Önemli olanda piyasa otomobili olması değil mi ? Bir otomobilin iyi olabilmesi için at arabasından farkı müşteriye sunduğu donanım ve kalite, güvenlik değil mi madem piyasa otomobili
Subaru Brz Toyota Gt 86 bu segment için Rx-8'in boşalan yeri çok güzel dolduracağını düşünüyorum.
Keza Genesis ile Hyundai'de bu segmentte iyi işler yapacağını düşünüyorum.
Roadster klasmanı her zaman çok satış yapan bir segment.
Mx-5 bugüne kadar 1.000.000 adet satmış
S2000 112,631 adet satmış
Rx-8 fiyatlandırma olarakta 20.000-33.000 $ arasında satılmakta.
İngilterede 65 bin tl civarı bir mebla yanılmıyorsam.
Türkiyede ötv vergi hesaplaması yapıldığında 1.308 cc ile araç 84 bin tl liste fiyatı
2.0 lt olsaydı ötv üzerinden s2000 gibi 84 bin tl yerine 140-150 bin tl olacaktı
Hesap kitap ortada araç üzerinde ki aksesuar ekipman donanım bolluğu 1.308cc olduğu için 84 bin tl !
Unutmayalım ki Mazda bir çok üretimini Japonya'da yapıyor Japonya'da Hiroşima fabrikasından yüksek Yen kuruyla üretiliyor.
Japonya'da ki işçilik kalitesi vs bunları saymıyorum bile Honda s2000'leri hangi fabrikalarda üretiyor bilmiyorum.
Ama dediğim gibi her 2 araçta farklı fakat Rx-8 çöp değil biraz araştırın
