User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: teknosa....

  1. #1
    furkane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    604
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    teknosa....

    Arkadaşlar 7. Ayda teknosadan mağazadan philips desıgn lıne tv aldım, bu hafta ekran ile cam arasında buhar olduğunu fark ettim servisi aradım geldi, bu sorunun neden olucağını sordum genellikle teşhir ürünlerde olur dedi, yok dedim kapalı kutu ürünüydü neyse tv nin çalışma saatine bi baktık 2186 yani 90 gün 7/24 çalışmış demek evimiz iki katlı ve biz sadece 2 ay orada oturduk ve günlük kullanım saatimiz 3 veya 5 tir. Anlaşılan teşhir ürününü yollamışlar aldığım teknosayı aradım tutanak tutturun genel merkeze bildirelim dediler başka hakkım varmıdır ne yapmam gerekir

  2. #2
    Le10ur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    2.000
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hemen sıkayetım var a yaz bu durumu aynen boyle yapıldıgını yaz bak nasıl gerı donuyorlar sana yaptıkları resmen ayıptır.Urunden sogudum para ıadesı ıste hatta

  3. #3
    M50B25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şikayetvar etkili olmazsa tüketici hakem heyetine başvur. Üç aydan önce satın alınmış olsaydı televizyonun çalışma saati fatura tarihinden erken olurdu. İşin daha kolay olurdu ama yine de hakkını ara çünkü bu durum teşhir ürünlerinde meydana geliyormuş, bir çıkar yolun olabilir yine de. Geçmiş olsun.

  4. #4
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Servisten calisma saati ile ilgili tutanak tutturun sikayette bulunun buyuk ihtimal cozerler

    Merak ettigim servis problemi cozmek icin bir uygulama yaptimi yoksa tv de ayni sorun devam ediyormu ?

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  5. #5
    furkane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    604
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servisten calisma saati ile ilgili tutanak tutturun sikayette bulunun buyuk ihtimal cozerler

    Merak ettigim servis problemi cozmek icin bir uygulama yaptimi yoksa tv de ayni sorun devam ediyormu ?
    Problem ı çözmek için birşey yapmadı çünkü asıl sorun ekran cam arasındaki leke ilen çalışma saati oldu. Asıl saçmalığa bakın tutanak tutturcaz saati ile ilgili diyorki tv yi götürmem gerek ee burda görüyorsun saatini yok illa alıp götürcek hey allahım şimdi arıyacağım philips ı boşuna tv yi taşımadan tutturabilirsem iyi

  6. #6
    dkaya87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul / Beykoz
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim pm attım sana, teknosa yöneticileri mail adresleri. kimseyle uğraşma at maili hızlıca çözsünler

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kutuda ürün almak demek sıfır ürün demek değil ne yazık ki. Ürün alındığı veya eve geldiği zaman 2 şeye bakılmalı:
    1) Kutuda yırtık falan (bant sökülürken oluşan yırtık şeklinde) var mı
    2) Kutu üzerinde çift kat bant var mı. Eğer çift kat bant varsa kutu açılmış tekrar kapattılmış demektir.
    Okumadan imzalamam.....

  8. #8
    4rsenik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dkaya87 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim pm attım sana, teknosa yöneticileri mail adresleri. kimseyle uğraşma at maili hızlıca çözsünler
    Şu yöneticiler kim merak ettim bana da yollarmısınız..

    Furkane: Ürünü sen mi getirdin eve yoksa servis yada Taşıma firması mı ?

    Ürünü yüksek ihtimal tahminimce servis kurmuştur. Üsküdar Philips servisi !! peki servis kurarken sana bir rapor evrak vermiş olması gerek ürünün kutusu kurulumu vs bilgi içeren ondan yazmıyor mu yada ürün senin yanında mı açıldı ? Bu eğer teşhir ürünü ise ve servis bunu kurul esnasında bildirim de bulunmuyorsa

    Kontrole gelen servis kurulum raporunu istemedi mi ?

    Daha detaylı bilgi istersen özelden yazabilirsin..

  9. #9
    ENG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çalışma saati nasıl tespit ediliyor. kendimizde görebilir miyiz??
    ENGİN HOCA

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hemen tüketici hakem heyetine gidin teknosa ile başka şekilde sorununuzu çözemezsiniz

  11. #11
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Teknosadan sıfır kutu mutfak için 24'' Philips LED TV aldım, kutunun ağzı ufakça yırtıktı, sordum sıfır ürün açılmış vs olmasın diye, yok yok sıkıntı bi bakın isterseniz dedi şöle bir baktım tv açılmamış vs ok dedim aldım. Eve gittim, kurdum tv'yi herşey sıfır güzel kumanda çıkmadı...

    Gittim cumartesi akşamı böle böle tamam dediler, depo sorumlumuz yok yarın gelin.. O anda başka bir tv nin kumandasını verdiler idareten, pazar gittim kumanda bulamadılar, aynı seriden 47'' Led TV'nin kumandasını verdiler aynı kumanda sıkıntı yok ama şaka gibi..
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  12. #12
    furkane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    604
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ürünü eve teknosa getirdi 14.06 tarihinde biz ise yazlıkta olduğumuz için 28.06 tarihinde philips servisine kurdurduk akutu kapalı duruyordu herşey sıfır gibiydi ve açan arkadaşlarda herhangi birşey demedi dün akşam kü gelen servis elemanı ise biz anlayamayız kutuda yıpranma içinde bi eksik yoksa biz anlayamamyız dıyor benim tahnimi kullanım saatim 500-700 geri kalan 1300-1500 saati kullanmışlar buda ortalama 12 saatten 100 güne denk geliyor servisi aradm tekrar gelip alsınlar raporu versinler diye değişim olucağını zannetmiyorum çünkü ürün yok sersisi bitti belki iade olur tabii mağduriyet ne olur bilmiyorum

  13. #13
    hondafit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Eskişehir-istanbul
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cihazınızı aldığınız zaman keşke servis kursaydı bu şekilde sizi biraz uğraştırabilirler

  14. #14
    hondafit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Eskişehir-istanbul
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hondafit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cihazınızı aldığınız zaman keşke servis kursaydı bu şekilde sizi biraz uğraştırabilirler
    son postu görmemişim sory

  15. #15
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı furkane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ürünü eve teknosa getirdi 14.06 tarihinde biz ise yazlıkta olduğumuz için 28.06 tarihinde philips servisine kurdurduk akutu kapalı duruyordu herşey sıfır gibiydi ve açan arkadaşlarda herhangi birşey demedi dün akşam kü gelen servis elemanı ise biz anlayamayız kutuda yıpranma içinde bi eksik yoksa biz anlayamamyız dıyor benim tahnimi kullanım saatim 500-700 geri kalan 1300-1500 saati kullanmışlar buda ortalama 12 saatten 100 güne denk geliyor servisi aradm tekrar gelip alsınlar raporu versinler diye değişim olucağını zannetmiyorum çünkü ürün yok sersisi bitti belki iade olur tabii mağduriyet ne olur bilmiyorum
    O seri olmasada muadilini verirler, ben samsung monitörümü 3 kere aynı arızadan sonra değiştirdim. Aradan 1 sene geçmişti, o dönem piyasada olan, benim monitörüm ile aynı özelliklere sahip olan monitör almıştım.

  16. #16
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynısı olmasına gerek yok farklı modelle değişim olur veya beğendiğin başka birşey vardır onu alırsın vs onemli olan değişim onayı gelmesi

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  17. #17
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Seri sonu ürün mü aldınız?
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  18. #18

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teknosa açık ürün veriyor çok problemler oluyor bu yüzden artık ürün almıyorum oradan

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    led tv im 1 sene 6 ay önce aldım. Şimdi dur bi bakiim kaç saat olmuş diye baktım 2700 saat olmuş. Teknosa nasıl böyle bişey yapar anlamıorum.
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •