User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
84 sonuçtan 77 ile 84 arası

Konu: Sonunda LPG Kit ve Montaj Servisi

  1. #77

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araca yolda ve yükte de ayar yapıldığı zaman bir sorun olmaz. Durduğu yerde sadece rölanti üzerinden ayar yapılırsa sorun olabilir.

    Yalnız aracınız kaç model bilmiyorum ama semi-sequental olabilir. Eğer semi ise bağlantıya ve enjektör/nozzle seçimine de dikkat etmek gerekir.
    araç 98 model sanırım semi-sequential denilen tipte, beyin şemasında enjektör çıkışları 2 li gruplar halinde (1-4) ve (2-3) gibi..

    burda enjektör /nozzle seçiminde dikkat edilecek husus nedir?

    bir de aklıma şöyle bir fikir geldi, bu araç için regülatöre manifold bağlantısı yapmasak, regülatör sabit basınçla çalışsa? olabilir mi?

    bu durumda ayarla ilgili sıkıntıda ortadan kalkar gibi sadece kalibrasyon işi görür diye düşünüyorum?

  2. #78
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ..:: SEDAT OTOGAZ LPG DÖNÜŞÜM SİSTEMLERİ ::..

    Kerem abi Corolla ya Lovato sistemi burda taktırdım ve gayet memnunum istersen irtibata geçebilirsin.

  3. #79
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç 98 model sanırım semi-sequential denilen tipte, beyin şemasında enjektör çıkışları 2 li gruplar halinde (1-4) ve (2-3) gibi..

    burda enjektör /nozzle seçiminde dikkat edilecek husus nedir?

    bir de aklıma şöyle bir fikir geldi, bu araç için regülatöre manifold bağlantısı yapmasak, regülatör sabit basınçla çalışsa? olabilir mi?

    bu durumda ayarla ilgili sıkıntıda ortadan kalkar gibi sadece kalibrasyon işi görür diye düşünüyorum?
    Araç semi olduğu için nozzle full-sequentaller gibi seçilirse rölantide, yani düşük milisaniyelerde sorun yaşanır. Bu yüzden küçük debili enjektör(çoğu kaliteli markada nozzle yok, farklı debilerde enjektörler vardır) veya yoksa küçük nozzle kullanmak gerekir.

    Regülatörün basıncının değişmesi veya sabit kalması birşeyi değiştirmez. Rail üstündeki basınç sensörünün verilerine göre LPG ECU'su sürekli düzeltme yapıyor zaten. Basınç düştükçe simultane olarak süreyi uzatıyor, arttıkça kısaltıyor.

    Sizin dikkat etmeniz gereken aracın semi-sequental olduğunu bilen bir montajcıya düzgün elektonik bağlantı ve uygun enjektör/nozzle seçimi ile montajı ve ayarı yaptırmak.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  4. #80

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç semi olduğu için nozzle full-sequentaller gibi seçilirse rölantide, yani düşük milisaniyelerde sorun yaşanır. Bu yüzden küçük debili enjektör(çoğu kaliteli markada nozzle yok, farklı debilerde enjektörler vardır) veya yoksa küçük nozzle kullanmak gerekir.

    Regülatörün basıncının değişmesi veya sabit kalması birşeyi değiştirmez. Rail üstündeki basınç sensörünün verilerine göre LPG ECU'su sürekli düzeltme yapıyor zaten. Basınç düştükçe simultane olarak süreyi uzatıyor, arttıkça kısaltıyor.

    Sizin dikkat etmeniz gereken aracın semi-sequental olduğunu bilen bir montajcıya düzgün elektonik bağlantı ve uygun enjektör/nozzle seçimi ile montajı ve ayarı yaptırmak.
    Değerli bilgiler için teşekkürler.

  5. #81
    gencpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 1.6 vvt-i Corollada 2 yıldır LandiRenzo Kullanıyorum sarfiyat konusunda görenleri şaşırtıyor cidden az yakıyor araba. Yalnız bu enjektör sesi muhteşem araba dizel gibi tıkır tıkır düşük devirlerde enjektörün çalışmasını daha bi iyi duyuyorum uzun yolda 3000 deviri geçemiyorum enjektör ve motor sesinden. performans ve tüketimde en ufak bi sorun yok yalnız.

  6. #82
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gencpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2005 1.6 vvt-i Corollada 2 yıldır LandiRenzo Kullanıyorum sarfiyat konusunda görenleri şaşırtıyor cidden az yakıyor araba. Yalnız bu enjektör sesi muhteşem araba dizel gibi tıkır tıkır düşük devirlerde enjektörün çalışmasını daha bi iyi duyuyorum uzun yolda 3000 deviri geçemiyorum enjektör ve motor sesinden. performans ve tüketimde en ufak bi sorun yok yalnız.
    Keihin enjektörde bu yok işte. Farkı ve fiyatı burada... Ben şahsen öyle
    şakır şakır avans vuruyormuş gibi çalışan bi arabada huzurlu basamam gaza.

  7. #83
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu anda kendi kullandığım arabamın oem benzin enjektörleri bosch marka ve üstündeki yeni kısa-şişman tip ino-3 brc LPG enjektörlerinden daha sesli çalışıyor. Yani arabam LPG'de benzinden daha sessiz çalışıyor. Yani ses oem benzin enjektöründe bile olabiliyor. Bence bir sakıncası da yok. Mekanik bir enjektör yapısı olduğunun, daha dayanıklı, daha sağlam olduğunun bile göstergesi sayılabilir. Kaldı ki kaputu açmadığım sürece, aracın yalıtımı da çok zayıf değilse hiç enjektör sesi duymadım.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  8. #84

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lovato marka lpg kiti için ne gibi bilgilere sahibiz samimi olduğum arkadaşım montajcısı ama iş arkadaşlıkta bitmiyor biliyorsunuz ? fiyat olarakda 1250 tl diyat verdiler ... brc ise 1600 tl

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •