User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
79 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: apaçi kullanımda rocco ve polo dsg

  1. #20
    Sezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazilimdi yuklemeydi falan DSG de hep sikinti yaratabilecek seyler, manuel al kafan rahat etsin yok o ses dsgden mi geldi, bu devir kaybi neden oldu falan diye dusunme

  2. #21
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı beermug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar, kısmetse 0 polo gti siparişi vermeyi planlıyorum(aynı zamanda ikinci el bir scirocco'da olabilir), fakat dsg olayı çok kafamı kurcalıyor. gerçekten fazla vites değiştiriyorum, ve aracın devrini kendim yakalayıp, ona göre küçültüp, büyütemediğimde, kötü hissediyorum kendimi. sanki bir şeyler eksikmiş gibi geliyor.

    neyse, ben bu polo'ya kafayı taktıktan sonra, arkadaşımın 2012 1.6 tdi dsg jettasını kullandım ve dsg'den soğudum, hatta o kadar kötüydü ki vag grubundan soğuyacaktım az daha kullansam

    şimdi ben polo gti(veya scirocco) alıp, d.pipe-araboru-egsoz, cai, yazılımla kullanmayı planlıyorum.

    buradan tecrübeli, polo, scirocco kullanan, yüklemiş arkadaşlara soruyorum, sizce polo dsg ile tatmin edebilir mi benim gibi apaçiliği seven, cart curt vites atan bir adamı?

    yoksa hiç zorlamadan manuel rocco'ya mı yönelmeliyim?

    p.s: sadece vites konusundadır apaçiliğim, normalde gayet sakin bir adamım
    polo sahibi biri olarak ilk başlarda bende çok sıkılmıştım manuel olmayışından zamnla alışıyor insan.Gerek tüketimi gerek hızı.Ben başka 54 km de 7.vitese atan bir şanzıman görmedim açıkcası.Apaçi kullanımdada yapıcağınız tüketim 11 litre yi geçmez.Ki efendi modda 7 litrelere kadar düşürme imkanı mevcut.Yapacağınız mod lar sınırları aşmaz ve alacağınız hp ortalama 240 civarları olur.30-40 k km lere gelen modlu polo gti lar gayet sağlıklı yürüyor şu an.Bol miktarda örnekleri mevcut.Alacağınız motor cvt motor olucağından yağ yakma olayı riskide en minimum olucak.Turbo değiştirmedikçe DSG ye zarar verme olasılığınızda çok düşük.Ama yinede yapıcağınız yazılımda alcağınız tork u 300 den az tutmaya çalışın.Rocco ve gti çok farklı bir olay aslında.Tamamen ne istediğinize bağlı safkan yarışçımı yoksa şekil bir arabamı.Şahsen ben scirocco nun piyasada çok fazla olmasından scirocco yu pek tercih etmezdim.Delikli naneyle 2-3-4 arası gaz vermek sizi yeterince heveslendiricektir zaten.Polo her halükarda gazcı bir insanı rocco dan daha fazla tatmin edicektir

  3. #22
    John - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Edirne
    Mesaj
    181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d3n1s Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dsg a3 1.8t kullandım, sequential (sıralı) vites olayına alışırsan seni tatmin eder. Kafana göre redline'da yürüyebiliyosun. 5ten 2ye alamazsın lök diye, orası ayrı tabi. Ben mesela, manuel vites de olsa vites küçültürken aradaki vitesleri atlamam, 5ten 2ye çekiceksem vitesi, 5-4-3-2 şeklinde geçiririm, daha sağlıklı olduğunu bildiğim için, dsg'de de aynı mantıkla kafana göre vites atarsın, sıkıntı olmaz. dsg'nin başka sıkıntıları var, o sebeple uzak durulur dsg'den.
    yavaşlarken veya fren yaparken falan tamam sıralı alıyoruz da, 4. viteste giderken ani bir ihtiyaç durumunda önce 3 sonra 2 yapmak zaman kaybı olur sadece, ha dsg'de olay farklı tabi, çok hızlı vites attığı için kayıp minimum, ve mecbur sıralı

    @sgti ben de rocco'nun her yerde olmasından çok rahatsızım ama tek cezbeden yanı manuel olması. polo'da manuel olsa düşünmeden alırdım. ama poloyla ilgili de o kadar güzel yorum var ki, insan bir duraksıyor. bu kadar insanın, siz de dahil, bir bildiği olmalı.
    dünden bugüne bir günde gelinmez. - hıncal uluç
    futbol enteresan oyun. - ömer üründül
    beşiktaş'ı yenmek için beşiktaştan çok gol atmak şart. - ilker yasin

  4. #23
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CenKeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sadece yurtdışında var TR'ye gelmiyor malesef

    yurt dışındaki bir kaç sitesinede baktım manuel versionu yok sanırım.elinizde varmı foto benim bildiğim polo gti da manuel versionu yok.merak ettimde.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  5. #24
    ToNy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    7KuLe
    Mesaj
    841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manuelden şaşma derim...


    Savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye, zaman ki sana hasta oldu. İncelikli haytasın.

  6. #25
    dirk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Şanlıurfa - Ankara
    Mesaj
    3.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    scirocco manulel eğer yükleyeceksen TFSI 2.0 al fiyatlar aşağı yukarı yakın başkada bişey demem
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz

  7. #26
    John - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Edirne
    Mesaj
    181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 tfsi manuel yok ki
    dünden bugüne bir günde gelinmez. - hıncal uluç
    futbol enteresan oyun. - ömer üründül
    beşiktaş'ı yenmek için beşiktaştan çok gol atmak şart. - ilker yasin

  8. #27
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    polo gti da kullanılan DSG benim kanımca çok güzel bir şanzuman.onun bir üstü de golfR da kullanılan dsg.onun içinde mükemmel diyebilirim.
    Ecufast yazılım-methanol-filtre-egzoz-dv speclerindeki arkadaşın poloyu kullanırken çok haz alıyorum.bir çok kişi bilir iyi vites atarım fena değildir araba kullanışım ama dsg çok mükemmel.tam elimi atıyorum vitese araba vites atıyor okadar keyif verici ki. tek sıkıntısı ara sıra mekatronik arızası veriyor. ve sanırım 240-250 hp den sonra içindeki PAD ler kaçırıyor.baskı balatası bitmiş hazzı veriyordu bize şu an serviste araç.mekatronik yada kavrama demişler arkadaşa ben kesinlikle kavrama olduğunu düşünüyorum.çünkü üst viteste alttan basınca ciddi anlamda kaçırıyor araba.biraz ısınıncada titreme yapıyor.ama kullanım açısından DSG en iyisi diyebilirim kendi sınıfında.

  9. #28
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şehir kısmında edirne yazıyor buna istinaden manuel al derim ancak istanbul veya başka büyük şehirde otursan dsg alabilirsin derdim bende manuel vites fanatiğiyim ancak trafikte sürekli vitesle oynamak insanın akşam eve gidince sol ayağını hissetmemesine neden oluyor. ayrıca forumlardan anladığım kadarıyla dsg şanz. fazla motor yüklemesine izin vermiyor mekatronik arızası vs. şeyler çıkartabiliyor.

  10. #29
    CenKeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul-Kırklareli
    Mesaj
    627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yurt dışındaki bir kaç sitesinede baktım manuel versionu yok sanırım.elinizde varmı foto benim bildiğim polo gti da manuel versionu yok.merak ettimde.
    elimde fotoğraf yok doğuş otoda aracı alırken konuşmuştuk TR'ye manuel olan seçeneği getirmiyoruz dediler

  11. #30
    John - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Edirne
    Mesaj
    181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CenKeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elimde fotoğraf yok doğuş otoda aracı alırken konuşmuştuk TR'ye manuel olan seçeneği getirmiyoruz dediler
    doğuş oto'da motor ve şanzıman seçeneklerini belirleyen ve getiren kişiye veya kurula suikast düzenlleyelim . gerçekten anlam veremiyorum bazen, bazı modelleri neden geitmediklerine.
    dünden bugüne bir günde gelinmez. - hıncal uluç
    futbol enteresan oyun. - ömer üründül
    beşiktaş'ı yenmek için beşiktaştan çok gol atmak şart. - ilker yasin

  12. #31
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CenKeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elimde fotoğraf yok doğuş otoda aracı alırken konuşmuştuk TR'ye manuel olan seçeneği getirmiyoruz dediler
    benim bildiğimde bu versionlarda.

    PoloGTI, Ibiza Cupra, FaibaRS Bunlar DSG hepsi

    Polo GT, Ibiza FR gibi versionlar DSG ve Manuel olarak versionları var.Sanırım doğuşta karıştırmış
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  13. #32
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o değilde habire vites atmasının neresi kötü ben bunu anlamış değilim, arabada 7 tane vies var arkadaş insaf

    admalar o 7 vitesi süs olsun diye koymuyor, yakıt perf gibi değerlerin en iyi olduğu devirleri sürekli tutturmak, aracı sürekli duruma göre en verimli lolduğu devirde tutturmak için koyuyorlar...

    hatta geçenlerde bi arkadaşım, öyle vitesmi olur lan iğrenç habire değişip duruyor gerekli gereksiz, araba 5. viteste 60 la falan gidiyor demişti, işte cahilliğin en büyük örneği o araç tabikide 5. viteste 60 la gidicek yolun düzse rampa gibi herhaingibir durumda değilsen güce ihtiyacın yoksa gazı köklememişsen niye boşuboşuna fazla devir çevirip gereksiz yakıt harcayasın? gaza azcık daha dokununca zaten araç 2 vites birden küçülçüyor güç gelsin diye

    konuyu açan arkadaşın sorusuna gelince, alacağın araç sonuçta triptronik smgf1 değilmi? yani istediğin zaman kendi vitesini kendin atarsın hemde dreksiyondan

  14. #33
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yurt dışındaki bir kaç sitesinede baktım manuel versionu yok sanırım.elinizde varmı foto benim bildiğim polo gti da manuel versionu yok.merak ettimde.

    Üretim var tabiki manuel olarak yurtdışında polo gti videolarında.Ama doğuşun politikası bu malesef.Ne kadar parça koyarsan bi araca hele DSG gibi bir şanzuman ise yedek parçadan kendide çok kazanacağını biliyor çünkü pahalı bir şanzuman türkiyede bu şanzumandan anlayan pek ustada yok..

    @beermug

    Fikir sizin dediğim gibi manuel illaki keyiflidir ama.Çokda bir anlamı kalmıyor açıkcası.Dediğim gibi bir süre sonra insan alışıyor buna manuel kullandığınız zamanda amelelik gibi geliyor.Şahsen size tavsiyem alır almaz modlamayın.Bende aracı sipariş ettiğimde öyle aceleciydim.Ama araç stock haldeyken arabayı öğrenmek çok fayda eder.Nerde nasıl hareket etmek nasıl kullanmak lazım freni ne kadar tutar vs.. stock olarak 8000km yaptım 1 senede.Arabayı tam olarak anladıktan sonra yüklemek bence daha sağlıklı olur.Araçlar rodajı hazır şekilde geliyor aslında rodaj yapmayada gerek yok deniyor ama ben en azınan 2000 km stock olarak aracı kullanmanızı tavsiye ederim.

  15. #34
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.425
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yerinde olsam manuel alırdım. Tercih meselesi ama DSG bile olsa manuel candır.

  16. #35
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum bence dizele devam et sen hiç araba alma yada vites al sadece

  17. #36
    John - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Edirne
    Mesaj
    181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fazıl T. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum bence dizele devam et sen hiç araba alma yada vites al sadece
    tecrübe mi konuşuyor? vites almak pek benim işim değil de.
    dünden bugüne bir günde gelinmez. - hıncal uluç
    futbol enteresan oyun. - ömer üründül
    beşiktaş'ı yenmek için beşiktaştan çok gol atmak şart. - ilker yasin

  18. #37
    Chn53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  19. #38
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DSG de kontrol asla tamamen sizde olmuyor
    Yani surekli istediginiz viteste kalmiyor mutlaka mudahale ediyor

    Manuel meraki varsa mini jcw bakin
    Scirocco yu da asla almazdim sahsen.

    Ote yandan araci surekli kullanicaksaniz Dsg den sonra manuel u aramayacaksinizdir..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •