User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: 350 z yükleme

  1. #20
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redbaron Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock zaten 300hp
    287 olmasın bn öle hatırlıyorum % 10 artışla yaklaşık 300 hp civarıa gelir
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  2. #21
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 2JZ-GTE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    287 hp falan diye biliyorum ama
    2005 oncesi 287 , 2005 sonrası 300. Nissan 350Z - Wikipedia, the free encyclopedia

    sanzımanı biraz agır kalıyor ama ben olsam atmosferik yuklemeye para harcamazdım
    ___
    GS

    WebCreatix : Web Tasarım

  3. #22
    MyDream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    538
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten işlemli olan bir makinayı atmosferik yüklemek firması tarafından tune edilmemiş bir motoru yüklemekten çok daha zordur atmosferik olarak sebebine gelince aşağı yukarı bütün araçların fabrika çıkışı standart parçalarla %20 lerde bir töleransı vardır biz yaptığımız modifikasyonlarla o artıyı elde etmeye çalışırız fabrikanın kendi ürettiği yani na parçalarla ha sen ben o yolu seçmek istemiyorum ben standart parçaları değiştirip olası güç bandımı genişletmek ama o gücü kullanmak istemiuorum diosun bu çok mantıklı gelmedi bana şimdi sen piston ve egzantrikten bahsediyosun dediğin şekilde beyni zaten kullanacaksın enjektöre ihtiyaç duyacaksın eksoz sistemin yetersiz gelecek aktarmada sıkıntılar yasayacaksın volanın debriyajın hepsi girecek işin içine e bunlar olurken kolların rahatmı acaba içerde hep aklın orda olacak sonra yatakların stok neler yapıo acaba yağlaman hep tamamı yanni bu sıkıntıları her iki setuptada yaşayacaksın o yüzden gel olayı tümden düşün benim sana dediğim standar parçalarınla ufaktan üfleyerek kontrolü elden bırakmadan makinaya eziyet etmemen bolt on bin aracına ha bizimki tecrübeye dayalı tavsiyedir fikir ve zevk tamamen senindir
    USPerformans by UtkuSELAMOĞLU

  4. #23
    MyDream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    538
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca Atmosferik yüklemek para zaman ve sabır işidir gerçekten
    USPerformans by UtkuSELAMOĞLU

  5. #24

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgiler için teşekkürler araç zaten bir arkadasımın resimlerini konuda en kısa sürede paylaşmak istiyorum zaten baslamadan önce sanırım atmosferik olarak baslamamak lazım fikri ağır basıyor gibi
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  6. #25
    MyDream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    538
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ha atmosferikte şöyle olur uğraşırım dersen ama maddiyat önemli ne kadar harcamayı düşünüyosunuz herşeyden önce ? 380Rs muhtemelen sizin makinanızın yapısı üzerine stroke edilmiş bir makinadır araştırmadım tamamen tahmin ediyorum eğer öyle bişey varsa stroker kit ile emeğe paraya ve zaman değecek 3.8 litre bir atmosferik yapılabilir ? yani aslında öneri ve fikir bitmez herşeye açık maddiyat 1. plan
    USPerformans by UtkuSELAMOĞLU

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •