Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.
Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.
Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.
Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.
Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.
yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.
Vs.
