@ogedov istanbuldaydım bir sebepten dolayı özür dilerim la en kısa zamanda cevap verecem![]()
@erdem ama dğeişik bir mantık hani farklı şeyler düşünülebilir
bu pcden alıntı yapamıyorum kusura bakmayın
körler sağırlar
erdem adamlar 62mm turbolu arabaya günlük biniyor lag mag umrunda değil senin nerden geliyo böyle şeyler aklına nasıl bi beyin bu böyle durmadan düşünüyor düşnüüyorsuyu fışkırttın ya oraya valla koptum gece gece ahahah
RACE WERKS
belki abes gelebilir ama; akmosferik veya turbo herhangi bir araçta nasıl iş göreceğini merak etmiyor da değilim. manifoldun hemen çıkışına, 6 adet üçgen malzemenin tabanlarını birleştirerek oluşturulan ve bir borunun içerisine yerleştirilerek manifold ve egzoz borusunun arasına monte edilen bir aparat (şöyle fotoğraf makinesi lensinin perdesi gibi, yaprak yaprak, ancak birbirinin içerisine değil de arkaya doğru huni şeklinde uzanan, uzandığı için geriye doğru daralan bir yapıda) yapılsa, yani gaza basıldıkça oluşan basınca paralel şekilde aparatın arka tarafı dışa doğru açılsa ve egzoz çapı bastığın gaza göre değişse işe yarar mı? gaz basılmadığı zaman normalden daha fazla basınç tutar mı?
Aşağıdaki resmi sadece yukarıda tam anlatamadığımı açıklayabilmek için attım. umarım çok saçma bir fikir olmamıştır. kolay gelsin...
http://img693.imageshack.us/img693/5...1267649945.jpg
hocam sen vnt den bahsetmişsin
VNT Animation - YouTube
turbocuk istiyoruz
Evet jet kuyruklarındaki mantığın kopyası. Tabi onun kadar teferruatlı olacak değil. Malzemenin geniş yüzeyleri birbirine kaynaklı olsa, Fazla direnc gösterecek bir malzeme olmadiktan sonra , gaza basıldığında artan basınçla arka kısım ister istemez dışa dogru açılacak. Gayet ilkel zannımca. Gaz pedalına bastikca egzoz borusunun çapı genişliyor gibi... (İnsallah okuyanlar dalga geçmiyorlardır.)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)