Doğuşa bu durumu taşıyabilecek pozisyonda kimse yokmu peki? Pist elimizde.
Printable View
Doğuşa bu durumu taşıyabilecek pozisyonda kimse yokmu peki? Pist elimizde.
istanbul parkta fabrika çıkış arabayla seat hiç birşekilde typer ı geçemez , ancak seat aradaki farkı bir tık kapatmak için rekoru kıran arkadaşın yaptıgı gibi ufak tefek eklemelerle kırabilir , zaten standart olarak daha iyi bir araba typer , aradaki farkları kapatıp hp oranı sürücü vs. diger etmenleri eşitlerse seat öne geçecektir 30 hp fark hele istanbul park gibi hızlı bir pistte bayagı etkiler süreyi diye düşünüyorum
jason bu deneme için kilo vermiş diyorlar diyet yapmış birde typer da intercoolerdaki sinekleri temizlemişler extradan
http://cdn.shopify.com/s/files/1/022...g?v=1393431925
Şimdi Haber geldi arabayı incelemişler Hondata çıkmış :D
http://i.ebayimg.com/00/s/MTAyMFgxNj...%29w~~60_1.JPG
çip varmış diyende var :)
Düzlük performansı benzer,frende typer daha iyi deniyor, cupra benzer lastikle aynı süreyi yaparsa viarjlarda daha iyi olmazmı:) hipotezi sallayın gitsin ikisi hatta trophy dahil hepsi birbirlerine çok yakın arabalar diğeri tü kaka denilecek bir durum yok ortada..)
Hahah yalnız fena güldüm, rollingdeki gibi pist işlerinde de başlamış sen de şu var bu var, benimki stock zart zurt :)
Hakikatten zor iş arabayla uğraşmak :) Lafları umursamayım desen ayrı, umursayım desen ayrı :)
Zeki kardeşim tebrik ederim seni de,
arka koltuğu sökme huyu sende demi vardı yav :)))
Eyv Cemo koltuk sökme işi keyif ya ses falan çok daha güzel günlükte sökülü geziyorum benden başka binen yok zaten, hem hangi asfalt daha iyi daha kötü net anlıyorsun güvenli de oluyor gazlamak isteyince :) zor iş zor baksana lafla makara yapmaya bayılıyor herkes ;)
zero , arka koltugu söktügünde kıçın dengesi bozulmuyor mu ? güvenli oluyor diyince şaşırdım , benim söktügüm her arabada dengesizlik oluyordu , birnevi kule gergisi görevi görüyor koltuk
Yok o bakımdan değil tabiki amortisöre falan bir daha ayar yapmak lazım da sökülü arabada asfaltın sesini ve değişimlerini çok net duyuyorsunuz. iyi tutunan asfalt hatta asfalttaki ani değişimleri falan net duyup ona göre sürüşü değiştirebiliyorsunuz. Hissiyat açısından dedim. Açarsınız düzgünce arka kamberi önde de kilit varsa o zaman sökmek çok geri götürmez biraz kafadan kayma eğilimi artıyor sadece ama kilidinde işi o zaten.
Cupra neden pistte profesyonel bir pilotla type r ı geçemesin arkadaş ringde normal üretim type r ın süresi yok. Seat Genel müdürü getirir bi under8 paketli plakasız cupra pisti kapatır yurt dışından da test pilotunu getirir rekoru kırar geri kalan zamanda da pisti seat kullanıcılarına açıyorum der seat kullanıcılarını da mest eder hatta test arabaları getirir test ettirir boşuna da sadece rekor için piste para vermiş olmaz. Ama yaparlar mı bence yapmazlar.
VAG grubu ilk önce tazminatları bi ödesin sonra yapar inşallah. :D
Ek olarak; Cam tavansız olmalı Cupra.
Jason'ın Type-R'da cam tavan yoktu di mi?
Kaç kg'dır cam tavanın getirdiği ek yük?
Doğuşun TR ye tek kapı cam tavansız fren paketlisini getirmemesi maalesef işi daha da zorlaştırıyor. Bu dediklerimle gelse her türlü satılabilir aslında ama mantık hep dolu araç getirelim yoksa satılmaz saçmalığı. Cupranın en zayıf noktası frenleri (Pist rekoru adına yani). Type r fren konusunda durma gücünü bilmem ama stabilite olarak net öndedir fren kitsiz cupradan .
Yukarıda kilo ile alakalı gerekenleri yazdım ama okumak istemediğin belli standart ağırlık olarak janttan başka bir avantajım yok aksine dezavantaj bile getiriyor dönüşler için. Cam tavanın ağırlık dengesini yukarı çektiğini, arka koltuk sökmenin aşağıdan ağırlık atmak yani dönüşler için dezavantaj olduğunu falan pek hesaplamıyorsun..
Honda acaba kac defa problem yasamis bu rekor kirilirken?
***** benim test ettigim aksam,her denememde farkli sureler cikiyordu. Hele 8 gibi bil g'lo virajda,benzin yarimin altindayken kesiklik yapiyor mu?
Yada sert downshift'lerde motor korumaya aliyor mu?
Davulun sesi uzaktan hos gelir arkadaslar.
Ama yinede sadece neticeye odaklanalim...