User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: PEUGEOT 301 ve 208

  1. #20
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tasarım konusunu için birşey diyemem zevk meselesi, çağdaş tasarım duruyor. ama benimde dahil kimsenin gözü alışmadı. 207 çıktığında gerçekten beğenen sayısı çok fazlaydı. ama bayanlar bayılıyor onu söyleyim 208 için

    ben kısa süreliğine bayan arkadaşımdan aldım. teknik acıdan çukurlarda falan iyi, umarım klasik peugeot gibi garanti bitince 1 ay sonra dağılmaz. daha dikkatli parçalar kullanıp sorunsuzluğu hedeflediklerini duymuştum ama hiçte inandırıcı gelmiyor.

    sürdüğüm araç otomatik dizeldi. ne toyota mmt ler gibi geç vites atıyor, nede dsg gibi hızlı atıyor. şanzıman daha iyi olabilirdi. göstergelere direksiyonun üstünden bakma ayrı bir saçmalık. ledli farların beyaz ışığı ile sarı ampüller hiç uyumlu değil. ya ledli gündüz farı + xenon olarak paket yapsınlar yada led farları hiç koymasınlar.
    konfor çukur konusunda şimdilik iyi.
    ayrıca bir ara araba sallantılı çalışmaya başladı. nedenini anlayamadım, kısa bir süre yaptı ve lamba yakmadı. servise gitmeden de kendi kendine düzeldi. makinede bir sorun çıkmadı. birdahada o hatayı yapmadı.
    rakiplerine göre motor olarak çekişte çok zayıf. ama yakıt konusunda gerçekten iyiydi. bayan+otm vites+rodaj kombinasyonuna göre full şehir içi 4.8 gerçekten iyi bir değer.
    start stop gerçekten hızlı çalışıyor, inş bozulmaz fiyat olarak bence yüksek, eski bir 207rc kullanıcısı olarak 208 gti fiyatını duymak bile istemiyorum
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  2. #21
    Sercan AKCAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peugeot tutkunları kızabilir ama bende eski bir peugeot kullanıcısıyım.Peugeot tasarım vs herşeyden önce biraz malzeme kalitesini arttırsın.

  3. #22
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    301 ile yaklaşık 3 bin km yaptım sürekli korkarak kullandım aşırı derecede güvensiz sürüşü var, motor zayıf ve muadillerine göre hantal. ses sistemi hakkında kullanabilecek kelime bulamadım ne yazık ki sınıfta kalan bir araç benim gözümde.

  4. #23
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peugeout 301 Bence ilk önce euro ncap Testini yaptırmalı 1 sene yakın olacak hala euro ncap testine aracını sokmadı.
    DRİLL
    Dr.Ecu

  5. #24
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    301 dizeli bu haftasonu 3 gun 1000km civarı kullanacam, izlenimlerimi paylaşırım ama dizelleri hepsi güzel artık yakıt cimriliği konusunda. haftasonu tatillerinde sürekli kiralıyorum farklı farklı dizeller de hepsi gayet makul yakıyor valla. eskiden clio cymbol derdim başka birşey demezdim ama artık alakası yok
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  6. #25
    Volkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    2.658
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    208 i inceledim tasarım olarak iyi fakat kadran videosunuda izledim araç bi süre sonra tıkanıyor sanki hiç 200hp havası yok.
    99' ZN 106 GTİ
    14' SC İBİZA CUPRA
    94' MAM 106 XSİ (TU5 SWAP)
    16' FK2 TYPE-R

  7. #26
    ZaZy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar kullananlardan yorum alabilirsek alınırsa pişman olunacak bir araç mıdır_? 301

  8. #27
    mert_can 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    KKTC
    Mesaj
    5.476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Biz 301 değilde elysee olanı kiraladık aralarında fark yok fazla işim kırtasiye bagaja 8 koli fotokopi kağıdı sığdırdım çok geniş bir bagaj hacmi var boyum uzun olduğu için her arabanın arkasına sığamam ama bunda rahat ettim tek kötü yanları cam açma düğmeleri önde vitesin orda olması sürüş dikkatimi dağıtıyo arkada da cam açma düğmeleri iki koltuğun arasında el frenin bulunduğu konsolun orda biz 1.2 benzinli olanın kiraladık günlük 100 km yaptık bizi üzmedi yakıta gayet cimri içi sesizdi tek sorun cam açma yerleri ve 1.2 yokuşlarda biraz hantal kalıyo
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım araç nazım hikmet ile Cemal sureyya' nin vakti zamanında ortak olarak aldıkları ve Ataşehir gecelerine adlarını altın harfler ile yazdırdiklari araç..

  9. #28

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha dün test etmiş biri olarak. 301, symbol ya da linea gibi araçlara göre daha modern geldi bana. Bence tercih edilebilir. Kalite sorunları ***** b sınıfı sedanlar da var. İçi geniş, rahat, yolda çok daha keyifli bir araç rakiplerine göre.

  10. #29

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    301 ve benzeri araçların üretim amacı temel ulaşım ihtiyacını karşılamak. Seni A noktasında B noktasına götürür ama bu sırada ne konfor ne de sürüş keyfi vaad etmez. Ama üstlendiği görevi iyi bir şekilde yapar. Tasarım mümkün olduğunca basit olmak zorundadır. Çünkü her bir kıvrım kalıbın biraz daha pahalıya mal olması demektir. Fazladan kullanılan tüm malzemeler fiyata yansır ve rekabert şansını düşürür. Dizel otomatik kombinasyonu da aynı sebepten dolayı yok.
    Rakiplerinden hangilerini kullandınız bilmiyorum ama ben bu sınıftaki tüm otomobilleri kullandım. Hepsi hemen hemen aynı. Aralarında şu an tek fark yaratan model Skoda Rapid.
    Yukarıda yazılanların hepsini okudum. Açıkçası eksik olarak yazdığınız her şeyi gidip premium markalarda bulabilirsiniz. Yok ben Peugeot alıcam derseniz 508 var onu verelim. Ama 301 parasına olsun derseniz 'inş canım yaa' der yollarlar sizi.
    Yeniden başa dönelim sen bu otomobili neden alacaksın? Sıfır km bir otomobil almak istiyorum ve param buna yetiyor dersen yapacak bir şey yok. Küçümsemek için yazmıyorum ama ne kadar ekmek o kadar köfte mevzusuna dönüyor mevzu.
    Az yaksın ekonomik olsun diyorsan 1.6 HDi motor seni tatmin edebilir. Şehir içinde 4.5 lt/100 km'yi biraz dikkat ederek yakalayabilirsin. Dikkat etmezsen de 6 olur. Performansı da fena değil.
    Ailece geniş geniş binelim dersen bak işte o var. Arka diz mesafesi BMW 5 Serisi'ne bile kafa tutar. Öyle bir diz mesafesi var. Bagaj desen 506 lt. Doldur doldurabildiğin kadar.
    Konfor işte orada biraz eksik. Viraj canavarı değil. 100-200 km/s hızlanmasını ölçeyim derken yaşlanırsın. Bu işlerin otomobil değil. Yağını suyunu koy, bas marşa git otomobiller bunlar. Fazlasını bekleme. Eğer beklersen pişman olursun. Beklemezsen mutlu.

  11. #30
    RUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha bugun firmamıza araç almak için gittik peugeot'a.208 in kadranının yeri çok tuhaf geldi bana. Ayrıca direksiyon simidi çok ufak bence. 301 in ise yalıtım konusu biraz zayıf. Ayrıca cam açma düğmeleri, ön torpidonun şekli, kapı döşemeleri, direksiyonun şekli, far yagmur sensoru olmayısı, ayna kumandalarının yeri beğenmediğim unsurlardı. Euroncap e hala katılamamış olmasıda akıllarda soru işareti bıraktı. Netice olarak renault clio sportstourer dci aldık.
    TeamPASAOGLU

  12. #31

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ontheair Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    301 ve benzeri araçların üretim amacı temel ulaşım ihtiyacını karşılamak. Seni A noktasında B noktasına götürür ama bu sırada ne konfor ne de sürüş keyfi vaad etmez. Ama üstlendiği görevi iyi bir şekilde yapar. Tasarım mümkün olduğunca basit olmak zorundadır. Çünkü her bir kıvrım kalıbın biraz daha pahalıya mal olması demektir. Fazladan kullanılan tüm malzemeler fiyata yansır ve rekabert şansını düşürür. Dizel otomatik kombinasyonu da aynı sebepten dolayı yok.
    Rakiplerinden hangilerini kullandınız bilmiyorum ama ben bu sınıftaki tüm otomobilleri kullandım. Hepsi hemen hemen aynı. Aralarında şu an tek fark yaratan model Skoda Rapid.
    Yukarıda yazılanların hepsini okudum. Açıkçası eksik olarak yazdığınız her şeyi gidip premium markalarda bulabilirsiniz. Yok ben Peugeot alıcam derseniz 508 var onu verelim. Ama 301 parasına olsun derseniz 'inş canım yaa' der yollarlar sizi.
    Yeniden başa dönelim sen bu otomobili neden alacaksın? Sıfır km bir otomobil almak istiyorum ve param buna yetiyor dersen yapacak bir şey yok. Küçümsemek için yazmıyorum ama ne kadar ekmek o kadar köfte mevzusuna dönüyor mevzu.
    Az yaksın ekonomik olsun diyorsan 1.6 HDi motor seni tatmin edebilir. Şehir içinde 4.5 lt/100 km'yi biraz dikkat ederek yakalayabilirsin. Dikkat etmezsen de 6 olur. Performansı da fena değil.
    Ailece geniş geniş binelim dersen bak işte o var. Arka diz mesafesi BMW 5 Serisi'ne bile kafa tutar. Öyle bir diz mesafesi var. Bagaj desen 506 lt. Doldur doldurabildiğin kadar.
    Konfor işte orada biraz eksik. Viraj canavarı değil. 100-200 km/s hızlanmasını ölçeyim derken yaşlanırsın. Bu işlerin otomobil değil. Yağını suyunu koy, bas marşa git otomobiller bunlar. Fazlasını bekleme. Eğer beklersen pişman olursun. Beklemezsen mutlu.
    Skoda rapid biraz fazla gelir 301, linea, symbol gibi modellere. Octavia ya yakın fiyatları var. Ayrıca kişiselleştirebilme imkanları daha fazla sanırım. Bende araç bakınıyorum sıfır rapid ucuzdur diye bir bakayım dedim elim yandı fiyat listesinden. 34 bine de var fakat 1.6 tdi 105 hp ya da 90 hp DSG modelleri de var ilginç gerçekten. Bir kaç opisyon seçince fiyatları uçuyor.

    Bir de merak ettiğim 208 de ki 1.2 VTİ ile 301 de ki VTİ arasında neden güç farkı var? Aktarma organlarından da mı kısıyorlar araçları ya da motordan? 5-10 hp daha az benzinli modelleri.

  13. #32
    EserBodrum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul-bodrum
    Mesaj
    501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 GTi 'ın yenisini üretseler hiç fena olmaz

  14. #33

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gecen gun iki arabayida test ettim atasehir can otoda. 208i geciyorum.301 in diz mesafelerine hayran kaldim hala hayret icerisindeyim benim boyum 188 koltugu kendime gore ayarlayip arkaya gectim ne goreyim! , s serisi kadar diz mesafesi ! S 7 ve a8 haric bu kadar buyuk bir diz mesafesi hic bir arabada gormedim.ondan inip 407 ye binince icim skildi desem yeridir.malzeme kalitesi hosuma gitti kullandigim en ful paketti ( o paralar etmez 57milyarmi ne ) ama yalitim 0 0 0 0 eksi besyuz puan veriyorum yalitima.yanda giden arabanin subap sesini duyuyosun hala.

  15. #34
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen ay sattım 301 'i
    + ları - lerini götürür.

    2. eli çok zayıf yada ben satamadım.1 ay ilanda durdu hatasız boyasız 20000km'deki arabayı 33 e sattım.

    Motor yalıtımı sıfır içeri çok ses geliyor.Serviste yalıtım yaptırmıştık çok farketmişti.

    Donanımları çok saçma en boşuydu benimki arka camlar manuel aynalar elektriksiz ama ESP ve Crusie control vardı

    Şirketimizde linea ve symbolde var onlardan çok çok üstün bir araç.

    Passat diyen 508 le karıştıran çok oluyordu.Sen nasıl aldın bunu diyende

    Diz mesafesi çok çok iyi superb den sonra arkaya oturunca küçük kalmıyor.

    Yakıt performans çok iyi.Ortalamaya bakmadan kullandığım halde maks.5.5 litreydi

    ASR tutmasa 1. 2. vites yok zaten PD130 a yakın gidiyor.

    - Yönleri bence
    1-)Yalıtım (Motor-rüzgar sesi çok fazla)
    2-)Piyasası yavaş ( yada yeni araç olduğu için bilen yok )

    Full paketi alınır binilir bence

  16. #35

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Skoda rapid biraz fazla gelir 301, linea, symbol gibi modellere. Octavia ya yakın fiyatları var. Ayrıca kişiselleştirebilme imkanları daha fazla sanırım. Bende araç bakınıyorum sıfır rapid ucuzdur diye bir bakayım dedim elim yandı fiyat listesinden. 34 bine de var fakat 1.6 tdi 105 hp ya da 90 hp DSG modelleri de var ilginç gerçekten. Bir kaç opisyon seçince fiyatları uçuyor.

    Bir de merak ettiğim 208 de ki 1.2 VTİ ile 301 de ki VTİ arasında neden güç farkı var? Aktarma organlarından da mı kısıyorlar araçları ya da motordan? 5-10 hp daha az benzinli modelleri.
    Rapid'inbaşlangıç fiyat ile 301 arasında iki bin lira fark var. Kıyaslandığında oldukça makul kalıyor.

    208 birazdaha gençleri hedefleyen bir otomobil olduğu için ve model gamının genel olarak dinamik bir yapıya sahip olması nedeniyle böyle bir güç farkı olabilir.
    İkinci ihtimal ise daha basit. 301 kullanıcılarını eski 1.6 lt'lik motora itmek

  17. #36
    Dodoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Küçükyalı
    Mesaj
    4.126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    301 de cam açma düğmelerini oralara yerleştirmek için çok düşünmüşler mi acaba ben bunu merak ediyorum gerçekten.
    Not Stock I20N
    Pedal Box
    Başaran Coil
    Mud flaps

  18. #37

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dodoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    301 de cam açma düğmelerini oralara yerleştirmek için çok düşünmüşler mi acaba ben bunu merak ediyorum gerçekten.
    Emin ol çok düşünmüşlerdir.

    En az maliyetle en kullanışlı, en kolay ulaşabilen neresi vardır diye bir hayli araştırma yapmışlardır.

    Aldığınız otomobilde fazaldan kullanılacak bir cm kablonun bile hesabı yapılıyor.

  19. #38
    Dodoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Küçükyalı
    Mesaj
    4.126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ontheair Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emin ol çok düşünmüşlerdir.

    En az maliyetle en kullanışlı, en kolay ulaşabilen neresi vardır diye bir hayli araştırma yapmışlardır.

    Aldığınız otomobilde fazaldan kullanılacak bir cm kablonun bile hesabı yapılıyor.
    Çok düşünmüşler ama aşırı kullanışsız bir yere yerleştirmişler sonuç olarak, bilmiyorum sadece ben mi rahatsız oldum 3-4 günlük 301 maceramda.
    Not Stock I20N
    Pedal Box
    Başaran Coil
    Mud flaps

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •