ya olgar harbi kulaktan duyma yazsssaymışssın
ben olayı açıklalayım tamamdır piston detenasyon nedeni fakri kalmasıdır 2 tarafta erimiş egsozt tarafıda erimiş detenasyon olduğu zaman 4 pistonda birden olur yani söyle zarar verir 4 ünü birden kesinlikle eritemez ama diğerlerinde cizik dahi yok ama parçalar gelmiş mnik minik saplanmış çoook hafif bir pistonun yüzeyinde küçük seyler var AMA detenasyon kim ne derse desin emmenin kenarından başlar aksini idda eden ?
id 750 vardır arabanın üstünde istanbulda biraz komik şeyler oluyor gidiyorsun suratına bakmıyorlar biride çok iyi davranıyor mehmetinde birz acelesinen dolayı saçma sapan APtal salak işlerden dolayı enjektoru ben takmak zorunda kaldım bilalle id alıyorsan 0 alıyorsa yurtdışından geliyorsa s2000 için ise cuk diye oturmalı öylemi ?
bizde bunu düşünerek taktık su felan döktük kaçak köçek bişiy yoktu aldık dynoyaki Dynoda detenasyon yapan arabaanın egrisi dal ga dulga olur hiçbişiy yok haaa avans vuran kolda detenasyon olan kolun yatağı sağlam hani avans vuran araba yatak sarardı ya

büyük ustalarımız herkes aynısını söylerdi neyse bu vurmuş ama sarmamış fakat analarda ve kolların yataklarında cicikler mevcut
anaların bir kısmında YERel yerel parlamalar aşınmalar mevcut
subab ların 14 ü eğik pistona değmiş izleri mevcut tamama kise kimseye burda *** atmıyor konu amacının düşüna çıkmış zaten
ve bu adam 0 makina 1500 km de ana yatakları sardı sonra 2.kez yeniden yapıldı rodakda iken 150 km de birdaha ana kol Hepsini sardı sarması önemli değil o Blok ilk seferinde bence biyerden yara aldı pistonlar egzantirikler tertemiz yatakları görmeyin ilk setup ında 9000 üstüne bil çıkmamasına rağmen bunları yasıyor blokta mallık olabilir diğe düşünüyoruz ve bunun çözümü kesinlikle baska bir blok almaktır
olgar bir yazıyorsunki sadece detenasyon olmuş piston kırılmış gibi

yanlış bilgilendirme insanları Heee
