User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
118 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: c sınıfında en stabil yol tutan araç?

  1. #96
    cosekar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ist
    Mesaj
    804
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    '12 J kasa GTC kullanıyorum, + olarak Flexride şasi ve H&R yaylar var, bi cooper gibi gokart kadar olmasa da gayet tatmin edici...
    Coskun ARIKAN

  2. #97
    Burak Mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ailem 5. focusunu kullanıyor gerçekten yoltutuşu başarılı bir araç... iş gereği bir çok otomobil kullanıyorum c sınıfında da kullanmadığım araç neredeyse yok..En az focus kadar başarılı bir model de Mazda 3...

  3. #98
    Mehmet Opc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim araçta en çok dikkat ettiğim şey yol tutuştur ve yaptigim ve edindigim şeyleri tek tek sizinle paylaşıyım
    Astra J flexi-Ride şaseliyse en iyi yol tutan odur ama Flexi-Ride şasesizse focus ondan daha iyidir
    A3'te kullandım fakat bi Astra focus yada Golf6-7 gibi yol tutmuyor
    yeni i30 gelirsek ben yol tutuşunu begenmedim atiyor kıçı
    Golf7 le Ford focusun liderligi çekecegini düşünüyorum
    Yeni kasa BMW 1.16 kullandım kız arkadaşımdı benzinli yol tutuşu gerçekten çok iyi fakat bi FOCUS ASTRA yada Golf gibi tutmuyor bence hiç yatma yok ama sert girdin mi götünü azıcık atıyor
    Guilettanın yol tutuşuda cok iyi
    Yeni KİA Ceedlerin yol tutuşuna bayıldım diyebilirim o kadar zorladım uğraşdım hiç götünü attıramadım ama Frenleri rezalettir
    Bana kalirsa Sıralama
    1-)Flexi-Ride şaseli Astra
    2-)Golf7
    3-)Focus
    4-)Guiletta
    5-)A180 merco
    6-)1.16
    7-)Yeni kasa Kia Ceed diye gider diye düşünüyorum

  4. #99
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İmpreza ve ya lancer evo vb. araçlar c sınıfı değil mi ya?
    Nadide şeyler değerlidir.

  5. #100
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDMazda_GTR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnşallah bir gün hep beraber sıkarız Ferroş bilir 240+lardaki gidişini
    bılmesz olaydım olumm

  6. #101
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok işin şakası yakından görmek isterim o makineyi. Ankara ya geldiğimde Ferhat la görüşücez size de bir sellektör çakarız
    ne zaman gelıyosun ?

  7. #102
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kadioglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İmpreza ve ya lancer evo vb. araçlar c sınıfı değil mi ya?
    evet c sınıfı olması lazım
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  8. #103
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golf 7 de arkalar bagımsız degıl dıye bılıyorum kullandım guvenlı vırajlarda ama ben focusla daha rahat gırıyorum vırajlara

  9. #104
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence bu konuda en en en iyi değil de , iyi ler demek daha sağlıklı olur. Üst postlarda söylenene de sonuna kadar katılıyorum limitte kullanılabilirlik , limit sonrası kurtarabilirlik , limit yüksekliği vs çok kriter var önemli olan.

    Kişisel trafik akışındaki tecrübeler çok sağlıklı gelmiyor bana. Bir araçla sapık gibi kullanır kaya kaya girer çıkarsınız virajlara işte budur dersiniz , o kadar yol tutabilen başka bir araç alırsınız o dönem sizde değişiklik olur aynı cesaretle giresiniz gelmez kanınız o kadar kaynamaz , araca alışamazsınız uyum sağlanmaz sizin için yol tutmuyor olur o araç.

    Mesela birisi der 1.16 çok iyi değil ; arkası geliyor vs diye. Diğeri der 1.16 süper çünkü şasi dengesi, ağırlık dengesi çok başarılı. Direksiyon tepkileri , geribildirimleri vs çok iyi der , size arkayı bırakıyor ya bu dedirttiği yerde başkası kontra verir sıka sıka çıkar o virajdan..

    Benim fikrim bir kaç kişi aynı araçları pist ortamında zorlamadığı sürece , En iyisi şudur demek sağlıklı değil. Araçların üstünde gelen lastikleri bile önemli bir etken bu konuda.
    Yoksa Focus 2 , Astra H , Astra J (özellikle flexride ile ) , C4 çok başarılı yol tutan araçlar. Neticede güzel lastik ve aracını tanıyan hakim olan sürücü ; araca aynı oranda hakim olmayan bir sürücüden iyi viraj dönebilir aslında aracı o kadar iyi olmasa bile.
    -Fırat

  10. #105

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benımde aslında bıraz demek ıstedıgım o, yanı bahsedılen ılk 3*4 tekı araclar bırbırıne cok yakın, aralarındakı farkları gormek ıcın ya cok cok ıyı pılot olmak lazım yada bos yolda aracta tum actıonları denemek..
    ama focusla golf 5 arasındakı fark ılk 500m de anlasılır mesela

    yenı jetta ıle focusu kıyaslarkende zorlanmıstım sonucta bu tarz yakın araclarda tarz farklılıkları ortaya cıkıyor bırı daha sert tepkı verıyor onu daha ıyı tutuyor vs vs.

    mını mesela cogu kısı begenır ben begenmem, lımıtte sert tepkı veren aracı sevmem

    Ingılterede auto carda vs yol tutus testlerıne bakın 10 larca farklı yerde deneyıp 10a yakın pılot tek bır aracta bulusamıyorlar mesela kolay kolay, kımı lotus dıyor kımı ferro f12 kımıde gt3 911
    aradakı ınce farklar sonucu belırlıyor..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  11. #106

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cosekar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    '12 J kasa GTC kullanıyorum, + olarak Flexride şasi ve H&R yaylar var, bi cooper gibi gokart kadar olmasa da gayet tatmin edici...
    Şase boyutlarındakı farktan dolayı oyleoluyor, 106da mesela oyledır ama 2 sıde senın aracından barız kotu yol tutar..
    benzer segmentle karsılastırmak lazım ama aracın piyasanın %95 ınden ıyıdır
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  12. #107
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.127
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emir_b16a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet c sınıfı olması lazım
    lancer evo impreza sti filan bunlar spor araba. konuda bahsedilen araçlar binek c sınıfları.

    yoksa sportlara girsek sti evo megane rs v.s bunlar tabiki hepsinden iyi.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  13. #108
    ozankaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    flexrıdelı astra j en ıyısı gecen hafta aracımı aldım almadan once bırcok c sınıfı arac test ettım bana sehır ıcınde en cok guven veren astra j oldu en azı ıse i30

  14. #109
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Internette izlediğim tum vidyolarda astra ve vectralar caaaart diye her virajda kafadan kayıyor hem de nasıl kayıyor.. ağırlık dağılımını göz önüne alınca normal tabi ama burda çoğunluk listeye opelleri de koymuş çok ilginç.

  15. #110
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lancer evo impreza sti filan bunlar spor araba. konuda bahsedilen araçlar binek c sınıfları.

    yoksa sportlara girsek sti evo megane rs v.s bunlar tabiki hepsinden iyi.
    Evo için bir şey diyemem ama standart 1.5 veya 2.0 Impreza da bu kategoriye girebilir bence. Ki 4 çeker olması da büyük artı. Neden kimse söz etmiyor şaşırıyorum gerçekten.

  16. #111

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu an hali hazırda satılmakta olan tüm C sınıfı hb, sedan ve sw'leri kullandım. Yeni 308 ve Golf VII, Focus'un çok önünde. Ama makyajla birlikte Focus'un süspansiyon ayarları da değiştirildi ve daha dinamik bir sürüşe sahip olacağı söyleniyor marka tarafından.

    Volkswagen'in yeni MQB platformu yukarıda da bahsedildiği gibi birçok farklı modelde kullanılıyor. Her modelde farklı bir tepkisi var. Almanya'da bir otomobil dergisinden çıkan sonuç bu platformu kullanın modeller arasında en iyi tepkileri Seat Leon'un verdiğini söylüyor.

    Ayrıca sanırım burada kullanan yok ama Volvo V40'ta yabana atılmayacak kadar iyi yol tutuyor. Ama premiumların lideri kesinlikle A-Sınıfı.

  17. #112
    cosekar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ist
    Mesaj
    804
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şase boyutlarındakı farktan dolayı oyleoluyor, 106da mesela oyledır ama 2 sıde senın aracından barız kotu yol tutar..
    benzer segmentle karsılastırmak lazım ama aracın piyasanın %95 ınden ıyıdır
    Evet ama bi MRS trophy ile de karsılastırmamak lazım
    - olarak aracımda 18 jantlar olmasına ragmen 50 yanak var, sert girilen virajlarda bariz yanagın ustundeyim, 40 yanak 19 jant koysam nasıl olur acaba?
    Coskun ARIKAN

  18. #113
    Berkayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    34 / Ataşehir
    Mesaj
    665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    golf 7 de arkalar bagımsız degıl dıye bılıyorum kullandım guvenlı vırajlarda ama ben focusla daha rahat gırıyorum vırajlara
    1.2 ve 1.6 da bağımsız değil. 1.4 tsı 122 ve 140 larda bağımsız kullanılıyor. Bağımsız için konuşuyorum. Yol tutuşuda sınıfının en iyilerindendir
    15' F30 M pack
    13' İbiza Cupra

  19. #114
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    122 hp altı alay bağımlı
    -
    lacivert torsiyonlu olan arkadaş





    1881 - 193

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •