User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
64 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Adana Converse Bayisinin Yaptığı Rezillik

  1. #20
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçenlerde bir gözlükçüye gittim yarım saat gözülük denedim kararsız kaldım sonra beyendiklerimden birisini aldım. eve gittim iki gün kullandım içime sinmedi değişimini talep ettim kabul ettiler. gittim değiştirdim başka gözlük aldım. satıcı, eğer beyenmediyseniz almak zorunda değilsiniz k.kartı ile almama ramen para iadesi yapabileceklerini söylediler. işin özeti satıcının ticaret ahlakında biter iş.

  2. #21

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul-Edirne
    Mesaj
    1.651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki ayakkabıda ne sorun vardı

  3. #22
    _AS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öyle şey olur mu ya.
    Kız arkadaşıma mangodan elbise aldık içine sinmedi 1 hafta sonra gittik iade ettik kredi kartı ile almıştık sorgusuz sualsiz geri aldılar.
    Tüketici hakları ile hertürlü halledilir.

  4. #23

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bazı esnafları anlamıyorum cidden açlıktan ölüyoruz iş yok geberiyoruz diyolar lafa gelince ama en ufak bi fırsatta miilleti dolandırmakta üstlerine yok böyleleri beter olsunlar

  5. #24
    bozdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    AdAnA
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sağolsun @murat_ileri çok faydalı bilgiler paylaştı telefonda. Teşekkür ediyorum kendisine. Neler yapacağım, hangi adımları izleyeceğim konusunda tecrübülerini anlattı.

    Alıntı twin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki ayakkabıda ne sorun vardı
    Ayakkabı da sorun yok aslında. Sadece biraz büyük (mağazada çorapsız deneyip aceleyle alıp çıktık) Eve gelip çorapla denedikten sonra yine büyük olduğunu anlayınca iadeye karar verdik..

    Ben converse de 10,5 numara giyiyorum. 10 numara ayağımı sıkıyor 11 de biraz büyük geliyor. Söyledikleri yalan değilse eğer (10,5 numara yani 44,5 üretimden kaldırılmış sözde) Ne kadar doğru bilmiyorum...

    + üründe illa ki kusur olmasına gerek yok. Ben dışarıda giymedikten sonra değiştirme ya da iade hakkım zaten var. Ya da mağazada beğendiğim bir ürünü eve gidince beğenmemiş ve değiştirmek ya da iade etmek istemiş de olabilirim/olabilirsiniz.

    Kısacası bu herifler hakkımız olan şeyi vermiyor. Çirkeflik yapıyor.


    Yarın tüketici haklarına gidiyoruz. Gelişmelerden haberdar edeceğim.

  6. #25
    estremo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum, yıllardır elektronik perakendeciliği yapıyorum bende mağazacıyım. Sana yaptıkları tavır gibi bir dünya yok için rahat olsun hiç stres etme. Parasında pulunda değilsin anlıyorum yaptıklarının yanlış olduğunu göstermek ve sadece maduriyetini gidermek istiyorsun. Şikayetvar - Ana Sayfa a gir. Onu yapan kasa personelinden, onların başındaki yetkiliye kadar hepsinin ismini vererek tarih saat kullanarak tüm herşeyi yaz. Gör bak nasıl arıyorlar geriye. Bunun dışında zaten sende yazmışsın, tüketici hakem heyetine başvurabilirsin. Onu bizde kullanıyoruz müşterilere ama art niyetli olanlara. Örnek pc yi satıyorum adam kullanmış kullanmış üzerinden neler gelmiş geçmiş kutusunu atmış ben bunu iade edicem diyor. O kadar zorda kalınmadıkça o cümle kurulmaz. Senin adına üzüldüm ama onu yapan personelin adına dahada üzüldüm ki hala egolarınla savaşmayı öğrenememiş. Müşterilere ters yaparak kendini tatmin etmeye çalışıyor ama bilmiyor ki onun gibi kurumsal firmalarda bu tarz şikayetler onu ekmeğinden bile edebilir. Başka aklına takılan bişey olursa seve seve cevaplarım. Bir satıcı olduğum kadar bende kullanıcıyım, hakkını kesinlikle bırakma. O kadar uğraştan sonra suratına tükürmedende o mağazadan çıkma..

  7. #26
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bankaya dilekce yazıcak ürünü iade alıcak bankada senin paranı iade edicek bosuna zorluk cıkartmıslar hakkınız arayın
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  8. #27
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cepten giriyorum tam konudaki yazilari okumadim ama

    O nasil pos cihaziymis iade olmuyormus

    En kotu bi talimat yazarlar bankaya 1 haftaya iade olur paraniz

    Aldiginiz yer esnaflikla uzaktan yakindan alakasi olmayan kisilermis

    Gerekli heryere sikayette bulunun ozellikle bayisi olduklari firmaya

    Normal sartlarda ayakkabida nasil bilmiyorum ama

    Bizim elektronik icin gecerli magazadan gorup aldiginiz birseyi degistirme iade hakkiniz yok ariza ayip durumlari haric buna ragmen hersey bizim insiyatifimizde

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  9. #28
    Subi-Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    19
    Mesaj
    340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İade edemezSiniz cunku pos cihazindan gunsonu alınıyor ve fiş kesiyorlar değiştirmek hakkınız ama kredi kartlı alışverişlerde ertesi gün para iadesi hiçbir işyerinde yoktur
    STİ

  10. #29
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilmediginiz bir kac birsey var. Sorgusuz sualsiz iade hakki sadece kapidan satislarda var oda 7 gun icerisinde kapidan satisi kim yapar e-ticaret siteleri ve kapiya gelip urun satan pazarlamacilar. Gelelİm magazalardaki olaya kanun derki bir urunnu ayipli ise 30 gun icerisnde urun iade edebilirsiniz degisim yapabilirsiniz yada tamirini isteyebilirsiniz. Genelde buyuk marka ve firmalar musteri memnuyeti adi altinda kullanilmayan urunu iade alirlar ama musteri memnuyeti adina. Kisaca kullanilmamis urunu ben istemiyorun iade edicem deginizde firma almam derse kanunen haklidir. K.kredi karti olayida ayni gun degilse sadece banka kanali ile iade olur ver parasni diyemezsn maliye ve muhasebe acisindan

  11. #30
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Subaru07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İade edemezSiniz cunku pos cihazindan gunsonu alınıyor ve fiş kesiyorlar değiştirmek hakkınız ama kredi kartlı alışverişlerde ertesi gün para iadesi hiçbir işyerinde yoktur
    yanlış bilgi

    ben surekli yapıyorum 5 ay sonra bile sorunsuz iade olabilir

    ama bankadan bankaya veya anlaşmalara gore değişir bu olay


    Alıntı KSK-VTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilmediginiz bir kac birsey var. Sorgusuz sualsiz iade hakki sadece kapidan satislarda var oda 7 gun icerisinde kapidan satisi kim yapar e-ticaret siteleri ve kapiya gelip urun satan pazarlamacilar. Gelelİm magazalardaki olaya kanun derki bir urunnu ayipli ise 30 gun icerisnde urun iade edebilirsiniz degisim yapabilirsiniz yada tamirini isteyebilirsiniz. Genelde buyuk marka ve firmalar musteri memnuyeti adi altinda kullanilmayan urunu iade alirlar ama musteri memnuyeti adina. Kisaca kullanilmamis urunu ben istemiyorun iade edicem deginizde firma almam derse kanunen haklidir. K.kredi karti olayida ayni gun degilse sadece banka kanali ile iade olur ver parasni diyemezsn maliye ve muhasebe acisindan

    evet bende bundan bahsediyordum mağazadan alınan hiçbir üründe keyfi iade yoktur

    ama şoyle bişey olabilir numarası olmamıştır değişim yapabilirsiniz

    iade yapma hakkı tamamen insiyatif

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  12. #31
    ST - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli / İzmit
    Mesaj
    2.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @ KSK VTEC ve onursumer'e katılıyorum.

    aynen dediği gibi,

    giyim konusunda pek bilgim yok , ama tüketici haklarına göre

    kapıdan veya internet satışlarında 15gün içinde iade şansınız var.

    görerek ve mağazadan yaptığınız alışverişlerde bu durum yok.

    biraz firmanın ve satıcının insiyatifine kalmış bir mevzu.
    Serdar TURGUT

  13. #32
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pos cihazı üzerinde (gün sonu alınmamışsa) aynı gün içerisinde iptal, daha sonraki günlerde ise iade menüsü ile işlem yapılır.

    burakla telefonda konuşurken aslında en önemli noktayı burada belirtmediğini fark ettim; aslında firma ayıplı hizmette bulunmuş. kısaca satın almış olduğu ayakkabının 10 ve 11 numarası olduğu ve kendisine 10.5 numara gerektiğini satıcıya belirtmesine rağmen satıcı tarafından sorumluluk kabul edilerek ürünün satılmış olduğu, 11 numara ayakkabıyı 10.5 ile değiştirmek üzere mağazaya gittiğinde istenilen ürünün tedarik edilemeyeceği bilgisi verildiğinde iade istediğini belirtmiştir.

    converse müşteri hizmetleri ile telefonda görüşerek ürünün iade edilebileceği bilgisi verildikten sonra, mağazanın kdv vs gibi ücretler talep edilmek suretiyle iade alınabileceği cevabının verilmesi de, mağazanın yapmaya çalıştığı uygulamanın kanuna aykırı olduğu açık şekilde görülmekte.


    TKETCNN KORUNMASI HAKKINDA KANUN
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  14. #33
    mhmtsrtp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yuh lan yeri geliyo 2 yıllık ürün değiştirip 6 aylık ürün iade aldım
    bence sizin onlara taktığınız gibi onlarda size takmış işi yokuşa sürüyolar... en uyuz olduğum şeydir şu bayilik işleri adamlar ikine göre iş yapıyolar firmadan habersiz. olası bi şikayettede bi ayakkabıyla batmayızya düşüncesi en son iade alırız olur biter hepsi bu

  15. #34
    bozdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    AdAnA
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Üzülerek söylüyorum ki bu şehir de tüketicileri koruma diye bir şey yokmuş. Bunu anladım.

    Çukurova kaymakamlığına gidip sözde tüketicileri koruma derneğine durumu izah ettim ama karşımda öyle insanlar vardı ki anlatsam inanmazsınız yani.
    Yazılı olarak, sözlü olarak da anlatmak yetmez. Gidip görmeniz lazım o derece.

    Birincisi; Her ne konu olursa olsun biraz anlayışlı olup, tüketiciden yana olan tavırlarını az da olsa belli etmeleri gerekirdi.

    İnsanın Önce yaptığı işe saygı duyması lazım sonra da gelen insanlara saygılı olması lazım. Orada duran insanların tavır ve yaklaşımları hiç hoşuma gitmedi inanın.

    Sinirli olduğumdan tüketici haklarındaki insanları eleştirip, laf saymıyorum. Yaşadığım olayı dile getiriyorum sadece. Bana nasıl yardımcı olmadıklarını söylüyorum. O kadar rahatlar o kadar umursamaz tavırları var ki görmeniz lazımdı.. Sizin canınızı yakan ya da sizi üzen insanlara haddini bildirmek, cezalandırmak için resmi kurumlara şikayete gidiyorsunuz fakat bu sefer oradakiler sizin canınızı daha beter sıkıyor.

    Onlara göre "sadece uzaktan alınan yani internetten alınan ürünlerin 1 hafta içerisinde iade edilebilme gibi bir durumu varmış". Onun dışında iade hakkı yokmuş ürünü görerek aldığımız için.

    E adam beni kandırdı diyorum, her türlü konuda yardımcı olacağını sözlü olarak garantisini verdi. Gelin biz nasılsa hep buradayız dedi diyorum. Bu sefer de bana; yazılı evrak var mı? nereden bileyim bunları konuştuğunuzu diyor.

    Dedim ki; siz iyimi siniz? ben alışveriş yaptığım insanlarla aramda geçen diyaloğu ses kaydı mı yapmam gerekiyordu yoksa inandırıcılık açısından worde yazıp çıktı mı almam gerekiyordu.

    Masa başına oturup, Şikayet dilekçenizi almamak için her türlü şeyi söyleyip, sizi caydırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Ben aynı konu da tartışıp olayı tekrarlayınca bu sefer de triplere girdiler.

    Biraz tepki gösterdim. Siz benden yana mısınız yoksa onlardan yana masınız diye. Onlarında cevabı; Tarafsızız demek oldu. Gerçi onlarında beni çok sevdiği söylenemez ama yine de bu şekil de davranmaları hiç hoş değil.

    Bu tarz insanlar; tüketiciler mağdur edilmesin, hakları yenilmesin, işlerini kolaylaştıralım, verdikleri para/emek boşa gitmesin diye uğraşmıyorlar. Bu insanlar günü kurtarmanın derdindeler... {Nokta}

    Bu arada Sıcakların çarpmasıyla son 2 günü halsiz ve bitkin bir halde geçirdim. Ayakkabının canı cehenneme dedim. Hastalanmaktan son anda kurtuldum.

    @Murat la tekrar konuştuk vs. şu durum da yapılacak çok da fazla bir şey görünmediğini anlamış vaziyetteyim. Tüketicileri koruma derneği bile bizden yana değil. Ben daha neyin mücadelesini vereceğim. Ya da kimi kime şikayet edeceğim?

    Bu olay bana ve bu yazıyı okuyanlara ders olsun. Böyle bir iş başınıza geldiğinde tüketici hakları bile sizden yana olmuyor. Gerisini siz düşünün…
    Gerçi ürünü satan ADAMDAN , ADAMA FARK VAR. BİZ ADAM OLMAYANINDAN ALDIK, BİLEMEDİK YANLIŞ YAPTIK

  16. #35
    emre.ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul-Adana
    Mesaj
    888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerçekten çok kötü bir durum hakkınızı ararken bide haksız durumda gibi saçma sapan davranmaları hele şu 5o derece sıcaklıkta markete gidemıyorum.Siz yine iyi uğraşmışsınız geçmiş olsun

  17. #36
    TechTurkey Evrenoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    120 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Dikkatimi çeken bir şey var..

    Sen;

    "E adam beni kandırdı diyorum, her türlü konuda yardımcı olacağını sözlü olarak garantisini verdi. Gelin biz nasılsa hep buradayız dedi diyorum. "

    Sözünün söylendiğini savunarak hak talep ediyorsun.

    Malı satın aldığın adam;

    "Ben böyle birşey söylemedim" dese..

    Hakem, hakim ya da karar verici konumundaki kişi kime hak verecek? Sen tüketicisin diye her zaman doğru söylediğinin ve söyleyeceğinin garantisi malesef yok. Adamların belge istemesini bu şekilde düşünürsen mantıklı olduğunu anlayabilirsin. Netice itibarı ile bu konu sana ders olmuş oldu.. Söz uçar, yazı kalır.. İleride hak talep edeceğini düşündüğün her konuda yazılı belge al..

    Ayrıca 1-2 arkadaş da tüketici heyetinin söylediğini, yani mağazadan alının ürünün iadesinin kanunen mümkün olmadığını belirtmiş. Eğer kanunen böyle bir hakkın yoksa ( kanunu kendim incelemedim, net bilgim yok.. Maddesine bakmak lazım ) boş ve haksız yere sinirlenip konu açmışsın demektir.

  18. #37
    cagri-35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.709
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Can sıkıcı bir durum ancak daha haftasonu baya bilinen bir markadan ayakkabı aldım ve tamda bu muhabbete benzer birşey oldu. Bir bayan ve eşi geldi, işte 1 saat giydim ayagıma oturmadı çok sıkıyor ayağıma uygun değil vs. , ben ayakkabı denerrken gezindiler biraz sonra biz iade etmek istiyoruz dediler. Elemanda peki efendim diyip çıkardı hediye çeki yazdı bunlara. Sonra kadında adamda biz nakit istiyoruz bu ayakkabı yada başka ayakkabıyı değil vs. dedikten sonra dükkan sahibi faturayı gösterdi. Altındada geri iadelerde para verilmemekte hediye çeki yazılmaktaymış. Benim aldığım faturadada bu yazıyordu ve ayrıca adamla tartışmalar sonucunda dükkan sahibi, internetten ve kapıdan yapılan satışlarda nakit karşılığı iade edildiğini, ve bu tarz dükkandan alınan ürünlerde geri iadenin yapılmadığını söylediler. Benimde garibime gitti ama belkide yasada bu şekilde bir madde,kloz olabilir çünkü kskvtec te ayakkabıcı ve oda aynısını yazmış birebir. Bence kesin yasa ile alakalı, muhtemeln hijyen ile alakalı olabilir...

  19. #38

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    34
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı şeyi teknosa da yapar..
    nakit vermez
    hediye çeki ya da değerinde bir ürün..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •