User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
64 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Adana Converse Bayisinin Yaptığı Rezillik

  1. #39
    bozdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    AdAnA
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayır. Ben sadece bana o sözler söylendi diye hak talep etmiyorum. Yanlış anlaşıldıysa o kısım düzeltelim.

    Ben, tüketici olarak aldığım ürünün iade edilebilme durumunu convers'in genel merkezinden öğrendim. Telefonda görüştüğümüz kişi özellikle belirtti ürünü kullanmadıysanız şayet iade etme hakkınız var diye. Buna istinaden konuşuyorum fakat gel gelelim ki her bayi aynı şekil de müşterile yaklaşmıyor. Farklı bir ilde farklı bir bayi olsa belki ürünü iade alırdı bu tamamen satıcıdan satıcıya değişiyor bence.

    Bu arada inkar etmesi gibi bir durumu olamazdı herhalde, çünkü yanımda kız arkadaşımda vardı. Sonuçta şahit sayılır.

  2. #40
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bazı insanlar nasıl esnaflar. ben izmirden aldığım faturalı orjinal adidas ayakkabıyı bakın şaka değil, tam 5 yıl sonra kenarı yırtıldı diye istanbuldaki bir mağazaya götürdüm. bir kağıt verip teslim aldılar. sonra fabrika beni aradı ve bana şu mağazaya gidin ve gidin istediğiniz modeli alın dediler. biz malımızın arkasındayız, kenarının açılmasına şaşırdık kusura bakmayın diye özür dilediler.

    ve ben şok oldum ve aynı zamanda döt oldum. çünkü arkadaşım bana söylemişti bunu, kesinlikle değişmezler seni döt etmek için gidicez dedim ve ben döt oldum. adamlar 5 yıllık ayakkabının yenisini verdiler.

    şimdi böyle firmalarla böyle firmaları kıyaslayınca, ne olursa olsun converse bayisini takip etmeli telefon açın tekrar. iadeye yanaşmadıklarını sorun çıkardıklarını anlatın.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  3. #41
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagri-35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Can sıkıcı bir durum ancak daha haftasonu baya bilinen bir markadan ayakkabı aldım ve tamda bu muhabbete benzer birşey oldu. Bir bayan ve eşi geldi, işte 1 saat giydim ayagıma oturmadı çok sıkıyor ayağıma uygun değil vs. , ben ayakkabı denerrken gezindiler biraz sonra biz iade etmek istiyoruz dediler. Elemanda peki efendim diyip çıkardı hediye çeki yazdı bunlara. Sonra kadında adamda biz nakit istiyoruz bu ayakkabı yada başka ayakkabıyı değil vs. dedikten sonra dükkan sahibi faturayı gösterdi. Altındada geri iadelerde para verilmemekte hediye çeki yazılmaktaymış. Benim aldığım faturadada bu yazıyordu ve ayrıca adamla tartışmalar sonucunda dükkan sahibi, internetten ve kapıdan yapılan satışlarda nakit karşılığı iade edildiğini, ve bu tarz dükkandan alınan ürünlerde geri iadenin yapılmadığını söylediler. Benimde garibime gitti ama belkide yasada bu şekilde bir madde,kloz olabilir çünkü kskvtec te ayakkabıcı ve oda aynısını yazmış birebir. Bence kesin yasa ile alakalı, muhtemeln hijyen ile alakalı olabilir...
    10 senedir magazqciyim herhalde hafta 4-5 kere bu tip olaylarla karsilasiyoruz. Ben sahsen magazamda giyilmis urunu bu ayagimi sikiyor diye iade almam bunu ben degil in.. Ho..c vsvs gibi markalarda almaz neden dersen urun giyilmis alasan kime saticaksin siz giyilmis urunu alirmisiniz. Bu olayi sadece katli magazalar ve marketler yapiyor onlarda mali konsinye aldklari icİn uretici firma umurlarinda degil. Ya biz hergun nelerle karsilasiyoruz hediye edilen urnu bile iade edip parasini almak isteen bile var. Neyse ana konuya gelirsek firma almayabilir sonucta denemissin ve almissin evde ayagina uymamis farkli biseyle degistirrisin istemezsnde alacak karti al son kullanirsin yok dersende ugrasmak istiyorsan tuketicİ mahkemeleri var oraya gidip dava acabilirsin ama bana sorarsan senin kOnun ile alakali yine bir sonuc cikmqz cunki hukuk yazili belge ve delilillere bakar.

  4. #42
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KSK-VTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10 senedir magazqciyim herhalde hafta 4-5 kere bu tip olaylarla karsilasiyoruz. Ben sahsen magazamda giyilmis urunu bu ayagimi sikiyor diye iade almam bunu ben degil in.. Ho..c vsvs gibi markalarda almaz neden dersen urun giyilmis alasan kime saticaksin siz giyilmis urunu alirmisiniz. Bu olayi sadece katli magazalar ve marketler yapiyor onlarda mali konsinye aldklari icİn uretici firma umurlarinda degil. Ya biz hergun nelerle karsilasiyoruz hediye edilen urnu bile iade edip parasini almak isteen bile var. Neyse ana konuya gelirsek firma almayabilir sonucta denemissin ve almissin evde ayagina uymamis farkli biseyle degistirrisin istemezsnde alacak karti al son kullanirsin yok dersende ugrasmak istiyorsan tuketicİ mahkemeleri var oraya gidip dava acabilirsin ama bana sorarsan senin kOnun ile alakali yine bir sonuc cikmqz cunki hukuk yazili belge ve delilillere bakar.
    iyide hiç sokağa çıkmazsa sadecedeneyip çıkardıysa yani ürün gene sıfırsa satıcı için bir sıkıntı olur mu ki? geçmişte benim başıma geldi direk iade ettiler parasını. hiç 2 demedi.

    ama bu o adama kazanç olarak döndü çünkü sonra aynı adamdan 3 senede 5 ayakkabı aldım sırf o yaklaşımı yüzünden.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  5. #43
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyide hiç sokağa çıkmazsa sadecedeneyip çıkardıysa yani ürün gene sıfırsa satıcı için bir sıkıntı olur mu ki? geçmişte benim başıma geldi direk iade ettiler parasını. hiç 2 demedi.

    ama bu o adama kazanç olarak döndü çünkü sonra aynı adamdan 3 senede 5 ayakkabı aldım sırf o yaklaşımı yüzünden.
    Giyilmediyse alinabilinir oda musterinin yaklasimiyla alakali biraz gerci bizler anliyoruz artik musterinin ne amacla urunu getirdigini.

  6. #44
    bozdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    AdAnA
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KSK-VTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Giyilmediyse alinabilinir oda musterinin yaklasimiyla alakali biraz gerci bizler anliyoruz artik musterinin ne amacla urunu getirdigini.
    Valla biz o kadar kibar ve ılımlı yaklaştık ki sorunsuz iade alacağını zannettik ama yanıldık. Kibarlık ya da incelik çok fayda sağlamadı anlayacağınız. Gerçek esnaf olmadıklarınıda gösterdiler dakikalar içinde.

    Bu arada ben genelleme yapmıyorum her esnaf ya da her bayi böyledir de demiyorum. Satıcıdan satıcıya değişir diyorum. Belki onların yerinde başka birisi olsa müşteri kaybetmemek adına iade alıp farklı ürün satma girişiminde bulunacaktı ve hatta bize başka ürün bile satacaktı ne *****.

    Unutmadan, benim converse verdiğim 150-200 lira beni ne çok fakirleştirir ne de çok zenginleştirir. O konuda sıkıntı yok ama hakkımızı aramayı da bilelim istedim. Herkes kafasına göre tutturabildiğine iş yapmasın öyle değil mi?

  7. #45
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    May 2008
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konunun hepsini okumadım açıkcası ama hiç bir mağza o kesintileri alarak iade yapamaz. Hele de kredi kartına. 3 Sene carrefourda kasa biriminde çalıştım. Kasiyerlikte yaptım, danışmada da çalıştım. arızalı üründen dolayı milyarlık iadeler aldık yeri geldi. ama hiç birinde bi kesinti vs. vs. karşılaşmadık. nasıl ödediyseniz karta öyle iade edilir. taksitle aldıysanız takistle iade yapar kart. tek çekim ödemenizi tek çekim geri iade eder.

  8. #46
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peşine düşün de aynı rezilliği bir başkasına yapmasın.. 3 kuruş için milletin huzurunu bozuyorlar sanki iflas edecek o malı geri alınca..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  9. #47
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şikayet sitelerine mutlaka yazın..
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  10. #48
    mertrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    34 / 35
    Mesaj
    432
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde geçen sene converse bostancı mağazasından aldığım ayakkabının 3 gün sonra kenarı açıldı, adama geri götürdüm iade almayı bırakın 3 günlük ayakkabıyı kullanıcı hatasımı yoksa ürün hatası mı olup olmadığını öğrenmek için fabrikaya gönderin dedim ona bile yanaşmadı, biz gönderemiyoruz başka subemizden gönderin demişti 3 taksitle almıştım ertesi gün babam gidip nakit olarak almıştı ücreti bazı esnaflar sadece ürünü satana kadar iyi sattıktan sonra çok ilgisiz şikayet sitelerine muhakak yazın

  11. #49
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İade degisim durumlarinda iyi niyet oldugu surece iyi esnaf elinden geleni yapiyor zaten bu isi yapanlar yazmislar

    En buyuk hataniz laflarina inanmak olmus

    Ama comverse merkezinden bilgi aldiginiz icin bayiden kesinlikle sikayetci olun derim ben

    Giyilmemis bir ayakkabi icin iade almak zorunda olmasalar bile en azindan hediye ceki vs gibi musteri memnuniyeti adi altinda islem yapmalari gerekirdi diye dusunuyorum

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  12. #50
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamda bu konuya istinaden bir resim paylaşayım hemde mekan adanadan
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

  13. #51
    golfcu0101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kütük-AdanA/ikhamet-68
    Mesaj
    4.470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    topram murata da söyledim bugün gittim detayları mahkeme kalemine sordum.yapacan şey çok basit uğraşmıcaksın.aldığın ürünün faturası ve birde konuyu özetleyin dilekçe yazacak faturayı iliştirecek ve ürünü aldığın yerdeki bölgeye bakan kaymakamlığın içnde bulunan tüketici haklarına gidecek vereceksin ve en kısa zamanda da allahın izni ile haklı olduğuna dair karar eline ulaşacak.
    artık corc-i zamanı cdti

  14. #52
    bozdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    AdAnA
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EscorTTurbO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konunun hepsini okumadım açıkcası ama hiç bir mağza o kesintileri alarak iade yapamaz. Hele de kredi kartına. 3 Sene carrefourda kasa biriminde çalıştım. Kasiyerlikte yaptım, danışmada da çalıştım. arızalı üründen dolayı milyarlık iadeler aldık yeri geldi. ama hiç birinde bi kesinti vs. vs. karşılaşmadık. nasıl ödediyseniz karta öyle iade edilir. taksitle aldıysanız takistle iade yapar kart. tek çekim ödemenizi tek çekim geri iade eder.
    Kdv ve Kart slip işlem ücretini kesiriz, ürünü o şekil de iade alırız diyecek kadar düşen bir bayiden ne bekliyoruz ki? Her şey beklenir böylesinden.
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peşine düşün de aynı rezilliği bir başkasına yapmasın.. 3 kuruş için milletin huzurunu bozuyorlar sanki iflas edecek o malı geri alınca..
    Peşini bırakmadım sonuca ulaştım merak etmeyin. Bir sonra ki mesajımda anlatıyorum geçen olayları..
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şikayet sitelerine mutlaka yazın..
    Alıntı mertrs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimde geçen sene converse bostancı mağazasından aldığım ayakkabının 3 gün sonra kenarı açıldı, adama geri götürdüm iade almayı bırakın 3 günlük ayakkabıyı kullanıcı hatasımı yoksa ürün hatası mı olup olmadığını öğrenmek için fabrikaya gönderin dedim ona bile yanaşmadı, biz gönderemiyoruz başka subemizden gönderin demişti 3 taksitle almıştım ertesi gün babam gidip nakit olarak almıştı ücreti bazı esnaflar sadece ürünü satana kadar iyi sattıktan sonra çok ilgisiz şikayet sitelerine muhakak yazın
    Yazdım. Yazmaya da devam edeceğim.
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İade degisim durumlarinda iyi niyet oldugu surece iyi esnaf elinden geleni yapiyor zaten bu isi yapanlar yazmislar. En buyuk hataniz laflarina inanmak olmuş. Ama comverse merkezinden bilgi aldiginiz icin bayiden kesinlikle sikayetci olun derim ben
    Giyilmemis bir ayakkabi icin iade almak zorunda olmasalar bile en azindan hediye ceki vs gibi musteri memnuniyeti adi altinda islem yapmalari gerekirdi diye dusunuyorum
    Evet sanırım onlara inanarak hata yaptık. Bu tarz küçük esnaflardan alışveriş yaparken daha dikkatli olmak gerekiyormuş.

    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamda bu konuya istinaden bir resim paylaşayım hemde mekan adanadan
    Alemsin ya


    Alıntı golfcu0101 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    topram murata da söyledim bugün gittim detayları mahkeme kalemine sordum.yapacan şey çok basit uğraşmıcaksın.aldığın ürünün faturası ve birde konuyu özetleyin dilekçe yazacak faturayı iliştirecek ve ürünü aldığın yerdeki bölgeye bakan kaymakamlığın içnde bulunan tüketici haklarına gidecek vereceksin ve en kısa zamanda da allahın izni ile haklı olduğuna dair karar eline ulaşacak.
    Dostum, artık tüketici haklarına da güvenim kalmadı benim. Bizzat kendim çukurovadaki kaymakamlığa, kız arkadaşımıda seyhandakine gönderdim ama sonuç yok yani. Üründe kusur yoksa bir şey yapamayız demişler ordakilerde. Ürünün genel merkezi ürünü iade etme hakkınız var diyor, tüketici hakları yok diyor. Hakkımızı arayacağımız yer bile bize şans veriyor ne diyeyim.


    Bu arada; Olayın peşini bırakmadım ve sonuca ulaştım. Bir sonra ki mesajımda adım adım anlatıyorum yaşanan olayları.

  15. #53
    golfcu0101 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    kütük-AdanA/ikhamet-68
    Mesaj
    4.470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vallaha genel merkez sana değiştirme hakkın olduğuna dair bi belge verirse hem o değiştirmeyen yerin hemde baş vurdğun tüketici haklarını mahkemeye gönül rahatlığı ile vereblirsin
    artık corc-i zamanı cdti

  16. #54
    bozdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    AdAnA
    Mesaj
    304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    *25.06.2012 (GÜNÜN ÖZETİ)
    Geçen haftadan beri günün her saatinde (converse genel merkezini) aramama rağmen hiç kimseye ulaşamadım. Telefon ya meşgul çalıyordu ya da kimse bakmıyordu...

    Aynı günün akşamı, mesai saati bitiminden hemen önce Converse de ki Müşteri hizmetlerinden N***** hanıma zorla ulaşabildim. Durumu hatırlattım kendisine, o da bana gönderdiğim şikayet mailini Adana Bölge'den sorumlu kişiye yönlendirdiğini ancak geri dönüşün olmadığını ve beklemeye devam etmemi söyledi. Beklemeyle vakit kaybetmek istemediğimden, ilgili kişinin irtibat bilgilerini isteyip o kişiyle kontak kurmak istedim ve telefon numarasını aldım.

    İlgili kişiye (Bora Bey) Durumu aynen aktardım, Sağolsun yaşadığım problemle ilgileneceğini ve yardımcı olacağını söyledi.
    (Ana depodan ve stoklardan kontrol ettirip ürünü temin etmeye çalışacağını belirtti)


    *27.06.2012 (GÜNÜN ÖZETİ)
    Bir kaç günün ardından sonra ilgili kişiyle tekrar görüştük ve 10,5 numaraya ulaştığını Adana da ki bayiyle iletişim kurup onlara gönderimini sağlayacağını fakat bunu yaparken de o bayiye fatura kesilmesi gerektiğini ve durumu netleştirip gereken prosedürü uygulandıktan sonra ulaştıracağını söyledi)

    *28.06.2012 (GÜNÜN ÖZETİ)
    İlgili kişiyle tekrar görüştüm. Ürünün kargolandığını ve en geç cumartesi günü bayiye ulaşacağını bildirdi. (30 Haziran cumartesi günü ürün bayiye gelmemişti)

    *02.07.2012 (GÜNÜN ÖZETİ)
    İlgili kişiye ulaşamadım. (toplantıdaymış)
    *03.07.2012 (GÜNÜN ÖZETİ)
    İlgili kişi arayıp ürünün bayi de olduğunu ve ne zaman istersem gidip alabileceğimi söyledi.
    -------------------------------------------------------------------------------------

    Bende bugün gidip ürünü teslim aldım. Ürünü iade almasalar da ben ayağıma olan uygun modele KENDİ ÇABALARIMLA ULAŞTIM en azından...

    Hiç kimse kusura bakmasın ama yineliyorum; bu insanların yaptığı gerçekten esnaflık değil. Kim ne derse desin. Eğer adam gibi bayi olmuş olsalardı, İstanbul merkezle iletişim kurup benim haftalarca uğraş verdiğim şeyi bir kaç güç içerisinde belki de 1 telefonla halledebilirlerdi. Ama hiç oralı olmadılar.


    Neyse, Bayinin bana yaptığını unutmayacağım. Konuyu derleyip toparlayıp özetleyip benzer olayların başkalarının da başına gelmemesi için ya da gelirse şayet hangi yolları izleyeceğini kimlerle muhatap olmaları gerektiğini adım adım yazıp her forumlarda ve blog da yayacağım. (bu arada yazmak için olayın sonuçlanmasını bekliyordum)

    NOT:(Telefonda görüştüğüm Bora beyin Adana Bölge sorumlusu olduğunu aynı zaman da bu tarz sorunlarla ilgilenmediğini sadece orta da bir mağduriyet söz konusu olduğu için kendi insiyatifini kullanıp yardımcı olduğunu öğrendim. Normal şartlar da farklı kişiler bakıyormuş bu tarz olaylara ama sağolsun yakından ilgilendi.)

    Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.


    Saygılar.

  17. #55
    _FrKn_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bozdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Pazartesi günü (11.06.2012) "Adana Reşatbey Mahallesindeki(sabancı kız meslek lisesi arkasındaki) Merkez" Converse mağazasından aldığım ayakkabıyı dün iade etmek istediğimizde zorluk çıkardılar. İade almadılar.

    Kasada duran vatandaşın, Aynı gün olsaydı olurdu ama ertesi gün geçtiği için post cihazından iptal edemiyoruz demesi üzerine sinirlendim. (Bu arada Kredi kartından tek çekim yapmıştık.) Üstlerimiz öyle diyor kesinlikle iade kabul etmeyeceksiniz, sadece ürünü değiştirip, çek vereceksiniz gibi şeyler zırvaladı. Bana göre tamamen yalan söylüyor. İsterse onu kabul edip para iadesi yapabilirdi ama gayet rahat bir şekil de yardımcı olamam bu konuda dedi..

    Her neyse biraz tartıştık filan, çalışanlar ürünü almaya gittiğimiz günkü gibi güler yüzlü olup yardımcı olmadı. Yani yaptıkları esnaflığın ürünü sattıkları andan itibaren bittiğini gösterdiler.
    Kasadaki herif de tüketicileri koruma derneğine şikayet edebilirsiniz en doğal hakkınız diyerek konuşunca kafa göz dalasım geldi çakala...

    Biz de genel merkezin numarasını istedik, yanlarında hemen aradık ama müşteri hizmetleri (08:00 - 18:00) arası çalışıyormuş. Kimseye ulaşamadık.
    Twitterdan filan baktım da converse Türkiye yok. Var olan hesaplarda fake hesap. Oradan şikayet etmeye başlıyayım dedim ama olmadı..

    Bugün sabah saatlerinde converse Genel Müdürlüğünü arayıp yarım saat telefonda konuştuk ve onlarda ürünü hiç kullanmadıysanız 30 GÜN içinde DEĞİŞİM ve İADE HAKKIMIZIN olduğunu söylediler.. Ama gel gelelim ki bayii çakallık yaptı dün akşam..

    Genel müdürlükle görüştükten sonra, bayiyi arayıp durumu anlattık. İade alınabildiğini söyledik, onlarda İstanbul ile görüşelim tekrar size dönüş yaparız dediler.
    Aradan saatler geçtikten sonra bayiden ses çıkmadı ve biz tekrar aradık. Bu sefer daha rezil bir duruma düşürdüler kendilerini. Bu kadar ucuzluk adilik olamaz yani.

    Sözde İstanbul’dan aldıkları bilgiye göre; Kdv ve Kart slip işlem parasını ödesinler iade alın demiş.. Son sözleri buymuş adamların.

    Biz yarın tüketici haklarına gideceğiz. Aldığımız o ayakkabıyı öyle ya da böyle iade edeceğim. Adi heriften öylesine gıcık aldım ki bu işin peşini bırakmayacağım.

    Bu arada Gazipaşadaki converse mağazası da aynı kişilere aitmiş. Bu çakallardan ayakkabı bağcığı bile almam daha... Alışveriş yapacağınız mağazalara dikkat edin.

    Gelişmeleri adım adım yazacağım..
    Alıntı özgür67 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kullanılmayan ürünü kartla çekim yapıldıysa sadece fişteki kdv yi ve %2-3 lük banka kesintisini yaptıktan sonra iade yapıyorum olmaz diye birşey yok.Esnaflık anlayışı ile alakalı bir durum tamamen.
    konuyu açanda bundan şikayet etmiş zaten yanlış anlamadıysam

    Alıntı c20let Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    morhipodan ayakkabı aldım geldiğinin ertesi günü giydim işe gittim sıkıyordu ayağımı dedim açılır 2-3 gün giydikten sonra iade etmek istediğimi durumu da anlattım gönderin sorun değil dediler para hesabıma yattı
    buda doğru olmuyor bir yerde.o ayakkabıyı tekrar satacaklar dimi.
    eee seni memnun ettiler ama bir başkasına 3 gün giyilmiş ayakkabıyı sıfır diye satarak hakka girecekler.

  18. #56
    Vintage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökberk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    LCW...
    Bir kış geçirdim paltoyla... Rengi attı...
    Mayıs ayında götürdüm kem küm etmeden paltonun değerinde alışveriş yaptırdılar...
    bu bomba

    konuya gelince paranızı alsanız daha iyi olurdu
    yani yine çözümle neticelenmiş fakat ben o tavır karşısında söke söke parayı almaya bakardım

  19. #57
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim sorununun çözüldüğüne sevindim.
    Alıntı M3yener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    indirilen benzin litre fiyatı değil götümüzdeki don

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •