User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
48 sonuçtan 39 ile 48 arası

Konu: Subaru İmpreza 1.6 AWD 4WD hakkında

  1. #39
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Günkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eee biz standart binicez ?

    Zenginlikte neye göre nasıl

    Yani ben şimdi 25 27 bin tl arasında gc8 alıp benzin ,su ,yağ koyup gezemicekmiyim
    Alınır , binilir güzel keyifli araba. Zenginlik kavramıda şöyle 25-26 alacağın arabaya forged motor yapıp yüklersen birde şanzuman isteyecek ciddi rakamlara geliyor fiyatı + wrx ile aynı işlemler ama wrx satılabiliyor şanzuman ve forged'den sonra. gc8 meraklısını beklıyor yada sokup satmak zorunda kalıyorsun (genelde gördüğümü yazdım) forumda gc8 sti'ı olanlar ve arac hakkında bılgısı cok genıs olanlar mevcut çok daha detaylı yorum yapacaklardır.

    ek olarak cok samımı bır arkadasıma gc8 aldık arac standart sayılır sadece downpıpe, araboru,egzoz ve blow off var sorunsuz sıkıntısız yagını suyunu benzınını koyup bınıyor ama ıyı yakıyor (gunumuz benzın fıyatlarına gorede abartı degıl 2.0 normal bır aractan bıraz fazla elle tutulur bır mebla degıl)
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  2. #40
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1lker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alınır , binilir güzel keyifli araba. Zenginlik kavramıda şöyle 25-26 alacağın arabaya forged motor yapıp yüklersen birde şanzuman isteyecek ciddi rakamlara geliyor fiyatı + wrx ile aynı işlemler ama wrx satılabiliyor şanzuman ve forged'den sonra. gc8 meraklısını beklıyor yada sokup satmak zorunda kalıyorsun (genelde gördüğümü yazdım) forumda gc8 sti'ı olanlar ve arac hakkında bılgısı cok genıs olanlar mevcut çok daha detaylı yorum yapacaklardır.

    ek olarak cok samımı bır arkadasıma gc8 aldık arac standart sayılır sadece downpıpe, araboru,egzoz ve blow off var sorunsuz sıkıntısız yagını suyunu benzınını koyup bınıyor ama ıyı yakıyor (gunumuz benzın fıyatlarına gorede abartı degıl 2.0 normal bır aractan bıraz fazla elle tutulur bır mebla degıl)
    Hımm sanzıman,mekanik dedinmi bir adım geri rr yapayım bilgiler için cok sagol

  3. #41
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Günkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hımm sanzıman,mekanik dedinmi bir adım geri rr yapayım bilgiler için cok sagol
    Rica ederim iyice niyetine girersen Orhan abiyi arayıp nedir ne değildir detaylı bilgi öğrenirim msj atman yeterli.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  4. #42
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk aracım 98' 1,6 gl
    çekiş olarak inanılmaz kötü
    yakıt canavarı
    4 çeker ama sadece 4 çeker çok yakar
    lpg li önermiyorum zaten çok güçsüz lpg de ölür...
    kısa bir süre bindikden sonra TR de ilk turbo uygulamasını yapdım beyinli vsvs bundan sonra çok keyifli oldu ama gerek manevi gerek maddi olarak uğraşmaya gerek yok 2,0 gt hali hazırda var gidip onu alın.
    eğer kem subaru hemde 4 çeker istiyorsanız ilacınız 2,0R + lpg kiti 10 numara olur, ufak ufak dış aksesuar yaparsınız keyifle binersiniz
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  5. #43
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Günkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eee biz standart binicez ?

    Zenginlikte neye göre nasıl

    Yani ben şimdi 25 27 bin tl arasında gc8 alıp benzin ,su ,yağ koyup gezemicekmiyim

    Alakası yok ben de gc8 kullanıyorum gc8 imi orhan abiden aldım, zaten kendi kullandığı arabaydı. Bu güne kadar büyük bir sıkıntı çıkarmadı.
    Her gc8 için konuşmuyorum ama temiz bulursan (motoru, yürüyeni sağlam) benzin su yağ koyup gezersin bence.

    Yedek parça konusuna gelince de 2.0 lt turbo yaklaşık 200-300 hp arası 4x4 bir araba için fiyatları gayet normal

    Yakıtı da şehiriçi kullanımına göre 60-90 kuruş arasında şehirler arası da 40-50 kuruş civarı

  6. #44
    kadirsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Günkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hımm sanzıman,mekanik dedinmi bir adım geri rr yapayım bilgiler için cok sagol
    Günkut sana şu kadar söyleyeyim;

    al gc8 2.0 GT'yi gazla gazla crx gibi zaaaaartt diye asıl 2'ye kütt diye itele 3'e olmuyor subaru'da yüklü motor standart şanzıman kırıldımı iyi üzer vs.

    Tuğral sayesinde bizde yeni yeni tanıyoruz subaru dünyasını. Ben Tuğral'ın crx'ini veya sx'ini nasıl bindiğini bilirim, adam gc8'de bir dikkat kesiliyor (şanzıman vs. standart çünkü) aklın durur.

    Subaru'yu hatim etmiş arkadaşlar daha dayanakjlı şekilde açıklayacaktır bu durumu.
    Bir ölür BİN DİRİLİRİZ...

    Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun!

  7. #45
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah Allah aşırı güçten kırılıyor o zaman şanzımanları doğrumu anladım abi ?


    Geniş geniş vites atsak ne olurki ya bilmiyorum kadir abi kafamda 2 3 tane araba var beni cezbeden de Subaru üzücek gibi ben kıcı kırık crxi edirnede yaptıramıyorum diye istanbula gidip geliyorum subarunda hiç anlamaz bizim ustalar.

    İlk sırada megan rs var yine ama bakalım suby aşkıda bir başka abi

  8. #46
    kadirsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya şimdi yanlış anlamaya mahal vermeyeyim, dediğim gibi tecrübesi olanlar çok daha iyi anlatırlar ama bize söylenen hep, gerekli iyileştirmeler yapılmadan öyle ha bire sıfırdan kalkışlar vs. sıkıntı olabilir diyorlar.

    E şanzımanı 8-10 bin olan bir arabada da bu korkutuyor insanı. Gerçi o paralar sti şanzıman fiyatı ama korkulu rüya görmemek için motor içini yapınca o şanzımana geçmek de şart oluyor vs vs vs.
    Bir ölür BİN DİRİLİRİZ...

    Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun!

  9. #47
    FK.Sub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - İzmir
    Mesaj
    588
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Günkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok gereksiz yorumlar var bence doğu bildiklerini yazmış gereksiz yüklenmenin insanları horlamanın anlamı yok biraz daha anlayışlı olmalıyız bence.


    Benimde kafamı kurcalayan bu 2.0 gt turbolar nasıldır durumları ,yakıtları nerelerdedir ,yedek parça ,usta ,bakım tamir işleri normal bir araçla kıyaslayınca ne durumdadır ?

    Subaru Impreza 2.0 GT Turbo Model 26.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Beyaz renk - 83996166
    Alacağın arabayı iyice araştırman gerekir Gc8'de hor kullanılmamış olması gerekli , gerçi ne kadar hor kullanılmamış olsada yaşı itibari ile yorgunlaşıyor bu tür araçlar. Şanzıman konusuna gelirsek,evet biraz sıkıntılı şanzımanları ama oda yorgunluktan oluyor genellikle 260 - 280 hp bence şanzımanın limiti bundan sonra ki hp'ler sti veya dog box şanzıman ister ama stock bir Gc8 küüt diye vites atılmadığı sürece sorun çıkartmaz.İlk kullandığında doğru vites atmaya alışacaksın mesela,hafif bir kasise geldiğinde 2'yle geçerim demiceksin 1'e atıcaksın vitesi,yani biraz nazik kullanıcaksın.Parça sıkıntın olmaz bir çok şeyi forester'la aynı,ben hiç yaşamadım parça sıkıntısı.İzolasyon yaparken kaybettiğim kapı bakalitlerinde ki vida kapaklarına kadar serviste bulup alabiliyorum.Geçen günde hafif çatlamış olan birtaneside kayıp olan kapıdaki minik lastik takozunu bile aldım. Parça fiyatlarına gelirsek,mekanik olarak biraz pahalı ancak abartılacak kadar değil.İyi bakarsan araca hem subaru zevkini alırsın,hemde kolay kolay problem yaşamazsın ki ben hala yaşamadım.Gc8 in bazı şeylerini kendin yapabilirsin lift'e kaldırılması zorunlu durumlar hariç tabi ben kendim yapıyorum kendin yapabilirsen bilmeyen ustayada götürmemiş olursun hemde aklın kalmaz yapılan işte.Bilmediğin aklına takılan bir çok şeyide gc8 olan arkadaşlara ve bana sorabilirsin ama korkulacak seni yoracak bir araç değil tabi düzgün bir araç alırsan bide bunu söylemeden edemicem popon subaruya deydiyse daha subarudan vazgeçemezsin

  10. #48
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım cevremde yanı sanayıde kunan bı kac tanıdıgım ustalar var getırp goturuyo tutus olarak ıyı yakıt olarak diger 1.6lara gore bastıgında bıle max 4lt fark edıyo oda 4x4 oldugundandır heralde yanı normal genc ısı bı araba sımdıden hayırlı olsun
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •