User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: Jeep GJ5 ?

  1. #20
    thedevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mimarsertac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tuzladaki en güzeli bu 3ünden elden geçmiş ziftlenmiş lastik var güzel duruyor.
    Benim en çok korktuğum şanzuman ve motor onlarda yılda aralıklar ile 1.5 ay kullanacağım bir araç gittiğimde sıkıntı çıkarttığı zaman hiç tat vermez üzülürüm....

  2. #21
    Onamdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.918
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende cj5 hastasıyım ama henüz cesaret edip alamadım

    Trafiğe çıkmıcaksan eğer buda uyar sana
    Connecting site...
    Everyday I ** çapuling...

  3. #22
    HüseyinAvcular - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi bence kesinlikle Niva tercih etmelisin.Arkadaşımın babasının işi gereği dağ yollarında ve hem kuru ve aşırı dik yerlerde hem de vıcır vıcır çamur diyebileceğimiz şartlarda hor kullanmamıza rağmen tık demeyen sayılı jiplerden biridir benim gözümde.Burda yazarken dik yerler ve vıcır vıcır çamur insanın gözüne basit geliyor ama o anın içinde olunca altındaki arabanın önemi ortaya çıkıyor ve bu bahsettiğim yollar Isparta'daki Gj5'lerin gidemediği yerlerdir.

    Yükseltme olmasada olur ama özellikle dişli lastik takımı ve tavana vs. atılacak ekstra lambalar ile koy benzini yada gazı arkana bakma sür dağa derim abi.Şanzuman ve motor olarak sıkıntı çıkarmamıştı bizim kullandığımız Niva.Tercih senin tabii ki.
    ''Ağırbaşlı ve zarif bir şekilde süzülüyorum.Gözüm hep Yıldızda ama, aksi mümkün değil ki, sanki yol gösteriyor.''

  4. #23

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Suzuki Samurai'de düşünülebilir bahsettiğiniz aralıkta...

  5. #24
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    trafiğe girmiyceksen çekme belgeli bir araçda düşünebilirsin.. vergisi sigortası muayenesi ile falan uğraşmassın.. kafana göre her istediğinide yaparsın.. gösterdiğin yollar çünkü sanırım öyle trafiğin olduğu yani karayollarına bağlı yollar değil köy yolu patika yolu gibi yollar.. kısaca polisin jandarmanın trafik kontrolü yapıcağı yollar değil galiba..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  6. #25

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    3.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tbekler Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Doğrudur, fakat arazide niva kadar şansı olduğunu sanmıyorum. Nivanın %58lik(yaklaşık olarak 25 derece. %100'lük bir eğim 45 derecedir.)

    Nivanın fabrika verileri

    cjnin fabrika verilerini bulamadım.
    Ya bu işler fabrika verileriyle olmuyor işte nivada kötü araba değil ama sürekli olarak hararet sorunu var kırma sorunları var gözümle gördüğüm bi olay ; niva bi kamyoneti çekerken difransiyel komple aşşa geliyor aks falan arabadan ayrılıyor..

    Birazda kalite düşünüyorsanız CJden sapmamalısınız

  7. #26
    most_evil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaklaşık 2 yıldır niva sahibiyim az çok bildiklerimi yazayım. Nivanın en büyük sorunlarından biri çürümedir alırken iyi baktırmanızı tavsiye ederim. Alacağınız niva bakımsız ise ve bu tarz bi araç mekaniğinden hiç anlamıyorsanız sıkıntı olabilir. Alacağınız araç ne olursa olsun almadan aracın duracağı yerdeki usta durumunuda araştırın derim çünkü aracınız ne kadar sağlam olursa olsun arazi kullanımı süprizlerle doludur ve en ufak bi arızada tamir için kilometrelerce yol gitmek zorunda kalmayın.Ben hiç hararet sorunu yaşamadım ama çift fan uygulamasıyla bu sorun çözülebiliyor.Aks kırma olayı genelde yükseltilmiş nivalarda yaşanıyor ki bence gezi için kullanılacak nivada yükseltme gereksiz, ok 144 lastikle fazlasıyla kabiliyetli.

    Niva için söylenen çok problemli araç lafınıda kabaca şöyle açıklayayım; Nivalar arazi olayına merak saranların genelde aldığı ilk arabadır dolayısıyla acemilik bu araçta atılır, bir iki çukurdan,bozuk yoldan geçildikten sonra normal arabadan sonra niva gözünüzde çok büyür ve kafanızdaki ordan atlarmı, burdan zıplarmı gibi sorular eyleme dökülür sonuç tabiki kırılan aks yada saplanmış bi niva olur.Hiç tecrübe yokken girilen arazi ve masraflar kullanıcıyı araçtan soğutur ve masraf etmemek adına satılığa konur ve yeni model bi arazi aracı bakılmaya başlanır. Bakımları yapılmış ve arazi tecrübesi olan kişilerin limitlerinde kullandığı araçlarda genelde pek sorun yaşanmaz.

    Umarım işinize yarar daha detaylı bilgi isterseniz yazmanız yeterli saygılar.

  8. #27
    thedevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı most_evil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 2 yıldır niva sahibiyim az çok bildiklerimi yazayım. Nivanın en büyük sorunlarından biri çürümedir alırken iyi baktırmanızı tavsiye ederim. Alacağınız niva bakımsız ise ve bu tarz bi araç mekaniğinden hiç anlamıyorsanız sıkıntı olabilir. Alacağınız araç ne olursa olsun almadan aracın duracağı yerdeki usta durumunuda araştırın derim çünkü aracınız ne kadar sağlam olursa olsun arazi kullanımı süprizlerle doludur ve en ufak bi arızada tamir için kilometrelerce yol gitmek zorunda kalmayın.Ben hiç hararet sorunu yaşamadım ama çift fan uygulamasıyla bu sorun çözülebiliyor.Aks kırma olayı genelde yükseltilmiş nivalarda yaşanıyor ki bence gezi için kullanılacak nivada yükseltme gereksiz, ok 144 lastikle fazlasıyla kabiliyetli.

    Niva için söylenen çok problemli araç lafınıda kabaca şöyle açıklayayım; Nivalar arazi olayına merak saranların genelde aldığı ilk arabadır dolayısıyla acemilik bu araçta atılır, bir iki çukurdan,bozuk yoldan geçildikten sonra normal arabadan sonra niva gözünüzde çok büyür ve kafanızdaki ordan atlarmı, burdan zıplarmı gibi sorular eyleme dökülür sonuç tabiki kırılan aks yada saplanmış bi niva olur.Hiç tecrübe yokken girilen arazi ve masraflar kullanıcıyı araçtan soğutur ve masraf etmemek adına satılığa konur ve yeni model bi arazi aracı bakılmaya başlanır. Bakımları yapılmış ve arazi tecrübesi olan kişilerin limitlerinde kullandığı araçlarda genelde pek sorun yaşanmaz.

    Umarım işinize yarar daha detaylı bilgi isterseniz yazmanız yeterli saygılar.
    Gayet açıklayıcı oldu zaten çok fazla deli gibi zorlayacağımız arazi söz konusu değil, dedimya R9 ile girdiğim yerlerin bir iki tık üstü yerlere girebilmek için kullanılacak ,aman altı vururmu depo delinirmi gibi şeyler demeden kafa rahat bir şekilde kullanmak amacıyla almak istiyorum. Mesela yukarıda link verdim 6-7 bine nivalar var daha çok stabilize yollarda ve orman yollarında yani kuru toprakta ve insan boyunu aşan otların olduğu tarla tarzı yerlerde kullanılacak öyle deli gibi rampa vs olmayacak

    Kısacası köye gittiğimde 10 gün işimi görecek bir araç olacak.....

    Edit: imla

  9. #28
    TayfunS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    xray tüpü
    Mesaj
    1.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok degil belki ama 1.5 sene kadar off road a gittim.

    Ekipte niva da vardi, ama hararet yapiyordu 3u de. Cift fan ile cozuluyor denmis, cozumu var demek ki.
    Sizin butcenize göre bana kalirsa en guzel arac 2000 civari suzuki vitara 4 kapi . Veya cok daha genis bisey derseniz land rover defender denk gelirse o da güzel

  10. #29
    most_evil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yılda 10 gün kadar kullanılacak bi araç için yüksek cc yüksek model arazi aracı vergi açısından boşuna masraf olur düşüncesindeyim. Benim niva 92 model 6 aylık vergisi 49TL

  11. #30
    thedevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün jeep lerle arası iyi olan bir arkadaşımla muhabbet ederken ona sordum ne yapabiliriz diye...

    köyde 1.5 ay kullanacağın bir araç için Sİ'ı satmak çok mantıksız git bi utv al sizin orda 10 numara olur dedi...

    utv için sahibindene bakarken şöyle birşey gördüm görüntü acayip hoşuma gitti 126 bisten yapmışlar acaba bu tür bişey sorun çıkarır mı ?

    Connecting site...

    lastikleri değiştirip daha dişli bi lastik alıp iş görür mü acaba

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •