User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
90 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Ve işte en ucuz Porsche, 2014 Yılında Yollarda

  1. #58
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FATİH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    küresel kriz döneminde herkesin (mercedes de dahil) işçi çıkardığı vakit porsche işçilerine yaklaşık 3.000'er euro ikramiye dağıttı ve tek bir işçi bile çıkarmadı. zararı çıkarmak için model yapmak da neyin nesi beyler? vw'yi anladık, porsche'ye de mi düşmansınız?
    Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

    Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

    Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
    Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

    Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

    Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
    Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

    yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
    Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

    Vs.

  2. #59
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siraya girerler gelmeden yok satar, herkes alir hemen gormemisin porsche'u olmus modeli...
    Napalım herkes yemden talaştan çuvalla para kazanmıyo
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  3. #60
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

    Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

    Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
    Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

    Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

    Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
    Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

    yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
    Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

    Vs.
    Tamamen katılıyorum kardeşim. Markalar ülkeleri ve şahsiyetleri ile bütünleşir bence. Başka ülkenin bir markası diğer ülkenin yapısı altına girmemeli. Range Mini bmw yapısı altına girmemeliydi mesela. İtalyan süper sporlarda vw grubuna dahil olmamalılardı.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  4. #61
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamen katılıyorum kardeşim. Markalar ülkeleri ve şahsiyetleri ile bütünleşir bence. Başka ülkenin bir markası diğer ülkenin yapısı altına girmemeli. Range Mini bmw yapısı altına girmemeliydi mesela. İtalyan süper sporlarda vw grubuna dahil olmamalılardı.
    Tek millet, tek devlet, tek yönetim, tek araç lann yoksa aha illuminati
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  5. #62
    cosekar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ist
    Mesaj
    803
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gunumuzde sunumun (pazarlama) guzelse, bu kadar biliçsiz tüketici varken, vw cok daha cok iş yapar ülkemizde...
    Coskun ARIKAN

  6. #63
    F.Dogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul // Mersin
    Mesaj
    1.207
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

    Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

    Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
    Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

    Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

    Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
    Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

    yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
    Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

    Vs.

    tamamen katılıyorum. vw halk arabası olarak kalmalıydı biz onu öyle sevdik
    "Ve her millet, icraatına tahammül ettiği yönetimin mesuliyetine ortaktır."

  7. #64
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    95 bin olur bize gelene kadar.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  8. #65
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Napalım herkes yemden talaştan çuvalla para kazanmıyo
    Bizim cuvallarin dibi delik sanirim, yil sonunda uc bes kurus kaliyo kalmiyo bize
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  9. #66
    hakotech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    3.142
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sehir ici guzel olur..alinasi,dusunulesi,benim olasi

  10. #67
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizim cuvallarin dibi delik sanirim, yil sonunda uc bes kurus kaliyo kalmiyo bize
    Lan bırak bu işleri tamam tamam fukarasın çaktırma
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

  11. #68
    McKrop - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İkinci el porsche fiyatlari

  12. #69

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

    Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

    Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
    Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

    Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

    Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
    Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

    yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
    Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

    Vs.
    Pazarlama tarafı, lamboya girmesi herşey ok, lakin firmaların kuruluş amacı ilk olarak para kazanmak, onun için bu tarz maliyet düşürücü işlemleri ve satış stratejilileri uygulamak normal.
    Önemli olan bunları yaparken kalite konfor, yani tüketici beklentilerinden fazla kayıp vermemek(illaki kayıp olur karşılığında elde edilecek gelirden az olmalı)
    porsche bunu yapıyormu yapıyor, panamera, özellikle cayenne ilk çıktığında inanılmaz eleştiri olmuştu porsche jip mi yapar, dizel porschemu olur diye,

    Satışlar neyi gösterdi, rakiplerinden çok iyi pazar payı kaptı, benzer altyapılar kullanarak maliyet düşürüp iyi para kazandılar..
    Bunun tüketici tarafından olumsuz tarafı illaki olacaktır prestij azalması ruhunu kaybetmesi gibi ama görüldüki oluşan kayıplar edilen karın yanında düşük..
    Stratejiye bravo..ürün çeşitliliğini arttırmak çoğu zaman olumlu sonuç verir, gereğinden fazla verimlilik ve maliyet kaybı olmazsa..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  13. #70

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 sene sonra 1.6 tdi da cikar ha

  14. #71
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

    Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

    Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
    Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

    Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

    Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
    Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

    yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
    Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

    Vs.
    Adam ne güzel yazmış ya

  15. #72

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    76
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    #58 kesinlikle katılıyorum. Çok güzel özetlemişsin durumu.

  16. #73

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bmw x1 gibi saçma bir tip satılıyorsa macan da satılır ya alan illa ki çıkar

  17. #74
    srknzfr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın baz fiyatı 140.000 euro'dan aşağı olmayacak.. dolu bi macan ortalama bi cayenne fiyatı olacak.. en ucuz falan hikaye oldu yani =)

  18. #75
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı srknzfr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın baz fiyatı 140.000 euro'dan aşağı olmayacak.. dolu bi macan ortalama bi cayenne fiyatı olacak.. en ucuz falan hikaye oldu yani =)

    Tr için olmayabilir en ucuz porsche ibaresi. Çünkü 2013de çıkan modellerle mukayese ettiğinde, ötv artışı(ötvli fiyatın kdvsi alındığından fiyatı çok etkiliyor) bir de kur gerçeği de var.
    Instagram: mutusgarage

  19. #76

    Üyelik
    Jan 2014
    Şehir
    Hollanda/İstanbul
    Mesaj
    794
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın türkiye fiyatını merakla bekliyorum...
    FOR US BY US


    [/CENTER]

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •