saolsın. aracı daha yeni aldığım için pek emin değilim bide shell denerim. dizel varken shell in menzili bp ye göre azdı oyüzden bp ye geçmiştim. çekiş farkıda yoktu. bunuda zamanla deneyip görcez artık
Printable View
Arkadaşlar özellikle son 1 ay - 40 gündür dizel v-power yakıt kullanan müşterilerimizden aşırı titreme,arıza lambası yakma şikayetleri duyuyoruz. vw-audi-seat (Kayseri bayii ÖzSa) Önerdiğimiz tek şey normal euro dizel kullanın diyebiliyoruz. Belki tüm Türkiye'ye özgü değildir bu durum. Belki sadece Kırıkkale rafinerisinden çıkıp İçanadolu bölgesine dağılan yakıt karışımında bi sıkıntı vardır. Gözlemleyin isterseniz bi yakıtınızı.
BP den aldığım motorin arabamın filtresini bozdu Shell de aynı durumda kesinlikle ikisini de tavsiye etmiyorum ben.
Kayseri de alacaksanız benzin veya mazot arabanıza değer veriyorsanız Opet şubelerinden alın cidden kaliteli yakıt ve sıkıntısı yok. Türkiye çapında ise total öneririm...
ben aracımı aldıgım gunden berı shell kullanıyorum ama henuz bahsedılen olumsuzlukları hıssetmedım...
aracı ilk aldıgımdada exellium kullanmıştım 2-3 bin km, kadar sonra opete döndüm asagı yukarı 5binkm ondan sonrada shelle geçtim ve orda durudm 10bin kmdir kullanıyorum shell nitro+ dizeli sesi bariz az ve daha iyi geldiği kesin 1.6crdi motoruma. cogu kisi daha az km gittigni söylüyor ama terslik bende galiba hep diğer mazotlardan fazla gidiyorm :D ışık problem arıza vs sorun hiç yok
Log aliyoruz bp den baskasi yalan...
bende stage 3 yazılımlı rc ye sürekli aynı shell istasyonundan alıyorum geçenlerde havalimanına gittim mecbur kaldım ordaki shellden aldım araba gerçekten inanılmaz şekilde değişti tepkileri demekki bayi farkıda oluyor arada
Shell de kullandim tsi de menzil az gbi geldi bana onun disinda fark yok bp ye devam.ayrica su istasyonda soyle boyle oldu diyenler sikayette bulunsunlar hemen ornek alip arastiriyorlar.
shell de ciddi sıkıntı var bu sıralar nitro tavsiye etmem . Ben de BP ye geçtim sorunlar nispeten azaldı.
Dizelde bp kullaniyorum. shellde menzil sikintisi oluyor genelde. Opette arac daha gurultulu calisiyor denebilir. Total de gercekten basarili ama istasyon az. İst. da 2 pilot noktam var bp istasyonu olarak. Uzun yola cikinca donuste mecbur kalincada buyuk ve bakimli istasyon secmeye calisirim
Bende uzun süre nitro kullandım retard fazla gibiydi po 95 daha az retard yapıyo şuan bp bulablirsem bp yoksa po shell sıkıntılı bu aralar
depo tam boşalınca geçenlerde totalden 50 liralık mazot aldım , kesinlikle daha başarılı şellden bence.
ben nerden bulursam oradan aliyorum.
hic mi fark yok. hic yok sifir.
ses mes asla degismiyor, ne benzin ne mazot. Senelerdir de hic degismedi bir kac istisna disinda? Bu hisler psikolojik olmasin, log alan var mi
shell nitro plus kullanıyordum baya uzun süredir. Hiç değiştirmezdim. Bir kere bp aldım. Bildiğiniz değişti gidişi. Psikolojik falan değil baya etkiledi çekişi. Sonrasında total'den aldım araba kendine geldi.
arkadaşlar bugün servise gittim , 1.4 t astra aracım , shell nitro kullanıyorum dedim kullanma dedi 95 oktan kullan dedi , katkılar motora zarar veriyo dedi , pek inanasım gelmedi , sizin de herhangi bir bilginiz var mı bu konu ile ilgili
Herkes farklı birşey söylerrr arkadaşlar çokda umursamamak lazım.. Bende dci'ye nitro+ alıyorum performans gayet güzel, fiyatta indi 3.85 den aldım
memnun kalmayan yok dediğiniz gibi , ama işte delinin biri kuyuya bir taş atar 40 akıllı çıkaramaz misali
bu arada benzin için konuşuyorum , daha önce dizel aracımızda vardı o zaman shell in gtl i vardı çok memnunduk
PO'dan alıyordum fakat geçenlerde Ataşehir Shell'i deneyeyim dedim. Araçta boştayken titreme yapıyordu Shell'den sonra azaldı fakat daha az yol gitmeye başladım.
ankarada satan yer kaldımı
işin mutfağında olan biri olarak bu yoruma %100 katılıyorum
kaçak akaryakıta bulaşmadığınız sürece sadece kesenize zarar verirsiniz pahalı akaryakıt kullanarak
rafineri yapıyo bütün firmalara veriyo firmalar kendi tanklarında bazı maddeler enjekte ediyolar ama o enjekte edilen maddeler hidrokarbonun yapısını değiştirmez yada ne bılım performansını v.s artıramaz ateşlenme yanma patlama kudretine etki edemez
biliyorumki şimdi biiiirrrr sürü yazan olur buna amaişin aslı benim yazdıklarımdır siz ne derseniz deyin
kaçak akaryakıta ve aşırı derecede kötü saklama koşullarında satışa sunulmus yakıta rastlamadıgınız surece hıcbır fark yoktur
En çok bilinen içeriklerden toluen, ksilen ve etanolün; efektif oktanı yükselterek vuruntuyu kesmesi dolayısıyla performansa ve motor sağlığına etki edebileceğini yalanladınız gibi algıladım ben yazınızdan. Bunu dediyseniz motorun çalışma mantığını bilmiyorsunuz demektir. Umarım bir gün yüksek oktanlı yakıta ihtiyacınız olur da farklı yakıtlarla avans değişimini siz de gözlemlersiniz.
ben de önceden 1.6 auris vardı onda bile fark ediyordu hep nitro kullanıyordum , her zaman aldığım yerde nitro kalmamıştı fuel save koydular , aracın yağ gibi olan devirlenmesinde kasılma oldu , aldığım benzinlerin yüzde 99 unu shell den alırım , kesinlikle psikolojik değil fuel save den nitro ya geçmedim çünkü nitro dan sonra fuel save geçtim zaten farkı anlamanız için nitro ile 2 depo en az kullanmanız ve sonrasında fuel save kullanmanız lazım
shellde çalışan arkadaşlarım var dedikklerine göre 95 oktan benzine katkı vs katıp yüksek performanslı diye satıyorlar şahsen ben 95 oktan benzin alıyorum fakat shell yine benzin olarak diğerlerinden daha iyi gibi
v-nitro iyi bence yakışır
nitro+ için RON ve MOn sayıları hakkındaki bilgiyi nereden edinebiliriz
bir kere ben 95 diye satılanın avrupa da 95 diye satılanla aynı olmadığına yüzde yüz eminim.. hepsi olmakmakla birlikte coğu istasyonda katkılı olan yakıtlar araclarda fark ediyor, aracı yüksek oktana ayarlı olmayan atmosferik vs olanların da bu farkı farketmemesi ve aralarında hic bi fark yok vs demesini de normal karşılıyorum ...
izmitteki opetlerden yakıt alıp gelen bir araca yazılım yapmıştık vakti zamanında opeti duyunca direk eyvah demiştim... araba 4 uncu vitese atınca retarddan dolayı limpe alıyordu.. o farklı olmadığınızı iddaa ettiğiniz istasyonlardan birinden katkılı yakıt aldık depoyu bitirip .. bu sorun kalktı ortadan.. gercekten aracın ihtiyacı yoksa katkılı vs almaya gerek yok da .. yani katkılı olanlarada fark yok demeyin lütfen..
hep benzinden bahsedilmiş dizel nasıl arkadaslar?
shell nitroda nerdeyse 0 duman.
bp de duman duman.
125cc scooterda shell +5km top speed
Uzun süre totalden benzin aldım fanatik gibi adeta fakat bazı şartlar gereği 1-2 kere 95+ nitro almak zorunda kaldım 207GT aracıma o gün bugündür shellden alıyorum.Psikolojik diyenler olmus arabanın rolanti sesınde ve yürüründe net fark var fakat söylendiği gibi daha az km yapıyorum
Kesinlikle piskolojık falan degil, bende özellikle test ettim. Nitro dan sasmayın.
Bende Polo Gti ımda kullanmaya başladım bir haftadan beri , ciddi anlamda çok fark etti .... 50 TL ye şehir içi şehir dışı 300 kuruş yaktı .
Arkadaşlar merhaba, yorumların bir çoğunu okudum eskiden yeniye,tek sefer bi 30 tl lik yakıt alıp deneyip laf olsun diye yorum yapan bir sürü arkadaş olmuş.
Farklı anlamak için en az 3 kaç kez üst üste v-power benzin almak gerekiyor.
8 aydır shell dışında başka yerden benzin almayan biriyim ve v-power afr üzerinde net olarak 1.00 değer daha fakir çalışıyor ve yakıt ayarına müdahale edip map ı net olarak v-power benzinle yaptığımızda performans artışı kesinlikle görülüyor.
Roll de 1 boy fark ediyor aynı araçla bizzat denendi.
Öten yandan v-power benzinle yakıt ekonomisi mümkün değil,normal fuelsave yakıta göre daha yanıcı olduğu için daha fazla benzin harcanıyor.
Kış dolayısıyla ben normal fuelsave kullanıyorum.
Benzin konusunda benim gibi takıntılı olan arkadaşlara naçizane fikrimdir.
Saygılar.
(Bu arada oem beyinler üzerinde durum ne olur bilmiyorum.)