o kapagı tezgaha baglar manifoldu ufak ufak ordan traslarız sonra egzost manifoldu için cıvata yerlerini acarız nolcek zor birşey degil manifolduda yaptıkmı tamamdır gelsin 67mm :p
Printable View
Atladığınız bi nokta var o kapak 2000 cc ye ait değil. Düşük hacimli motorun bu R makinesine örnek olsun onun portları bone stock 500 garanti yeter yani
Videodaki 1,5 lt.
http://images.thecarconnection.com/l...00446382_l.jpg
Bu motora turbo büyültmek harbi billur ister bakalım gerisi mühendislik.
her kuşu sevdin bi leylek kaldı abi daha asfalta inmeden turboyu büyüttün :D
http://www.topgear.com/uk/car-news/T...hes-2014-11-27
Bakalım bu listede nereye oturacak.. Çok dişli rakipleri var.
Pist Değeri ne olacak merak ediyorum. Renault sanırım 7,54 yapmış ki bence ultra iyi bir değer. 431 hp lik yeni m4 bile 7.52 Dönüyor diye biliyorum. Tabii ring de hp Den ziyade Sürüş Özellikleri önemli. Mesela ortadan motor cayman gts 340 hp ile 7:40 süreye imza atmış.
Bu araba reklam yaptıkları gibi rekor süre yaparsa dikkat çeker. Aksi halde bir esprisi yok
Tayfuna bişey oldu galiba offline ve konuda değil, gidip biri evine bakabilir mi ?
günün konusu oldu valla bende merakla bekliyorum zamanı
R tusu aracta neyi degistiriyor tanitimda soylendimi ?
ingilizcesi olan arkadaslar cozmustur olayi belki
2015 Civic Type R development car - Production car değil yani :)
This lap time was achieved during the development test in May 2014 by a contracted pro test driver
Adam beünnchen de resmen ek bir Şerit yapmiş.
http://www.otopark.com/2015/03/02/ja...niyla-tanisin/Alıntı:
onda, hothatch sınıfındaki yepyeni silahı Civic Type R’ı resmi olarak tanıttı.
Hiç uzatmadan herkesin heyecanla beklediği rakamlara geçelim. Yeni Civic Type R’ın kaputunun altında turboşarj ile desteklenen 2 litrelik bir VTEC bulunuyor. 6500 rpm’de 310 HP (306 BHP) maksimum güç ve 2500 rpm’de 400 Nm (295 lb-ft) maksimum tork değerine ulaşan bu motor, 7000 rpm’de devir kesiciye giriyor. Araç 0-100 km/h (0-62 mph) hızlanmasını 5.7 saniyede tamamlarken, 270 km/h’lik (167 mph) maksimum hız değeri ile sınıf liderliğine oynuyor.
Ön süspansiyona yerleştirilen özel çift eksenli denge çubuğu (Dual Axis Strut) hilesi ve mekanik limitli kaydırmalı diferansiyel ile aracın kalbinde üretilen güç olabildiğince kusursuz bir şekilde yola aktarılıyor. Honda’nın söylediğine göre, temeldeki McPherson sistemiyle birlikte çalışan çift eksenli denge çubuğu, direksiyona ikinci bir bağlantı noktası ekleyerek standart Civic’e oranla tork steer olayını %50 oranında azaltıyor. Ayrıca adaptif süspansiyon ve elektrikli direksiyon Type R modeline özel olarak yeniden ayarlanmış.
H-şeklindeki torsiyon çubuğu tasarımının kullanıldığı arka süspansiyon ise standart Civic ile kıyaslandığında rijitliği %180’e kadar arttırarak yüksek hızlardaki viraj kabiliyetini bir üst seviyeye çıkarıyor.
Şimdiye kadarki en sert Civic’in tüm gücünü kullanabilmesi için eklenen “+R” sürüş modu ile tek bir tuşla daha agresif tork aktarımı, arttırılmış gaz tepkisi, %30 daha sert süspansiyon sağlanıyor. Ayrıca bu moddayken elektrikli direksiyonun sürüş asistanları tamamen kapatılmasa da azaltılıyor.
Brembo tarafından Type R’a özel olarak üretilen 4 pistonlu kaliperler ve önde 350 mm çapındaki diskler, 235/35 ölçülerindeki lastiklere sarılı 19 inçlik jantların arkasında saklanıyor.
Suzuka ve Nürburgring gibi yarış pistlerinde test edilen Civic Type R, Nürburgring’deki en hızlı önden çekişli araç ünvanını eline almanın peşinde. Bu ünvanın şu anki sahibi 7 dakika 54 saniyelik zamanıyla Renault Megane RS 275 Trophy-R.
Sadece pist zamanıyla değil görünüşüyle de FWD araçların kralı olmayı hedefleyen Type R, oldukça sert ve sportif bir imaja sahip. Agresif gövdesinin arkasında Honda’nın Formula 1 motorlarını geliştirdiği Sakura motorsporları bölümünde yapılan ciddi bir ar-ge çalışması yatıyor. Ön tekerleklerdeki türbülansı azaltmak adına şekillendirilen ön tampon, geniş ön lip ve çeşitli hava girişleri araçtaki mühendisliği gözler önüne seriyor.
Haşin tasarımlı arka tampon, 4 egzoz çıkışına ev sahipliği yapıyor. Aracın neredeyse dümdüz tabanı ve büyük arka difüzörü ile yol tutuşunu arttırmak hedeflenmiş. Dev arka spoiler ise abartmadan optimum yol tutuşunu sağlamak adına ayarlanmış. Ancak aracın konseptinde görüp hayran kaldığımız stop lambalarını maalesef kaybettik.
Fotoğraflarda gördüğümüz “Şampiyonluk Beyazı” (Championship White) da dahil olmak üzere 5 farklı renk seçeneği ile sunulan Type R’ın iç mekanında ise süet benzeri materyallerin kullanıldığı sport koltuklar, alüminyum alaşım vites topuzu, siyah trimler ve kırmızı dikişler dikkat çekiyor.
Bu yaz satışa çıkacak olan aracın İngiltere fiyatının yaklaşık 30,000 £ olacağı belirtiliyor. Nürburgring rekorunu kırıp kırmadığı henüz bilinmeyen Civic Type R hakkındaki bilgiler bu hafta düzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı boyunca gelmeye devam edecek.