User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
48 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Subaru Forester çok yakıyor diyenlere

  1. #20
    ersandeniz
    Misafir
    @dqn fabrika verileri 90 km sabit hızla verilmez ki, ölçümlerin nasıl yapıldığı aşağıda yazıyor
    yakıt tüketimi değerleri, Avrupa Ekonomik Topluluğu’nun EEC 80/1268/EC direktifi uyarınca laboratuar ortamında ve aşağıda özeti verilen koşullarda yapılan testlerde elde edilen, lt/100 km mertebesinde sonuçları göstermektedir. Tabloda yer alan yakıt tüketimi değerleri, aracın bu değerlerde yakıt tüketeceğine ilişkin bir garanti ya da taahhüt teşkil etmediği gibi, bu maksatla yapılacak bir değerlendirme için de emsal teşkil etmez. Testlerde kullanılan araçlar standart donanımlıdır. Oprisyonel donanım ve aksesuarlar, jantlar ve lastikler yakıt tüketimini farklı etkileyebilir.

    Şehir içi: Laboratuvar ortamında soğuktan çalıştırılmış motor ile 4km'lik teorik bir mesafe boyunca maksimum 50km/s ve ortalama 19km/s hızla ölçülmüş yakıt tüketim değerlerdir. Şehir Dışı: Şehir içi ölçümünden hemen sonra gerçekleştirilen, 7km'lik teorik bir mesafe boyunca maksimum 120km/s hıza ulaşacak şekilde, yarı zamanli sabit hız ve yarı zamanlı değşsken hızla ölçülmüş yakıt tüketim değerleridir.

    Şehir Dışı: Şehir içi ölçümünden hemen sonra gerçekleştirilen, 7km'lik teorik bir mesafe boyunca maksimum 120km/s hıza ulaşacak şekilde, yarı zamanli sabit hız ve yarı zamanlı değişken hızla ölçülmüş yakıt tüketim değerleridir.

    Ortalama: Şehir içi ve Şehir dışı testlerinin kat edilen mesafe ölçüsüyle ağırlıklı ortalamasi alinarak hesaplanmaktadir.

  2. #21
    Detailing Bölüm Başkanı imprezaWRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı dqn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Az mı yakıyor şimdi?Aracın en düşük fabrika verisi bile 5,5 litre.Yaptığınız 4.8 ortalama gerçekte anca inişte falan görebileceğiniz bir ortalama.
    Alıntı EmrE-35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnsan inanmak istediği şeye inanırmış koyduğu resim bile rampa aşağı
    Enteresan, yalan borcum mu vardı, anlamadım. Ayrıca, gözleriniz bozuk olacak ki, orası düz yol, sonunda da yokuş yukarı rampa var. Özyeğin Üni. solda kalıyor. Neyse, garip bir ithamda bulundunuz, sağlık olsun.

  3. #22

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlık tüketim olsa tamam yokuş aşagıydı bu veriyi gösterdi ama anlıkta değil ortalama tüketim. Bu adam (özür dilerim hitap şeklinden ) aracı bayiden alır almaz yokuş aşağı mı kullandı ?

  4. #23

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edit yapamadığımdan dolayı şunu merak ettim cvt şanzıman devir sabitken aracın hızlanabilmesini sağlayan şanzıman mı ? Eğer oysa sakin kullanım ve sabır gerçekten emsellarine göre az yaktıracaktır.

  5. #24
    Detailing Bölüm Başkanı imprezaWRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Arkadaşlar, testin toplamı aşağı yukarı 18-19km civarındaydı. 2km gibi bir mesafesi yokuş yukarı ve aynı şekilde 2km gibi bir mesafede yokuş aşağıydı. 2km kadar bir mesafede şehir içinde geçti. 12 km neredeyse düz yol, 2 km rampa yukarı, 2km rampa aşağı ve 2km'de şehir içi (mesafeler biraz daha fazla olabilir) olarak geçti. Araca bindikten sonra yakıt tüketimini sıfırladım; dur-kalk trafik hiç yaşamadım, o yüzden dur-kalkta bu değerler tamamen değişir, sağ ayağınıza ve trafik durumuna göre ekranda bambaşka değerler görülür.
    Sırf şehir içinde kullanılırsa da bambaşka değerler olacaktır. Ama dediğim test güzergahında (normalde daha kısa olan mesafe benim için uzadı hatta vaktim olsaydı belki güzergahı daha da uzatabilirdim) ilk başta 4,8 ortalama gösterdi, yokuş çıkarken arkamdakine yol vermek için biraz gazın ayarı kaçtı ortalama 6,6lt'ye kadar fırladı, yokuş aşağı inerken gaza çok dokunmadan ataletiyle indirdim ve düz yolda da gözüm ekranda olacak şekilde dozunda bastım 5,8lt'ye geriledi ve şehir içinde de biraz gezindikten sonra showroom önündeki manevrada ortalama 6,0lt'ye fırladı. Acelem olmasaydı o fotoğrafıda çeker paylaşırdım.

    Biriniz orası yokuş aşağı demiş, kimisi hayallere sardırmış, birader(ler) ben nazar değmesin diye sadece Subaru-Bayraktar yetkilileri ile paylaştığım kendi aracımın ortalama değerleri var; (outback 2,0D) yüklü halde katalog verisinin altında tüketim yakaladım, o fotoğraflar ve gidilen mesafelerin hepside dediğim gibi merkezdeki yetkililerde mevcut.

    Yalan borcum yok; Bayraktar çalışanı değilim, yaptığım paylaşıma da beni pişman ettirmeyin, çok arzu eden olursa teste beraber çıktığım satış görevlisi ile tanıştırırım ki o da aynı noktada telefonu ile fotoğraf çekti. Fotoğraf çekilen noktanın rampa aşağı mı, düz yol mu olduğunu bir kez de ona sorarsınız.

    Bu arada araç Forester 2.0lt atmosferik cvt şanzıman ve serinin dolu versiyonudur yani üzerinde 18 inch jantlar mevcuttur, bilirsiniz bu da tüketime olumsuz yönde etki eder.

    Ayrıca, halen yokuş aşağı diye ısrar edenlere ekrana dikkatli bakmalarını öneririm, ortalama tüketim değerinin altında 0'dan 30'a kadar olan kısım aslında gaza basıp basmadığınızı da gösteriyor. Yani orada yeşil seviye yoksa gaza basılmıyor anlamına gelir. Orada yeşil seviye 0 ile 5 arasında bulunuyor, yani gaza basıyorum. Yokuş aşağı inerken kaçınız gaza basıyor ?

    Neyse, canınız neye inanmak istiyorsa ona inansın, selametle!!!

    P.S : Beni tanıyanlarda şurada yaptığım paylaşımlardan ne kadar objektif olduğumu da az çok anlamış olması lazımdı, onu da anlamayanlar varmış
    Yarın öbürgünde Duster 1,5 AWD'nin yakıt tüketimini paylaşırım onda da hayal görüyor ya da oha o kadar mı yakıyormuş diyenler de çıkar.

  6. #25
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı imprezaWRC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, testin toplamı aşağı yukarı 18-19km civarındaydı. 2km gibi bir mesafesi yokuş yukarı ve aynı şekilde 2km gibi bir mesafede yokuş aşağıydı. 2km kadar bir mesafede şehir içinde geçti. 12 km neredeyse düz yol, 2 km rampa yukarı, 2km rampa aşağı ve 2km'de şehir içi (mesafeler biraz daha fazla olabilir) olarak geçti. Araca bindikten sonra yakıt tüketimini sıfırladım; dur-kalk trafik hiç yaşamadım, o yüzden dur-kalkta bu değerler tamamen değişir, sağ ayağınıza ve trafik durumuna göre ekranda bambaşka değerler görülür.
    Sırf şehir içinde kullanılırsa da bambaşka değerler olacaktır. Ama dediğim test güzergahında (normalde daha kısa olan mesafe benim için uzadı hatta vaktim olsaydı belki güzergahı daha da uzatabilirdim) ilk başta 4,8 ortalama gösterdi, yokuş çıkarken arkamdakine yol vermek için biraz gazın ayarı kaçtı ortalama 6,6lt'ye kadar fırladı, yokuş aşağı inerken gaza çok dokunmadan ataletiyle indirdim ve düz yolda da gözüm ekranda olacak şekilde dozunda bastım 5,8lt'ye geriledi ve şehir içinde de biraz gezindikten sonra showroom önündeki manevrada ortalama 6,0lt'ye fırladı. Acelem olmasaydı o fotoğrafıda çeker paylaşırdım.

    Biriniz orası yokuş aşağı demiş, kimisi hayallere sardırmış, birader(ler) ben nazar değmesin diye sadece Subaru-Bayraktar yetkilileri ile paylaştığım kendi aracımın ortalama değerleri var; (outback 2,0D) yüklü halde katalog verisinin altında tüketim yakaladım, o fotoğraflar ve gidilen mesafelerin hepside dediğim gibi merkezdeki yetkililerde mevcut.

    Yalan borcum yok; Bayraktar çalışanı değilim, yaptığım paylaşıma da beni pişman ettirmeyin, çok arzu eden olursa teste beraber çıktığım satış görevlisi ile tanıştırırım ki o da aynı noktada telefonu ile fotoğraf çekti. Fotoğraf çekilen noktanın rampa aşağı mı, düz yol mu olduğunu bir kez de ona sorarsınız.

    Bu arada araç Forester 2.0lt atmosferik cvt şanzıman ve serinin dolu versiyonudur yani üzerinde 18 inch jantlar mevcuttur, bilirsiniz bu da tüketime olumsuz yönde etki eder.

    Ayrıca, halen yokuş aşağı diye ısrar edenlere ekrana dikkatli bakmalarını öneririm, ortalama tüketim değerinin altında 0'dan 30'a kadar olan kısım aslında gaza basıp basmadığınızı da gösteriyor. Yani orada yeşil seviye yoksa gaza basılmıyor anlamına gelir. Orada yeşil seviye 0 ile 5 arasında bulunuyor, yani gaza basıyorum. Yokuş aşağı inerken kaçınız gaza basıyor ?

    Neyse, canınız neye inanmak istiyorsa ona inansın, selametle!!!

    P.S : Beni tanıyanlarda şurada yaptığım paylaşımlardan ne kadar objektif olduğumu da az çok anlamış olması lazımdı, onu da anlamayanlar varmış
    Yarın öbürgünde Duster 1,5 AWD'nin yakıt tüketimini paylaşırım onda da hayal görüyor ya da oha o kadar mı yakıyormuş diyenler de çıkar.
    Sen yaz biz okuruz baskan
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  7. #26
    Detailing Bölüm Başkanı imprezaWRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen yaz biz okuruz baskan
    Eyvallah Bülent abi

  8. #27
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fabrika verileri ile zaten okşama kullanım ile aşa çekebilirsiniz fabrika 5.5 ortalama verir siz ortalama 5 yaparsınız bu gayet doğal kullanım şekli her zaman fark eder.

    Güzel bir paylaşımı takdir etmek yerine çamur atmak niye ?

  9. #28
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By CrAzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabrika verileri ile zaten okşama kullanım ile aşa çekebilirsiniz fabrika 5.5 ortalama verir siz ortalama 5 yaparsınız bu gayet doğal kullanım şekli her zaman fark eder.

    Güzel bir paylaşımı takdir etmek yerine çamur atmak niye ?
    Yok araç alman değilse, tsi değilse , hele ki japonsa fabrika değeri kadar bile yakılamaz o tenekelerle
    -Fırat

  10. #29
    By CrAzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.710
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok araç alman değilse, tsi değilse , hele ki japonsa fabrika değeri kadar bile yakılamaz o tenekelerle
    Bunu bir subaru yapabiliyorsa emin ellerde japon neden yapmasın ?

  11. #30
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizde zamanında sıfır impreza aldığımızda araba ilk başlarda aaa güzel çok da yakmıyormuş flan diyorduk

    Siz bi 20-30 bin kullanın bakalım ne olacak.. Subarulara (özellikle 2004 sonrası) hiç güvenilmez. Ne yakıtı düzgün ne kalitesi düzgün.
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  12. #31

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    58
    Şehir
    Alacaatlı-Ankara
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizde zamanında sıfır impreza aldığımızda araba ilk başlarda aaa güzel çok da yakmıyormuş flan diyorduk

    Siz bi 20-30 bin kullanın bakalım ne olacak.. Subarulara (özellikle 2004 sonrası) hiç güvenilmez. Ne yakıtı düzgün ne kalitesi düzgün.
    Hangi açılarda güvenilmez?

  13. #32
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dayı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi açılarda güvenilmez?
    Sıfır aldıktan sonra çok fazla sorunla karşılaştık. bazılarını servis düzeltmeye çalıştı ancak lambda sensörü hatasını bile bulamadıkları için 3 adet sıfır kutusundan çıkarken gördüğüm komple katalitik konvertör değiştirdiler arabada..
    Bunun yanında bir de egzoz manifoldu komple değişti.. Tabi bunlar olurken devamlı arıza yanıyor araba düzgün gitmiyor. Ertesi gün herşeyi iptal edip servise gidiliyor.
    Döşemeleri aldığımız günden itibaren gözle görülür şekil bozukluğu ve aşınma oldu. 60-70bin kmdeyken benim 200bin km deki arabamdan eski duruyordu.. Bagaj halısının altına koydukları MDF benzeri malzeme havanın neminden şişerek bagajın ortası kabardı. yamuk yumuk birşey oldu. Far düğmesi doğru düzgün çalışmıyordu bi yanıyor bi yanmıyor flan.
    Bu bahsettiğim araba daha 70bin km bile olmadı. Zaten çok da tutmadan sattık..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  14. #33

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    58
    Şehir
    Alacaatlı-Ankara
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç impreza ne idi acaba? Bütün şanssızlıklar da sizi bulmuş görünüşe göre.
    ama bir tek araç da meydana gelen bütün bu aksilikler bütün Subaruların güvenilmez olduğu anlamını ve genellemesini de doğurmamalı diye düşünüyorum.


    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıfır aldıktan sonra çok fazla sorunla karşılaştık. bazılarını servis düzeltmeye çalıştı ancak lambda sensörü hatasını bile bulamadıkları için 3 adet sıfır kutusundan çıkarken gördüğüm komple katalitik konvertör değiştirdiler arabada..
    Bunun yanında bir de egzoz manifoldu komple değişti.. Tabi bunlar olurken devamlı arıza yanıyor araba düzgün gitmiyor. Ertesi gün herşeyi iptal edip servise gidiliyor.
    Döşemeleri aldığımız günden itibaren gözle görülür şekil bozukluğu ve aşınma oldu. 60-70bin kmdeyken benim 200bin km deki arabamdan eski duruyordu.. Bagaj halısının altına koydukları MDF benzeri malzeme havanın neminden şişerek bagajın ortası kabardı. yamuk yumuk birşey oldu. Far düğmesi doğru düzgün çalışmıyordu bi yanıyor bi yanmıyor flan.
    Bu bahsettiğim araba daha 70bin km bile olmadı. Zaten çok da tutmadan sattık..

  15. #34
    Detailing Bölüm Başkanı imprezaWRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıfır aldıktan sonra çok fazla sorunla karşılaştık. bazılarını servis düzeltmeye çalıştı ancak lambda sensörü hatasını bile bulamadıkları için 3 adet sıfır kutusundan çıkarken gördüğüm komple katalitik konvertör değiştirdiler arabada..
    Bunun yanında bir de egzoz manifoldu komple değişti.. Tabi bunlar olurken devamlı arıza yanıyor araba düzgün gitmiyor. Ertesi gün herşeyi iptal edip servise gidiliyor.
    Döşemeleri aldığımız günden itibaren gözle görülür şekil bozukluğu ve aşınma oldu. 60-70bin kmdeyken benim 200bin km deki arabamdan eski duruyordu.. Bagaj halısının altına koydukları MDF benzeri malzeme havanın neminden şişerek bagajın ortası kabardı. yamuk yumuk birşey oldu. Far düğmesi doğru düzgün çalışmıyordu bi yanıyor bi yanmıyor flan.
    Bu bahsettiğim araba daha 70bin km bile olmadı. Zaten çok da tutmadan sattık..
    MDF benzeri malzemeye muhtemelen farkına varmadan bir yerden sıvı teması olmuştur; yoksa havanın neminden öyle birşeyin olması çok zor. Ayrıca, belliki götürdüğünüz servis ya doğru teşhisi koyamadı ya da arıza lambasının yanmasının başka bir nedeni vardı ki, değiştirdiğiniz parçalarlada bir türlü ayar tutmamış.

    Döşemelerin deforme olması birazda kullanıcı odaklı olabilir; giydiğiniz kıyafetin kumaşı veya aksesuarı bile koltuğun döşemesini aşındırabilir.

    Bu dediklerinize bakarsak, benim gibi çok titiz kullanıcının aracı ile hiç titiz olmayan kullanıcının aynı zamanda alınmış ve aşağı yukarı aynı km'yi yapmış aracını yanyana koyun titiz olmayanın aracı muhtemelen ölü gibi gözükecektir.

    Ayrıca, tüm bu yaşadıklarınızı Bmw, Mercedes, Audi gibi her köşe başında görülen marka/modellerde bile yaşayabilirsiniz, ki F10 kasa Bmw'de göznüz gibi baktığınız plastikler soyulabiliyor, her ne hikmetse bu problemleri bir ara baktığım ilk nesil ve haliyle ikinci el x3'lerin neredeyse tamamında görmüştüm. Yani bir tane tecrübe ile tüm markayı silip atmak ve şu yıldan sonra yakıtı vs'si değişiyor demek doğru değil, benim kankam benden fazla Subaru alıp-sattı, kullandı, halen babasında 2001 model Outback var; saydıklarınızın hiçbiri o araçta yaşanmadı. Benim yorumlarıma bakıp gidip Subaru alan ve halende bilmem kaçıncı modelini kullanan çok kullanıcı var; sorun yaşasalardı gidip bir daha Subaru almazlardı sanırım.

  16. #35
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabii ki dedikleriniz sonuna kadar doğru.. Zaten ben 2004-2005 sonrası için konuşuyorum. Bizim araba 2007 model idi..
    Subaruyu sevmeyen birisi de değilim ama parasını haketmediğini düşünüyorum genel olarak.. benim demek istediğim eski modellerdeki kalite yenilerde kesinlikle yok.. en son kasada yine içini flan baya bi düzelttiler.
    Kullanım olarak dediğim gibi evdeki diğer arabalar da aynı şekilde kullanılıyor sonuçta.. Evet bagaja sıvı dökülmüşte olabilir ama bunlar olan şeyler. şuana kadar birsürü araba kullandık, ama malzeme dayanıklılığı çok farklı, kaporta sacının inceliğinden bahsetmedim bile, o sanırım japonların genelinde olan birşey.

    Konu baya bi değişti sanırım 5.5 lt çok ciddi bi değer. sanırım bunu da CVT sayesinde yapıyor ama istanbulda yine de 8 litrenin altına düşeceğini sanmıyorum.
    Alıntı imprezaWRC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    MDF benzeri malzemeye muhtemelen farkına varmadan bir yerden sıvı teması olmuştur; yoksa havanın neminden öyle birşeyin olması çok zor. Ayrıca, belliki götürdüğünüz servis ya doğru teşhisi koyamadı ya da arıza lambasının yanmasının başka bir nedeni vardı ki, değiştirdiğiniz parçalarlada bir türlü ayar tutmamış.

    Döşemelerin deforme olması birazda kullanıcı odaklı olabilir; giydiğiniz kıyafetin kumaşı veya aksesuarı bile koltuğun döşemesini aşındırabilir.

    Bu dediklerinize bakarsak, benim gibi çok titiz kullanıcının aracı ile hiç titiz olmayan kullanıcının aynı zamanda alınmış ve aşağı yukarı aynı km'yi yapmış aracını yanyana koyun titiz olmayanın aracı muhtemelen ölü gibi gözükecektir.

    Ayrıca, tüm bu yaşadıklarınızı Bmw, Mercedes, Audi gibi her köşe başında görülen marka/modellerde bile yaşayabilirsiniz. Yani bir tane tecrübe ile tüm markayı silip atmak ve şu yıldan sonra yakıtı vs'si değişiyor demek doğru değil, benim kankam benden fazla Subaru alıp-sattı, kullandı, halen babasında 2001 model Outback var; saydıklarınızın hiçbiri o araçta yaşanmadı. Benim yorumlarıma bakıp gidip Subaru alan ve halende bilmem kaçıncı modelini kullanan çok kullanıcı var; sorun yaşasalardı gidip bir daha Subaru almazlardı sanırım.
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  17. #36
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıt olayı cok acayip olay herkesin tutturabilmesi zor, fakat burada hakan abiye yazıdgınz yorumlar hoş olmamış kendisni forumdan tanırım yanlış yada yalan bişey yazacagına ihtimal vermiyorum insanları tanımadan heleki yakıt gibi herkesde değişken olan bir konuda ağıra kaçan ithamlarda bulunmamak lazım.
    incelemelerini takip ettiğim ender kişilerdensin hakan abi
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  18. #37
    Detailing Bölüm Başkanı imprezaWRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tabii ki dedikleriniz sonuna kadar doğru.. Zaten ben 2004-2005 sonrası için konuşuyorum. Bizim araba 2007 model idi..
    Subaruyu sevmeyen birisi de değilim ama parasını haketmediğini düşünüyorum genel olarak.. benim demek istediğim eski modellerdeki kalite yenilerde kesinlikle yok.. en son kasada yine içini flan baya bi düzelttiler.
    Kullanım olarak dediğim gibi evdeki diğer arabalar da aynı şekilde kullanılıyor sonuçta.. Evet bagaja sıvı dökülmüşte olabilir ama bunlar olan şeyler. şuana kadar birsürü araba kullandık, ama malzeme dayanıklılığı çok farklı, kaporta sacının inceliğinden bahsetmedim bile, o sanırım japonların genelinde olan birşey.

    Konu baya bi değişti sanırım 5.5 lt çok ciddi bi değer. sanırım bunu da CVT sayesinde yapıyor ama istanbulda yine de 8 litrenin altına düşeceğini sanmıyorum.
    İstanbul'da şehir içi dur-kalk trafiğe girilirse elbetteki katalog verisi olan 6,5lt ortalamayı yakalamak çok zor olur; ama ben ve benim gibi kullananlar en azından 8lt'nin üstüne de çıkartmaz diye düşünüyorum. Öte yandan, özellikle sürekli trafik olan yerlere girmemeye gayret ediyorum, manuel'de olsa otomatikte olsa otomobil bu koşullarda oldukça zorlanıyor. Benim kullandığım mesafe genelde otoban ve anayol ağırlıklı oluyor o yüzden de çoğu zaman o katalog verisini tutturabileceğimi düşünüyorum.

    Merakla turbo versiyonun testini bekliyorum, araç geldiğinde haber verecekler, birde onu kullanıp kimilerine göre objektif olmayan ve kimilerine göre yokuş aşağı olan yerlerde kullanır görüşlerimi burada paylaşırım.

  19. #38
    Detailing Bölüm Başkanı imprezaWRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı SekoLive Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakıt olayı cok acayip olay herkesin tutturabilmesi zor, fakat burada hakan abiye yazıdgınz yorumlar hoş olmamış kendisni forumdan tanırım yanlış yada yalan bişey yazacagına ihtimal vermiyorum insanları tanımadan heleki yakıt gibi herkesde değişken olan bir konuda ağıra kaçan ithamlarda bulunmamak lazım.
    incelemelerini takip ettiğim ender kişilerdensin hakan abi
    Serkan'cım eyvallah sağolasın. Özellikle çocuktan sonra benim sağ ayak iyice terbiye oldu. Bizim Duster'ı şoför kullandığında ekranda maksimum 9lt ortalama görebiliyoruz, aynı lokasyonlarda ben kullandığımda katalog verisini yakalayabiliyorum, bir başka arkadaş kullandığında benden biraz fazla tüketebiliyor. Gaz pedalına nazik davranmak gerek
    Misal, Samsun havalimanından Citroen C-elysee kiraladım, şehir içinde işimi hallettim, hız levhalarına ayak uydurdum, 3,8lt ortalama ile teslim etmiştim. Ooops katalog verisi 4,1 diyor ama, neyse Samsun zaten komple yokuş aşağı bir il o yüzden sıkıntı yok.

    P.S : Fii tarihi olacak ama senden stickerları aldığım gün hastane önünde Outback'in yakıt tüketimini göstermiştim, sahil yolu da lanet olsun hep yokuş aşağıydı, yoksa o değerleri tutturmak çok zor be

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •