http://car.watch.impress.co.jp/img/c...566/137/16.jpg[/QUOTE]
GORDÜĞÜM KADARIYLA 1.6 CC, 320 PS , 400 NM TORK, GARRETT GTR2560R TURBO TAKILI, DOHC MOTORLU BİR MAKİNA. O BİR UZAYLI. HONDA HAYAT VAR ONDAAA.
Printable View
http://car.watch.impress.co.jp/img/c...566/137/16.jpg[/QUOTE]
GORDÜĞÜM KADARIYLA 1.6 CC, 320 PS , 400 NM TORK, GARRETT GTR2560R TURBO TAKILI, DOHC MOTORLU BİR MAKİNA. O BİR UZAYLI. HONDA HAYAT VAR ONDAAA.
320 beygir yarış içinse,cadde için çıkardıkları 250 hp den aşağı olmaz bence.
teknik veriler hazımsızlık yapmış :D
salayın ya sıfır vti ep3 üretsinler bize yeter...
32mm hava limitleyici var. FIA'nın koyduğu bi kural sebebiyle geliyor yani. Yoksa çok daha fazla güç üretir bu motor üstündeki turbo ile. Ama yol versiyonunu görmek lazım. Sonuça bu yarış makinası.
hondadan da ve açıkcası hondacıların bir çoğunuda çok haz etmem. kabul ediyorum ki bi tarzı var farklı ruhlara hitap ediyor ama bana göre değil. bu motorla gerçekten 12.5 sıkıştırmayla 2.5 bar basabilecek bir araç yaptılarsa ve bu gücü yere aktarabileceklerse gönülden helal olsun. inşallah ucuz olur çok satılır her yerde görürüz, bineriz hatta nasib olurda bi tane alır bineriz. cadde versiyonunun teknik verileri belli olsunda 2015'e kadar bizde bi bütçe belirleyelim napalım :p
Honda'dan 2014 sonrası güzel bir roadster bekliyorum açıkçası. ki yapacak.
honda Türkiye 2 tip motor getirmeyi planlıyorlar bu kasa üzerinde 1.6 250 bg birde 2.0 350 beygir olmak üzere iki seçenek var Türkiye pazarına honda daha karar vermedi yaz sonuna belli olacak daha kasa yok ortada şimdilik 4 kapıda test ettiler belkide yapmışlardır 3 aylık mevzu ben her konuştuğumuzda yalvarıyorum ikisinide getirin diye.
cok gaddar :D
http://www.rallyandracing.biz/out/ox...restrict01.jpg
12.5 sıkıştırmaya turbo motorun dayanıklılığını tartışamasanız bile Türkiye deki yakıt kalitesini tartışabilirsiniz :)
honda öyle bi motor yapsa bile alkolle falan binmek zorunda kalırsınız heralde..
ki ortada fol yok yumurta yokken cupraları falan yalan etmişler bilmem neler :D
2.0 350 hp yol versiyonu hot hatch mi olur yahu yapmayin boyle seyler. Kac paraya kime satacaklar hadi onu gectim 350 hp cadde otomobilini honda fwd yapmaz. Awd olsa fiyat iyice ucar gider :) herturlu 2 ucu oklu degnek.
alıştık hondada atmolara turbo bozar :)
Sene 1998:
Hadi canım Turbosuz 4 silindir 240 hp atmosferik motor mu olurmuş?
Sene 2013:
Hadi canım 310 hp turbolu 12,5 sıkıştırmalı günlük kullanım motoru mu olurmuş?
:)
honda iyi bir kapak yapmış , hem yapılamayacagını düşünenlere hemde motora , her zaman ki gibi :D
Ortada fol yok yumurta yok kuru laf kalabalığı yapıyoruz ama,
310 hp olması sorun değil,
turbo olması sorun değil,
12.5 sıkıştırması sorun değil.
3ünün birden olması sorun. Sorunun sebebide üreticinin becerileri değil, üreticilerin dünya pazarlarına satılacak bir otomobilde kullanılan motorun başına gelecek binbir türlü hatalı kullanımı tolare etmeye çalışacak olması.
Heryerde kaliteli yakıt bulamaz, kötü yakıt o sıkıştırma değerleri ve turbo basıncı içinde büyük sorun olur.
Sonra birde bilinçsiz kullanıcı türü var tabi. Bahsi geçen motorun sırf bu 2 etken karşısında bile 1yıldan fazla dayanması bence pek mümkün olmaz. Üretici de eşşek mi ki 'xx markanın motoru daha şu kilometrede bitiyor.' dedirtsin :)