User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
28 sonuçtan 20 ile 28 arası

Konu: Araç yazılımı proje ödevi..

  1. #20

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bak Mertcan dan da alinti yaptim tricoore dedigimiz ecular kilitli ecular obd ile baglanip yazamiyorsun mecburen beyni sokup icini acip ole baglanip yazilimi atabiliyorsun buda ayri bir iscilik gerektiriyor ve riski yuksek o yuzden fiyati yuksek oluyor
    Teşekkürler..

  2. #21

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hepsi custom yazılım

    Bazı araçlara obd ile bağlanıp orjinal yazılımı çekebiliyorsun örnek benim aracım, bazı araçlarda vag grubu mesela beyin sökülüp açılarak müdahele edilebiliyor.

    Obd ile yapılan ile beyin sökülüp yapılan arasında da işçilik ve zaman olarak çok fark var, bununda fiyata yansıması normal.
    Tamamdır abi costum yazılımı bile bilmiyorumuşum ancak eser abiyle senin yazdıkların yeterince açıklayıcı oldu. Bu fiyatlandırma açısındanda hocadan gelcek soru olarakta işimize yarıcaktır. Biraz ilgili bir hocamız

  3. #22
    Sezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ticari araçlarada yazılım yapılabiliyor.

    Risk olarak yazılım yaparken üzerinde çalışılan aracın beyninin bozulabileceği geldi aklıma direk.

    Onun dışında rakip olan firmalar yeterli referansa sahipler, onların karşısında durabilmek için piyasadan daha uyguna sunmanız lazım en azından bir süreliğine.
    Bu SWOT analizindeki risk ile bizim ilk anlamda anladigimiz risk farkli seyler SWOT un amaci, piyasadaki diger firmalar uzerinden firsat tehdit vs bulmaktir. ( Maddiyat acisindan ) oyuzden, low-rider in dedigi seyi risk olarak ekleyemessin.

    Risk olarak; ornegin ecu fast firmasinin yeni bi sube acip, fiyatlarini dusurmesiyle birlikte senin firmanin islerini kesme ihtimali olabilir. Bu tarz ekonomik normlari alabilirsin SWOT un icine. ( Low-Rider, lutfen ukalalik olarak algilanmasin bu yazdiklarim. isletmeden kalip, son sene 2 haftami vererek deli gibi calistigim tek seydi SWOT ANALİZİ. Oyuzden boyle kendimi kaptirip detayli yazdim )

  4. #23
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Yok doğru söylüyorsun sen aslında, ben örneği yanlış vermişim Bende iyi debelenmiştim zamanında swot üzerine

  5. #24
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SWOT analizini şu an kendim yapıyormuş gibi düşündüğümde ilk aklıma gelenler;

    S
    - Yeni firma olduğunuz için kötü referansınız yok Başka bir güçlü yan düşünüyorum ama bulamıyorum piyasaya yeni giren firma için

    W
    - Referans gösterebileceğiniz şirketler (filo araçları) veya kişi araçları yok.
    - Tecrübe? Elinizden yılların birikimiyle bir çok araç geçti mi mesela? Firma açmadan önce işinize yeterince hakim misiniz, bu da önemli bi faktör. Az çok bu konularda birkaç "iş" yapmadıysanız, girdiğinizde bocalama riski var her zaman.

    O
    - Zamanla araçlar emisyon normlarından dolayı iyice kısık çıkmaya başladığından, ve hemen hemen artık hepsi aşırı beslemeli olduğundan alacağınız güçler hep yüksek oranlarda olacak ve bu işlere hakim olmayan müşterileri etkilemeniz kolay olacak.
    - Yakıt fiyatlarının yüksek olması bir fırsattır yine. Bundan dolayı safe yazılımlarla beraber düşen yakıt tüketimleriyle müşteriyi cezbedebilirsiniz.
    - Pazar çok büyük, hem bireysel hem kurumsal potansiyel müşteri kaynıyor ortalık. Yeterince girişken olur ve kusursuz çalışmaya devam ederseniz, büyümemeniz için bir sebep yok.
    - Piyasadaki köşebaşı çipçilerinin kötü referanslarını da lehinize çevirebilirsiniz. 0'dan bir üst maddede bahsettiğim şekilde başlayıp büyüdüğünüzde, "yanlış kişilere gitmeyin" diye müşterileri kendinize çekme fırsatınız da var.

    T
    - Piyasadaki oturmuş firmalar sizin için bir tehdittir, yer edinmeniz kolay olmayacak.
    - Halen her şeyin orijinalinin en iyisi olduğunu düşünen azımsanmayacak boyuttaki müşteriler de bir tehdit olabilir, o çevreden arkadaşa sahip potansiyel bir müşterinizi etkileyebilir.
    - Her zaman her yerde iyi yakıt bulunamaması, bilinçsiz şoförler gibi sizden kaynaklı olmayan etkenler. İlk postunuzda her türlü marafı karşılayacak olmanızdan bahsetmişsiniz, ona bir kriter çizmek şart yoksa işler öyle yürümez.



    Aklıma gelen olursa eklerim. Başarılar

  6. #25

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sezgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu SWOT analizindeki risk ile bizim ilk anlamda anladigimiz risk farkli seyler SWOT un amaci, piyasadaki diger firmalar uzerinden firsat tehdit vs bulmaktir. ( Maddiyat acisindan ) oyuzden, low-rider in dedigi seyi risk olarak ekleyemessin.

    Risk olarak; ornegin ecu fast firmasinin yeni bi sube acip, fiyatlarini dusurmesiyle birlikte senin firmanin islerini kesme ihtimali olabilir. Bu tarz ekonomik normlari alabilirsin SWOT un icine. ( Low-Rider, lutfen ukalalik olarak algilanmasin bu yazdiklarim. isletmeden kalip, son sene 2 haftami vererek deli gibi calistigim tek seydi SWOT ANALİZİ. Oyuzden boyle kendimi kaptirip detayli yazdim )
    Lowriderin söylediği son cümleyi düşünmüştüm o da mı olmadı
    Teşekkürler bilgiler için bende son sınıfım baya asılıyoruz bakalım inş sende halledersin dersleri

  7. #26

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SWOT analizini şu an kendim yapıyormuş gibi düşündüğümde ilk aklıma gelenler;

    S
    - Yeni firma olduğunuz için kötü referansınız yok Başka bir güçlü yan düşünüyorum ama bulamıyorum piyasaya yeni giren firma için

    W
    - Referans gösterebileceğiniz şirketler (filo araçları) veya kişi araçları yok.
    - Tecrübe? Elinizden yılların birikimiyle bir çok araç geçti mi mesela? Firma açmadan önce işinize yeterince hakim misiniz, bu da önemli bi faktör. Az çok bu konularda birkaç "iş" yapmadıysanız, girdiğinizde bocalama riski var her zaman.

    O
    - Zamanla araçlar emisyon normlarından dolayı iyice kısık çıkmaya başladığından, ve hemen hemen artık hepsi aşırı beslemeli olduğundan alacağınız güçler hep yüksek oranlarda olacak ve bu işlere hakim olmayan müşterileri etkilemeniz kolay olacak.
    - Yakıt fiyatlarının yüksek olması bir fırsattır yine. Bundan dolayı safe yazılımlarla beraber düşen yakıt tüketimleriyle müşteriyi cezbedebilirsiniz.
    - Pazar çok büyük, hem bireysel hem kurumsal potansiyel müşteri kaynıyor ortalık. Yeterince girişken olur ve kusursuz çalışmaya devam ederseniz, büyümemeniz için bir sebep yok.
    - Piyasadaki köşebaşı çipçilerinin kötü referanslarını da lehinize çevirebilirsiniz. 0'dan bir üst maddede bahsettiğim şekilde başlayıp büyüdüğünüzde, "yanlış kişilere gitmeyin" diye müşterileri kendinize çekme fırsatınız da var.

    T
    - Piyasadaki oturmuş firmalar sizin için bir tehdittir, yer edinmeniz kolay olmayacak.
    - Halen her şeyin orijinalinin en iyisi olduğunu düşünen azımsanmayacak boyuttaki müşteriler de bir tehdit olabilir, o çevreden arkadaşa sahip potansiyel bir müşterinizi etkileyebilir.
    - Her zaman her yerde iyi yakıt bulunamaması, bilinçsiz şoförler gibi sizden kaynaklı olmayan etkenler. İlk postunuzda her türlü marafı karşılayacak olmanızdan bahsetmişsiniz, ona bir kriter çizmek şart yoksa işler öyle yürümez.



    Aklıma gelen olursa eklerim. Başarılar
    Bu baya iyi oldu çok teşekkür ederim bu cevap için yakın bi zamanda buluşup bi yemek ısmarlamak isterim )
    hepsini ekliyorum

    Güçlü olduğumuz yanlar fiyat politikasi , vaadedilen gücü verme garantisi vs. gibi şeyler olabilir

  8. #27
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bruglione Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu baya iyi oldu çok teşekkür ederim bu cevap için yakın bi zamanda buluşup bi yemek ısmarlamak isterim )
    hepsini ekliyorum

    Güçlü olduğumuz yanlar fiyat politikasi , vaadedilen gücü verme garantisi vs. gibi şeyler olabilir
    Rica ederim. Endüstri Mühendisi olucaz biz de 1 aya kadar inşallah, kafayı SWOTlarla bozduk zaten Şu araba işlerinde kullanabiliyor olmak mutlu ediyor

    Teklif için teşekkürler, denk gelirsek oturup bu konulardan konuşmak keyifli olur benim için de



    Rekabetçi fiyat politikası uygulayabiliyor olmak güçlü bir yan olabilir evet ancak dediğim gibi vaat edilen şeyin garantisi kim? Lafla peynir gemisi yürümez derler ya, hocanız bunu kabul etmeyebilir. Elinizde referanslarınız veya kapı gibi dyno verileriniz olsa o zaman olur o iş bence. O da zamanla Strenghts'lere eklenecektir ama başlangıçta olmaz diye düşünüyorum.

    Mesela bir tanıdığım dükkanlaşmadan önce bu işlere bulaşmış, ufak çaplı müşteriler edinip işler yapmaya başlamıştı, dükkanını açtığında da elinde daha önce yaptığı onlarca aracın verileri vardı; bunlar referans olur

  9. #28

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rica ederim. Endüstri Mühendisi olucaz biz de 1 aya kadar inşallah, kafayı SWOTlarla bozduk zaten Şu araba işlerinde kullanabiliyor olmak mutlu ediyor

    Teklif için teşekkürler, denk gelirsek oturup bu konulardan konuşmak keyifli olur benim için de



    Rekabetçi fiyat politikası uygulayabiliyor olmak güçlü bir yan olabilir evet ancak dediğim gibi vaat edilen şeyin garantisi kim? Lafla peynir gemisi yürümez derler ya, hocanız bunu kabul etmeyebilir. Elinizde referanslarınız veya kapı gibi dyno verileriniz olsa o zaman olur o iş bence. O da zamanla Strenghts'lere eklenecektir ama başlangıçta olmaz diye düşünüyorum.

    Mesela bir tanıdığım dükkanlaşmadan önce bu işlere bulaşmış, ufak çağlı müşteriler edinip işler yapmaya başlamıştı, dükkanını açtığında da elinde onlarda daha önce yaptığı aracın verileri vardı; bunlar referans olur
    Marka oluştur diyince direk aklıma bu geldi yapıyoruz öyle ve ders bu konularla dahada güzelleşti
    Aynen öyle aklımdaki zaten dyno verisi vs gibi şeyler. piyasaya yeni girmek dediğin gibi güçlü kısımları ortadan kaldırabılıyor. En az yazabilcegimiz sey bu güçlü olduğumuz yerler olcak . Uzun uzun yazdıgın ıcın tesekkurler slaytlara eklıyorum bunlarıda

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •