User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
90 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Vespa sorgusu ve fikirleri :)

  1. #39
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun şimdiden.

    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum sticker konusunda o motora ne buldularsa yapıştırmışlar zevk meselesi benimkinde supersport harici sticker yok öylede kalcak.Teşekkürler.

  2. #40
    Satış Bölümü Sorumlusu Yogi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul/Ataköy
    Mesaj
    2.627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    40 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    enesim hayırlı olsun ne deniyoruz

  3. #41
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar teşekkürlerde şimdi aracı galeriyi aradım sahibi ancak p.tesi satış verebilirmiş kullanıyormuş motoru Kız mı alıyoruz scooter mı anlamadım
    Dr.Ecu

  4. #42
    Mert83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300luk yerine 250 cclik almak daha mantıklı. 250cc sonrasında motor vergisi artıyor, ve 250cc ile 300luk hemen hemen aynı beygire sahip. 300luk olan aslında tam 300lukte sayılmaz 278cc 250lik te 244cc. Max hız ikisindede aynı. Fiyat olarak, 250cclik 0km 12.5k tl 300luk 17k tl.
    Bende 300lük almayı planlıyordum fakat biraz araştırdıktan sonra 250gts i.e aldım geçen senenin yazında

  5. #43
    01ayk01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana - Los Angeles
    Mesaj
    1.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi zevk senin sevkin kesinlikle yanlis anlama beni.. 20 lira vespa ya verene kadar bi maxi scooter fln alabilirsin veya fazer v.s ... ne bilim ben motorsiklette agresiflikten yanayim 20 lira vespa fazla gibi geldi sanki piyasasini bilmiyorum bu arada.. ben 43e hayabusa aldim 0 .. 900 kmde vespa 20 lira edermi gercekten ? satarken zarar etme sonra ?
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tatmin olan arkadaslar olarak elele tutuşup titreyerek boşalalım

  6. #44

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle hayırlı olsun enes.

    yamahanın BW's 125 lik modeli hakkında bilgisi olan varmı ?
    OEM+

  7. #45
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o paraya 600rr alınır la Enes

    o motor için fiyat yüksek bence ama içine sinip hoşuna gidiyosa alınır..gerçi sen tarz için alıyosun gazlamaya değil ama yaş genç olunca polonunda yanına hızlı bişiler gerekir eğer spor araba almıcaksan
    2000 A3 8L

  8. #46
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İST
    Mesaj
    3.025
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    illa scooter istiyorsan,

    1000cc gp 800 alınır o paraya

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...51015601/detay

  9. #47
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence maxi scooter pek mantikli degil, cok buyuk dugu icin trafikte pratiklik yok, yakit tuketimi cok yüksek, bazilarinda bagaj hacmi cok az.
    Sadece vespa icin degil bence butun italyara verilen paraya yazik, lambo dışında
    Ama tarz goruntu vespa tamamdir para huzur olayi

  10. #48
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert83 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    300luk yerine 250 cclik almak daha mantıklı. 250cc sonrasında motor vergisi artıyor, ve 250cc ile 300luk hemen hemen aynı beygire sahip. 300luk olan aslında tam 300lukte sayılmaz 278cc 250lik te 244cc. Max hız ikisindede aynı. Fiyat olarak, 250cclik 0km 12.5k tl 300luk 17k tl.
    Bende 300lük almayı planlıyordum fakat biraz araştırdıktan sonra 250gts i.e aldım geçen senenin yazında
    ben zaten biliyorum 250 ile 300 ün farklarını , benim derdim renk 250 de renk yok.Amaç 50 cc 2 hp meselesi olsa vespa almam zaten Güle güle kullan sende vespanı.

    Alıntı 01ayk01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi zevk senin sevkin kesinlikle yanlis anlama beni.. 20 lira vespa ya verene kadar bi maxi scooter fln alabilirsin veya fazer v.s ... ne bilim ben motorsiklette agresiflikten yanayim 20 lira vespa fazla gibi geldi sanki piyasasini bilmiyorum bu arada.. ben 43e hayabusa aldim 0 .. 900 kmde vespa 20 lira edermi gercekten ? satarken zarar etme sonra ?
    Kardeşim bende senle aynı fikirdeydim , bindim maxilere benim için ve istanbul trafiği için çok büyük.20 lira scooter için komik rakam ama alternatif yok ki bana küçük sınıfta hemen teslim yada 1000 km ye kadar scooter bulun alayım
    Alıntı trgy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle hayırlı olsun enes.

    yamahanın BW's 125 lik modeli hakkında bilgisi olan varmı ?
    Bws çok dayanıklı uzun ömürlü bir scooter olarak biliyorum tabi kulaktan dolma sadece , teşekkürler turgay.
    Alıntı Ferhat_V Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o paraya 600rr alınır la Enes

    o motor için fiyat yüksek bence ama içine sinip hoşuna gidiyosa alınır..gerçi sen tarz için alıyosun gazlamaya değil ama yaş genç olunca polonunda yanına hızlı bişiler gerekir eğer spor araba almıcaksan
    Kanka sınıflar farklı racing alcak olsam yine en iyisini almak isterim ne 600rr ı Yavaş olsun risk olmasın benim amacım Araba kısmetse alcam yakın zamanda.

    Alıntı wolrath Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    illa scooter istiyorsan,

    1000cc gp 800 alınır o paraya

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...51015601/detay
    clio rsden fazla yakıyor gp800 ler Hıza ihtiyacım yok birde daha öncedende söyledim maxi benim için uygun değil.
    Dr.Ecu

  11. #49
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence maxi scooter pek mantikli degil, cok buyuk dugu icin trafikte pratiklik yok, yakit tuketimi cok yüksek, bazilarinda bagaj hacmi cok az.
    Sadece vespa icin degil bence butun italyara verilen paraya yazik, lambo dışında
    Ama tarz goruntu vespa tamamdir para huzur olayi
    abi sen bu işlerin içinde olan adamsın maxi olayını bi sen anladın zaten Varsa ufak sınıfta daha ucuz daha mantıklı 200-250 cc scooter onu alalım ama yok.Banada fazla geliyor açıkcası , ikinci elde çok değer kaybetmiyor diye avutuyorum kendimi.
    Dr.Ecu

  12. #50
    gfb01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.740
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maxi scooter tarzında en ıyı motor aprilla srv 850 dunyanın en hızlı scooterı


    Aprilia, scooter dünyasının sınırlarını yeniden çiziyor. Güç, düzen, sportif ruh, tasarım: SRV 850 hakkındaki her şey Aprilia Superbike'ın teknik, performans ve estetik standartlarını andırıyor.

    Aprilia SRV 850 modelinin kökeni, 2007 yılında Piaggio Group tarafından piyasaya sunulan ve dünyadaki en güçlü scooter olarak kendisini kanıtlayan çift silindirli GP 800 Maxi scooter ürününe dayanmaktadır. Aprilia mühendisleri devrim niteliğindeki projeyi geliştirmişve yıllarca dünyanın her tarafındaki yarış pistlerinde kazanılan zaferlerle birlikte edinilen ve Aprilia'nın her zaman Aprilia RSV4, SBK 2010 dünya şampiyonu ve güçlü Dorsoduro 1200 motard tipi motosikletler gibi modellerine aktardığı teknik bilgileri SRV 850 modeline aktarmıştır. Motor performansı artırılan, ağırlığı, düzeni ve estetik özellikleri değiştirilen SRV 850, Aprilia DNA'sında var olan performans felsefesini hiçbir taviz vermeden scooter dünyasına getirmektedir.

    SRV 850 Aprilia maxi motosikletlerinin stilini scooter dünyasına taşıyor. RSV4'ü popüler, SBK'yi 2010 SBK Dünya Şampiyonu yapan stil SRV 850'de de tamamen sürücülere sunulmaktadır. Üçlü far, far düzeninin altındaki dinamik hava girişleri ve rüzgâr tünelinde dizayn edilmiş yarış kaportası SRV 850'nin supersport dünyasında devrim yaratan motosiklet ile arasındaki ortak özelliklerdir. Tasarım rengi kardeş model RSV4'ü andırmaktadır. İki tonlu siya-kırmızı renk Max Biaggi'nin dünya şampiyonalarında sürdüğü Veneto'lu Superbike'ın Factory versiyonunu karakterize etmektedir.

    İleri teknoloji ürünü materyalden üretilmiş geniş sele, spor tasarıma uygun olmakla birlikte sürücü ve yolcunun çok konforlu olmasını sağlar. SRV 850'nin zarif ve ince arka kısmı müthiş bir LED teknolojili ışık tertibatı içermektedir. Aprilia'nın yeni maxi çift silindirli modelinde bulunan bu özellik aynı zamanda Aprilia maxi motosikletin güçlü sportifliğinin standart temsilcisi olan Dorsoduro 1200 modelinde de bulunan bir özelliktir.

    Aprilia SRV 850 motoru ilk ve tek 90° V çift silindirli scooter motorudur ve Veneto'lu maxiyi dünyada bugüne kadar üretilmiş en hızlı ve en güçlü scooter yapmaktadır.Sıvı soğutmalı, elektronik enjeksiyonlu, silindir başına 4 sübaplı dağılımlı ve çift buji ateşlemeli olan bu motorun silindir hacmi 839,3 cc'dir. Motor kontrol sisteminde yapılan yeni optimizasyon sayesinde 7.750 rpm'de maksimum 55,9 kW (76,0 HP) güce ve 6.000 rpm'de 76,5 Nm maksimum torka ulaşmaktadır. SRV 850 bu özellikleri ile kategorisinin en üst sırasındadır.

    Ön taraftaki frenleme sisteminde Brembo Gold Serisi çift pistonlu yüzer kaliper ve iki adet 300 mm yarı yüzer çelik disk kullanılmaktadır. Arka tarafta, karşılıklı iki piston içeren yüzer kaliper 280 mm çelik diskte çalışır. Metal kafesle kaplı borular ve 4 konuma ayarlanabilen manivelalar frenleme sistemine gösterilen özeni bir kez daha gözler önüne sermektedir. Aprilia SRV 850 ayrıca ayak kalkanının sağ tarafındaki pratik manivela ile çalıştırılan bir park freni ile donatılmıştır.

    Top Speed - YouTube
    BORKED
    Kucuk bır video

  13. #51
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300 yapan scooter olurmuymuş hiç
    Benim kafamdaki scooter ın karşılığı şudur ;
    Pratik olmalı, büyük olmamalı ki her yere girsin her sokağa girsin her kaldırıma kenarına köşesine bırakılmalı, hız amaçlı değil sadece gerekli olduğu için belki güçlü olmalı , çok çok az yakmalı ki küçük bişey olmasının kıymeti olmalı araba gibi yaktıktan sonra esprisini kaybetmemeli,pahalı değerli olmamalıki kaldırımda bırakınca aklım kalmamalı sağa sola lambur lumbur giderken içim gitmemeli,parçaları ucuz olmalıki lambur lumbur gidince orasına burasına bişey olunca yandım Allah dememeli..
    Aklıma gelenler bunlar

  14. #52
    gfb01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.740
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu scooter dan guzel cam bike olur)

  15. #53
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oha ne gidiyor be

    Eworen asya motoru tarif etmişsin
    Dr.Ecu

  16. #54
    gfb01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.740
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 200 olcmek lazim)

  17. #55
    _FrKn_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O nasıl scooter öyle ya scoobusa olmuş bu..sahibinden de var 13 k€ fiyatı.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...22747667/detay

  18. #56
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Eworen asya motoru tarif etmişsin
    Sonradan bende farkettim
    Demekki ben vespayi sokaga cikarmaya bile kiyamazmisim

  19. #57
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.171
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    300 yapan scooter olurmuymuş hiç
    Benim kafamdaki scooter ın karşılığı şudur ;
    Pratik olmalı, büyük olmamalı ki her yere girsin her sokağa girsin her kaldırıma kenarına köşesine bırakılmalı, hız amaçlı değil sadece gerekli olduğu için belki güçlü olmalı , çok çok az yakmalı ki küçük bişey olmasının kıymeti olmalı araba gibi yaktıktan sonra esprisini kaybetmemeli,pahalı değerli olmamalıki kaldırımda bırakınca aklım kalmamalı sağa sola lambur lumbur giderken içim gitmemeli,parçaları ucuz olmalıki lambur lumbur gidince orasına burasına bişey olunca yandım Allah dememeli..
    Aklıma gelenler bunlar
    Valla katılıyorum. 20k scootera verip birde yan yatıp düşse ikinci elde 10k ancak eder belkide etmez.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •