User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
52 sonuçtan 39 ile 52 arası

Konu: golf 7 dizel otomatik hakkında bilgi.

  1. #39
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typer46 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar birde renk seçenegi şuan için siyah pasfic mavi gece mavisi birde tungsten gri biz tungsten gr seçtik siyah güzel ama malesef bakılması zzor bi renk sizce hangi renk arkadaşlar varmı favori renginiz bu renkler arasında.
    renklere baktım da mavilerin ikisi de griden daha iyi bir seçim olur. zaten piyasa gri arabadan geçilmiyor şirket araçları da bu renkte. mavi daha güzel ve gösterişli bir renk seçimi olacaktır..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  2. #40
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @empo

    MQB 'yi VAG duyuralı 1 yılı aşkın bir zaman geçti, bunu açıklamak için araştırma yapmana gerek yoktu, forumda bile muhabbeti geçmişti, kısacası biliyorum Interchangable bir ön taraf ile en küçük motordan 3.6 lt ye kadar aynı parçaları kullanarak Ar-ge maliyetini mümkün olduğunca düşürmek amaç bu durumda. Etiketle alakası yok diyorsun, peki o zaman Golf 7 nin Golf 6 ile benzer fiyatlarda / belki de daha ucuza satılması gerekmez miydi bu maliyet azaltma politikasının getirisiyle?

    Ben de mühendislik öğrencisiyim, uzatmalardayım bu arada az çok biliyoruz neyin ne kadar etkileyeceğini. Polo veya Beetle'dan alınan arka torsiyon beam ölç biç uzat-kısalt mantalitesi ile öyle alınıp oturtulamaz, kusura bakma da Araçların ağırlık dağılımları, şaseleri (motor kısmı hariç - aynı sayılır ***** MQB), kullanıcı hedef kitleleri, klasmanları vb. farklı iken uzat-kısalt neticesinde al-tak şeklinde kullanılamaz malesef, bu durum ar-ge gerektirir. Ayrıca Dou'nun dediği gibi torsiyon ile tam bağımsızdan daha başarılı bir konfor elde edilmesi birazcık hayal olarak kalır. Benim de aracımın arka yürür aksamı torsiyon ( H beam ). Benden bir önceki kasanınki tam bağımsız, benim aracım ile hemen hemen aynı model yıllarındaki Avensis'in de tam bağımsız. Sıra ile E11-E12 ve T25 Avensis'lere in, bin. Ne demek istediğimi az çok anlarsın

    Uzun lafın kısası VW, bu araçtan bir şeylerin maliyetini kısmasına rağmen, kullanıcıya bu alırken daha uyguna alabilme olarak geri dönmüyor. O zaman ben potansiyel müşteri olarak, "Ne anladım bu işten." Anlatabildiysem düşüncelerimi ne mutlu bu arada. Kısaca amaç sadece VAG grubun düşük hacimli / daha ekonomi odaklı araçlarından kazanacağı kar matrajını arttırması bence.

    Kısmet olur da gün gelir, torsiyonlu ve bağımsız süspansiyonlara sahip Golf 7 yi test ederiz, o zaman yorumumuzu bir daha yaparız diyorum. Yanılıp yanılmadığımızı da görmüş oluruz böylece


    Söylediğim gibi Vw'i sevmiyorum, normal şartlarda da konularına dahi girmiyorum. Oyüzden bilğim yoktu bu yeni şasi hakkında. Yine aynı sebepten Golf fiyatlarını bilmiyorum, Golf 7 ile fiyat kıyaslaması yapamam. Pazarlama stratejisi diyelim. Oradan kazancını müşteriyle paylaşmayıp 'cebe' atacak demek ki

    Bende uzatmaları şimdiden garantilemiş mühendislik öğrencisiyim Lafı fazla uzatmamak için uzalt kısalt olarak geçmiştim ama elinizde hazır olan structure'ın işinizi ve maliyetinizi oldukça azaltacağı konusunda hemfikir miyiz ? Sınıf ve yaş itibarı ile benden daha iyi bileceğini düşünüyorum, aynı structure'ı sadece daha fazla kuvvete dayanabilir hale getirmeye çalışmanın ar-ge'nin boyutunu ne kadar küçülteceğini.

    Umarım Avensis'lere binip anlayabilirim söylediğinizi. Daha önce hiçbirine binmedim çünkü

    Bunu özellikle yeniden alıntıladım

    Uzun lafın kısası VW, bu araçtan bir şeylerin maliyetini kısmasına rağmen, kullanıcıya bu alırken daha uyguna alabilme olarak geri dönmüyor. O zaman ben potansiyel müşteri olarak, "Ne anladım bu işten." Anlatabildiysem düşüncelerimi ne mutlu bu arada. Kısaca amaç sadece VAG grubun düşük hacimli / daha ekonomi odaklı araçlarından kazanacağı kar matrajını arttırması bence.

    Taa ilk mesajımda da söylemiştim Vwi savunmadığımı ve genel olarak söylediğimi (herhangi bir kullanıcıya yada herhangi bir marka araca yönelik yazmadığımı), Vw torsiyon sistemini en iyi konfora göre optimize etmeyip 'yaptım, oldu.' ile yaptıysa ve kullanıcıya da fiyatta dönmeyip tüm extra karı 'cebe' atıyorsa bence de ben ne anladım bu işten

  3. #41
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Ayrıca ortadaki dümdüz boru, atıyorum sol tekerleğimizi 5cm yükseltecek durumdaki bir kasiste sağ tekerleğimizi ne kadar etkiler?
    O dümdüz boruyu yada çubuğu (1.5m varsayalım) 0.5m sağdan 0.5m soldan pay bırakıp ortadaki 0.5m yi şasiye sabitlersem (yada şasiye yaklaştırıp sabit tutarsam ) sence de bu tekerler arası istenmeyen yük aktarımını önemli ölçüde engellemiş olmam mı?
    Aynı şeyi farklı dillerde / lehçelerde anlatıyoruz Dou, sen, ben

    Şu bahsettiğin kısımdaki yük aktarımını engellersin fakat bu durumda taşıyıcıya binmesi gerekli yük / burulma şaseye gereğinden fazla iletilecek bu da konforda (şase sertlikten dolayı abzorbe edemeyecek darbeleri = konfor kaybı) ve yol tutuş kaybına sebebiyet verecek İki ucu boklu değnek yani..

    Bu arada sana da geçmiş olsun şimdiden, +1 durumdayım +2'im garantili, Allah kolaylık versin hepimize

  4. #42
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladığım kadarıyla çoğu konuda paralel gidiyoruz.

    Minimize etmek sizin de saydığınız gibi ancak lastik ebadı, yayın sertlik oranı amortisörün rebound ve compression karakteristiği ile olabilir. Bunlar konforu etkilediği oranda yol tutuş adına da önemli bir rol oynar. Fakat dediğim gibi, sadece minimize edebilir.

    Söz konusu araç sınıfında "en konforlu" araç olarak tabir edilen golf ise, en iyi olduğu yönü devam ettirmeliydi diye düşünüyorum. Konforu torsiyon kullanarak daha iyi hale getirebileceğini düşünmüyorum açık ve net, bunun için kullanmaya gerek yok. Öyle olsaydı sanırım benzinli dahil tüm versiyonlarında da torsiyon kullanmaya karar verirlerdi.



    Şöyle bir örnek vereyim, bu durum yarı bağımsızda da görülse de torsiyon da çok daha erken oluşmaktadır. Sol arka tekerleğe dikkat edin.



    İkinci sorunuzu anlayamadım, 3 eşit parçaya bölüp birbirinden bağımsız (2 tarafta bağımsız hareket edebilecek) hale getirmekten mi söz ediyorsunuz?



    İlk parağrafınıza son yarım cümle haricinde bire bir, son yarım cümleyede büyük oranda katılmakla birlikte biraz daha iyimserim.

    Golf'un sınıfında "en konforlu" araç olduğunu bilmiyordum, bilseydim muhtemelen bu tartışmayı yapmıyor olabilirdik o halde Golf'e yakışmayan bişey olmuş bu torsiyon sistemi. Sonuçta bişeyde iyiysen kaybetmemen gerek..


    Bold yaptığım yere bişey söyleyecektim ama şuan hatırlayamıyorum, saatten olsa gerek. Hatırladığımda mesajın bu kısmını editleyeceğim. Şuan haklılığınızı kabul ediyorum



    Resim ve yorumunuz tam olarak 1.soruma cevap olmamış aslında, bu durumun daha düşük sabitli amortisör ve yaylar kullanarak çözülebileceğini düşünüyorum(bir nebzeye kadar), zaten birçok araç ve kullanıcı da bu şekilde zorlayarak kullanmıyor. (konfor açısından baktığımızı düşünerek söylüyorum, daha sportif konfor düşünülmeyen araçlar için tüm bunları yeniden konuşmak gerekir)

    Sorduğum soru, atıyorum sadece sol arka tekerimiz bi tümsekten geçti yada bi çukura düştü bu kuvvetın ne kadarı sağ tekerleğe iletilip sağ taraftanda hissedebiliriz demek istemiştim. Soru biraz karışık gibi oldu, nasıl soracagımı bilemedim.


    2. sorumda, -şimdiden paint için kusura bakma -



    mavi ile çizdiğim çizgileri şasi olarak düşün, kırmızı kısım şasinin altına siyah kırmızı ve mavı kısımların kesiştiği noktadan bağlanmış, siyah ve kırmızı kısım orjinal resimde kahverengi olan tekparça boru. bu borunun esneklik sabiti çok yüksek ama kırılgan bi malzeme değil. eski araçlardaki "makas" lar gibi düşün. Bu tarz, düz olmayan bir boru ne yapar torsion barı? konforu arttırmada oldukça etkili olacagını düşünüyorum. böyle yazarak anlatmak zor ama başarabilmişimdir umarım.


    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı şeyi farklı dillerde / lehçelerde anlatıyoruz Dou, sen, ben

    Şu bahsettiğin kısımdaki yük aktarımını engellersin fakat bu durumda taşıyıcıya binmesi gerekli yük / burulma şaseye gereğinden fazla iletilecek bu da konforda (şase sertlikten dolayı abzorbe edemeyecek darbeleri = konfor kaybı) ve yol tutuş kaybına sebebiyet verecek İki ucu boklu değnek yani..

    Bu arada sana da geçmiş olsun şimdiden, +1 durumdayım +2'im garantili, Allah kolaylık versin hepimize

    bahsettiğim şeyi paintte çizdim kırılgan olmayıp yüksek sabitli esnek malzeme için aynı cevabı mı verirsin ? Şasiyemi biner yük ?

    Amin Allah kolaylık versin hepimize bende en az 1 yıl uzatıcam 2den korkuyorum

    Aha buda 3.Editim: @brsmustang abi, teşekkür ederim sanada. İçerisinde kendim olayım olmayayım bu şekildeki tartışmaları seviyorum bende. Birşeyler katıyor

  5. #43
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    @empo

    son paintte yaptığın resmin daha detaylısı ve daha akıllıca olanını ford kullanıyor zaten

    tam bağımsıza yakın bir maliyet çıkar detaylar işin içine girdiği vakit, ki senin paint fotosundaki hali ile de olacağı için yorum yapmıştım şu şekilde,

    Şu bahsettiğin kısımdaki yük aktarımını engellersin fakat bu durumda taşıyıcıya binmesi gerekli yük / burulma şaseye gereğinden fazla iletilecek bu da konforda (şase sertlikten dolayı abzorbe edemeyecek darbeleri = konfor kaybı) ve yol tutuş kaybına sebebiyet verecek İki ucu boklu değnek yani..
    Bu da Focus.. senin çizdiğinin tam tersi olur ve olduğu gibi içeriye iletirsin tüm süspansiyon hareketlerini


  6. #44
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @levent bu defa alıntı yapmıyorum, forum ahalisi kızmasın sonra aynı şeyleri okuyoruz diye

    duşta falan akla her zaman iyi fikirler gelmiyormuş o zaman
    mantıklı bir fikir gibi gelmişti, biraz düşünücem çıkar yol bulabilirsem pm'den bulduum diye fırlayabilirim

    Düşüncenin aklıma gelmesinde Focus etkili olmuştu zaten. Aynı aracı örnek vermen tuhaf oldu biraz

  7. #45
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahsettiğim şeyi paintte çizdim kırılgan olmayıp yüksek sabitli esnek malzeme için aynı cevabı mı verirsin ? Şasiyemi biner yük ?
    Öncelikle şu sorunu cevaplıyayım, bu tarz durumda amortisörler işlevini yitirecektir, bütün yük olduğu gibi taşıyıcıya aktarılacak, dolayısı ile sonuçta şaseye yük binecektir. İstediğin kadar esnek malzeme kullan Focus'taki gibi olmadığı sürece bu tip sabit bir sistemin götürüsü getirisinden fazla olur hatta hiç getirisi olmaz Elastik malzeme kullanman gerekir ki onu da bu noktada kullanamayız. Gözünün önüne çalışma şeklini hayal olarak getirip, kolaylıkla anlarsın demek istediğimi çünkü anlatım konusunda pek başarılı değilimdir

    Bu arada duşta iyi fikirler geliyor bazen de işte iyi sanıyoruz kötü çıkabiliyor
    Pm beklerim aklına farklı birşey gelirse konuşuruz

    Aklın yolu bir bu arada Focus konusunda

  8. #46
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı empo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Resim ve yorumunuz tam olarak 1.soruma cevap olmamış aslında, bu durumun daha düşük sabitli amortisör ve yaylar kullanarak çözülebileceğini düşünüyorum(bir nebzeye kadar), zaten birçok araç ve kullanıcı da bu şekilde zorlayarak kullanmıyor. (konfor açısından baktığımızı düşünerek söylüyorum, daha sportif konfor düşünülmeyen araçlar için tüm bunları yeniden konuşmak gerekir)

    Sorduğum soru, atıyorum sadece sol arka tekerimiz bi tümsekten geçti yada bi çukura düştü bu kuvvetın ne kadarı sağ tekerleğe iletilip sağ taraftanda hissedebiliriz demek istemiştim. Soru biraz karışık gibi oldu, nasıl soracagımı bilemedim.
    Sorduğun soru aslında biraz hesap kitap işi, buradan anlatmak çok güç. Ama şöyle bir örnek vereyim kendi arabamda 70.000 km dir elde ettiğim tecrübemdir.

    Arka taraf özellikle doluyken, yani amortisörün esneme payı minimuma indiğinde, sağ ya da sol arka tekerleği hangisi olduğu fark etmeksizin kasise ya da çukura girdiğimde aracın arkası komple sekiyor ya da darbeyi komple iki tekerlekten hissediyorsunuz. Çünkü arabamın arkası torsiyon bağlantılı.


    2. sorumda, -şimdiden paint için kusura bakma -



    mavi ile çizdiğim çizgileri şasi olarak düşün, kırmızı kısım şasinin altına siyah kırmızı ve mavı kısımların kesiştiği noktadan bağlanmış, siyah ve kırmızı kısım orjinal resimde kahverengi olan tekparça boru. bu borunun esneklik sabiti çok yüksek ama kırılgan bi malzeme değil. eski araçlardaki "makas" lar gibi düşün. Bu tarz, düz olmayan bir boru ne yapar torsion barı? konforu arttırmada oldukça etkili olacagını düşünüyorum. böyle yazarak anlatmak zor ama başarabilmişimdir umarım.

    bahsettiğim şeyi paintte çizdim kırılgan olmayıp yüksek sabitli esnek malzeme için aynı cevabı mı verirsin ? Şasiyemi biner yük ?
    Hesap kitap gerektiren bir soru daha, ben yorumumu katarak cevap vereceğim ama subjektiflikten öteye gidemez.

    Kendi görüşüm sen alttan torsiyon ile %100 bağlantılı tuttuğun müddetçe çok bir şey değişmeyecektir. Eğer çizdiğin "boru" yu torsiyonun yerine getiriyorsak (sistemi komple değiştiriyorsak) ona hiç bir şey diyemiyorum şu saatte. Sadece amortisörler işlevini göremez sabit bağlantılı olduğu için şasiye. Ama torsiyonun üstüne ek olarak bunu koyuyorsan dediğim gibi pek bir şey değişmeyecektir diye düşünüyorum.

    Ancak torsiyonu 3 e bölersen (3 eşit parçaya), ortadaki parçayı şaseye sabitlersen ve diğer 2 parçayı ortadaki parçaya civata ile bağlarsan yarı bağımsız süspansiyonun temellerini atmış olursun zaten Detaylarını saymıyorum kolları vs..

    Leventte geri kalanını açıklamış, kendisine katılıyorum.

  9. #47
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle şu sorunu cevaplıyayım, bu tarz durumda amortisörler işlevini yitirecektir, bütün yük olduğu gibi taşıyıcıya aktarılacak, dolayısı ile sonuçta şaseye yük binecektir. İstediğin kadar esnek malzeme kullan Focus'taki gibi olmadığı sürece bu tip sabit bir sistemin götürüsü getirisinden fazla olur hatta hiç getirisi olmaz Elastik malzeme kullanman gerekir ki onu da bu noktada kullanamayız. Gözünün önüne çalışma şeklini hayal olarak getirip, kolaylıkla anlarsın demek istediğimi çünkü anlatım konusunda pek başarılı değilimdir

    Bu arada duşta iyi fikirler geliyor bazen de işte iyi sanıyoruz kötü çıkabiliyor
    Pm beklerim aklına farklı birşey gelirse konuşuruz

    Aklın yolu bir bu arada Focus konusunda


    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorduğun soru aslında biraz hesap kitap işi, buradan anlatmak çok güç. Ama şöyle bir örnek vereyim kendi arabamda 70.000 km dir elde ettiğim tecrübemdir.

    Arka taraf özellikle doluyken, yani amortisörün esneme payı minimuma indiğinde, sağ ya da sol arka tekerleği hangisi olduğu fark etmeksizin kasise ya da çukura girdiğimde aracın arkası komple sekiyor ya da darbeyi komple iki tekerlekten hissediyorsunuz. Çünkü arabamın arkası torsiyon bağlantılı.




    Hesap kitap gerektiren bir soru daha, ben yorumumu katarak cevap vereceğim ama subjektiflikten öteye gidemez.

    Kendi görüşüm sen alttan torsiyon ile %100 bağlantılı tuttuğun müddetçe çok bir şey değişmeyecektir. Eğer çizdiğin "boru" yu torsiyonun yerine getiriyorsak (sistemi komple değiştiriyorsak) ona hiç bir şey diyemiyorum şu saatte. Sadece amortisörler işlevini göremez sabit bağlantılı olduğu için şasiye. Ama torsiyonun üstüne ek olarak bunu koyuyorsan dediğim gibi pek bir şey değişmeyecektir diye düşünüyorum.

    Ancak torsiyonu 3 e bölersen (3 eşit parçaya), ortadaki parçayı şaseye sabitlersen ve diğer 2 parçayı ortadaki parçaya civata ile bağlarsan yarı bağımsız süspansiyonun temellerini atmış olursun zaten Detaylarını saymıyorum kolları vs..

    Leventte geri kalanını açıklamış, kendisine katılıyorum.

    Şuan düşündüm de o sistemden bi halt olmazmış Her durumda sürekli olarak ya yerçekimi yada tepki kuvveti pasif duruma getiriyor söylediğimi.

    son 5 senedir en beğendiğim arka süspansiyon sistemi (tasarım olarak, sertliğine yumuşaklığına lafım yok) focus 1 in sistemi.

    Bu konuyu yinede düşünüp pm dönüşü yaparım. Konuyu biraz yalan ettik kusura bakmazlar inşallah. sana da Dou'ya da saygılar

    İlk bölümü leventin mesajına yazmıştım zaten, yeni mesaj olmasın diyerekten, altına ekliyorum.

    ----------------------------------------------------------

    torsiyonu tek parça düşünüp ortadan bağlayayım demiştim, ama o saatte (1civarındaydı heralde) gelen fikirden anca o kadar.

    2nizin mesajları okuyup yeniden bir düşününce levente verdiğim cevapla aynı cevabı vermem gerekiyor.

    "Şuan düşündüm de o sistemden bi halt olmazmış Her durumda sürekli olarak ya yerçekimi yada tepki kuvveti pasif duruma getiriyor söylediğimi. "


    Mesajın ilk kısmına şuan pek bişey söyleyemeceğim ***** saat Ama anladım & kabul ettim sayılır, önlemek için hiç olmazsa yarı bağımsız sistem şart gibi geldi şuan. Bilemiyorum yinede

  10. #48
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    @ Dou

    90 bin km civarıdır da benim tecrübem, bunun 60 binini yaylı olarak geçtim hatta

    Uzun yolda, yüklü konumda o sekmeler özellikle bozuk satıhlarda ciddi dereceler alabiliyor, şöyle izah edebilirim, köprü geçişlerinden sonra asfalta indiğimiz vakit hooop oturuyoruz, sonra 1-2 kez zıpır zıpır gidiyor arabanın arkası Accent Era'lar boşken bile öyle gidiyor gerçi, onlar da torsiyon

    @empo

    Sorun değil benim açımdan zevkti bilgi paylaştıkça çoğalır, elden geldiğince açıklamaya çalıştım, dediğim gibi anlatımda pek başarılı değilimdir yani öğretmenlik konusunda

  11. #49

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu aramızda bi vw çalışan.
    Türkler öyle bir millettir ki,hayatta bir tane bile kalsa devlet kurup intikamını alır.

  12. #50
    Minova
    Misafir
    Hill Holder 3 sanıye tutup bırakıyor demıssınınız 2012 caddy aracımızda debrıyajdan ayagımı çekmeye başladıgım anda bırakıyor hıll holder 2008 model transporter da 3 sanıye tutuyordu caddy debrıyajdan çektıgım gıbı bırakınca öndekı park halıdnekı arabay vuruyodum az kaldı

  13. #51
    Jön Türk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    4.553
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typer46 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yokmu aramızda bi vw çalışan.
    http://www.techturkey.com/forum/members/12376-hkn.html
    Hakan Ataman Afyon Demoto'da çalışıyor.

    Kayseri Özsa dan polo gti sahibi bir arkadaş vardı.
    #eksikpazar

  14. #52

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Minova Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hill Holder 3 sanıye tutup bırakıyor demıssınınız 2012 caddy aracımızda debrıyajdan ayagımı çekmeye başladıgım anda bırakıyor hıll holder 2008 model transporter da 3 sanıye tutuyordu caddy debrıyajdan çektıgım gıbı bırakınca öndekı park halıdnekı arabay vuruyodum az kaldı
    tamer vatansever var çogu kişi tanır eskiden hondadaydı şimdi pejo efe de 208 dizel otomatik test ettik dik rampada test yaptık tutuyo bırakmıyo sizin aracınızdakini bilemem çünkü hiç kullanmadım.
    Türkler öyle bir millettir ki,hayatta bir tane bile kalsa devlet kurup intikamını alır.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •