User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: e36 hakkında bilgi

  1. #20
    efef - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    265
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.8 turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlıs anlasılmasında bılende bılmeyende hayatında hıc e36 yla ugrasmamıs olanda yorum yapmıs.
    satarken sevınırsın ne demek mesela. cöp araba alırsan tabı satarken sevınırsın. her araba ıcın gecerlı bu. e30 ve e36 bmw nın surus zevkı veren makınalarındandır. tavsıye ederım e36 ya bınmedım dememek ıcın bıle alınır. duzgun, bmw den anlayan bırınden alınan araba belkı 3-5 fazla olur ama keyıf verır,

    parcası asırı pahalı degıl.kronık cok buyuk sorunları yok.ben 25,28 tavsıye ederım. aksı,saftı,sanzumanı, aktarması,frenlerı daha saglam. 20 den 25 e 28e hatta 30 a cevrılebılır fakat tam anlamıyla cevırmek cıddı malıyet.

    uzun zamandır e36 kullanıyorum cok ıyı tanıdıgım bır araba. sadece bınıp gezmıyorum arastırıyorum, kendım söküp takıyorum tamır edıyorum vs. kım ne derse desın e36 10 sene daha modası gecmıycek keyıflı bır araba.
    abi çok doğru konuşmuş babamda 6 senedir aynı araba var başka hiç bi arabaya binemiyor şimdi bile çok güzel paralar verilmesine karşı satmıyor e36 ayrı bi dünya temizini alırsan seni kral yapar ama ucuza alayım karla satarım diosan araba fiyatı kadar harcayıp doğru düzgün birşey elde edemeyenler var.

    320 318 felan düşünmeyin direk 325 alın sonra zaten başka arabaya binemezsiniz

  2. #21
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RafetAraç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ölüm değil aslında benim aracım satılık ilgilenirseniz
    Connecting site...

  3. #22
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ateş ettim sana feysden
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  4. #23

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye ankara
    Mesaj
    266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e36..
    yıllardır e36 ya biniyorum.. 5 tane e36 ım oldu başka aracada binmem dünyalar benim olsa..
    evvela karoserden başlayalım ;
    köşeli hatları, çita yı andıran bakışları, yan profilden görünüşü, zamanının çok ötesinde olan tasarımı ile ; zevkler ve renkler tartışılmaz klişesinin marjlarını zorlamış, kitlesel beğeniye mazhar olmuş bir araçtır kendileri..
    iç mekan 18 tuş obc, davul ismiyle anılan direksiyon vb özelliklerle çok şık diye nitelendirilemesede kesinlikle kendine münhasır, sıradışı görünüme sahiptir..
    içiyle dışıyla ruhu olan derler ya öyle bir araçtır..
    gelelim zaman itibari ile handikaplarına ;
    cam fitilleri, cam kriko klipsleri, ayakları, ( cam krikoları motorları evladiyeliktir desem yeridir ama ), kapı döşeme klipsleri, ön göğüs altı kapakları, torpido kapağı, orta havalandırma ızgarası bunlar iç mekandaki hassas parçalar.. genelinin bu parçaları sıkıntılıdır..
    kalorifer kazanları muslukları ön göğüsün ardında bulunur söktürüp yaptırmak motor indirmeye yakın bir müşküliyet e sebep olur..
    direksiyon power ları genelinin bozuktur..
    ön takımları hassastır derler bana göre değildir lemförder kullanırsanız ne kadar dayanıklı bir öntakımı olduğuna e36 nın şaşırırsınız..
    6 silindirli motorlar tercih edilmelidir..
    lakin burada şöyle bir sıkıntı meydana çıkıyor;
    94 ve öncesi modellerin 6 silindirli motorları m50 kodludur.. hemen herkesin bildiği üzre döküm bloktur..
    bana göre taş gibi motordur..
    95 ve daha yeni modellerdeki motor kod ismi m52 dir.. alüminyum blok a sahiptir.. sesi bir tık daha tiz çıkar m50 den..
    motorlar arasındaki asıl fark herkesin dile getirdiği gibi; alüminyum blokun hassasiyeti zayıflığı değildir ( belki hararet esnasında küçük bir fark olabilir ) asıl sebep ; m52 motorun silindir gömleklerinde kullanılan nikasil malzemedir..
    kullanım amacı nikel karışımlı çeliğin sürtünmeye çok daha dayanıklı olması hasebiyledir.. ancak doğu avrupa ülkelerindeki yüksek sülfür oranlı benzin nikasil gömleği eritmiştir..
    m52 lerin handikapı budur..
    bu yüzden m52 lerin çoğu duman atar aşırı yağ eksiltir.. rektefiyede çelik gömlek çakılır buda aşılır..

    e36 fena yol tutmaz.. yüksek hızlarda otoban sürüşlerinde.. uzun virajlarda ciddi ciddi iyi yol tutar..
    hızlanması vasattır.. lakin 5. vitesine inanamazsınız .. 1 oranlı son vites, kısa son dişli oranı ile yokuş yukarı bile kesiciye giriverir zorlanmadan..
    ülkemiz şartlaında temizini bulmak zordur..
    en temizine bile 6-7 bin tl harcamış birisi olarak kelam ediyorum..
    şimdilik bu kadar .. arzu edilirse e36 ya dair 23 e 25 e 28 e dair herşeyi yazarımm..
    sağlıcakla..

  5. #24
    Sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul-basaksehir
    Mesaj
    619
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle alacagın 36 kasada mutlaka ve mutlaka sanroof olmalı. hatta şart. yoksa satman cok zor. 3.18is yada 3.20 den başlayabilirsin.

  6. #25

    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.577
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sunroof sartı kosanlar ıcın soyluyorum.
    Sunroofsuz E36 coupeye bınıyorum ve neredeyse haftada bır teklıf gelıyor aracıma, satılık olmamasına ragmen... Temız E36, boslar bosu bıle olsa satılır.

    Amacınız eger aracı yormadan sakın sakın kullanmaksa, 20,25,28 farketmez.. fazla kurcalanmamıs arac bulmaya calısın.

    Donanıma asla takılmayın. Herseyı ıstedıgınız gıbı eklıyebılırsınız zaman ıcerısınde. Zaten E36yı keyıflı hale getıren de bu, yap boz gıbıdır.

    Kronık bır sorunu yoktur, sadece zaman zaman arıza veren parcaları vardır.

    Eger lpg varsa oldukca sık akısmetre arızası verebılır.
    Kalorıfer muslugu bozulur, 150-200tlye halledılır.
    Coupelerın kapı ve cam ayarları hassastır.
    Doseme klıpslerı orjınal degılse ve ısı bılmeyenler tarafından sokulup takılırsa kırılır ve oturmaz.
    Yag kacakları muhakkak olacaktır. Kacakları kestıkten sonra sacma sapan sekılde aracı zorlamazsanız sıkıntı cıkmaz.
    Dıreksıyon pompası ses yapar. Orjınalı 470tl gıbı bı rakam.
    Stop lambalarının ıclerı curur zamanla.
    Kafa ayarı onemlıdır. Kaput-bıyık sacı-far-tampon ılıskısı kafayı yedırtebılır

  7. #26
    valkea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    74
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birebir kullanıcılarından alınan çok faydalı bilgiler bunlar benim gibi kafasında soru işareti olanlar için.

  8. #27
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yorumlar için teşekkürler arkadaşlar.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  9. #28
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.8 turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlıs anlasılmasında bılende bılmeyende hayatında hıc e36 yla ugrasmamıs olanda yorum yapmıs.
    satarken sevınırsın ne demek mesela. cöp araba alırsan tabı satarken sevınırsın. her araba ıcın gecerlı bu. e30 ve e36 bmw nın surus zevkı veren makınalarındandır. tavsıye ederım e36 ya bınmedım dememek ıcın bıle alınır. duzgun, bmw den anlayan bırınden alınan araba belkı 3-5 fazla olur ama keyıf verır,

    parcası asırı pahalı degıl.kronık cok buyuk sorunları yok.ben 25,28 tavsıye ederım. aksı,saftı,sanzumanı, aktarması,frenlerı daha saglam. 20 den 25 e 28e hatta 30 a cevrılebılır fakat tam anlamıyla cevırmek cıddı malıyet.

    uzun zamandır e36 kullanıyorum cok ıyı tanıdıgım bır araba. sadece bınıp gezmıyorum arastırıyorum, kendım söküp takıyorum tamır edıyorum vs. kım ne derse desın e36 10 sene daha modası gecmıycek keyıflı bır araba.
    Capondan şaşmamak lazım!
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  10. #29
    tunch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    45-35
    Mesaj
    1.841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    esnafligida goz onunde bulundurursun 318is fazlasiyla memnun edecektir..96 sonrasi alirsan kozmetigi az daha canli olur , tavani sarkar torpidosu duser , fren musuru arizalanir bolca , akismetre de can alici bir noktasi..benden bu kadar ..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •