User Tag List

Sayfa 4/6 İlkİlk ... 23456 SonSon
111 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: atmosferik k20 mı turbo b16mı kararsızlık

  1. #58
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Demirci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar typarı sattıktan sonra büyük bir boşluk içerinde kaldık olmuyor ıdarelikde olsa binilmiyor iese felan diyerekden bir proje yapmak istiyorum ama kafamda düşünceler var forumda cok tecrübeli ustalarımız kardeşlerimiz var umarım amaca uygun bir araç yapabiliriz

    eg kasa üstüne atmosferik kpro fhe vsli k20mı yapılmalı

    yoksa ek vti alıp cıtırdan piston kol gömlek tarzında bir setupmu yapmak daha ıyı olur.


    maliyetleri hesapladığımda ıkısıde uc asagı bes yukarı aynı paralara geliyor
    bütçe maximum 36 lira felan amaç arada gündelik kullnımda güçlü ,durmadan sorun cıkartmıcak bir araç yapmak ve aradada dragları vs kovalamak
    cıtırdan kol,piston,gömlek li bir setup sadece 7-8 bın gıder sadece motora kuru sekılde kapak harıç daha ustune turbo kıtı ve malzemelr bu ıs araba dahıl sana 50 bıne patlar rahatlıkla.

    benım sana tavsıyem projeden zıyade doların 2bını gectıgını
    goz onune alırsak hazır almak daha ıyı,ayrıca daha degısık bır tavsıye en guzel araba 106 gti,saxo kavgası bol action bol ucuz hemen satarsın v.s

  2. #59
    Burak Demirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmi-R
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcuns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k20 eg 750 kg yada 300+ olmadıgı sürece stage2+ cupra gecemezsin.
    atmosferikde iş cok zor olcak 1 barlık turbo işimizi çözecek gibi abi

    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ef veya crx k20 ile gecersin stage2+ cuprayi fhe ile rahatca

    Emme egzantrik vs 240-250 hp lik bi setupla kolay kolay hicbi atmosferik arabaya gecilmezsin

    Yol tutma konusuna gelince ben ne rot ayari ne balans yaptirmadim ama duz gidiyordu cabuk hizlandigi icin kullanan kisiyi korkutmuyor
    100 200 denemen varmı abi hiç mınık abimin dediği gibi 100 200 9 sec cıkartcak bir araba olması lazım ben araştırdığım kadarıyla fhe kpro lu svaw k20 gecicek gibi durmuyor


    Alıntı HondatugraL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k20 ye karşı ap ayrı bi sevgım var o ses, o kesici. Atmosferik candır ben oyumu k20 ye verıyorum

    fhe kprolu benım acımdan ciddi giden bir typarım zaten vardı kardeşim amacım bundan bır iki gömlek üstün birşeyler yapmak eg kasa al motor al motoru işlet yap işçilik o motoru yükle derken cok rakamlara mal oluyor hazır alalım desem bütçeme göre içime sinen temız araba yok .


    Alıntı siR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k20 rotrex supercharcer yapardım
    çok bütçemi aşıcak bir yöntem araba al k20 alcan işletcen yapcan yüklücen sonra charger ıcın bir turbo parası harcıcan bu iş bana 50 lirayıbulur

    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    B16 turbo sen boşver diğerlerini

    Honda civic EG6 Turbo Street HD - YouTube
    valla arıyorm suan hacı hb sedan ne denk gelirse bütçeme kafama uyan vtec alayım aracı koyayım temmuzda askerden geliyorz nasıpse kısa donem odnan snra proje başlar

    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stage2plus leonu 280hp sökük ek ile geçersin max 1 boy
    düşüncem büyük ölçüde turbo suan valla nasıp artık gerısı kendım yapcam altta üstte ne var ne yok görelim emın olalım üç beş fazla olcak ama evlat olcak banada . oyle aşırı gazlıyan bir tip zaten değilim nadırde olsa arada draglara giricem ayda birde belki deneme olrsada deneriz o sekil . 1 senede 3 ,5 bin km anca yapan biri için uzun soluklu olur umarım
    Mahşein üç atlısı
    dmrc garaj
    35 cvk 31 s2000
    35 eu 122 vti
    35 ke 9481 egk20

  3. #60
    Burak Demirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmi-R
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcuns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cıtırdan kol,piston,gömlek li bir setup sadece 7-8 bın gıder sadece motora kuru sekılde kapak harıç daha ustune turbo kıtı ve malzemelr bu ıs araba dahıl sana 50 bıne patlar rahatlıkla.

    benım sana tavsıyem projeden zıyade doların 2bını gectıgını
    goz onune alırsak hazır almak daha ıyı,ayrıca daha degısık bır tavsıye en guzel araba 106 gti,saxo kavgası bol action bol ucuz hemen satarsın v.s
    arabayı katmadan olaya 15 bin lirayada üç beş birşeyler olur sanırım .sevenimiz abilerimiz cok şükür yardım edersınız artık göstergeler ve birkaç parça 2.el birşeyler alınır yapılır sırayla çeyiz gibi alıcam dizicem nezman hazırız ozman başlanır zaten
    Mahşein üç atlısı
    dmrc garaj
    35 cvk 31 s2000
    35 eu 122 vti
    35 ke 9481 egk20

  4. #61
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şehiriçinde kullanılacaksa atmosferikten yanayım. Turbo B16nın parçaları şahin gibi, her yerde var, K20 zaten atmosferik, sorunsuzluk pek problem olmaz ikisinde de o yüzden. Sonuçta turbolayacağınız motor B16, mazda toyota bilmemne turboluyor olsanız bulaşmayın derdim. Parça sıkıntıları.

    Zamanında Bilal Aktepe'den alınıp gelinen EK B16 turbo hala daha Ramazanda.(dirk). Adam yapmış, olmuş yani. Öyle büyük bir sorun yaşanmadı mesela kilometrelerce. Ama şehir içinde ölümüne gazlanıp keyif çıkarılabilecek bir araç değil, ölüm tehlikesi . Atmosferik araç hassasiyet demektir, hangi devirde ne kadar güç ürettiğini bilmek demektir. Öyle basınç gelince ön tekerler tutunamayacaksa, ki ne biçim kilitli diferansiyele rağmen, ne anladım ondan. Yarışlarda güzel ama Ne yaparsanız yapın inşallah sonuç güzel olur.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  5. #62
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek haram i beygirde işleyeceksin k sanziman olarak bicmesi fln kolay sen 30 35 harcican diyelim ama turbo gelip durur gibi gidecek ne kadar harcadigin onemli az para cok is butun mesele bu bence gtx3076 turbo vtec im de oldu ama bir sure sonra sikacak rakip belli su bu o belli sıkılıyor sun o yanida var istanbulda pek sikinti olmaz rakip cok sonuçta ama arkadan itis hasreti ile sattim arabayi e sonra onden ceker aldim yine kafama gore arac bulamamistin nasip meselesi 5 ay arac aradim mesela ne yapayım su bu diye

  6. #63
    Burak Demirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmi-R
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şehiriçinde kullanılacaksa atmosferikten yanayım. Turbo B16nın parçaları şahin gibi, her yerde var, K20 zaten atmosferik, sorunsuzluk pek problem olmaz ikisinde de o yüzden. Sonuçta turbolayacağınız motor B16, mazda toyota bilmemne turboluyor olsanız bulaşmayın derdim. Parça sıkıntıları.

    Zamanında Bilal Aktepe'den alınıp gelinen EK B16 turbo hala daha Ramazanda.(dirk). Adam yapmış, olmuş yani. Öyle büyük bir sorun yaşanmadı mesela kilometrelerce. Ama şehir içinde ölümüne gazlanıp keyif çıkarılabilecek bir araç değil, ölüm tehlikesi . Atmosferik araç hassasiyet demektir, hangi devirde ne kadar güç ürettiğini bilmek demektir. Öyle basınç gelince ön tekerler tutunamayacaksa, ki ne biçim kilitli diferansiyele rağmen, ne anladım ondan. Yarışlarda güzel ama Ne yaparsanız yapın inşallah sonuç güzel olur.
    şehir içinde zaten gazlama huyum yok haftada bir gün kullanılcak araç .ana düşüncem 2. bir araba ve turbo yapılcak araçda 2 mod olması sakin 0.4 bar gayet sakin bir moduda ayarlatmayı düşünüyorum. bilal ustadan mutlaka zaten fikir alıcam su aracı alayım tecrübeli insanlara danışarak iş yapıp işimi şansa bırakmak istemiyorum.
    Mahşein üç atlısı
    dmrc garaj
    35 cvk 31 s2000
    35 eu 122 vti
    35 ke 9481 egk20

  7. #64
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik yap ne yaparsan yap b ve ya k emin ol turbo çok kısa sürede canını sıkıcak turbo arabaya binmek apartmanda Aslan beslemeye benzer zordur.sen atmosferik yap mutlu mesut bin ha kaşıntım var ne olursa olsun yapıcam dersen turbo tabi ama sanayiden iyi bir kanka bul kendine
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  8. #65
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferik yap ne yaparsan yap b ve ya k emin ol turbo çok kısa sürede canını sıkıcak turbo arabaya binmek apartmanda Aslan beslemeye benzer zordur.sen atmosferik yap mutlu mesut bin ha kaşıntım var ne olursa olsun yapıcam dersen turbo tabi ama sanayiden iyi bir kanka bul kendine
    Katiliyorum...

    Ben oem gunluk turbo araç alınmasına da karsiyim kesinlikle daha maliyetli
    Amma velakin ben gunluk binmeyecem ucsun kacsin dersen turbo tabii
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  9. #66
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Demirci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferikde iş cok zor olcak 1 barlık turbo işimizi çözecek gibi abi



    100 200 denemen varmı abi hiç mınık abimin dediği gibi 100 200 9 sec cıkartcak bir araba olması lazım ben araştırdığım kadarıyla fhe kpro lu svaw k20 gecicek gibi durmuyor
    100-200 olcme firsatim hic olmadi ama stage2+ cuprayla denedim. Dedigim gibi 100-200 u iyi olabilir ama 200 den sonrasinada bakmak lazim

    Tabi burada eg swaptan degil ef yada crx swaptan bahsediyorum ikisi cok farkli.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  10. #67
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferik yap ne yaparsan yap b ve ya k emin ol turbo çok kısa sürede canını sıkıcak turbo arabaya binmek apartmanda Aslan beslemeye benzer zordur.sen atmosferik yap mutlu mesut bin ha kaşıntım var ne olursa olsun yapıcam dersen turbo tabi ama sanayiden iyi bir kanka bul kendine
    +1.

    En zevklisi günlük binilen turbo k

  11. #68
    Burak Demirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmi-R
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferik yap ne yaparsan yap b ve ya k emin ol turbo çok kısa sürede canını sıkıcak turbo arabaya binmek apartmanda Aslan beslemeye benzer zordur.sen atmosferik yap mutlu mesut bin ha kaşıntım var ne olursa olsun yapıcam dersen turbo tabi ama sanayiden iyi bir kanka bul kendine
    yanı canımı sıkmasına neden olucak ne oalabilirki cem usta turbo tehlikeli ***** biliyorum az cok ama oyle afaki gazlıyan biri zaten değilim yüksek basınçlarlada işim olmaz pek en fazla 1 bar felan işimi görür gibi anlamadığım nokta. maliyetleri hesaplıyorm boş kasa üstüne k20 alsam koysam motoru ışletmesi aksler elektrik tesisatları o bu derken dünya zaman para gidicek ama yıne kafamdaki arabayı geçmiş olamıcam tek düşüncem bu yane istediğim hızda olmadıkdan sonra maliyetler asagı yukarı aynı gibi yapmanın manası kalmıyorki.

    yapıcagım aracın cupra stage 2+ bir aracı en az iki boy geçmesi lazımki yaptığım emeğime değsin yoksa hiç girişmem bu işe daha ıyı

    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek haram i beygirde işleyeceksin k sanziman olarak bicmesi fln kolay sen 30 35 harcican diyelim ama turbo gelip durur gibi gidecek ne kadar harcadigin onemli az para cok is butun mesele bu bence gtx3076 turbo vtec im de oldu ama bir sure sonra sikacak rakip belli su bu o belli sıkılıyor sun o yanida var istanbulda pek sikinti olmaz rakip cok sonuçta ama arkadan itis hasreti ile sattim arabayi e sonra onden ceker aldim yine kafama gore arac bulamamistin nasip meselesi 5 ay arac aradim mesela ne yapayım su bu diye
    izmirdeyim ben herkes atar yapsın rakip olsun istesem gider 106 alır kurcalar dururum artık üst segment arabalarla denemek istediğimden düşünüyorz bir şey işte muamaada kalıyorz .

    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katiliyorum...

    Ben oem gunluk turbo araç alınmasına da karsiyim kesinlikle daha maliyetli
    Amma velakin ben gunluk binmeyecem ucsun kacsin dersen turbo tabii
    günlük zaten typarada bnmıyordumki haftada bir iki işim olcakda 2 ,3 km gitcem halledicem dönücem evime hepsı o. hakkıyla olr dersenız valla ısteklerımı yazdım sizde tecrübelisiniz düşünüyorum bir turbo vtec de kanka felan lazım dedinmi tırsıyor ınsan
    Mahşein üç atlısı
    dmrc garaj
    35 cvk 31 s2000
    35 eu 122 vti
    35 ke 9481 egk20

  12. #69
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hafta sonu zevkine gazlamalık, stage2 cupradan hızlı şartları varsa b-turbo k-turbo yani kısaca turbo.
    Biraz farklılıkta olur cafcuf, daha önce ep3 kullanıyormuşsun zaten.
    Ama dayanıklılık, sorun vs konuları iyi usta, iyi malzeme ve birazda şans tozu miktarına bağlı bence.

  13. #70
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Demirci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fhe kprolu benım acımdan ciddi giden bir typarım zaten vardı kardeşim amacım bundan bır iki gömlek üstün birşeyler yapmak eg kasa al motor al motoru işlet yap işçilik o motoru yükle derken cok rakamlara mal oluyor hazır alalım desem bütçeme göre içime sinen temız araba yok .
    Valla type-r ın varsa ozaman b16 turboda düşünebilirsin. Sonuçta k20 yi yaşamışsın. Bide aşırı beslemeyı dene derim
    DR. OWL

  14. #71

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100-200 olcme firsatim hic olmadi ama stage2+ cuprayla denedim. Dedigim gibi 100-200 u iyi olabilir ama 200 den sonrasinada bakmak lazim

    Tabi burada eg swaptan degil ef yada crx swaptan bahsediyorum ikisi cok farkli.
    burada 7.83 yapan stage2 + cupralarda vardı. stage 2 + göreceli bi kavram.

  15. #72
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Belirledigin Hedef icin turbo B serisi daha iyi bir secenek olacaktir. Ama Alacagin bir vti da az masrafli olmayacaktir. Vti aldigin zaman parça tedarigine tersten baslamani tavsiye ederim. Once yuruyen aksam, aktarma organlari,motor ve turbo uygulamasi olarak.
    Failure is not an option.

  16. #73
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Demirci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanı canımı sıkmasına neden olucak ne oalabilirki cem usta turbo tehlikeli ***** biliyorum az cok ama oyle afaki gazlıyan biri zaten değilim yüksek basınçlarlada işim olmaz pek en fazla 1 bar felan işimi görür gibi anlamadığım nokta. maliyetleri hesaplıyorm boş kasa üstüne k20 alsam koysam motoru ışletmesi aksler elektrik tesisatları o bu derken dünya zaman para gidicek ama yıne kafamdaki arabayı geçmiş olamıcam tek düşüncem bu yane istediğim hızda olmadıkdan sonra maliyetler asagı yukarı aynı gibi yapmanın manası kalmıyorki.

    yapıcagım aracın cupra stage 2+ bir aracı en az iki boy geçmesi lazımki yaptığım emeğime değsin yoksa hiç girişmem bu işe daha ıyı



    izmirdeyim ben herkes atar yapsın rakip olsun istesem gider 106 alır kurcalar dururum artık üst segment arabalarla denemek istediğimden düşünüyorz bir şey işte muamaada kalıyorz .



    günlük zaten typarada bnmıyordumki haftada bir iki işim olcakda 2 ,3 km gitcem halledicem dönücem evime hepsı o. hakkıyla olr dersenız valla ısteklerımı yazdım sizde tecrübelisiniz düşünüyorum bir turbo vtec de kanka felan lazım dedinmi tırsıyor ınsan
    dost tavsiyesi atmosferik k yap sen beni dinle
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  17. #74

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çılgınlar gibi sex yapmak istiyorsan turbo vtec

    sürtünmek istiyorsan atmosferik K serisi yap

  18. #75
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo vtec var
    yıne turbo vtec var
    t3 ile sanırım 350 falan olur b16
    ama 6262 tarzı bır turbo kayarsan 650 hp ler de var
    butce tercıh hepsı sana baglı
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  19. #76
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çılgınlar gibi sex yapmak istiyorsan turbo vtec

    sürtünmek istiyorsan atmosferik K serisi yap
    Az surtmedim diyosun yani
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •