User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
54 sonuçtan 39 ile 54 arası

Konu: jant ebat ını düşürmek ivmelenmeyi iyileştirirmi

  1. #39
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    romanyada bir genç golf r ını 610 hp lere kadar çıkardı 8 enjektörle vs,ve o araç 17 jantla yürüyor,resimlerde hep 17 jantlı,yararı olmasa takmazdı diye düşünüyorum

  2. #40
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    romanyada bir genç golf r ını 610 hp lere kadar çıkardı 8 enjektörle vs,ve o araç 17 jantla yürüyor,resimlerde hep 17 jantlı,yararı olmasa takmazdı diye düşünüyorum
    yararını görmeme ihtimalin hiç yok. sen olabildiğince hafif ve kaliteli bir jant bul. aracına uyması iyi balans tutmasıda şart o güçlerde bir araç için. mesela özellikle göbek çapı tam oturan bilezik filan kullanman gerekmicek tarzda bir jant bulursan lastikleride en iyi yol tutanından seçersen fark fazla olacağını düşünüyorum. ben 300hp de 3 boy etkilediğini canlı canlı denedim. hani ön çekerdi desek 300hp olan sti idi 4 çekerdi.

    260 270 civarı olanda megane rs di. bi okadarda onda etkiledi.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  3. #41
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaTu-Rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 kilo civarı 16*17 inç bırakın sac jantı özellikle bu iş için üretilmiş ultra hafif jant bile bulmak imkansız sanırım
    Tam emin değilim ancak 16 audi kapaklı jant 3-4 kilo patates torbasıyla aynı ağırlıktaydı o yüzden dedim
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  4. #42
    mami_makinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence kesinlikle hızlanır zaten roolde ilk gaz tepkisi çok önemli Zaten ilk gazda açacağın fark kolay kolay kapanmayacağı için bence 17 tak daha kolay devirlenir araç

  5. #43
    Görsel Menekşe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    65
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım en doğrusu bir tanıdıktan fln lastik-jant bulup denemek olur, ben de zaten varsayımda bulundum, hızlanmaz demiyorum kesinlikle sonuçta canlı olarak deneyip görmek en iyisi.
    Romanyadaki golf r sahibi jantı küçültüp geniş yanaklı drag lastiği kullanıyo olabilir mi bu arada.

  6. #44

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 taraftan etkilenicek
    1.si agirlikve surtunme farki
    \2. si donme capi


    1. faktorden dolayi kesin hizlanicak zaten agirliktan dolayi ilk deparlari etkilenicek, surtunmeden dolayida aynui sekilde ustunede yuksek suratte ruzgar direnci azalicak,, ustune araba alcalip aerosu artacak.

    2. faktorde ise yani sanz kisaltmada amac guc egrisini sanz oranlari ile en iyi sekilde yakalamak
    ust devirlerde guc dusmesi olmuyorsa genelde sanz kisaltma sorun yaratmiyor, dolu dolu ustlerlrde yuruyor arac yani 292km kesiciye kadar istekli gider arac.
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  7. #45
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 taraftan etkilenicek
    1.si agirlikve surtunme farki
    \2. si donme capi


    1. faktorden dolayi kesin hizlanicak zaten agirliktan dolayi ilk deparlari etkilenicek, surtunmeden dolayida aynui sekilde ustunede yuksek suratte ruzgar direnci azalicak,, ustune araba alcalip aerosu artacak.

    2. faktorde ise yani sanz kisaltmada amac guc egrisini sanz oranlari ile en iyi sekilde yakalamak
    ust devirlerde guc dusmesi olmuyorsa genelde sanz kisaltma sorun yaratmiyor, dolu dolu ustlerlrde yuruyor arac yani 292km kesiciye kadar istekli gider arac.
    Alcatraz GTI-6

  8. #46

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın şanzumanı %5 kısalacak ve vitesleri daha çabuk bitecek..dolayısıyla ivmelenmeniz iyileşecek..bunun üzerine taktığınız jantı da hafif..faydasını görürsünüz..lastik konusunda birşey diyemeyeceğim..
    Crm performance

  9. #47
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İvmelenmenin, ara hızlanmaların(sarma olmadığını varsayarak) artacağı zaten yukarda yazılmış. Bunlardan hariç şanzımanın, baskı-balatanın, aksların ve yürüyen aksamın üzerine düşen yükün azalmasıyla ömrünün artmasına katkı sağlanabilir(lastik çapının ve jant-lastik ağırlığının azalacağını varsayarak).
    Edit: Lastik olarak bu güçlerde, bu son hızlara sahip bir araç için kaliteli lastik iyi olur ama uygun fiyatlılar içerisinde syron race-1 düşünülebilir. En azından tuv onayı filan olan bir lastik.

  10. #48
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hakan abi yani zd 9000 cupranın sahibi bu ebadı kullandını ve memnun oldunu söylüyorki,440 hp bir önden çeker aracın sarması daha fazla olacaktır,ben ise 4 çeker olduğum için bu sorunla karşılaşmicam inancındayım
    melih ebatları yanlış hatırlıyosun,215/45/17 olcak...40 değil
    zd9000 cupra

  11. #49
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yine buldun dimi kurcalıcak bişey
    rolling için çap ufaltmak başarılı olacaktır ara hızlanmaların iyileşir sanırıım. ama çok kaliteli bi lastik takmana gerek yok diye düşünüyorum, neticede ilk gaza oturuldugu anda 4 çekerde hareket ediyorsundur aracın sarmıyordur. şuan nasıl oluyor mesela, sarma falan varmı?
    TeamPASAOGLU

  12. #50
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yine buldun dimi kurcalıcak bişey
    rolling için çap ufaltmak başarılı olacaktır ara hızlanmaların iyileşir sanırıım. ama çok kaliteli bi lastik takmana gerek yok diye düşünüyorum, neticede ilk gaza oturuldugu anda 4 çekerde hareket ediyorsundur aracın sarmıyordur. şuan nasıl oluyor mesela, sarma falan varmı?
    Sarma yok kanka.birde agirlik atacam sen agirlik atmanin faydasini gordunmu

  13. #51

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    melih jant kucultmek ilk gaz tepkisinde ve dusuk hizlarda kazanctir ancak hiz arttikca geriye dusurur. nedenide agirlik merkezi. buyuk jant daha agir oldugu icin merkez kac kuvvetiyle yuksek hizlarda daha rahat ivmelenecektir ki istanbulda roll genelde trafik nedeniyle 220 lerde bitiyor. 290 lari goruyorsaniz o zaman bence elleme. lastik konusuna gelince arabanin en onemli bakim unitesi lastik. senin dunya ile iliskini saglayan tek sey lastik. herseyden kis ama lastikten kisma.ani fren mesafesi yola tutunma direksiyon tepkisinin performansini belirleyen en onemli usur lastikken sadece roll yapioruz abi diye ucuz lastik takma. gazliosun onune bisey cikti fren ve direksiyon tepkisi verdin seni yola tutan sey lastik.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #52
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ebatı düşürdüğünüzde çap kağıt üzerinde aynıda olsa lastik esneme payından dolayı çap azalmış gibi olur. Döndürülen sabit ağırlık azaldığından dolayı da ivmelenmeye katkı sağlarken çap azalmasıyla son sürat düşer. Kadran eskisi gibi kalır ama gerçek hız azalır. Bunuda wagcom ile ayarlayabilirsiniz.

  15. #53
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Jant önerim yok ama lastik olarak 17"'te kesinlikle Lassa Phenoma öneriyorum. Isındıktan sonra imkanı yok yoldan cıkartmanın lastiği hele hele 4ceker bi araçta..

    Aşırı başarılı bi lastik ztn adrenalin ile aynı desene sahip(yani ben öyle sanıyorum)

    4ceker 500kusur hp arac ıcınde 225-45-17 derim ben şahsen..

    lastikten 10 arttırıp jantlardan 7degılde atıyorum 6.8kg olanları takarsınız aynı hesap olur
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  16. #54
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300+ km hızdan bahsediliyor ve ucuz yollu lastikten mi bahsediliyor. bu işin şakası yok yahu..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •