birşeylerinin değiştinide gösteriyor.
***** bir model üretildiği ve piyasaya yeni sunulduğu zaman muhakkak rakipleri ile kıyaslanmalı ama artık birşeylerin öncesine bakarak ön yargı ile yaklaşmak yerine gelinen noktada yapılan radikal, kalıcı değişiklikleri görmemek emeği hiçe saymak çok doğru bir yaklaşım değil.
Bu arabaları yapanlar sadece bir ülke yada sadece tek kıta için üretmiyorlar. Global ve dünya genelinde olan çok büyük bir pazarın olduğu bu sektörde Türkiye genelinde yıllık ortalama rakam 800bin adetken sadece Amerika pazarı yaklaşık olarak 14milyon araca hitap ediyor. Bizim yaklaşımız genel olarak geleneksel ve geriye yönelik değerlendirmeler olduğu için avrupanın diğer bazı ülkeleri ve özellikle amerika bu yenilikleri çok daha kabul edebilir durumda ve daha farklı değerlendirebiliyorlar.
Aynı zamanda çok beğenmediğimiz Hyundai Assan fabrikasında yaklaşık olarak 2000 kişi çalışmakta olup, bu sene itibariyle markanın gelecek çizgisi ve kalite yönetimi ile Accent Era'nın üretimini durdurarak sadece i20 üretim bandının devam etmesi ile birlikte üretilen yıllık aracın %65 gibi çok büyük kısmı ülkemizden diğer ülkelere ihraç edilmektedir.
Bazı gelenekleri değiştirmek zordur, buna bende katılıyorum ancak emin olun çok beğendiğimiz ve yıllardır güvenerek bakmakta olduğumuz bizde alışkanlık yapan markalarda taşlar biraz yerinden oynamaya başladı ve ilerisinde bu böyle devam edecek. Herşeyi hemen değiştiremezsiniz ama çalışan her zaman kazanır..
Ben nacizane genel olarak kendi görüşümü yazdım ve genel olarak gaza gelip biraz bilgi vermişim

yeni çıkan i30 modelini en azından beğenmesenizde yada içinize sinmesede bir kereliğine test edin ve birşeylerin değiştiğini görün diye tavsiyede bulunabilirim .
