Herkese günaydın ;
Yaklaşık iki gündür nasıl yaparım diye düşündüğüm ödevimin altından kalkamıcam galiba geceden beri birşeyler karalıyıp durdum ama kendim okuduğumda bile saçma geldi.![]()
Kalite yönetimi sistemleri ve standartları adlı İktisat 4. Sınıf dersim oluyor kendileri saygı değer hocam ödev verdi ;
KONU : Müşterisi olduğunuz bir ürün ya da hizmetin kalitesini , boyutlarını göz önüne alarak değerlendiriniz.Değerlendirmenin sonuçlarını (olumlu ya da olumsuz), hizmet veya ürünün hangi uygulama/politikalarından kaynaklandığını değerlendiriniz varsa önerileriniz sununuz.
Yukarıdaki konu hakkında bana yardımcı olabilecek birileri varsa Ankara (Pazartesi kadar ankaradayım) veya İstanbul yanına kadar gelebilir 2 sayfa kompozisyon şeklinde yazı hazırlamam lazım bana yardımcı olabilecek birileri çıkar ümidiyle bu konuyu açıyorum şimdiden ilgilenecek kişilere çok teşekkür ederim.