User Tag List

Sayfa 6/6 İlkİlk ... 456
108 sonuçtan 96 ile 108 arası

Konu: 2013 Peugeot RCZ - 260 HP!

  1. #96
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Test ile ilgili şunu söyleyebilirim. Bir markanın toplantısına gitmiştik. Gazetecileri de çağımışlardı. Her ülkeden birileri vardı. Bizimkilerden biri konuşmaları duyup zaten çoğunuda anlamıyordu diğerine hatchback ne diye soruyordu. O zaman anladımki bu iş bizde biraz ticari. Zaten rüzgarın kızları ve oğulları vardı. şimdi kimisi ekonomist kimiside dedikodu yazarı oldu.
    Sokağa çıkan günlük kullanılan bir otomobil neden yarış yapıyormuşcasına kullanılarak test edilir ki.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  2. #97

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boyle sacma bır yorum gormedım
    auto cardan bahsedıyoruz oto show deıl. orada sızden bızden cokdaha ıyı pılotlar yol tutustan zıyade agırlık dagılımı surus hıssı. dıreksıon yapaylıgı . kontrol kolaylıgı.
    aklıma gelmeyen seylere bakıyorlar ve bır cok onemlı pılot bu aracın genel dınamıklerını cokca begenıyor
    hatta focus rs megan 250 rocco r ın oldugu bı test vardı benzer surelerı yapmıstı rcz..
    onun ıcın gereksız elma armut tartısması yapmayalım ve fıyatına gore keyıf veren bır arac oldugunu gormemek taraflı yorum olur..
    vırajda gaz abasınca tork steer olayıyla yol tutus belırlenıyorsa vay halımıze focus rs napsın o zaman
    aynen, özellikle ingiliz dergileri testlerde tarafsız ve doğru yorum yapıyorlar. Burada ki gibi reklam alamayız, test aracı bulamayız gibi dertleri yok adamların. Autoshow, otohaber gibi dergiler teknik verileri paragraf haline getirip test yaptık diye dergi basıyorlar.

    Ayrıca kilitli diferansiyelden dolayı aracın torque steering olayı minimumda denmiş. bence araç başarılı, pistlerdede güzel süreler çıkartabilecek kapasitede. 200'lük bile hızlanma ve yol tutuş olarak başarılı bir araç

  3. #98
    Jerky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ONURRBAKI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siz ya otomobilden anlamıyorsunuz yada işin içinde farklı birşey var!

    bir RCZ ile 208 'in iç malzeme kalitesini nasıl olur birbirine benzetirsiniz anlamak mümkün değil!

    RCZ dikişli deri ön konsol sunarken 208 B Hatc. sınıfının plastik parça standartlarını sunuyor. Showroomda satış danışmanıyım. Söylediğinizden şüphe edip yeniden baktım otomobillerin içine! sonra bi gülümseme geldi içimden!
    Markaları böyle savununca herhangi bir prim falan alıyormusunuz? Bu sorum tüm fanatikler için, öyle mesajlar var ki sanırsın şirkette hissesi var.

    Mesajım da Orta konsol dedim, el freninin olduğu bölüm yani. Madem showroomdasınız bir daha bakın bakalım 95.000 TL'lik bir araca yakışıyor mu o bölüm? Ayrıca Deri ile sert plastiği birbirinden ayırt etmek için otomobilden anlamak gerekmiyor.

    Not : Hiçbir markanın fanatiği yada düşmanı değilim.

    Alıntı -Günalp- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç eleştirilebilirde, malzeme kalitesi 208 le aynı falan demek brz acımasız olur. zaten aracın heryönü on numara olsa fiyatı 200 bin olur.100 bine bu sınıfta sıfır başka araç yok arkadaşlar. golf gti vb araçlar daha performanslı yada daha kaliteli olabilir ama aynı sınıfta değiller. rcz tam anlamıyla spor bir otomobil.güzelliği yada çirkinliği kişisel zevktir.
    Siz de anlamamışsınız. Takii 95.000 liralık alet ile 30.000 liralık aletin iç mekan kalitesi aynı demiyorum. Orta konsol diyorum. İçinde küçük bir bölüm, ben bindiğimde direk dikkatimi çekti. Bunu vurguladım. Arabayı savunmak için cümleden cımbızla kelime seçip ona cevap vermeyin.
    alıntıya HAYIR...

  4. #99

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orada sızden bızden cokdaha ıyı pılotlar yol tutustan zıyade agırlık dagılımı surus hıssı. dıreksıon
    hah, işte tam bu tip dergi yazdıysa kesin doğrudur varsayımı ile kitle yönlendirilir
    bazı forumların ve dergilerin "okuyucuları" ticari olarak yönlendirme stratejisi oluyor
    bu nedenle salt dergi yorumuna güvenmek aklıma yatmıyor

    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vırajda gaz abasınca tork steer olayıyla yol tutus belırlenıyorsa vay halımıze focus rs napsın o zaman
    torque steer onlarca faktörden biri,
    tek cümleye kilitlenme

  5. #100

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi viraj kaç km hızla dönülebiliyor belli.
    sence her araba virajları -pilotaj faktörü hariç- aynı hızla mı döner?
    (yanlız negatif anlamayalım, gerçekten ne düşündüğünü bilmek için soruyorum)


    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pistte 2.40 altına çok rahat iner ve bahsettiğin araçlardan süre olarak ileride olur
    muhakkak iner.
    ama bahsettiğim modelleri fiyatıyla kıyaslayınca aralarında 20-30sn. gibi büyük farklar olmazmış gibi geliyor.
    MX-5 ile ciddi fark olur herhalde.

  6. #101
    derece43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.001
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen arkadaşın RCZ ye bindim bir hevesle RC nin içi daha iyiymiş dedim.. Dışındaki estetik içerde yok maalesef..

  7. #102
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu araba kötü olsa yarış ettirmezlerdi diye düşünüyorum. Üstelik iki ayrı kupası yapılıyor. RCZ racin cup ve endurance diye adamlar bu arabaları yarış ettiriyor. çok bir değişiklik te yok. Arabanın orijinalini bilmiyorum ama turbosu (Borg Warner turbo P154 ) bu. sıralı 6 ileri bir vites kutusu koymuşlar. kilitli diff. büyük frenler 6 piston. 18'' lastikler. diyeceğim çok bir tadilat yok. sadece amortisörler farklı. öntakım vs vs aynı. bu da demektirki bu arabanın yol tutuşu falan iyi herhalde ki adamlar yarış için hazırlayıp satıyorlar. kötü bir şey olsa uğraşmazlar.

    Peugeot Sport - Coming soon... - YouTube

    Peugeot Sport - RCZ Peugeot Sport - Reveal - YouTube

    aynı pisti diğer arabalar ile nasıl dönüyorlar acaba zamanlarını bilmiyorum ama arayan olursa karşılaştırma açısından bir fikir olur.
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  8. #103
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sence her araba virajları -pilotaj faktörü hariç- aynı hızla mı döner?
    (yanlız negatif anlamayalım, gerçekten ne düşündüğünü bilmek için soruyorum)




    muhakkak iner.
    ama bahsettiğim modelleri fiyatıyla kıyaslayınca aralarında 20-30sn. gibi büyük farklar olmazmış gibi geliyor.
    MX-5 ile ciddi fark olur herhalde.
    Tabi ki her araç aynı hızla dönemez, benzer özelliklere sahip araçlar arasında atla deve fark olmaz bence.


    Bu kadar önyargılı olmaya gerek yok, ben pug kullanıyorum diye yazmıyorum daha önce bir çok farklı marka model için oldu bu tür yorumlarım. Doğru düzgün testleri, videoları çıksın, rakipleriyle karşılaştırılsın ondan sonra bakallım yoksa pecot yaptıysa olmamıştır demek karanlığa küfretmek.

  9. #104

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pecot yaptıysa olmamıştır demek karanlığa küfretmek.
    yav niye habire yanlış anlıyorsunuz pecot yaparsa kötü diye bişey olur mu?

    Subaru BRZ/GT-86 motorunu 1.2L dizel 80HP yapmaya karar verir, araba spor özelliklerini ciddi şekilde kaybedebilir...

    RCZ'in 350Z, S2000, GT-86 kadar hardcore olduğunu zannetmiyorum, bu da benim fikrim, ben dedim diye satışları düşecek değil ya...

    tabii ki beceremediğinden değil, ama firmanın kar etme amacıyla uzun süredir tribünlere oynadığını düşünüyorum...

    autocar.uk incelemesinde RCZ-R UK fiyatı 32,000 pound = 105,000TL olarak yazılmış. buna ÖTV'yi eklerseniz ne olur? Motor hacmi 1600cm3 altında %40 değil midir?

    bu rakama bir sürü alternatif var değerlendirmesi mantıksız olmaz sanırım?

    neyse, uzattık.....

    forum ortamında muhabbet ediyoruz bu kadar da ciddiye almayınız

  10. #105
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Konuşuyoruz yahu ne güzel

    UK fiyatı, UK vergileri binmiş halidir herhalde ona ötv eklersek yanlış olur muhtemelen ama 100k TL'den aşağı olmuyacaktır.

  11. #106

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hah, işte tam bu tip dergi yazdıysa kesin doğrudur varsayımı ile kitle yönlendirilir
    bazı forumların ve dergilerin "okuyucuları" ticari olarak yönlendirme stratejisi oluyor
    bu nedenle salt dergi yorumuna güvenmek aklıma yatmıyor



    torque steer onlarca faktörden biri,
    tek cümleye kilitlenme

    Ingılız dergılerı bıle ıllakı kendınce begendıgı modellerı vardır(caterham lotuslar ford vs) fakat yapılan yorumlra gore bzımburadakı tecrubelerı harmanladıgımızda sonuc cok farklı cıkmıyor...

    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yav niye habire yanlış anlıyorsunuz pecot yaparsa kötü diye bişey olur mu?

    Subaru BRZ/GT-86 motorunu 1.2L dizel 80HP yapmaya karar verir, araba spor özelliklerini ciddi şekilde kaybedebilir...

    RCZ'in 350Z, S2000, GT-86 kadar hardcore olduğunu zannetmiyorum, bu da benim fikrim, ben dedim diye satışları düşecek değil ya...

    tabii ki beceremediğinden değil, ama firmanın kar etme amacıyla uzun süredir tribünlere oynadığını düşünüyorum...

    autocar.uk incelemesinde RCZ-R UK fiyatı 32,000 pound = 105,000TL olarak yazılmış. buna ÖTV'yi eklerseniz ne olur? Motor hacmi 1600cm3 altında %40 değil midir?

    bu rakama bir sürü alternatif var değerlendirmesi mantıksız olmaz sanırım?

    neyse, uzattık.....

    forum ortamında muhabbet ediyoruz bu kadar da ciddiye almayınız

    Sımdı gt86 surus keyfıolarak sonzamanlarda cıkan enıyı araclardan bırı olarak gosterılıyor,onu referans kabul edebılırız.ama zaten rcz nın sasısı ıncelendıgınde lastıklerın bulundugu yer, agırlıkmerkezı, ıncelendıgınde basarılı olmaması ıcın olumsuz neden yokzaten.kı aracın dıreksıyon hıssı kontrol kolaylıgı bılınen bır gercek...

    yagız avcının korfezde testı var 55sn lık suresı var rcz ın, gt86 ıle karsılastırmada tercıh yapmakta zorlandı 2 arac arasında(bu sadece bır ornek) daha ıyıdır demıorum


    zaten rczr ın pıst surelerı acıklaksın gorucez herseyı

  12. #107
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ogedov Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peugeot pejo peco çok gördüm de pecot ne la

    Bu arada schumi bey çok pecotçusun gerçekleri görmüyosunuz kaka çiş b.k ama tech bilginize ihtiyacım var bunun diff lock u takarmıyız benim ds3 e
    Uyar ama daha ServiceBox üzerinde aracın bilgileri girilmiş olmasına rağmen detaylı değil. Henüz şanzıman detayları yok. Satış başlasın kodu çıkar amma velakin sadece o diff için en az 10 bin tl isterler yedek parça olarak. Aftermarket olarak ML şanzıman için seçenekler sınırlı. Ama yakında çoğalacak. 2 firma 2014 başında duyurur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #108
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uyar ama daha ServiceBox üzerinde aracın bilgileri girilmiş olmasına rağmen detaylı değil. Henüz şanzıman detayları yok. Satış başlasın kodu çıkar amma velakin sadece o diff için en az 10 bin tl isterler yedek parça olarak. Aftermarket olarak ML şanzıman için seçenekler sınırlı. Ama yakında çoğalacak. 2 firma 2014 başında duyurur.
    o bahsedilen kilit eğer BE vites kutusu içinse 500 paunda peugeot dan almıştım. Peugeot parçaları bahsedilen kadar pahalı satmıyor. İngiltereden
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •