bir ay boyunca kiraligini kullandim (sifirdan), ankaraya tapa gaz gittim, dediginiz gibi 190 top speed (en azindan kadranda), elbette ki yuksek suratlerde cok devirli oluyor onun icin ara ara yokuslarda sogutmak gerekiyor. Evo da bile 10-15 dakika devamli gazlamiyordum. Turbo araclarda dikkat etmek gerek. ankara donusu ekonomi yapayim dedim, 4.5 saatte 4.5 ortalama ile geldim![]()
kadran da yolda giderken kalan menzil 1400 km gosteriyordu.
Debriyaj hissi garip ancak deviri tutturunca sahane dogbox oluyoryol tutusu orjinal haliyle cok kotu ama ben evomdan cikan 225 v sinifi kis lastikleriyle kullandim, gayet oturakli oldu (direksoyion agirlasti
) (bijon olculeri ayniydi, lastikci balans yapar dedi ama tik yok )
konfor, eh. ote yandan bu arabanin sinifi belli. Yalniz kapilarin tek basina kilitlenip acilamamasi kadar sacma bir dizayn ozurlusu araba. (en bos modeliydi benim kullandigim). Teyp kontrolleri rezalet. teybin gostergesi ve kullanisliligi da rezalet. en azindan 4 disk fren var.
sanirim sizin yasadiginiz biraz sanssizlik olmus, mutlaka hakkinizi arayin.
Fluence de dikkat ettiğim dışarda gördüğüm siyah duman olayı vardı birtek.Agresif harita var gibi , gaza abanıldığında siyah duman atıyor stock araçlar.
Golf MKVII 1.6 Tdi
Birde Linea'lara kötü derler. Allah aşkına böyle bir sorun Fiat'ın hiç bir arabasında duymadım. Gerçekten bende Fluence'e ısınamamıştım, Bu yorumlarla Kesinlikle alınmayacak araç Listesine girmeyi başardı.
New Toy! - 41 AJV 325
bmw de 1,3 milyon arabasını geri çağırıyor, bmw de mi alınmasın yani?
--
her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...
geçen hafta yanı başımda bir kaza oldu hızla gelen bir şahin Fluence kafadan girdi.Hiç frensiz Fluence ön taraf yok desem yeridir arabanın içi toz duman 3 kişi indi aracın airbagları açılmadı :S:S
Çok ilginç bir durum normalde öyle bir kazada açılması gerekir araç pert oldu
Şimdi o broşürü bulamadım ama şundan cok cok 1-2 ay önce renault un sitesinde yazıyordu. Renault flüence renault mühendislerinin özenle geliştirdiği bir otomobil. C segmenti olmasına rağmen, Yüksek teknik özellikleriyle size başka bir otomobil hissi yaratacak felan filan diye yazıyordu. Yani c segmenti olabilir ama d segmenti kalitesinde araba şeklinde bir anlam ifade ediyordu. Bu mudur yüksek c segmenti aracınız. Bir kere araba leylek gibi millet az yakıyor az yakıyor diye alıyor. Araba emsallerine göre hafif renaultun dizel motorları 200k yı gördümmü yeniden yapılmak istiyor. Bir kac istisna harici trafikte 150k - 200k lık renault dizel motorlarıın sesinden bile tanınacak neredeyse. Fiat ın multijet i renault un dci sine göre biraz fazla yakabilir ama 2 tane 600k da motor yaptıran tanıdıklarım var. Birisi havaalanında doblo ile taksicilik yapıyor. 600k da motor yeniledi. Diğeride albea ile 600 küsür de motor yeniledi. Aynı wolkswagen de olduğu gibi Tekelleşmişler bir kere bizim insanımız da gönlümüz gecer satarız en azından piyasası olur kolay satarız ayağına alıyor bu araçları. Mesela ben megane sport tourer leri beğeniyorum ama Hic alıcı gözüyle gidip te incelemedim bakmadım yani. Renaultun parca fiyatları Japonlarda 1 nesil öncesinin d segmenti araçlarının parcaları ile aynı fiyat neredeyse yazık günahtır ya.
İnandığın Gibi Yaşayamazsan
Yaşadığın Gibi İnanırsın.
valla ben almamda bu saatten sonra bu kadar kotu yorumdan sonra alanlar nasıl satacak onlara uzuldum sımdı,yazık..
GÖKHAN
532 225 48 10
hondacıyım ben,heryerde sıkışırım..
geçmiş olsun..
yanlıs anlamasın fransız kullanıcıları ama fransız abi işte ...bizdede daha önceden clio oto. ve peugeot 307 vardı...ikiside 5 para etmez arabalardı...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)