User Tag List

Sayfa 7/8 İlkİlk ... 5678 SonSon
149 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: seat leon cupra 2014 model

  1. #115
    AykutB. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar ben hic cok guclu 2 ceker ama otomatik kullanmadim.nasil oluyor...bunu en iyi dsg si olanlar bilir
    polo lari yukleyen arkadaslar yada golf tsi 1.4 160 lik olan yazilimli olarak kullanan ...kalktiklarinda aracla...direk gaza otururlarla arac nasil tekpi veriyor ?
    Ben bundan korkuyorum...cupra dsg gelecek ama ven bu araci 400 hp yaptimmi
    arac nasil olacak.duz vites olsa kesici devreye giriyor hemen 3 sn sonra vites atar insan.tabi bu 1den 2 ye cekerken 2 dende 3 e cekerken olan birsey...dsg de manuelede alsan 6800 e geldimi devir .arac vites atiyor.iste neler olur ozaman
    Abi tam gaz kalkmaya çalıştığında zaten gidemiyor araç sarmaktan sağa sola çekiyor kafayı. Ayrıca devir dolsa bile araç sararken vites atmıyor dsg üst vitesin hızını bekliyor atmak için 7500 devir çok çevirdim dsg ile Tabiki 4 çekerin keyfi bambaşka ama bütçenin içinde kalıp güzlü bir araç alıcaksan cupra veya gti dsgye rağmen bulunmaz hint kumaşı. Yerinde olsam Golf Gti alır paşa paşa binerim hem donanım hem görüntü şahane bir araç olmuş. Bu aracı alıp sürekli sıfırdan dikmezsin zaten çok limit yapmadıkça aşırı tutunma sorunu yaşamazsın bence zeminede bağlı olarak. Ayrıca tam hatırlamamakla birlikte sanıyorumki dsgde kesici açılabiliyordu.

  2. #116

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastik ne kadar iyi olurda tutunursa ilk kalkışın o kadar az patinajla ve stabil olur.eski cupralarla polo,scirocco,golf tsi vs ile kıyaslamayın o araçların ztn altyapısı çok daha zayıf aktarmaları kötü şimdikine göre.yeni cupra ve golf 7de mqb platformu var,aktarma organları çok daha iyi ve yeni elektronik kilit var zaten ilk defa pistte iyi süreler çıkarmalarının sebebide bunlar.çok fazla güç yüklemeyip tutunmayı arttırıcak iyileştirmeler yapılırsa pek problem yaşayacağını sanmıyorum.ama mecburen fwd araç alacaksanda cupra değil golf gti öneririm hp'si dışında artı yönleri daha fazla
    INFINITE PERFORMANCE

  3. #117
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son soru tam olarak beni anlattigindan ben cevap vereyim.Arabami ayni sizin golf.gibi keyif amacli yaptim.bugune kadar hic roll.kovalama veya piste cikma derdim olmadi.Benim tavsiyem.mutlaka ama mutlaka 4 ceker. Sonucta arabanizi gunluk kullanicaksiniz.Yemisim 4 cekerin kaybini,2 ceker alipda 90-100 e kadar sarmaktan iyidir.Daha lastiklerim 18.000 de olmasina ragmen benim bu arabadan tek sikayetim patinaj.Yagmurda karda gezdigimizde oluyor o yuzden sabah aksam slick olmaz.Mazallah gunesli havada bi yerde su birikintisi olur bisey olur yok yani..Bu arada dsg arabada patinajda vites atmaz 7xxx devirleri cevirir en iyi zamanlamaya kadar.Zaten cidden patinaj sirasinda onden ceker dsg bir aracta (200+ hp)
    biseylerin ters gittigini anliyorsunuz o gelen seslerden.Bana sorarsaniz nacizane km cok dert edilmeden butceninde limitlerine varilmadan golf r veya s3 en dogru tercih olacaktir.Abimde 2008 vardi 58.000kmde sattik gercekten cok cok keyifli.bir arabaydi.

  4. #118
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lastik ne kadar iyi olurda tutunursa ilk kalkışın o kadar az patinajla ve stabil olur.eski cupralarla polo,scirocco,golf tsi vs ile kıyaslamayın o araçların ztn altyapısı çok daha zayıf aktarmaları kötü şimdikine göre.yeni cupra ve golf 7de mqb platformu var,aktarma organları çok daha iyi ve yeni elektronik kilit var zaten ilk defa pistte iyi süreler çıkarmalarının sebebide bunlar.çok fazla güç yüklemeyip tutunmayı arttırıcak iyileştirmeler yapılırsa pek problem yaşayacağını sanmıyorum.ama mecburen fwd araç alacaksanda cupra değil golf gti öneririm hp'si dışında artı yönleri daha fazla
    Bilgi amaciyla belirteyim polo gtidada xds var.

  5. #119

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SGTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilgi amaciyla belirteyim polo gtidada xds var.
    Var biliyorum ibiza cuprada da var ama yeni kasanın platform ve aktarmasıyla birlikte elektronik kilittede revize oldu isim aynı ama oda gelişti çalışma şekli olarak
    INFINITE PERFORMANCE

  6. #120
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Var biliyorum ibiza cuprada da var ama yeni kasanın platform ve aktarmasıyla birlikte elektronik kilittede revize oldu isim aynı ama oda gelişti çalışma şekli olarak
    Bunu bilmiyordum tskler.Fakat hangi sistem gelirse gelsin sonuc olarak 4 cekerin tutunmasini yansitamayacak.Yol tutusuda keza ayni sekilde.Yakacakmi.yakacak belki guc kaybida olucak ama benim dusuncem bu yonde.Sahsen bir sonraki arabam yine hothatch olursa ilk sartim 4 ceker olurdu

  7. #121

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SGTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu bilmiyordum tskler.Fakat hangi sistem gelirse gelsin sonuc olarak 4 cekerin tutunmasini yansitamayacak.Yol tutusuda keza ayni sekilde.Yakacakmi.yakacak belki guc kaybida olucak ama benim dusuncem bu yonde.Sahsen bir sonraki arabam yine hothatch olursa ilk sartim 4 ceker olurdu
    Bencede kesinlikle 4 çeker olmalı bende olsam 4 çeker alırdım ama imkanı pek elvermediği için 2 çeker ön planda görünüyo ona istinaden söyledim.yenilerde 4 çeker kaybıda eskiye oranla çok düşük zaten haldex yenilendi kayıpta pek yok
    INFINITE PERFORMANCE

  8. #122
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SGTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son soru tam olarak beni anlattigindan ben cevap vereyim.Arabami ayni sizin golf.gibi keyif amacli yaptim.bugune kadar hic roll.kovalama veya piste cikma derdim olmadi.Benim tavsiyem.mutlaka ama mutlaka 4 ceker. Sonucta arabanizi gunluk kullanicaksiniz.Yemisim 4 cekerin kaybini,2 ceker alipda 90-100 e kadar sarmaktan iyidir.Daha lastiklerim 18.000 de olmasina ragmen benim bu arabadan tek sikayetim patinaj.Yagmurda karda gezdigimizde oluyor o yuzden sabah aksam slick olmaz.Mazallah gunesli havada bi yerde su birikintisi olur bisey olur yok yani..Bu arada dsg arabada patinajda vites atmaz 7xxx devirleri cevirir en iyi zamanlamaya kadar.Zaten cidden patinaj sirasinda onden ceker dsg bir aracta (200+ hp)
    biseylerin ters gittigini anliyorsunuz o gelen seslerden.Bana sorarsaniz nacizane km cok dert edilmeden butceninde limitlerine varilmadan golf r veya s3 en dogru tercih olacaktir.Abimde 2008 vardi 58.000kmde sattik gercekten cok cok keyifli.bir arabaydi.
    verdiğin bilgiler için teşekkürler
    evet 4 çekerin güzelliğini kullanan bilir...bu sebeple 4 çeker çok istiyorum
    ama yeni teknoloji tsi
    3 araçta var
    golf r , s3 ve cupra... bunlardan sadece cupraya ulaşabilirim
    peki sana bir soru sormak istiyorum... cupra düz vites olsaydı kalkışta daha mı iyi olurdu... yani dsg ile düz vites kaldırılsa (ama araçları 400 hp olarak düşün)
    hangisi daha iyi kalkacaktır...ve şanzuman yine 6 ileri yağlı kavrama olacakmış dsg... benim kavramaya vereceğim zarar çokmu olacaktır

  9. #123
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    verdiğin bilgiler için teşekkürler
    evet 4 çekerin güzelliğini kullanan bilir...bu sebeple 4 çeker çok istiyorum
    ama yeni teknoloji tsi
    3 araçta var
    golf r , s3 ve cupra... bunlardan sadece cupraya ulaşabilirim
    peki sana bir soru sormak istiyorum... cupra düz vites olsaydı kalkışta daha mı iyi olurdu... yani dsg ile düz vites kaldırılsa (ama araçları 400 hp olarak düşün)
    hangisi daha iyi kalkacaktır...ve şanzuman yine 6 ileri yağlı kavrama olacakmış dsg... benim kavramaya vereceğim zarar çokmu olacaktır
    Cupranın teknik verilerini incelemedim.Fakat 0-100 de genel olarak dsg her zaman daha üstün oluyor.En basit örneği mkV GTI Bu şanzıman oranları ve dsg nin hızıyla alakalı.Fakat manuelin de top speed i daha fazla mesela.Yani şu şekilde soru kalmasın kafanızda araba patinaja çıktı 6500 deviri gördüğü an 2 ye atacak.Böyle bir şey yok,tutunana kadar vites atmıyor araba en azından durum benim arabamda budur.Abimin golf gti'ı da aynı şekildeydi.Yanlız 6 ileri Dsg olacaksa bence hiç bir problem yok.7 ileri kuru tipler daha naif bir yapıya sahip.Tabiki patinaj her araba için zararlı bir olay ama her tip dsg için patinaj olabildiğince az olmalı.Aslında patinaj derken 0 dan kalkmaktan bahsediyorum, 2.vites 50-60 gibi başlanılan hızlamada yapılan değil yani.Bu arada zaten golf r ınızdada 6 ileri olduğundan biliyorsunuz fakat ben başka bir örnek vereyim.220.xxx km de caddy miz var 6 ileri dsg, ya manuel olsa bu kadar sağlam olur..En ufak bir sorun yaşamadık.

    Drift King Test Golf GTI (DSG vs 6spd Manual) - YouTube bu manuel/dsg golf gti ın karşılaştırması.(Video yu şu an açamıyorum fakat farklı pilotların dsg ile karşılaştırmasını gösteriyordu doğru video değilse eve geçince bulurum)

  10. #124
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    4 çeker 4 kapı olması sebebiyle buna nedersin abi gerçi şuan bulamadım esas bunların jcw olanları 218 hp lik 1.6thp

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...51524424/detay
    1881 - 193

  11. #125
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SGTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cupranın teknik verilerini incelemedim.Fakat 0-100 de genel olarak dsg her zaman daha üstün oluyor.En basit örneği mkV GTI Bu şanzıman oranları ve dsg nin hızıyla alakalı.Fakat manuelin de top speed i daha fazla mesela.Yani şu şekilde soru kalmasın kafanızda araba patinaja çıktı 6500 deviri gördüğü an 2 ye atacak.Böyle bir şey yok,tutunana kadar vites atmıyor araba en azından durum benim arabamda budur.Abimin golf gti'ı da aynı şekildeydi.Yanlız 6 ileri Dsg olacaksa bence hiç bir problem yok.7 ileri kuru tipler daha naif bir yapıya sahip.Tabiki patinaj her araba için zararlı bir olay ama her tip dsg için patinaj olabildiğince az olmalı.Aslında patinaj derken 0 dan kalkmaktan bahsediyorum, 2.vites 50-60 gibi başlanılan hızlamada yapılan değil yani.Bu arada zaten golf r ınızdada 6 ileri olduğundan biliyorsunuz fakat ben başka bir örnek vereyim.220.xxx km de caddy miz var 6 ileri dsg, ya manuel olsa bu kadar sağlam olur..En ufak bir sorun yaşamadık.

    Drift King Test Golf GTI (DSG vs 6spd Manual) - YouTube bu manuel/dsg golf gti ın karşılaştırması.(Video yu şu an açamıyorum fakat farklı pilotların dsg ile karşılaştırmasını gösteriyordu doğru video değilse eve geçince bulurum)
    arkadaşım verdiğin bilgiler için çok çok teşekkürler
    dsg alacağım kararım kesindir allahın izni ile
    tecrübelisin bu konuda ...enazından 4 çeker olmayacak ama düz vitestende iyi olacak ...bu çıkıyor ortaya . yanlışmıyım ?

  12. #126
    ecz_murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önden çeker alırsan çok pahalı bir parça olmayan Kilit takarsın nispeten daha düzgün bir ivmelenmen olr

  13. #127
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ecz_murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önden çeker alırsan çok pahalı bir parça olmayan Kilit takarsın nispeten daha düzgün bir ivmelenmen olr
    sanırım yeni cupralarda kilit var

  14. #128
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Melih bendede r8 bobin var, okada bobin nezaman taksam patirdadi araç sana bi dip not olsun, al cupra birak roll işlerini stg2 yap güzel lastik, mekanik kilit pist kovala nede olsa yeni iki çeker king olcak herkez golf gti diyoda yol tutuş fren herşey cupra çok üstün, konfor arayanlar mercedese binsin bence

  15. #129
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Melih bendede r8 bobin var, okada bobin nezaman taksam patirdadi araç sana bi dip not olsun, al cupra birak roll işlerini stg2 yap güzel lastik, mekanik kilit pist kovala nede olsa yeni iki çeker king olcak herkez golf gti diyoda yol tutuş fren herşey cupra çok üstün, konfor arayanlar mercedese binsin bence
    senin aracın r8 bobin olduğu içinmi yürüyor sanki güldürme adamı kanka

    cupra olduğu için , iki çeker olduğu için , birde dreksiyona senin gibi acıması biri binince
    sonuç böyle oluyor...
    sen söyle sence cuprada dsg nasıl olur
    yarın birgün bunlar düz vites çıkarmasınlar...aslında dsg muhteşem
    vites kaçırma derdin yok
    yok volan gitti debriyaj değişti falan fıstık yok.
    bu arada senin araç 500 hp,sen kalkıyormusun hiç 0 dan

  16. #130
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin aracın r8 bobin olduğu içinmi yürüyor sanki güldürme adamı kanka

    cupra olduğu için , iki çeker olduğu için , birde dreksiyona senin gibi acıması biri binince
    sonuç böyle oluyor...
    sen söyle sence cuprada dsg nasıl olur
    yarın birgün bunlar düz vites çıkarmasınlar...aslında dsg muhteşem
    vites kaçırma derdin yok
    yok volan gitti debriyaj değişti falan fıstık yok.
    bu arada senin araç 500 hp,sen kalkıyormusun hiç 0 dan
    bence dsg al, sıfırdan kalkar ama iyi lastik ve kilit şart r8 bobin levente laf attın diye yazdım

  17. #131

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi şu site bi sana bide tarkan(tago) abiye araba bulamadı yav
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  18. #132
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım verdiğin bilgiler için çok çok teşekkürler
    dsg alacağım kararım kesindir allahın izni ile
    tecrübelisin bu konuda ...enazından 4 çeker olmayacak ama düz vitestende iyi olacak ...bu çıkıyor ortaya . yanlışmıyım ?
    rica ederim el verdiğince yardımcı olmaya çalıştım.Evet eşit şartlarda baktığımız zaman dsg mutlaka manuel e nazaran daha iyi hızlanacaktır 0-100 de.Fakat dediğim gibi golf gti örneğinde olduğu gibi top speedde manuel bir tık önde olur.Yani aslında bu olay tamamen şanzıman oranlarıyla alakalı bi mesele fabrikanın bunu nasıl ürettiğiyle.kısa olursa iyi hızlanır top speed i düşük olur veya tam tersi.Bunun en optimal değerini bulup üretilir.Fakat eşit şartlarda bakıldığındaki dsg hızlanmasında kaybınız olmayacağından her türlü önde olursunuz.

  19. #133
    typermelih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.886
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence dsg al, sıfırdan kalkar ama iyi lastik ve kilit şart r8 bobin levente laf attın diye yazdım
    biliyorum kanka... işin esprisi
    levent hazretleri yazmışya benim aracı al diye...sanki benim arabadan iyiydi ya fırıldağın aracı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •