User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: ford transit tek ve çift teker hakkında yardım

  1. #20

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizim isyeri servislerinde hepsi var, benim servis crafter ama bazen bakim ariza gibi durumlarda digerleri geliyor..

    Fiat ducato, transit icin disina cikiyor..

    Crafter ve mercedes en konforlusu..

    Crafter tercihi daha iyi olur derim.

  2. #21
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MDeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizzat bayiye gittim arkadaşlar ford gerçekten mükemmel bir araç tasarlamış tabiki crafter a bittim 107 bin tl son 1 tane kalmıştı ellerinde ford ise 83 bin tl fiyat biçti okul paketli fiatın yeni yüzü güzel ama citröen le her zamanki gibi ikiz olmaları beni tiksindirdi. reno göremedim bayide malesef getirtmek gerekiyordu. mercedes e bindik çok standart bir araba extra özellik yoktu ama 114 bin tl idi.

    fiyatlar yıl sonu indirimi ile beraber

    fiat : 83,000
    reno: 81,500
    ford : 83,000
    mercedes : 114bin
    crafter : 107bin

    aralarında en iyisi crafter ve transit di. çift teker olayınıda sordum servisçilerin uydurması dedi çift teker iyi olmasa bundan sonra tek teker üretim durdu ve durmazdı dedi.
    renault master için fiyat konusunda yardımcı olabilirim düşünürseniz.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  3. #22

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok teşekkür ederim ford düşünüyorum şuanda çünkü C maxımı sattım içi onu andırıyor ve ford tan memnun kalmıştım eminim transitte öyledir çünkü bayağı hoş olmuş yeni kasaları öve öve bitiremiyorlar aracı kullananlar. Ama yakıt konusunda reno tam bir heykeli dikilecek araçlardan.
    YamahA Xmax 250 ABS

  4. #23
    Risendark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.805
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ticari araç alım satımı yapıyoruz özellikle Ford grubu çift teker her zaman daha iyi satılıyor ve daha güvenli tek tekerin denge konusu biraz sıkıntılı ama çift teker denge konusunda üstün aynı zamanda yük taşıma olarak çift teker biraz daha iyidir bence hiç düşünmeden çift teker alın derim
    Herkes ektigini Biçer bu hayatta...

  5. #24

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu yeni transit yedi bitirdi beni içi ile dışıyla güzel bir yüz yakaladı ve resmen evrim geçirdi arabanın konforu. kesinlikle fordtan şaşmayacağım ford alacam inşallah
    YamahA Xmax 250 ABS

  6. #25
    sweap07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    2.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek teker ford transıt kamyonet var bızdede bos halde sakın kullanumda 40 kurus cıvarı yakıyor yakınlarımda master kullananlar var yakıtları transıte gore cok daha yuksek oldgunu soyluyorlar

  7. #26
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Eskiden çift tekerlikler 200'luk değil miydi ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa onlar kısa süre çıktı bitti mi?
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  8. #27
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En son kasayı ve servis araçlarını bilmiyorum fakat van versiyonlarını az çok takip ediyorum
    Evvela transiti insan kullansın diye yapmadıkları kesin acayip konforsuzdur odun demek yeterli
    İş çevremde gördüğüm transiti seçim sebebi 2.el deki kuvveti ama genel olarak en çok rağbet görenlerin başında master var ve bencede en başarılısı o benim işyerindede master var zaten..
    Crafter sprinter gibi araçlar yük taşımada kullanılmadığı için pek bilgim yok
    En son kasa transit yumuşak mıdır sert midir bilmiyorum açıkçası ama acayip çirkin olduğu kesin ve net
    Servis aracı olarak şu an tasarım olarak yeni kasa ducato-citroen ler çok başarılı ve yakıt tüketimde çok iddialılar.

  9. #28

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir ticari araçta aranacak en önemli özelliğin motor ve yürüründe dayanıklılık olmasıdır.servis işi yapacaksınız sürekli arıza yapan bir araç sizi alırken düşündüğünüz fiyat ve yakıt farkından daha fazla zarar ettirecektir.çevremde servis işi ile uğraşan çok tanıdığım var.ben yerinizde olsam grafter veya sprinter tercih ederdim.

  10. #29

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elbetteki gücümüz olsa crafterden şaşmam mercedes bile almam çünkü donanımsal olarak zayıf ama sağlamlıkta şüphe yok elbette ama extradanda 25 bin tl demek büyük bir rakam pejomu satmam gerekir onada kıyamam. o yüzden ford birinci tercih geliyor . fiat ducato var tanıdığımda kime sorsam debriyaj içine düşüyor servise gitmek gerekiyor dedi yan masamdaki abimin ducato su 10 km ve 18 bin km de 2 kere debriyaj içine göçtü. reno alınabilir alınabilirde alt takım bizi mahfeder mi bilmiyorum adana yollarında. fiat citröen ve pejo zaten birbirinin kopyası al birini vur ötekini ford süspansiyonları sertse fiat pejo tam bir kalas vallahi. reno yada ford benim bütçeme yeter vw ve merso aşıyor malesef
    YamahA Xmax 250 ABS

  11. #30
    mehmetbirdall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    KOCAELİ TÜRKİYE
    Mesaj
    63
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2013 model 2.4 olanıyla ring servis yapıyorum. fabrika içi max 40 km hızla 26000km deyiz. günde 100 kere marş basıyoruz. 2. marş motorunu değiştiricez. katalizör den çektiğimizide hç bir şeyden çekmedik. ikinciye komple değişti bu hafta 2700tl. iç plastk aksam çok dandik. koltuklar aşırı rahatsız

  12. #31

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ford icin mi bu gorusleriniz. bizdede 2012 jumbo kasa var 72 bin de yag su haric en ufak hata kusur cikmadi ve servise hic gitmedi herhalde tamamen sans mi diyeyim nedir anlamadim bu durumu
    YamahA Xmax 250 ABS

  13. #32
    Blackbird - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    v347 2,4lt 140hp 2009 Transit var 200 bin km ye yaklaştı memnunuz, yağ su harici bugune kadar 2 sefer extra çıktı 120bin civara EGR tıkandı arıza ışığı yakıp tıkanıyordu serviste söküp temizlettik sorun kalmadı.
    İkiciside daha yeni başımıza geldi motor yağ kapağından çok fazla ufleyip duman atıyordu yağ eksiltiyordu gösterdiğim 5-6 yerdeki ustacıkların hepsi komple motor yapmak şart dedi sonunda bir usta buldum enjektörlerin altındaki bakır pullar bozulmuş onları değiştirdi şimdi canavar gibi.

    200 bin km geldi hala orjinal baskı balata.


    Eski kasalarda çift teker 3,2lt 200hp uzun şaselerde vardı sadece yeni kasalarda farklı demek ki, benim tercihim tek tekerden yana olurdu çift teker yakıtta ve lastik masrafında olumsuz olabilir.

  14. #33

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıtta pek fark etmiyormuş çünkü start stoplu olacak çift teker deluxe modeli ama kapalı kasa alıp açtırmak istersek tek teker olsun diye o zaman bunlar olmayacak çünkü trend boş versiyon oluyor. birbirini tamamlıyor yani. tek teker açtırma haricinde yok malesef üretilmeyecekmiş. lastik masrafıda dediğiniz gibi bir dez avantaj ama biri patlasa diğeri götürür yolda kalmayız
    YamahA Xmax 250 ABS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •