User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
84 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: S2000'cilere bi kaç sorum var ?

  1. #20

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kullanim olarak vsa sizlarda telli kelebek var tepkiler daha canli
    pm kabul etmıyomusun abı bu konuda bıseyler sorucam

  2. #21
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vsa varsa elektronik kelebek. yoksa telli kelebek olayı yani?
    evet o sekılde oluyor, vsalılara flash pro oluyor vsa sızlara aem ems ve turevı

  3. #22
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_S Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pm kabul etmıyomusun abı bu konuda bıseyler sorucam
    ben edıyorumda ozgun ettırmıyo

  4. #23
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her ikisinide kullanmıs bırı olarak , ciddi sekılde vsa aracı tutuyor.Yanı vsa devrede iken mesela pistde spin atmak ıcın fizik kuralını yenmek lazım.Yuksek suratde olunca yapıcak bırseyı kalmaz.

  5. #24
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vsa var diye de bokunu çıkarmamak lazım ***** kendisi biraz alt takımı yoruyor..
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  6. #25
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracım vsa sız, gecen korfezden donerken bı kac arkadasla yolda denklesıp gazladık, kendı adıma aracı cıddı zorladım ama bı sorun yasamadım cıddı anlamda tutunuyor.teın coılover , t1S lastıklerım var.

  7. #26

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 litre AP1 vs. AP2 arasındaki farkları görmek isteyenler youtube'da S2000 Mega Battle videosunu seyretsinler, Tsuchiya-san ve diğer pilotlar ile pistte çok güzel kıyaslamalar yapılmış.

    AP2'de süspansiyon & şasi ile ilgili geliştirmeler var, AP2'de volan ağırlaşmış.

    telli gazın DBW gazdan daha hızlı olmasını kıyaslamadığım için bilemiyorum. ama bana karbüratörlü motor enjeksiyonlu motordan daha hızlı püskürtür demek gibi geliyor.

    Z4/350Z/Miata/Boxster/M3 gibi modellere göre kontrolü içlerinde en zor olanı S2000 (VSA olmaksızın). bu yorum bana ait değildir; arabayı bizler gibi şöför olarak değil pilot olarak kullanmaya çalışan farklı kişilerin pistteki tecrübelerine göre ortak bir yorum (1. viteste gazlayıp arkayı attırmaktan bahsetmiyorum).

    süper kullanırım, arkadan itiş+LSD'a hakimim, ömrüm RWD'da geçti diyen arkadaşlara körfez veya ülkü pistinde VSA kapalı sürüş tavsiye ederim ...

  8. #27

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracım vsa sız, gecen korfezden donerken bı kac arkadasla yolda denklesıp gazladık, kendı adıma aracı cıddı zorladım ama bı sorun yasamadım cıddı anlamda tutunuyor
    yüksek hızda bişey olmuyo selçuk, tork acayip olmadığı için yüksek hızda patinaja kalmıyor. ama turbo/supercharged olanlar 3-4. viteslerde bile bazen tutunmayı kopartıyorlar diye defalarca duydum.

  9. #28
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yüksek hızda bişey olmuyo selçuk, tork acayip olmadığı için yüksek hızda patinaja kalmıyor. ama turbo/supercharged olanlar 3-4. viteslerde bile bazen tutunmayı kopartıyorlar diye defalarca duydum.
    abı bahsettıgım yuksek hız degıldı zaten, trafık cıddı anlamda sıkısıktı pazar donusu o gun, surat 120 130 maxtı.dıreksıyon cekmenın lımıtınıde gordum orda ama sukurkı bı terslık yasatmadı. tabı jant lastık kombınasyonum guzel.coılover ve komple yuruyen ayarlarımı murat rallı abımız yaptı ıyı yol tutsun dıye.ben cok memnunum tutusundan.vsa lıda vsa nın aracı tutmasını beklıyorsa zaten sofor kendı bırsey yapamıyor demek bana gore

  10. #29
    m. ali öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 litre AP1 vs. AP2 arasındaki farkları görmek isteyenler youtube'da S2000 Mega Battle videosunu seyretsinler, Tsuchiya-san ve diğer pilotlar ile pistte çok güzel kıyaslamalar yapılmış.

    AP2'de süspansiyon & şasi ile ilgili geliştirmeler var, AP2'de volan ağırlaşmış.

    telli gazın DBW gazdan daha hızlı olmasını kıyaslamadığım için bilemiyorum. ama bana karbüratörlü motor enjeksiyonlu motordan daha hızlı püskürtür demek gibi geliyor.

    Z4/350Z/Miata/Boxster/M3 gibi modellere göre kontrolü içlerinde en zor olanı S2000 (VSA olmaksızın). bu yorum bana ait değildir; arabayı bizler gibi şöför olarak değil pilot olarak kullanmaya çalışan farklı kişilerin pistteki tecrübelerine göre ortak bir yorum (1. viteste gazlayıp arkayı attırmaktan bahsetmiyorum).

    süper kullanırım, arkadan itiş+LSD'a hakimim, ömrüm RWD'da geçti diyen arkadaşlara körfez veya ülkü pistinde VSA kapalı sürüş tavsiye ederim ...
    6:46 yı izleyin tavsiye ederim

    BORKED

  11. #30

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abı bahsettıgım yuksek hız degıldı zaten, trafık cıddı anlamda sıkısıktı pazar donusu o gun, surat 120 130 maxtı.dıreksıyon cekmenın lımıtınıde gordum orda ama sukurkı bı terslık yasatmadı. tabı jant lastık kombınasyonum guzel.coılover ve komple yuruyen ayarlarımı murat rallı abımız yaptı ıyı yol tutsun dıye.ben cok memnunum tutusundan.vsa lıda vsa nın aracı tutmasını beklıyorsa zaten sofor kendı bırsey yapamıyor demek bana gore
    bende giderkenki gazlamanın tadı damağımda...
    yanlız radar cezasını çatır çatır yedim, sana da geldi mi

  12. #31
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende giderkenki gazlamanın tadı damağımda...
    yanlız radar cezasını çatır çatır yedim, sana da geldi mi
    abı benı gormemıstır ogun cunkı onumde plaka yok, arkayı gorme ımkanı olmadı cunkı kamyonun onune gırdım gecen noterde baska arac satarken onuda sordum varmı satısa engel bısı dıye zaten cıkmadı

  13. #32

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanslısın selçuk, 182'yle yakalamış beni. o gün bi arkadaş vardı, hatta yarışa da girmişti yana yakıla hepimize girdi kesin diyodu o geldi aklıma

  14. #33
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şanslısın selçuk, 182'yle yakalamış beni. o gün bi arkadaş vardı, hatta yarışa da girmişti yana yakıla hepimize girdi kesin diyodu o geldi aklıma
    abı yuksek surattık zatenh tunel cıkısı oldugu ıcın bagırsın seklı

  15. #34
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah aşkına herkes Stig sanki. VSA'lı S2000 kullananlar araba sürmeyi bilmiyor mu? Saçma sapan yorumlar var yukarda. Gaz teli olan S2000 olsa ne olur elektronik gaz kelebeği olan olsa ne olur çoğunluğumuz sokakta gazlamak için kullanıyoruz arabayı gören de her gün istanbul park'tasınız sanacak. Aradaki farkı ancak rollde yarım boy yiyince hissediyorsunuz. Günlük kullanımda her saniye VSA off gezen var mı aramızda?(VSA olup da kapatan yani?) VSA günlük kullanımda çok da elzem bir özellik bence. Her dk. gazlamıyoruz.

    Alınacaksa VSA'lı alınmasında yarar var . İstediğin zaman bas tuşa kapat çok zor değil 0.5 sn sürüyor. Yağmurlu çamurlu havada gezmek de var. Ve VSA olmadığı için patlayan milyon tane S2000 var.
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her ikisinide kullanmıs bırı olarak , ciddi sekılde vsa aracı tutuyor.Yanı vsa devrede iken mesela pistde spin atmak ıcın fizik kuralını yenmek lazım.Yuksek suratde olunca yapıcak bırseyı kalmaz.
    S2000'de yaşamadım ama Corsa opc'de takriben 170 ile giderken tuttuğunu ve bu yüzden de ESP / VSA sistemini bulan kişiye dualar ettiğimi bilirim. Sabiha Gökçene gidiyordum gece 4 gibi bostancı sahilden sonraki otobanda viraja sert girince 2 şerit değiştirip zank diye tutunmustu yola.

    Daha öncesinde de ESP off iken 110 'la sakin kullanımda su birikintisine denk gelip 4-5 spin attığımı biliyorum Corsa ile. Koltugumu yatırmıs sakin sakin müzik dinlerken başına böyle birşey gelmesi hoş olmuyor.

    Kısacası "amaan VSA'ya gerek yok ben sert kullanıyorum zaten" zihniyeti yerine bence maddi durum varsa teknolojinin nimetlerinden de yararlanmak insanı küçük duruma düşürmez,gururunu kırmaz,kimseyi rezil etmez. Biraz güvenliğinizi de düşünün derim.Ha aracı pist aracı yapıp günlük kullanmayacaksanız no problem.

    Mega Battle videosunu izleyin. Aradaki fark orada. 2004ün birçok avantajını anlatıyor. Ayrıca 16" jantlar ile 2004 olan çok daha eğlenceli oluyormus

  16. #35
    .::EmrE::. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada iki araçta da double din gibi bişey var. O nedir? Japonyadakilerde öyle bir sistem mi var? Bir de tuned battle'da diğer 2 araç silecek kullanırken J's racing neden buna ihtiyaç duymuyor ki

  17. #36
    Wolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    İST-gop
    Mesaj
    236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selçuk cant lastık bırde coolever kombınasyonun gayet basarılı.Ama bence en onemlı sey lastık benım lastıkler bıtık oldugu ıcın vsa olsada cokda kasamıyorsun ***** bırde yanımdakını gordun.donus cok guzeldı ALLAH a sukurkı kımse kımseyı tehlıkeye atmadan sag saglım donduk.

  18. #37

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phantom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 litre AP1 vs. AP2 arasındaki farkları görmek isteyenler youtube'da S2000 Mega Battle videosunu seyretsinler, Tsuchiya-san ve diğer pilotlar ile pistte çok güzel kıyaslamalar yapılmış.

    AP2'de süspansiyon & şasi ile ilgili geliştirmeler var, AP2'de volan ağırlaşmış.

    telli gazın DBW gazdan daha hızlı olmasını kıyaslamadığım için bilemiyorum. ama bana karbüratörlü motor enjeksiyonlu motordan daha hızlı püskürtür demek gibi geliyor.

    Z4/350Z/Miata/Boxster/M3 gibi modellere göre kontrolü içlerinde en zor olanı S2000 (VSA olmaksızın). bu yorum bana ait değildir; arabayı bizler gibi şöför olarak değil pilot olarak kullanmaya çalışan farklı kişilerin pistteki tecrübelerine göre ortak bir yorum (1. viteste gazlayıp arkayı attırmaktan bahsetmiyorum).

    süper kullanırım, arkadan itiş+LSD'a hakimim, ömrüm RWD'da geçti diyen arkadaşlara körfez veya ülkü pistinde VSA kapalı sürüş tavsiye ederim ...
    Korfez veya Ulku yaris pisti bu konuda pek kistas olamaz. S2000 in problemi zaten anormal asfalt seciyor olmasi. Pistte s2000 kendini evinde hissediyor bana kalirsa. 2 pisttede VSA siz kullandim zaten VSA yok bende. Yukarida saydigin araclarin zorlanmaya karsi tepkileri daha yavas, s2000 daha hizli ters tepkiler verdigi icin evet bir nebze zor. Fakat reflexlerin ve mudahalelerin yeterince hizliysa o zaman saydigin arabalardan cogundanda daha zevkli..

    Yolda cok daha tehlikeli, ozellikle izmir in asfalti falan.. Sahsen isteyerek VSA siz aldim, hem gaz kelebeginden oturu hemde o sira beyin vs yoktu turbo planladigim icin. Gunluk 50km yol yapiyorum yagmur camur kar her ortamda geziyorum, arabaya alistiktan sonra VSA ya pek te gerek yok.. Koltugumu hic bir zaman yatirmam s2000 bu ne zaman ne olacagi belli olmaz iki el direksyonda koltuk dik.



    Alıntı misery1903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    VSA'nın ESP'nin yaptığını hiç bir insan evladı tek fren pedalı varken yapamaz. Tabiki iyi bir sürücü olabilirsiniz de "Ben kendimin VSA'sıyım" güzel bir cümle olsa da teorik olarak imkansız malesef
    (Sadece bilgi için)


    Tüm düzgün ESP sistemleri gerektiğinde tekerlere, bazen ikisine bazen birine daha fazla diye biliyorum emin değilim, fren yapar.
    ESP yapacagini frenlerle ve gaz kelebegiyle yapar fakat bir arabayi stabilize etmenin tek yolu bu degildir. Elimizin altinda bir direksyon, ayagimizin altinda 3 pedal vardir, bunlari kullanarak ayni islevi gorebilene kendi kendimin vsa siyim denebilir. Yoksa kimse ben her tekere ayri fren uygularim diye iddia etmiyor

  19. #38
    ondertopcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.983
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S2000 tecrübesi olmayan biri için VSA' sız olması tehlike yaratabilir.
    EkN garage

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •