haha drag ısını bılmem de trafıkde oz dan korkulur![]()
haha drag ısını bılmem de trafıkde oz dan korkulur![]()
ben bütün gün onunla beraberim söylediklerini zaten önce ona gösteriyorum sonra uygulatmaya çalışıyorum ama levent bey bize inanmıyo araba kesicide yürütülürmüymüş.. 2 ye çektigi an araba 5000 devire düşüyo yıgılıyo kalıyo onu anlatamıyorum geliyo burda konu açıyo..koparıcam kafasını
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Yahu ne kalkmaz arabaymı bu vtecHadi KPro suz Type-R zor kalkıyor biliyorumda VTI için bu kadar çok teori farklı farklı duyacağımı sanmazdım. Bence bu işte uzun süre VTI kullananları dinlemek lazım. Uzman değilim ama iyi bir gaz pedalı kontrolü ile dip gaz yapmadan vtec üstü kaldırmak bir müddet sardırmak sonra tam gaz ile 2 ye geçmek daha mantıklı gibi. Tabi teori bu pratiği yazılıyo çiziliyo farklı tecrübelere sahip kişilerden.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
asfalta gore degisir vtec kaldırmak illaki vtec ustunde kaldırmak gerekli tabiki
mesela ben sahil yolu asfaltında hafif parlayan bi asfalt lastiklerde orta derece iyi diyelim
5900 civarı kaldırıyorum
ama iyi bi asfaltta 6100 6200 gayet basarılı oluyor
hele lastik zaten tam tutarsa sarmadan direk fırlıyor
kesici konusuna gelince 8150 8200 arası vites deiştir
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)