User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
49 sonuçtan 39 ile 49 arası

Konu: e60 m5 yardim

  1. #39
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2008 lere kadar debriyaj sorunlu,spor kullanimi sevmiyor.
    2008 den sonra upgrade geldi ama bu sefer volan arizasi cabuk oluyor.
    Vanoslar fena,ustalarimiz sesini dinliyor,E39 m5 den kalan alislanlik ama bu yeni sistemde yag basincini olcmeleri gerek! Onada ozel aparat gerek,oda yok. Makineye bagliyor,sesi dinliyor; Hmm,cok iyi diyor
    2008 de oda degisti,hatta V10 yazilimi iyi yapan sirketller,vanosuda kontrol edebiliyir,400 devir ustune koyuyor Yenisi daha iyi,kece ve yaglamasi iyi vanosun.
    Saft baglantilari,smg nin tekme atmasindan kullanima gore er yada gec bozuluyor!
    Frenler cabuk deforme oluyor.
    Yaglama sistemi hassas,motor kiran cok.
    Egsoz sistemi cok ileri muhendislik,mid yapiyorum deyip icine eden cok.(F1 bmw nin kopyasi)
    On tasiyicilar/burclar cabuk defirme oluyor ulkemizde.
    Direksiyon kutusu pist kullaniminda yetersiz,cabuk isiniyor.
    Dandik filtrelere akismetre duyarli.
    Klima sensor ve muslugu daima yedegi olsun
    Aklima gelenler bunlar.
    Benim Sepang M5 ve Mavi M6 lar boncukdu ama benden sonrakiler M den anlamadiklari icin,520 dizel gibi bindiler!!

  2. #40
    Firat.M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    1.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yağlama ve vanos tüm M ler için önemli zaten. Bu direksiyon kutusundaki arızalarda e60'larda genel olarak var. kronik yani. 520d ime ben sıfır kutu almak zorunda kaldım aracı ilk aldığımda. üstelik araç 80 binde ve makam aracı olarak kullanılmıştı.

    yalnız frenler, şaft bağlantısı, klima sensör ve mustluk olayı cidden şaşırttı beni. müşteri hassasiyeti olmasın abi öyle derler ya hani.
    M. The most powerful letter in the world.

  3. #41
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    520 ile M in kutular ve sogutucusu farkli.
    Vanos 2005/2008 farkli. Hele E39 ve 46 dakiler facia! Controller lar bile bozuluyor!
    Daha cokkk var,hassasiyet olsa neler hatirlardim. İsitmanin kicini yakmasi,kaplamalarin soyulmasi,cam kriko ariza/ses,cift cam lekelenmesi,adaptif arizasi,devam edeyim mi?

  4. #42
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Böyle videolardan izlemesi resimleri bakması çok güzelde almaya kalkınca tam baş belası demekki

  5. #43
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2008 ve ustu alinirsa ve bilerek/ozenli kullanilirsa,sikayetler duser(bitmez)...

  6. #44
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m yerine amg tercih edilse?
    amg daha sorunsuz deniliyor genelde o yuzden soyledim yanlis anlasilma olmasin..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  7. #45
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2008 lere kadar debriyaj sorunlu,spor kullanimi sevmiyor.
    2008 den sonra upgrade geldi ama bu sefer volan arizasi cabuk oluyor.
    Vanoslar fena,ustalarimiz sesini dinliyor,E39 m5 den kalan alislanlik ama bu yeni sistemde yag basincini olcmeleri gerek! Onada ozel aparat gerek,oda yok. Makineye bagliyor,sesi dinliyor; Hmm,cok iyi diyor
    2008 de oda degisti,hatta V10 yazilimi iyi yapan sirketller,vanosuda kontrol edebiliyir,400 devir ustune koyuyor Yenisi daha iyi,kece ve yaglamasi iyi vanosun.
    Saft baglantilari,smg nin tekme atmasindan kullanima gore er yada gec bozuluyor!
    Frenler cabuk deforme oluyor.
    Yaglama sistemi hassas,motor kiran cok.
    Egsoz sistemi cok ileri muhendislik,mid yapiyorum deyip icine eden cok.(F1 bmw nin kopyasi)
    On tasiyicilar/burclar cabuk defirme oluyor ulkemizde.
    Direksiyon kutusu pist kullaniminda yetersiz,cabuk isiniyor.
    Dandik filtrelere akismetre duyarli.
    Klima sensor ve muslugu daima yedegi olsun
    Aklima gelenler bunlar.
    Benim Sepang M5 ve Mavi M6 lar boncukdu ama benden sonrakiler M den anlamadiklari icin,520 dizel gibi bindiler!!
    Murat abi vanos yag basinci bilgisayara baglayinca gozukuyor diye biliyorum ?
    Hatta vanos basinc testi bile yaptirabiliyor bilgisayardan.
    Ozel aparattan kastin nedir ?
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  8. #46
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m yerine amg tercih edilse?
    amg daha sorunsuz deniliyor genelde o yuzden soyledim yanlis anlasilma olmasin..
    c63 amg ve e55 amg ve daha bircogunda kilitli difransiyel sadece opsiyon ve Tr dekilerin cogunda bu opsiyon yok Yeni bazi modellerde opsiyon bile kilit yok

    500 beygir arabaya binicem gotunde kilidi olmycak ? Saga sola gitmek icin degil gazlamak icin amg aliyosunuz, suruse en cok zevk vericek sey yok

    Bmw M in surus zevkinin yanina bile yaklasamayacagi gorusundeyim amg icin...

    sorunsuzdur amg ama bence daha da zevksiz. tork konertorlu bi kamyon sanzumani, devir cevirmeyen isteksiz makinalar... Ben arabaya zevkim icin biniyorum, bu zevkide alabilecegim en iyi fiyat performans M5/M6 serisinde bence.

    Yaklasik paralara bu prestij/guc ve zevk anlaminda baska araba var mi?
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  9. #47
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanberkD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    c63 amg ve e55 amg ve daha bircogunda kilitli difransiyel sadece opsiyon ve Tr dekilerin cogunda bu opsiyon yok Yeni bazi modellerde opsiyon bile kilit yok

    500 beygir arabaya binicem gotunde kilidi olmycak ? Saga sola gitmek icin degil gazlamak icin amg aliyosunuz, suruse en cok zevk vericek sey yok

    Bmw M in surus zevkinin yanina bile yaklasamayacagi gorusundeyim amg icin...

    sorunsuzdur amg ama bence daha da zevksiz. tork konertorlu bi kamyon sanzumani, devir cevirmeyen isteksiz makinalar... Ben arabaya zevkim icin biniyorum, bu zevkide alabilecegim en iyi fiyat performans M5/M6 serisinde bence.

    Yaklasik paralara bu prestij/guc ve zevk anlaminda baska araba var mi?

    yok olabilir yani ben birsey dmedim zaten
    sadece amg icin genelde daha sorunsuz deniyordu, belki fikir olur diye dedim..
    yoksa ne amg sahibi oldum ne de m
    If you have no LAG, you have no turbo..

  10. #48
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok olabilir yani ben birsey dmedim zaten
    sadece amg icin genelde daha sorunsuz deniyordu, belki fikir olur diye dedim..
    yoksa ne amg sahibi oldum ne de m
    yok size yazmadim zaten direk olarak yanlis anlasilmasin

    ben amg nin spor araba kavramini yanlis buluyorum sadece, Murat abi de c63 onermis.

    Yeni tip c63 coupeler sanzuman ve yenilikleri sayesinde daha iyi ancak oncekiler bence spor araba kivaminda degil. Sadece duzde hizli o da emsalleiyle ayni hizlanma
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  11. #49
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AMG ıle M ın hayat goruslerı farklı Canberk,kıyaslaman yanlıs.
    Yanı baharat ısteyen-surus zevkı-Spor karakter ıcın "M" alıcak.
    GT keyfı yasamak ısteyen,konforu olsun ama bastımı gıtsın ısteyen,pıstten ote yol performansını ısteyen,sanzıman yarım sec gec degıssın ama sorunsuz ve konforlu olsun ısteuen,vs "AMG" alıcak.
    Ayrıca SMG nın tum basarısız yonlerı DKG ıle son buldu...
    C63 u opsıyon olarak onerdım.Turkıye ılk performans paketlı C63 u ben getırmıstım 2008 ın yazında(kılıt ve dıger seyler var)ama yıne bır M3 degıl! Ama duzde hızlıydı,oyuzden almıstım bırde M3 kullandıgım ıcın...
    Makına vanos kontrollerdakı basıncı gosterır ancak vanosun ıcınde "Meknık yag basncını" gosterEmez

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •