loeb in 4000 metrelerdeki kalp atışına baktınızmı?
188bpm !
geçen sene ist park ta yapılan drag ı izleyin yeter herkes lastik isitayım ama vites kaçırmayım diye ugraşırken kavuniçi gtr klima açık gazlıyodu bunun hiçbi zevki yok
Rekabetin sürücüden çok araca geçtiği bir yarış dönemi var buda suni bir rekabet havası
veriyor izleyicide.
O yüzden size tavsiyem hala bir miktar rekabet ve efor sarf eden insanlar arıyorsanız
bence WRC izleyin.Velhasıl f1 de artık pilotlar bile geçildiği pilotu değil aracı söylüyorlar
Lewis Hamilton a Top Gear da Vettel hakkında görüşlerini soruyorlar dediği şu;
-Çok iyi bir sezon geçirdi arabası hepimizin kıskandığı bir teknolojiye sahip arabası.
diyorlar,yani pilot handikapı artık aracın teknolojisi ve sistemleri yüzünden arka planda kalıyor.
Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.
McLaren F1 and Ferrari F40 vs analogue rivals | evo TV - YouTube
bu muhabbetin üzerine iyi gider![]()
Erkekler büyümez oyuncakları büyür...
en delikanlı arabası benim rexshemen hemen herşeyi hissediyosun
![]()
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
analog candır.
belkide s2000 in hala bu kadar popüler olmasının sebeplerinden biride budur...
aman muhabbet s2k fiyatlarına dönmesin![]()
Erkekler büyümez oyuncakları büyür...
Teknoloji pilotları köreltmiyor bence, kurallar köreltiyor. Teknoloji neden bu seviyelere çıkıyor? Asıl sebebi rekabet. Bu daha çok bir paradoks. Pilotları kendi dönemlerine, kendi disiplinlerine göre ele almak daha doğru geliyor bana. Değişim hayatın gerekliliği. Emin olun bu sefer de neden F1 değişmiyor der, şikayet ederdik.
Ayrıca F1 de bazı araçlar da fren dengesi solda koldan ayarlanıyor hala. Manuel vites ise vites sayılarından dolayı ve kısıtlamaların çok daha az olduğu, teknoloji savaşlarının yaşandığı dönemler de hızlanmak adına atılan adımlardan sonra kayboldu gitti.
Teknoloji ile sürüşün ters orantı ile ilerlediğini düşünüyorum bende. Teknolojinin zirvesi denen organizasyonlarda da teknolojinin durmasını bekleyemeyiz. Bunun önüne nasıl geçilebilir? Bilemiyorum. Kurallar ile en azından mücadeleyi daha doğal bir hale getirebilirler.
Ben de hondaya bağlayacaktım da geç gördüm konuyu. s2k, type r gibi araçların değer kaybetmemesindeki ve bu piyasada öncelikli tercih edilmesindeki en önemli etken "driver's car" olmalarından kaynaklıyor, özellikle vsa'sız s2000 bu kavrama tam olarak uyuyor.
Y.dışında 2 sene gallardo lp560 kullanmış arkadaşım bugün gelip istanbulda 400+ hp turbo bir araç yerine 240 hp vsa'sız s2000'e biniyor ve "aynı hissiyatı bana verebilen tek araç bu" diyorsa bir bildiği vardır diyorum![]()
JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
ben seri üretim araçlardan yada 86'dan sonra çıkarılan yasaklardan bahsetmedim zaten.teknoloji ve sponsor ilişkilerinden bahsettim. yazıyon bişiler ama yazmış olmak için yazıyorsun..
neden insanların içine dalıyordu biliyormusun? çünkü o zamanlar bu arabaları görmek isteyen bir seyirci kitlesi vardı. şimdi o insanlar yok. hem yarışlar zevksiz hem insanlar bilgiye medya ve internet yolu ile daha kolay ulaşabiliyor.parkurda seyirci kalmadı.
o gün üretilen araçlar motor mekanik ve güvenlik anlamında hem fabrikaların hemde özel servislerin yarışa hazırlayabileceği en iyi arabalardı. mesela gerçek bir efsane olan 205t16'nın body'si Aeroscop yani concorde'u tasarlayan firma tarafından geliştirilmiştir.Ama bütün talihsizliklerin olduğu o 86 yılı sonunda FIA diyebilseydiki parkurlarda seyirci güvenliği,otomobillerde ise pilot güvenliği istiyorum diye bugün belki hala HB sponsorluğunda yarışan bir audi,Marlboro spornsorluğunda yarışan bir lancia görebilirdik.
komançero garage
Bir tek sigaracılar yok. Ama yeni sponsorlar var. Ülkeler bile ralli arabalarına sponsor oldu. Seyirci malesef bizim ülkede yok. Diğer yerlerde devam ediyor. Diğer ülkelerde Etaplarda gene yer bulamazsınız. madem 205 t16 dedin bende onun üzerine bi laf edeyim. O fransa tarafından yapıldı. oralarda milliyetçilik var. O ayrı konu alain prost u pejonun başına getirdiğinde devlet destekli yaşadılar. Evet o büyük proje idi. sadece pejo değil fransa içindi de ondan o kadar özel oldu. 86 sonunda hızlanan arabalar ve düşen güvenlik, arabaları yavaşlatmaya gidilmesi ve özel üretim arabalardan vazgeçilmesine neden oldu.
bilmeden konuşmaya gelince sigara tüm dünyada yasak. sende yazıyon ama dünyadan haberin yokken yazıyon. SİGARA REKLAMI yasak..
seyircinin ülkemizde azalmasına sebep olan kişileri isim isim sayabilirim. bu işin içinde olan ve spora her daim zarar veren kişilerdir. halada zarar vermeye devam ediyorlar. buna rağmen spor ite kaka bir yere geldi. aklı başında kim varsa bu insanları yanından uzaklaştırıyor. sonra da kötü adam oluyorlar. Basını takip ederseniz bu isimler az çok belli olacaktır.
1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
Ben teknolojini değilde İnsana verilen önemin sonucu diyorum ve ekliyorum benim görüşümde eskilerden yana izlemek bile çok keyifliydi..
Yanlız bir şey ekleyeceğim 2013 yılında hangi ay hatırlamıyorum televizyonda tesadüfen wrc yarışı izliyorum adını hatırlamadığım bir pilot vardıki resmen uçuyordu ve bence insan bu kadar seri olamaz bir an video şakasımı dedim fakat canlı yayındı ve diğer pilotlar ile çok farklı bir stili vardı seyrederken ben yerimde duramadım yaşadığım heyecanı anlatamam..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)