2008 lere kadar debriyaj sorunlu,spor kullanimi sevmiyor.
2008 den sonra upgrade geldi ama bu sefer volan arizasi cabuk oluyor.
Vanoslar fena,ustalarimiz sesini dinliyor,E39 m5 den kalan alislanlik ama bu yeni sistemde yag basincini olcmeleri gerek! Onada ozel aparat gerek,oda yok. Makineye bagliyor,sesi dinliyor; Hmm,cok iyi diyor
2008 de oda degisti,hatta V10 yazilimi iyi yapan sirketller,vanosuda kontrol edebiliyir,400 devir ustune koyuyorYenisi daha iyi,kece ve yaglamasi iyi vanosun.
Saft baglantilari,smg nin tekme atmasindan kullanima gore er yada gec bozuluyor!
Frenler cabuk deforme oluyor.
Yaglama sistemi hassas,motor kiran cok.
Egsoz sistemi cok ileri muhendislik,mid yapiyorum deyip icine eden cok.(F1 bmw nin kopyasi)
On tasiyicilar/burclar cabuk defirme oluyor ulkemizde.
Direksiyon kutusu pist kullaniminda yetersiz,cabuk isiniyor.
Dandik filtrelere akismetre duyarli.
Klima sensor ve muslugu daima yedegi olsun
Aklima gelenler bunlar.
Benim Sepang M5 ve Mavi M6 lar boncukdu ama benden sonrakiler M den anlamadiklari icin,520 dizel gibi bindiler!!