2001 E39 5.30İA sahibiyim..Kesinlikle alırken elektroniğine iyice baktırmanızı öneririm..
BEnim alırken duyduğum kronik hastalıkları;kapı kilitleri,soğutma sistemi,Abs beyni gibi şeylerdi..Teyp ve gösterge ekranlarındaki silinmeler de kroniklerindendir.
5.25 ve üstüne yönelmenizi öneririm,not olarak 530'ların vergisi seneye bir alt dilime düşecek..(2001 model için konuşuyorum) Ben LPG'siz kullanıyorum,asla da taktırmam;ortalamam 12,4lt..
uzun yolda 6-7lt arasına rahatça düşüyor.
Radyonun olduğu bölümde yol bilgisayarından sıfırlayabilirsiniz. Cons 1 veya Cons 2'yi açıp set düğmesine bastığınız anda sıfırlanır.
1.5 aydır kullanıyorum abs ve asc ısıgım nerdeyse hiç sonmedi sensörleri degiştirdim gene fayda etmedi müşür onuda yaptırıcam bakalım sonra ne cıkıcak 1998 model 5.20ia aracım bu arada, vanosuyla ilgili bi problem cıktı yuzde 30 güç kaybı var su an sentesi kaymıs nasıl oldu bilmiyorum eski arabadır sonucta masraf olucak ama biticek gibi değil galibadünde kilometre kadranı durdu bi anda kımıldamıyo onu niçinde arka sol sensor dediler kafamda deli sorular
![]()
Hızı abs sensöründen okuyor.Kablo zamanla kopabiliyor.Abs sensörünü değiştirdikten sonra abs ve asc ışıklarının sönmesi muhtemel.Güç kaybı krank sensörü ile ilgili olabilir.Triger yok,otomatik olduğu için vurdurma şansıda yok?Sente nasıl kaçtı?Zincir filan mı değişti
Vanosla ilgili olarak;
http://www.beisansystems.com/ buradan repair kit temin edip servisinizde uygulatabilirsiniz.Büyük ihtimal o-ringler ömrünü tamamlamıştır.Bunun haricinde plastik ve kauçuk hava-vakum parçaların değişimi ile performans bi hayli yerine gelir.
Valla zincir değişmemiştir ama ust kapakla ilgili bi durum olmus sanırım ilk sahibi tarafından takan ustaların işçiliginin cok kotu oldugunu soyledi kendi ustam, cihaza bagladıgımızda hiç bi sensorun birbirini gormedigini soyledi baya bi arıza kaydı olusturmus içerde en kısa zamanda yaptırıcam teşekkürler.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)