romanyada bir genç golf r ını 610 hp lere kadar çıkardı 8 enjektörle vs,ve o araç 17 jantla yürüyor,resimlerde hep 17 jantlı,yararı olmasa takmazdı diye düşünüyorum
romanyada bir genç golf r ını 610 hp lere kadar çıkardı 8 enjektörle vs,ve o araç 17 jantla yürüyor,resimlerde hep 17 jantlı,yararı olmasa takmazdı diye düşünüyorum
yararını görmeme ihtimalin hiç yok. sen olabildiğince hafif ve kaliteli bir jant bul. aracına uyması iyi balans tutmasıda şart o güçlerde bir araç için. mesela özellikle göbek çapı tam oturan bilezik filan kullanman gerekmicek tarzda bir jant bulursan lastikleride en iyi yol tutanından seçersen fark fazla olacağını düşünüyorum. ben 300hp de 3 boy etkilediğini canlı canlı denedim. hani ön çekerdi desek 300hp olan sti idi 4 çekerdi.
260 270 civarı olanda megane rs di. bi okadarda onda etkiledi.
It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)
Bence kesinlikle hızlanır zaten roolde ilk gaz tepkisi çok önemli Zaten ilk gazda açacağın fark kolay kolay kapanmayacağı için bence 17 tak daha kolay devirlenir araç
Sanırım en doğrusu bir tanıdıktan fln lastik-jant bulup denemek olur, ben de zaten varsayımda bulundum, hızlanmaz demiyorum kesinlikle sonuçta canlı olarak deneyip görmek en iyisi.
Romanyadaki golf r sahibi jantı küçültüp geniş yanaklı drag lastiği kullanıyo olabilir mi bu arada.
2 taraftan etkilenicek
1.si agirlikve surtunme farki
\2. si donme capi
1. faktorden dolayi kesin hizlanicak zaten agirliktan dolayi ilk deparlari etkilenicek, surtunmeden dolayida aynui sekilde ustunede yuksek suratte ruzgar direnci azalicak,, ustune araba alcalip aerosu artacak.
2. faktorde ise yani sanz kisaltmada amac guc egrisini sanz oranlari ile en iyi sekilde yakalamak
ust devirlerde guc dusmesi olmuyorsa genelde sanz kisaltma sorun yaratmiyor, dolu dolu ustlerlrde yuruyor arac yani 292km kesiciye kadar istekli gider arac.
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
aracın şanzumanı %5 kısalacak ve vitesleri daha çabuk bitecek..dolayısıyla ivmelenmeniz iyileşecek..bunun üzerine taktığınız jantı da hafif..faydasını görürsünüz..lastik konusunda birşey diyemeyeceğim..
Crm performance
İvmelenmenin, ara hızlanmaların(sarma olmadığını varsayarak) artacağı zaten yukarda yazılmış. Bunlardan hariç şanzımanın, baskı-balatanın, aksların ve yürüyen aksamın üzerine düşen yükün azalmasıyla ömrünün artmasına katkı sağlanabilir(lastik çapının ve jant-lastik ağırlığının azalacağını varsayarak).
Edit: Lastik olarak bu güçlerde, bu son hızlara sahip bir araç için kaliteli lastik iyi olur ama uygun fiyatlılar içerisinde syron race-1 düşünülebilir. En azından tuv onayı filan olan bir lastik.
yine buldun dimi kurcalıcak bişey
rolling için çap ufaltmak başarılı olacaktır ara hızlanmaların iyileşir sanırıım. ama çok kaliteli bi lastik takmana gerek yok diye düşünüyorum, neticede ilk gaza oturuldugu anda 4 çekerde hareket ediyorsundur aracın sarmıyordur. şuan nasıl oluyor mesela, sarma falan varmı?
TeamPASAOGLU
melih jant kucultmek ilk gaz tepkisinde ve dusuk hizlarda kazanctir ancak hiz arttikca geriye dusurur. nedenide agirlik merkezi. buyuk jant daha agir oldugu icin merkez kac kuvvetiyle yuksek hizlarda daha rahat ivmelenecektir ki istanbulda roll genelde trafik nedeniyle 220 lerde bitiyor. 290 lari goruyorsaniz o zaman bence elleme. lastik konusuna gelince arabanin en onemli bakim unitesi lastik. senin dunya ile iliskini saglayan tek sey lastik. herseyden kis ama lastikten kisma.ani fren mesafesi yola tutunma direksiyon tepkisinin performansini belirleyen en onemli usur lastikken sadece roll yapioruz abi diye ucuz lastik takma. gazliosun onune bisey cikti fren ve direksiyon tepkisi verdin seni yola tutan sey lastik.
IN BOOST WE TRUST
Ebatı düşürdüğünüzde çap kağıt üzerinde aynıda olsa lastik esneme payından dolayı çap azalmış gibi olur. Döndürülen sabit ağırlık azaldığından dolayı da ivmelenmeye katkı sağlarken çap azalmasıyla son sürat düşer. Kadran eskisi gibi kalır ama gerçek hız azalır. Bunuda wagcom ile ayarlayabilirsiniz.
Jant önerim yok ama lastik olarak 17"'te kesinlikle Lassa Phenoma öneriyorum. Isındıktan sonra imkanı yok yoldan cıkartmanın lastiği hele hele 4ceker bi araçta..
Aşırı başarılı bi lastik ztn adrenalin ile aynı desene sahip(yani ben öyle sanıyorum)
4ceker 500kusur hp arac ıcınde 225-45-17 derim ben şahsen..
lastikten 10 arttırıp jantlardan 7degılde atıyorum 6.8kg olanları takarsınız aynı hesap olur![]()
- K -
________
Dr.Ecu
300+ km hızdan bahsediliyor ve ucuz yollu lastikten mi bahsediliyor. bu işin şakası yok yahu..
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)