User Tag List

Sayfa 2/12 İlkİlk 1234 ... SonSon
212 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Köprü ve Otoyolların Sahibi Belli Oldu

  1. #20
    anıl turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    degerine mi gitti acaba? yıllık 5,720 / 25 = 228.8 milyon dolar eder ki sadace 1 kopruden rahat cikartirlar bu parayi.

    ote yandan devletin ticaret yapmasina karsiyim, ozellestirilcekse adam gibi bir ucrete gitmeliydi...

  2. #21
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnşallah fiyatlar limitlendirilmiştir ve alan firma da hakkını verir de yollar daha düzgün olur..

    Daha diyecek birşey yok, keşke devlet doğru düzgün bi iş yapabilseydi..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  3. #22

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Duj yok yani ?
    AHAHAahahaa

  4. #23
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Duj yok yani ?
    Alıntı imprezaWRC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Demek ki artık amfibi araç almamız lazım.
    Bu 2 yoruma çok güldüm

    Valla m2 m2 satılıyor vatan toprağı gibime geldi ya neyse

  5. #24

    Üyelik
    May 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün yollar köprüler,yarın ormanlar tarlalar,daha sonra denizler ya sonra...

  6. #25
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    devlete 750milyon dolar sadece 2012 de getirisi olmuş, güzel para kazanırlar
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  7. #26
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adam yarin birgun kalkip kopruyu kapatip ben porsche m la drag yapicam diyebilir yani

  8. #27

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    34
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    köprüden aşağı devasa şirket logolu bir bayrak sallandırsa kim ne diyebilir?

    memleketi sata sata bitiremediler..

  9. #28
    mcy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir şey bırakmadılar ki özelleştirilmeyen.
    her gelen yedi de kardeşim bunlar vatana millete hainliğinden ne yapacağını şaşmışcasına yiyorlar. vatan malını har vurup harman savuruyorlar.

  10. #29
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı the "k" Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kocamız hep değişiyor ama muamele hep aynı...
    güzeldi ...........
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  11. #30
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Değerinin çok altına verdiler birileri büyük rant yaptı.

  12. #31
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir yerden daha hatirliyorum koc grubunun iyi gecirdigi: (bkz: tüpras)

    Özelleştirmeler sonunda merak ettigim ayrı bir olay ise hamili yakınımdır şeklinde devlet kadrosuna alınan onlarca memur vs. herşey özelleştiğinde ne yapacak acaba. hoş şimdi de bankamatiğe gitmek dışında birşey yapmıyorlar sanırım

    Günün anlam ve önemi :

    Kemal Sunal Köprü Satışı - Video Vidivodo
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  13. #32

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Satış yok,kdv ve diger vergiler dahil 7,650 milyar lira ya mal oldu.Dunyanın heryerinde otoyollar özelleştirilir.

  14. #33
    d3n1s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Cahul, MD
    Mesaj
    1.903
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Duj yok yani ?
    ofis ortasında yarıla yarıla güldüm yorumuna evet malesef bu böyle, karayollarının özelleştirilmesi gibi bir durum sözkonusu olamaz orası ayrı. Anlamadığım bir nokta var, neredeyse herkes özelleştirilmesine karşı, ama herkes o hizmet için para ödüyor, ve bunu tartışmıyoruz. Çünkü herkes aslında biliyor otoyolun normal karayolu klasmanında bir hizmet olmadığını, ama özelleşince "vatan elden gidiyo" oluyo. Vatanın bi yere gittiği yok, kiralandı, satılmadı. Özelleştirmenin yoluna ve kira bedeline itiraz etmeliyiz bence. Ayrıca bizde yapılsa kıyamet kopacak şeyler zaten örnek aldığımız ülkelerde yapılmakta, misal ABD'de elektrik hizmetini özel şirketler sağlamakta, rekabet olduğu için de halk devlet eliyle sağlanan halinden daha ucuza kullanmakta. Bizde elektrik idaresi özelleşse neler olur düşünemiyorum bile. Devlet eliyle yönetim her zaman iyi değildir. Emre Yılmaz'ın Genç Bir İşadamına adlı kitabını okuyun, nedenlerini çok güzel anlatmış.
    öyle işte.

  15. #34
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    yanlış anlaşılan iki husus var bence
    birincisi satılma denen bir şey yok 25 yıllığına kiraya verildi karayollarının ve devletin gene denetiminde olucak.. yani devlet isterse yapdığı sözleşmeyi istediği an feshini yapabilir yaparsada olan koçların yatırdığı paraya olur..

    ikincisi otoyollar köprüler zaten şu anda paralı olan yollar yani bizim için değişen bir şey yok..
    ben şahsen gişede para veripde şuanki mevcut alamadığımız hizmetten ziyade özel sektörden daha iyi hizmet alabiliceğimizi düşünüyorum..

    en azından tesis ve yol kalitesi olarak.. otoyol deyip gişeden para verip geçdiğimiz yolların halleri ***** yama çatlamış kırılmış asfaltlar çok keskin virajlar ikinci sınıf tek tük dinlenme konaklama alanları yani ailenizle hanımızla girmiyceğiniz tarzda yerler.. bence koçların alması bu açıdan daha iyi oldu iyileştirirler pek çok şeyi diye düşünüyorum.
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  16. #35
    ToNy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    7KuLe
    Mesaj
    841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış anlaşılan iki husus var bence
    birincisi satılma denen bir şey yok 25 yıllığına kiraya verildi karayollarının ve devletin gene denetiminde olucak.. yani devlet isterse yapdığı sözleşmeyi istediği an feshini yapabilir yaparsada olan koçların yatırdığı paraya olur..

    ikincisi otoyollar köprüler zaten şu anda paralı olan yollar yani bizim için değişen bir şey yok..
    ben şahsen gişede para veripde şuanki mevcut alamadığımız hizmetten ziyade özel sektörden daha iyi hizmet alabiliceğimizi düşünüyorum..

    en azından tesis ve yol kalitesi olarak.. otoyol deyip gişeden para verip geçdiğimiz yolların halleri ***** yama çatlamış kırılmış asfaltlar çok keskin virajlar ikinci sınıf tek tük dinlenme konaklama alanları yani ailenizle hanımızla girmiyceğiniz tarzda yerler.. bence koçların alması bu açıdan daha iyi oldu iyileştirirler pek çok şeyi diye düşünüyorum.
    Haklısın ama işte inş. umduğun gibi olur ve Koç grubu, mevcut yolları kullanarak para kazanmayı tercih etmeyip birazda iyileştirme yapar...


    Savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye, zaman ki sana hasta oldu. İncelikli haytasın.

  17. #36

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    34
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakusta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Satış yok,kdv ve diger vergiler dahil 7,650 milyar lira ya mal oldu.Dunyanın heryerinde otoyollar özelleştirilir.
    dünyanın her yerinde özelleştirme var mı?
    hmm pardon o zaman.. dağılabiliriz beyler boşuna bu kadar tantana..

  18. #37
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu anda A.B.D.’lerinde kamu hizmetlerinin önemli bir bölümü özelleştirilmiştir. Özellikle belediye hizmetleri, cankurtaran hizmetleri, hapishane hizmetleri, çöp toplama hizmetleri, itfaiye işleri, büyük oranda özel kesimce yürütülmektedir. Böylelikle, yerel yönetimlerde gerçekleşmiş olan büyük çaplı özelleştirmeler sayesinde, 40.000 nüfuslu beldelerde devlet memuru sayısı 55 civarına inmiştir. (Doğan, 1993, s.156) Merkezi yönetimde de benzeri bir özelleştirme hızı göze çarpmaktadır. Aslında, yapısal olarak da özel teşebbüse ağırlı veren A.B.D: ekonomisinde, büyük bir güze sahip bulunan haberleşme ve telekomünikasyon hizmetleri, öncü bir uygulama ile özelleştirmeye geçilmiş ve bu alanda rekabetçi bir piyasa yapısı oluşturulması yönünde ciddi adımlar atılarak yerel şebeke işlemcilerinin tamamı özelleştirilmiştir.(Aktan, 1993) Bunlardan ayrı olarak, havayolları, demiryolları, yük taşımacılığı ve otobüs hizmetleri yasal düzenleme ve müdahaleler dışında bırakılmış, yapılan değişikliklerle bu sektörlerde yasal-kurumsal serbestleşme süreci tamamlanmıştır. (Aktan, 1986)

    İngiltere’de kamu sektörüne ait işletmelerin karlılıklarında 1965 yılından beri görülen devamlı düşme eğiliminin, özellikle 1970 lerin başından itibaren hızlanma eğilimi göstermesi (Duran, 1985a. S.47) özelleştirme konusundaki gelişmelerin başlangıcını oluşturmuştur.Bununla birlikte, İngiltere’deki muhafazakar partinin özelleştirme düşüncesi başlıca şu gerekçelere dayanmıştır.(Yaman, 1993, s.12):
    i)Kamu sektörü borçlanma ihtiyacını azaltmak suretiyle para arzını kontrol altında tutmak ve böylece enflasyon oranını düşürmek,
    ii) KİT’lerin tekel statüsünü kaldırmak ve serbest rekabet ortamında faaliyet göstermelerini sağlamak suretiyle ekonomideki rekabeti ve verimliliği arttırmak.
    iii) Halkın daha büyük bir kesiminin tasarruflarını hisse senetlerine yönelterek sermaye mülkiyetini tabana yaymak.
    iv) Borçlanma ve vergi gelirlerine alternatif olabilecek yeni bir gelir kalemi oluşturmak.
    Muhafazakar Parti iktidara gelince, seçim öncesi vaat ettiklerinden daha fazlasını yapmıştır. Kamu kesiminin elindeki dev şirketlerin büyük kısmı özel sektöre devredilmiştir. 1991 yılı başı itibariyle, kamu kesiminin yarıdan fazlası özelleştirilmiş, 650 bin işçi sektör değiştirmiş, 1 milyon 250 bin belediye konutu satılmış ve 9 milyon insan özelleştirilen şirketlerin hisse senedine sahip olmuştur. 1993 yılı itibariyle sırada özelleştirmenin son halkasını oluşturacak olan demir yolları, kömür işletmeleri ve posta acentası bulunmaktadır. (Uyanık, 1993, s223-227) Yapılan özelleştirmeler sonucunda ise, sadece Margaret Thatcher’ın başbakanlığı döneminde 75 milyar Dolar özelleştirme geliri sağlanmıştır. (Viravan, 1991, s46)

    Batı Almanya, doğu ile birleştikten sonra, doğuya ait olan dev ve hantal yapıdaki işletmeleri, serbest piyasa ekonomisinin yapısına uyum sağlayabilecek ve Avrupa Topluluğu standartlarında işlev görebilecek seviyeye getirmek için farklı bir özelleştirme programı uygulamaya koymuştur. Bu uygulamalar ile, 1991 yılı Ekim ayının sonuna kadar, özelleştirilen devlet işletmelerinin sayısı 4337’yi bulmuştur. Bu satışlardan yaklaşık 15.1 milyar DM gelir elde edilmiştir. İşletmeleri satın alanların taahhüt ettikleri yatırımların tutarı 96,9 milyar DM’a ulaşmıştır. (Dartan, 1993, s58) Doğu Alman şirketlerinin içinde bulundukları yapılanmanın olumsuzluklarına rağmen, başarılı bir özelleştirme programı devam etmektedir.

    Kaynak: 2- Bat Avrupa lkelerindeki zelletirme Uygulamalar ve Sonular

    not: 4kp'li değilim.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  19. #38
    painkller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Yalova
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah rızası için ha satın almış, ha 25 yıl kiralamış. bu demekki 25 yıl onlar çalıcak biz el mahkum oynayacağız.

    geçen dedem dedi, acaba satmadıkları yer kaldımı diye, kalmış. onlarıda kiralıyorlar işte..
    TR - B13

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •